skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:48:49
24.04.2016
24.04.2016
suri
-> Milan 136 24.04.16 20:47:16: tie staré boli lepšie , tiež mám sadu ušetrenú .. a hlavne na ne existovali krytky s rovnakou farbou ako ostatné
21:08:47
24.04.2016
24.04.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: jeste jsem ho prasklej nevidel. Teda pokud ho nekdo nebere razovym utahovakem, coz bylo zakazane u tech starych
21:00:17
24.04.2016
24.04.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: A prej ta náhrada nic moc... Prej ty ořechy praskaj...
20:47:16
24.04.2016
24.04.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: starsi typ s orechama, co se strkaji dovnitr uz neni a je nahrazen novym system McGard
20:42:55
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: No, já takhle mám chybějícího kus malíčku, jak jsem doloval před týdnem ten stabík z vraku Feldy tady u nás...
20:35:47
24.04.2016
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: tak ho ta felda mela, uz jsem Ti ho i vymontoval, asi proto, ze to byla GLX, na jedne strane jsem sroub povolil a na druhe moc nesel, tak jsem zabral a 10.9 sroub jsem utrhnul a pri tom jsem se prastil do prostrednicku, ktereho mi kousek chybi a mam ho ted celej modrej
20:33:29
24.04.2016
24.04.2016
StepaNoFUN
Vyzvednul v lakovně kola (originály) a rovnou je cestou domů obul a nasadil na auto... Ještě dodělat ty Speedliny, ale to v nejbližší době asi nedám.
Jo a vybrečel jsem si origo sadu Škodováckejch bezpečnostních šroubů. Pro zákazníky prej nejsou a nebudou, ale že seš to Ty - mám tu 3 sady zasyslený pro sebe, tak Ti jednu nechám... :-)
To už je to tak nesehnatelný?
Jo a vybrečel jsem si origo sadu Škodováckejch bezpečnostních šroubů. Pro zákazníky prej nejsou a nebudou, ale že seš to Ty - mám tu 3 sady zasyslený pro sebe, tak Ti jednu nechám... :-)
To už je to tak nesehnatelný?
20:24:31
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Milan 136:
- "Stabilizujte stabilizátory!"
o "Stabilizátory stabilizovány."
- "Stabilizujte stabilizátory!"
o "Stabilizátory stabilizovány."
20:21:36
24.04.2016
24.04.2016
Milan 136
-> Bukaj: sama o sobě funguje jako stabilizátor, ale o přídavné stabilizátory se doplňuje, Viz třeba felda
20:17:11
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: Právě jsem přemýšlel, k čemu asi tak je stabilizátor u jednoprvkové zkrutné zadní nápravy? Vždyť to samo o sobě je stabilizátor, ne?
09:11:40
24.04.2016
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: no i Plsek pise, ze se mu spousta lidi vyhyba..., ale tak Ty mas s ostrejsi jizdou urcite vic zkusenosti ja jako amater jsem to proste nedokazal tak odhadnout, presto, ze mozna to fungovalo trochu lip
jeden moderator na LadaForu mi ke stabiku napsal: urcite je to bez stabiku lepsi, protoze kola lepe kopiruji teren, jen posadka bude trpet morskou nemoci :)
a kdyz pujdu do extremu, tak kamarad zadní zkrutnou favo napravu prevaril a udelal z ni tuhou :) cimz docilil toho, ze jezdil zatacky po 3 kolech a liboval si, jak se mu to nenaklani, no a skoncilo to tim, ze vymetl skarpu a trefil strom, nastesti to skarpou jel dost dlouho a strom trefil uz v docela male rychlosti
jinak na rapidu jsem dal jen tvrde ulozeni serioveho stabiku a jsem spokojen... ono to je podle toho, na co clovek to auto pouziva a co od neho ocekava...
