Co jste dnes udělali...

prohledat
123870 příspěvků (zobrazeno 16701 až 16750) od 06.12.2007 do 27.01.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
11:40:30
25.04.2016
saskyn2
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 25.04.16 11:35:56: tady to píšu -> saskyn2 25.04.16 11:11:28:





Jo a i v tom se pleteš, třeba ten hyundai to má tak že pokud máš základ a nepřiplatíš si tak si zobrazíš leda kulový. Jen to má hlídané přes ventilky a v případě poklesu se ti rozsvítí kotrolka.
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 11:56:26
11:35:56
25.04.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> saskyn2: Přímá kontrola tlaku čidlem ve vetilku má navíc ještě tu výhodu, že ukáže přímo hodnotu tlaku, kdežto ta neřímá kontrola zjistí jen to, že je nějaká odchylka.
11:33:17
25.04.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Aktuálně jsou používány dva druhy monitorování tlaku v pneumatikách. První řešení je takzvaná nepřímá kontrola, kdy je tlak v pneumatikách měřen pomocí elektronických asistentů jako ESP a ABS. Systém pracuje na základě toho, že správně nafouknutá pneumatika má větší obvod než ta podhuštěná.



Tento druh TPMS používají například vozy koncernu Volkswagen Group, Mercedes-Benzu nebo BMW. Jeho výhodou je nízká cena, nevýhodou méně přesné měření a nutnost kalibrace systému po dofouknutí kola nebo výměně pneumatik.



Druhou možností je přímá kontrola tlaku pomocí senzoru ve ventilku pneumatiky. Řidič se o špatném tlaku dozví okamžitě, a to i před zahájením jízdy. Tento systém najdeme v modelech koncernu PSA, Fordech nebo Renaultech. Výhodou tohoto řešení je okamžité informování o nízkém tlaku, nevýhodou vysoká cena speciálních ventilků.
11:17:19
25.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 25.04.16 11:11:28: Historie to je. Vím s čím děláme a co jde na nová auta. Jinak to montáž pěkně zdržuje. Jinak do Škodovky to chodilo furt s obyč. vent.
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 11:32:17
11:14:57
25.04.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983 25.04.16 11:10:54: ani když to je na to jako příplatek, ju? Já právě že třeba když si dáš příplatkové mlhovky a nesvítí ti, tak je to špatně, žejo... Tak jestli to tady není obdobně
11:13:56
25.04.2016
saskyn2
Dobře, napsal jsem stále přes ventilky, což se dá blbě vysvětlit. Tak jinak, někteří mají obě varianty, někteří stále(jen) přes ventilky
11:12:51
25.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 25.04.16 11:08:09: Enémže to není podle r. v., ale modelové řady vs. platnost zákona.

UP šel na trh ještě před.
11:11:28
25.04.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: -> Jirik_Tuňák1983: Ty si taky historie3 Pokud chceš zobrazení tlaku tak máš ventilek, pokud chceš jen hlídání tak máš levnější variantu přes ABS, kdy nemusíš platit za ventilky a zákonu přitom vyhovíš4
11:10:54
25.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 25.04.16 11:06:46: Pro staré modely před platností to není povinné.

Jinak se dělají už i uni TPMS, která jsou programovatelná.

Pokud to jde spárovat tak je to plus. Orginály bývají dražší, přestože je bouchají všude možně.
11:08:09
25.04.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: jak moc nová? Náš Up vyrobený 11/2015 má přes ABS

ËDIT: i když slyšel jsem, že jsou jakési zákulisní tlaky na snížení tolerance měření, kterou už ABS nebude schopno změřit a všichni tudíž budou muset přejít na ventilkový systém)
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 11:09:21
11:07:20
25.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 25.04.16 10:50:59: Nová auta to mají právě přes ventilky nebo snímač vlepený do pneu. Přes ABS už je to historie.
11:06:46
25.04.2016
Luky
-> saskyn2: jezdím nějaký hlídací ventilky za "pár" korun (cca za litr?) a fungují dvě sezóny zatím bez jakýchkoliv problémů. Ale zohlednit v rozvaze se to musí, to je fakt

