-> dragon_cb_cz: Hele, spíš vždycky jednou za čas dojedu na to, že zbytek roku jsem u toho vozu údržbu zanedbával nebo jsem něco zničil vlastní blbostí. Třeba ta převodovka (zlomená hokejka) nebo spojka, kterou jsem oddělal na jedné předvánoční akci (kácení a následný odvoz dřeva na vleku na pozemku v údolí, kde posledních 10 let neprojelo žádné auto - první fůra šla, to byl svah ještě zmrzlý, ale druhá fůra po rozbahněné pěšině skončila neslavně - nakonec se auto s vlekem nahoru dostalo svépomocí za přispění tlačícího kolegy, ale špalky jsme tahali nahoru ručně
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
)
To auto mi vyhovuje, že jsem víceméně nezávislý - opravím si co chci a jak chci bez čekání a bez zavážení auta někam do servisu, dílů na provoz mám na pár let, možná desetiletí nasysleno, od auta vím, co čekat, vím, kde jsou jeho slabiny, co počká a co je třeba řešit hned a jen tak mne něco nepřekvapí. Kdybych si pořídil jakékoli jiné auto, tak toto kolečko bych musel absolvovat znovu od začátku...
A do leštěnky to má hodně daleko - hlavně nevypadá dobře co se koroze týče. Sice nosné části jsou dobře ošetřené a v tomto ohledu ok, ale povrchová koroze, která se rozlézá pod lakem od prýskanců apod je hnusná. Zajímavé je to, že části s původním lakem jsou v tomto ohledu daleko méně náchylné, zatímco to, co bylo v minulosti přelakováno - pod tím se té korozi vyloženě líbí...
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)