jeden moderator na LadaForu mi ke stabiku napsal: urcite je to bez stabiku lepsi, protoze kola lepe kopiruji teren, jen posadka bude trpet morskou nemoci :)
a kdyz pujdu do extremu, tak kamarad zadní zkrutnou favo napravu prevaril a udelal z ni tuhou :) cimz docilil toho, ze jezdil zatacky po 3 kolech a liboval si, jak se mu to nenaklani, no a skoncilo to tim, ze vymetl skarpu a trefil strom, nastesti to skarpou jel dost dlouho a strom trefil uz v docela male rychlosti
jinak na rapidu jsem dal jen tvrde ulozeni serioveho stabiku a jsem spokojen... ono to je podle toho, na co clovek to auto pouziva a co od neho ocekava...
09:04:21
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> StepaNoFUN: Snad jo, no. Vzpomněl jsem si na můj styl jízdy v serpentýnách tady u nás a začal mít obavu, abych se nepřidal k dlouhé řadě aut, končících v lese za jednou levotočivou zatáčkou...
Včera jsem tamtudy jel testovací jízdu, ale to jsem jel klidně a spíš jsem poslouchal zvuky z motorového prostoru a cestou zpět jsem vezl v kufru pár volně ložených Porothermů, takže klidná jízda byla nutností
Nicméně je to stejně fuk, protože teď předám auto opět do užívání tátovi, a jezit budu už jen zadohraby
Včera jsem tamtudy jel testovací jízdu, ale to jsem jel klidně a spíš jsem poslouchal zvuky z motorového prostoru a cestou zpět jsem vezl v kufru pár volně ložených Porothermů, takže klidná jízda byla nutností
Nicméně je to stejně fuk, protože teď předám auto opět do užívání tátovi, a jezit budu už jen zadohraby
08:56:05
24.04.2016
24.04.2016
StepaNoFUN
-> Bukaj: Neboj. Funguje to s tím líp. ;-)
08:52:14
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> vhml: No, tak nebylo by to poprvé ani naposledy. Třeba to má výhody pouze ve spojení s těžším motorem, nebo s ABS...?
08:49:44
24.04.2016
24.04.2016
vhml
-> Bukaj 24.04.16 08:45:42: jj, určitě ho tam za příplatek dávali aby se to chovalo hůř
08:45:42
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda: Takže mám počítat se zhoršením jízdních vlastností? Že já blbec jsem ho na tom vraku nenechal...
08:42:57
24.04.2016
24.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: videl jsem spoustu 1.3 bez zadniho stabiku, spis bych rekl, ze to mely vsechny kratke novoxichtovky...
ja osobne na techto autech hlavne predni stabiky nemam moc rad, clovek potom snaz prestreli zatacku, ale z 1.6 ho vyndavat nebudu... a znivy jsem ho vyhodil, alespon potom jedno kolo v terenu pri krizeni nema tendeci tolik zustavat ve vzduchu, ze zelenyho roa jsem ho vyhodil hned potom, co jsem se malem zabil v zatacce, protoze jsem byl zvyklej na auto bez stabiku a vlastne s 1.6 uz jsem mel taky 2x co delat, to se mi s 1.3 jen se zaznim stabikem stalo asi 1x za 100tis. km a to bylo jeste na mokru
-> Bukaj: mrknu, jestli ten zadni stabik nema jedna felda, co mam na zahrade a dyztak bych Ti ho dovezl, ale dost o tom pochybuju :( je to slaba r.v.1994
ja osobne na techto autech hlavne predni stabiky nemam moc rad, clovek potom snaz prestreli zatacku, ale z 1.6 ho vyndavat nebudu... a znivy jsem ho vyhodil, alespon potom jedno kolo v terenu pri krizeni nema tendeci tolik zustavat ve vzduchu, ze zelenyho roa jsem ho vyhodil hned potom, co jsem se malem zabil v zatacce, protoze jsem byl zvyklej na auto bez stabiku a vlastne s 1.6 uz jsem mel taky 2x co delat, to se mi s 1.3 jen se zaznim stabikem stalo asi 1x za 100tis. km a to bylo jeste na mokru
-> Bukaj: mrknu, jestli ten zadni stabik nema jedna felda, co mam na zahrade a dyztak bych Ti ho dovezl, ale dost o tom pochybuju :( je to slaba r.v.1994
08:27:43
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda/felda: Tak to sedí, ta 1,3 byla docela vybavená a ABS měla
08:20:49
24.04.2016
24.04.2016
Jarda/felda
-> Bukaj 24.04.16 08:08:22: přední stabík byl seriově na 1.6, 1.9 a 1.3 s abs nebo tam kde si lidi připlatili
08:20:43
24.04.2016
24.04.2016
vhml
-> Bukaj 24.04.16 08:16:49: tak už to někdo pobastlil nebo jsou v tom zamotaný příplatkový výbavy a edice.