(BTW, musí být funkční, když je to jen příplatková výbava před zavedením plošné povinnosti?)
10:50:59
25.04.2016
saskyn2
Tak ono to není jen o ráfkách, ale dnes je např povinné v nových autech hlídání tlaku. Někteří to mají rozumně, např škodovka přes ABS, ale někteří jako soused z Koree to má stále přes ventilky, takže k ráfkům musíte připočítat bůrečka, takže to má ta leasingovka dobře spočítaný...
09:26:20
25.04.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: jenze ta leasingovka to treba za tri roky proda. Maji to spocitany, ze se jim to asi vyplati.

V patek jsem delal dvoje superbacky 19 hned za sebou. Taky prijemny 1
08:54:36
25.04.2016
suri
-> Milan 136 24.04.16 22:16:16: mne na staré chvalabohu pasujú pôvodné Z37 v lesku
08:26:51
25.04.2016
havlik
-> Syny: u nás na firmě je to taky tak. Přezouvá se to 2krát ročně, když sem řikal že by bylo dobrý koupit další disky tak to bylo zamítnuto. Tak si pneuservis vydělá když přezouvá asi 20aut:)
08:25:30
25.04.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: S autama leasingovek se moc nesetkávám, ale kolikrát nadávám... Když děláš třetí sadu 17tek na hliníku během dopoledne, tak je to k nasrání. V ceně auta by se ty jedny ráfky ztratily, nehledě na to, že za 2-3 roky by byly ty druhý ráfky "zaplacený"...

Ale zase na druhou stranu - alespoň se vydělaj prachy. :-D
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 08:32:15
08:07:37
25.04.2016
Syny
-> Milan 136: Tak ze par lidi to tak dela bych veril, ale ze tolik, to me prekvapuje...
08:05:46
25.04.2016
Milan 136
-> Syny: jak rika stepan. Takovych je. A hlavne v posledni dobe hodne leasingovky
08:02:49
25.04.2016
Syny
-> StepaNoFUN 25.04.16 07:53:00: Tak to je dobrej blazinec. Dyt to musi oddelavat i tu gumu, kdyz to furt prendavas, ne? To bych radsi sehnal nejaky jety disky a nazdar.
07:53:17
25.04.2016
aDAm
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 23:28:31: asi ti uniká fakt že né všichni co nastupují tak nastupují jako podržtaška. Jsou prostě obory kde se specialista na danou problematiku a firmy měníš proto, protože zavedeš nějaké procesy, inovace a tím tvá práce končí.
07:53:00
25.04.2016
StepaNoFUN
-> Syny: By ses divil kolik lidí to tak dělá. Vychází to tak na 1/3 lidí který nechávaj přezouvat a 2/3 který maj komplety.
07:42:37
25.04.2016
Syny
-> StepaNoFUN: A on dneska nekdo dvakrat do roka nechava prehazovat sady gum na jednech rafkach?
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 07:43:01
07:41:08
25.04.2016
StepaNoFUN
-> Syny: Pokud máš komplety. Gumy na ráfek asi doma přehazovat nebudeš.
07:32:53
25.04.2016
Syny
Pritom prezout si sam auto je otazka hodiny i s cigarem...
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 07:33:16
07:11:18
25.04.2016
Mr._Nosferatu
-> Jarda: že spodu, nebo klidně dva, jeden z vrchu a druhý že spod.
06:45:15
25.04.2016
Jarda - zrušená registrace
vcera jsem zjistil a vyresil pricinu cvakani pri brzdeni u feldy - byl uvolnenej jakejsi kryci plech brzdove desky, tak letel... a potom jsem vykuchal vyhnilej zesik z anteny a ted uz to dokonce hraje :) a zadnej zesik tam neni potreba