08:16:49
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> vhml: Hele, ta Tvá teorie nějak nesedí - ten přední stabík mám z 1,3 Mpi 98 a na krátké, kterou mám na díly vzadu žádný stabilizátor není
08:13:59
24.04.2016
24.04.2016
vhml
-> Bukaj 24.04.16 08:08:22: přední byl na všech co nemaj motor 1,3 a zadní na všech krátkých. Osadil jsem kdysi kombíka 1,3 obouma a výrazné zlepšení jízdy
08:08:22
24.04.2016
24.04.2016
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 23.04.16 23:15:44: Stabík na předek (prý to pomáhá a když už jsem ho z toho vraku vyndal...).
To byl na Feldu stabilizátor i na zadek? Mne překvapilo, že ten přední vůbec existuje a když už, tak že ho nedávali sériově...
A spojka už od začátku, co jsem to koupil (cca před 70 000 km) zabírala nahoře a už od začátku jsem se na to chystal, ale nebyl čas. A teď, když jsem měl převodovku vyvěšenou ze silentbloků, jsem toho využil. A původní lamela už byla místy sjetá na úroveň drážek.
Při tom jsem zjistil, že je roztržená i druhá manžeta řízení (první jsem měnil vloni)...
...jinak po tomto zásahu ustala většina pazvuků za volnoběžného chodu, ale furt se mi na tom něco nezdá - asi něco na rozvodu - buď rachtá řetěz, ale připadá mi, že to jde odjinud a že to zní, jako kdyby něke v motoru kolovala matka M12 - ještě to prozkoumám stetoskopem...
To byl na Feldu stabilizátor i na zadek? Mne překvapilo, že ten přední vůbec existuje a když už, tak že ho nedávali sériově...
A spojka už od začátku, co jsem to koupil (cca před 70 000 km) zabírala nahoře a už od začátku jsem se na to chystal, ale nebyl čas. A teď, když jsem měl převodovku vyvěšenou ze silentbloků, jsem toho využil. A původní lamela už byla místy sjetá na úroveň drážek.
Při tom jsem zjistil, že je roztržená i druhá manžeta řízení (první jsem měnil vloni)...
...jinak po tomto zásahu ustala většina pazvuků za volnoběžného chodu, ale furt se mi na tom něco nezdá - asi něco na rozvodu - buď rachtá řetěz, ale připadá mi, že to jde odjinud a že to zní, jako kdyby něke v motoru kolovala matka M12 - ještě to prozkoumám stetoskopem...
01:15:06
24.04.2016
24.04.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
Chlápek, který jezdí s hovnocucem, má s sebou učedníka. Poslední zakázka toho dne, tak nasadí hadici do žumpy a spustí čerpadlo. To se najednou zasekne a přestane pracovat. Chlap to chvíli zkouší, nic nepomáhá, takže se svlékne a hup dovnitř. Za chvíli se vynoří: "Karlíku, podej mi čtrnáctku." Karlík podá, mistr se ponoří, za chvíli vystrčí hlavu: "Karlíku, francouzák." Zase se zanoří, za chvíli vyleze, nahodí to a čerpadlo se rozjede. Mistr ze sebe spokojeně stírá fekálie a nabádá učedníka: "Ti říkám, Karlíku, jestli se nebudeš pořádně učit, tak budeš celej život jen podávat vercajk."
23:44:02
23.04.2016
23.04.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: To není o ctižádosti - nejsem žádnej extra kariérista, nemám třeba moc ambice řídit lidi, mám co dělat abych uřídil sebe... Ale nedovedu si představit 50 let dělat to samý pořád dokola s malejma úpravama - jsem člověk, ne robot... Ale asi je to fakt oborem.
A firem kde nějakýmu nezkušenýmu uchu hned dají velkou zodpovědnost aniž by ho zaučili podle mě moc není a ty co jsou tak pak většinou rychle zajdou
A firem kde nějakýmu nezkušenýmu uchu hned dají velkou zodpovědnost aniž by ho zaučili podle mě moc není a ty co jsou tak pak většinou rychle zajdou
23:28:31
23.04.2016
23.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 23.04.16 21:25:03: Asi nejsem tak ctižádostivý jako ty a v tomhle se nehodneme.
-> Syny 23.04.16 22:34:01: Ale to byl. Nicméně když nastoupil do profese, tak napřed dělal "podržtašku", pak postupně lehčí úkoly a postupně se vypracoval.
-> Syny 23.04.16 22:34:01: Ale to byl. Nicméně když nastoupil do profese, tak napřed dělal "podržtašku", pak postupně lehčí úkoly a postupně se vypracoval.
23:15:44
23.04.2016
23.04.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 09:09:30: jj, jeden nový technolog u nas si spletl titan s austenitickou nerezi a nechal to vyzihat, udelal z toho slusne blato, melo to mit 700-800 MPa a to mel ten titan surový, ted ma pod 500 MPa :) a po me jeste chtel abych vyvolal strukturu na titanu elektrolyticky stavelkou :)
-> Bukaj: stabik jsi u feldy daval na zadek? to uz bylo potreba delat spojku?
-> Bukaj: stabik jsi u feldy daval na zadek? to uz bylo potreba delat spojku?
22:40:38
23.04.2016
23.04.2016
dragon_cb_cz
-> Syny:
22:34:01
23.04.2016
23.04.2016
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 09:09:30: A myslis, ze ten stary zkuseny zamestnanec, ktery dela ve stejnej profesi cely zivot nikdy nebyl mlady, nezkuseny a nikdy nic neposral?
21:25:03
23.04.2016
23.04.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 23.04.16 02:36:31: Ale no tak, chladnou hlavu kolego Však říkám, že jsou vyjímečné případy, kdy to smysl má - pokud třeba firma utěšeně roste a je prostor růst s ní, a nebo člověk začná fakt od píky a postupně stoupá nahoru - proč ne. Ale na jednu vyšší šarži vždycky připadá X nižších a postoupit může v krátkodobém horizontu vždycky jen jeden - a těm ostatním to buď nevadí, a nebo se musí poohlédnout jinde. A jestliže jsi i po 15 letech spokojený, tak proč ne - naopak ti to přeju
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 09:09:30: Však já nemluvím o změně profese, ale právě o tom, že po pár letech už je z toho rutina a člověk už se nikam neposouvá - nepřichází ten moment "potkal se se vším". Možná to máš jinak, ale já třeba v tenhle moment začal být v předchozí práci docela vypruzenej, prostor pro zásadnější vlastní iniciativu nebyl a průběžný požadavky a zadání co chodily byly dost dělnickýho charakteru, plus mínus pořád to samý. Kvůli vnějším okolnostem (dodělával jsem školu, doma žena s prckem, už jsem splácel byt) jsem tam zůstal ještě nějakou dobu a dneska toho fakt lituju, protože to byl zabitej čas pro mě a ve výsledku i pro tu firmu... Teď si zase v práci přijdu jako ten nejblbější (skoro) a je to fajn, táhne mě to nahoru Člověk najednou zjistí, kolik dalších věcí ještě vůbec nezná...