jeste se chci zeptat jak ma byt ten zadni stabik na felde - z vrchu nebo zespodu?, protoze na 1.6 jsem ho mel z vrchu a na 1.3bmm i na 1.3 mpi ho mam zespodu9
06:32:24
25.04.2016
StepaNoFUN
-> King: To s tím přezouváním jak v F1 je pravda. Ono když Ti na dílně stojej 2 auta, 3tí rozdělaný venku, další před bránou, všechno nekomplety na AL a víš že maj v nejbližší době přijet další... Ono pak ve 2 lidech opravdu není čas na hrdinství...
06:28:18
25.04.2016
StepaNoFUN
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jestli se jí chceš zbavit, bylo mi řečeno - pokud někde uvidíš, kup ji. :-D
00:16:34
25.04.2016
dragon_cb_cz
00:03:18
25.04.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> StepaNoFUN 24.04.16 20:33:29: Žes neřekl, mám někde sadu navíc. :)
23:28:30
24.04.2016
King
-> Milan 136: No a to je problem i v nejmenovanym pneuservisu nejmenovane zname site pneuservisu, kde mi dokazali zkurvit 3 ze 4 nesrackovych bezpecaku na pul roku starym aute a zkouseli na me, ze kolovy matky byly pretazeny nebo to bylo zarezly. Az kdyz jsem jim naznacil, ze chcat mi muzou jenom na spicky bot, ale v zadnym pripade ne dovnitr, protoze to pravdepodobne povolovali na hulvata pistoli, tak ze chci novou sadu bezpecaku gratis. Hlavne ze maj v prijimacim kanclu hrdou tabulku se vsema moznejma skolenima, ktery maj jejich servisaci. Ono je to taky samozrejme dany tim, ze nejakej spasitel sveta mel potrebu nadefinovat motoristickou zimu "od-do", jako to maj zeleny mozci na vojne a blbecci v leasingovkach nepovolej prezout na letni driv, nez 1.dubna 0:00, takze se pak muzou v servisech par tejdnu posrat a prezouvsj to jak Formule 18
22:16:16
24.04.2016
Milan 136
-> suri: s tema krytkama me serou. Kdyz chces stejnobarevny, tak musis koupit celou sadu audinackejch matnejch, ktery jsou pekne drahy. No nic, nasrat. Mam na bezpecakach prototypovy. Spodek matnej, vrsek lesklej. Slepeny na delici rovine kvalitnim vterinakem a zevnitr zality lepidlem na plasty. Drzi to...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Milan 136 vložen 24.04.2016 22:16:16
21:48:49
24.04.2016
suri
-> Milan 136 24.04.16 20:47:16: tie staré boli lepšie , tiež mám sadu ušetrenú .. a hlavne na ne existovali krytky s rovnakou farbou ako ostatné
21:08:47
24.04.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: jeste jsem ho prasklej nevidel. Teda pokud ho nekdo nebere razovym utahovakem, coz bylo zakazane u tech starych
21:00:17
24.04.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: A prej ta náhrada nic moc... Prej ty ořechy praskaj...
20:47:16
24.04.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: starsi typ s orechama, co se strkaji dovnitr uz neni a je nahrazen novym system McGard
20:42:55
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: No, já takhle mám chybějícího kus malíčku, jak jsem doloval před týdnem ten stabík z vraku Feldy tady u nás...3
20:35:47
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: tak ho ta felda mela, uz jsem Ti ho i vymontoval4, asi proto, ze to byla GLX, na jedne strane jsem sroub povolil a na druhe moc nesel, tak jsem zabral a 10.9 sroub jsem utrhnul a pri tom jsem se prastil do prostrednicku, ktereho mi kousek chybi a mam ho ted celej modrej1
20:33:29
24.04.2016
StepaNoFUN
Vyzvednul v lakovně kola (originály) a rovnou je cestou domů obul a nasadil na auto... Ještě dodělat ty Speedliny, ale to v nejbližší době asi nedám.

Jo a vybrečel jsem si origo sadu Škodováckejch bezpečnostních šroubů. Pro zákazníky prej nejsou a nebudou, ale že seš to Ty - mám tu 3 sady zasyslený pro sebe, tak Ti jednu nechám... :-)

To už je to tak nesehnatelný?
20:24:31
24.04.2016
Bukaj
-> Milan 136:

- "Stabilizujte stabilizátory!"

o "Stabilizátory stabilizovány."