-> aDAm: Asi tak, ale stejně si myslím, že je dobrý po nějakej době změnit - aby člověk nebyl moc v zajetí toho "tohle u nás děláme takhle" - protože po určitej době už nad alternativama prostě přestaneš přemýšlet, i když to občas není od věci. Ale jasně, každej obor se mění jinak rychle.
-> Bukaj: No, až tak moc do toho nevidím, ale z toho mála co jsem od tebe kdy slyšel si trochu myslím, že jen díky tvojí povaze tam vydržíš tak dlouho a že na tu tvojí povahu tvůj šéf solidně hřeší. A kdybys si trochu dupnul, že by to s podmínkama a ohodnocením možná bylo taky radostnější... o tom, že kdybys dělal na sebe, tak bys udělal úplně nejlíp, už vůbec nemuvě. Protože teď stejně dřeš od nevidím do nevidím a funguješ daleko víc jako živnostník než jako zaměstnanec - se skoro všema nevýhodama, ale minimem výhod.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 09:09:30: Však já nemluvím o změně profese, ale právě o tom, že po pár letech už je z toho rutina a člověk už se nikam neposouvá - nepřichází ten moment "potkal se se vším". Možná to máš jinak, ale já třeba v tenhle moment začal být v předchozí práci docela vypruzenej, prostor pro zásadnější vlastní iniciativu nebyl a průběžný požadavky a zadání co chodily byly dost dělnickýho charakteru, plus mínus pořád to samý. Kvůli vnějším okolnostem (dodělával jsem školu, doma žena s prckem, už jsem splácel byt) jsem tam zůstal ještě nějakou dobu a dneska toho fakt lituju, protože to byl zabitej čas pro mě a ve výsledku i pro tu firmu... Teď si zase v práci přijdu jako ten nejblbější (skoro) a je to fajn, táhne mě to nahoru Člověk najednou zjistí, kolik dalších věcí ještě vůbec nezná...
-> aDAm: Asi tak, ale stejně si myslím, že je dobrý po nějakej době změnit - aby člověk nebyl moc v zajetí toho "tohle u nás děláme takhle" - protože po určitej době už nad alternativama prostě přestaneš přemýšlet, i když to občas není od věci. Ale jasně, každej obor se mění jinak rychle.
-> Bukaj: No, až tak moc do toho nevidím, ale z toho mála co jsem od tebe kdy slyšel si trochu myslím, že jen díky tvojí povaze tam vydržíš tak dlouho a že na tu tvojí povahu tvůj šéf solidně hřeší. A kdybys si trochu dupnul, že by to s podmínkama a ohodnocením možná bylo taky radostnější... o tom, že kdybys dělal na sebe, tak bys udělal úplně nejlíp, už vůbec nemuvě. Protože teď stejně dřeš od nevidím do nevidím a funguješ daleko víc jako živnostník než jako zaměstnanec - se skoro všema nevýhodama, ale minimem výhod.
20:56:26
23.04.2016
23.04.2016
Petrson
Za mohutné kouřové clony se mi podařilo zprovoznit tatrováckýho bufíka. 5minut sem neviděl okolní budovy.Pak už se to zlepšilo na lehký namodralý dýmek.
12:54:48
23.04.2016
23.04.2016
Bukaj
Tato dnešní fluktuace zaměstnanců mne pěkně štve - ve firmě jsem 9 let a za celou tu dobu se mi nepoštěstilo mít kolegu, který by mne mohl zastoupit/nahradit v případě potřeby a vydržel ve firmě déle, než jednu sezonu. Práce je čím dál víc a místo ulehčení v podobě zkušeného kolegy mne každoročně zdržuje zaučování nových...