3
20:21:36
24.04.2016
Milan 136
-> Bukaj: sama o sobě funguje jako stabilizátor, ale o přídavné stabilizátory se doplňuje, Viz třeba felda
20:17:11
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: Právě jsem přemýšlel, k čemu asi tak je stabilizátor u jednoprvkové zkrutné zadní nápravy? Vždyť to samo o sobě je stabilizátor, ne?3
09:11:40
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: no i Plsek pise, ze se mu spousta lidi vyhyba..., ale tak Ty mas s ostrejsi jizdou urcite vic zkusenosti4 ja jako amater jsem to proste nedokazal tak odhadnout, presto, ze mozna to fungovalo trochu lip4



jeden moderator na LadaForu mi ke stabiku napsal: urcite je to bez stabiku lepsi, protoze kola lepe kopiruji teren, jen posadka bude trpet morskou nemoci :)

a kdyz pujdu do extremu, tak kamarad zadní zkrutnou favo napravu prevaril a udelal z ni tuhou :) cimz docilil toho, ze jezdil zatacky po 3 kolech a liboval si, jak se mu to nenaklani, no a skoncilo to tim, ze vymetl skarpu a trefil strom, nastesti to skarpou jel dost dlouho a strom trefil uz v docela male rychlosti



jinak na rapidu jsem dal jen tvrde ulozeni serioveho stabiku a jsem spokojen... ono to je podle toho, na co clovek to auto pouziva a co od neho ocekava...
upraveno 3x, naposled 24.04.2016 09:28:02
09:04:21
24.04.2016
Bukaj
-> StepaNoFUN: Snad jo, no. Vzpomněl jsem si na můj styl jízdy v serpentýnách tady u nás a začal mít obavu, abych se nepřidal k dlouhé řadě aut, končících v lese za jednou levotočivou zatáčkou...

Včera jsem tamtudy jel testovací jízdu, ale to jsem jel klidně a spíš jsem poslouchal zvuky z motorového prostoru a cestou zpět jsem vezl v kufru pár volně ložených Porothermů, takže klidná jízda byla nutností3

Nicméně je to stejně fuk, protože teď předám auto opět do užívání tátovi, a jezit budu už jen zadohraby1
08:56:05
24.04.2016
StepaNoFUN
-> Bukaj: Neboj. Funguje to s tím líp. ;-)
08:52:14
24.04.2016
Bukaj
-> vhml: No, tak nebylo by to poprvé ani naposledy. Třeba to má výhody pouze ve spojení s těžším motorem, nebo s ABS...?
08:49:44
24.04.2016
vhml
-> Bukaj 24.04.16 08:45:42: jj, určitě ho tam za příplatek dávali aby se to chovalo hůř 3 4
08:45:42
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: Takže mám počítat se zhoršením jízdních vlastností? Že já blbec jsem ho na tom vraku nenechal...7
08:42:57
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: videl jsem spoustu 1.3 bez zadniho stabiku, spis bych rekl, ze to mely vsechny kratke novoxichtovky...

ja osobne na techto autech hlavne predni stabiky nemam moc rad, clovek potom snaz prestreli zatacku, ale z 1.6 ho vyndavat nebudu... a znivy jsem ho vyhodil, alespon potom jedno kolo v terenu pri krizeni nema tendeci tolik zustavat ve vzduchu, ze zelenyho roa jsem ho vyhodil hned potom, co jsem se malem zabil v zatacce, protoze jsem byl zvyklej na auto bez stabiku a vlastne s 1.6 uz jsem mel taky 2x co delat, to se mi s 1.3 jen se zaznim stabikem stalo asi 1x za 100tis. km a to bylo jeste na mokru

-> Bukaj: mrknu, jestli ten zadni stabik nema jedna felda, co mam na zahrade a dyztak bych Ti ho dovezl, ale dost o tom pochybuju :( je to slaba r.v.1994
Extreme Tyres