...ty, co nestojí za nic, vylejeme ve zkušebce a ti rozumní jdou po zaučení dělat na sebe, nebo se odstěhují sto kiláků daleko (např. v Praze bydleli na studiích v podnájmu...)
A v této bezvýchodné situaci to se mnou dopadá tak, že nic nestíhám, všude mám resty a nedodělky a slevuji ze svých hodnot a plánů...
No, ale k tématu - dnes jsem po dvou nočních leháncích (v neděli a úterý) pod Feldou tuto zprovoznil (dotažení matice na kole 5. rychlosti, spojka + ložisko, seřízení ventilů, montáž stabilizátoru,...) ještě musím vrátit závaží na poloosu.
A včera s kamarádem nová krytina na jeho řadovou garáž - původně to měla být jen oprava poškozených míst, ale když jsme do toho rýpli, zjistili jsme, že pod ipou stojí na betonové střeše voda (garáže ze 60. let a celou dobu se jen poškozená ipa lepila a překrývala dalšími vrstvami)...
...takže vše oškrábat na beton, den jsme to nechali vyschnout a včera večer penetrace a v zápětí dvě vrstvy krytiny (i s překryvem do sousedních garáží, aby tam nesákla voda zboku) - na dalších 30 let pokoj
...ty, co nestojí za nic, vylejeme ve zkušebce a ti rozumní jdou po zaučení dělat na sebe, nebo se odstěhují sto kiláků daleko (např. v Praze bydleli na studiích v podnájmu...)
A v této bezvýchodné situaci to se mnou dopadá tak, že nic nestíhám, všude mám resty a nedodělky a slevuji ze svých hodnot a plánů...
No, ale k tématu - dnes jsem po dvou nočních leháncích (v neděli a úterý) pod Feldou tuto zprovoznil (dotažení matice na kole 5. rychlosti, spojka + ložisko, seřízení ventilů, montáž stabilizátoru,...) ještě musím vrátit závaží na poloosu.
A včera s kamarádem nová krytina na jeho řadovou garáž - původně to měla být jen oprava poškozených míst, ale když jsme do toho rýpli, zjistili jsme, že pod ipou stojí na betonové střeše voda (garáže ze 60. let a celou dobu se jen poškozená ipa lepila a překrývala dalšími vrstvami)...
...takže vše oškrábat na beton, den jsme to nechali vyschnout a včera večer penetrace a v zápětí dvě vrstvy krytiny (i s překryvem do sousedních garáží, aby tam nesákla voda zboku) - na dalších 30 let pokoj
11:30:15
23.04.2016
23.04.2016
Jozka
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.04.16 09:09:30: Jo, ty výměny po 5ti letech jsou skvělý v některých oborech tradičních a technicky složitějších. Onehdy už jsem nevydržel a když hoši (a dáma) netušili, nevěděli a divili se, co se po nich chce, dohledal jsem technický normy a ukázal jim, že to, co se vyžaduje, vymysleli jejich předchůdci ve firmě jako zpracovatelé těch norem..
Tyhle odměny má moc rád kolega - tvrdí, že když se začlo přisypávat za 5 a 10 let, pobýval už 6. rok, než dosáhl těch deseti, zvedla se hranice z 10ti na 15 a než odkroutil 15, snížila se na 10 a přibylo 20 let - což už do důchodu nestihne Ale neověřoval ani nepropočítával, možná trochu kecá a komplot speciální na něj to asi taky nebude..
Tyhle odměny má moc rád kolega - tvrdí, že když se začlo přisypávat za 5 a 10 let, pobýval už 6. rok, než dosáhl těch deseti, zvedla se hranice z 10ti na 15 a než odkroutil 15, snížila se na 10 a přibylo 20 let - což už do důchodu nestihne Ale neověřoval ani nepropočítával, možná trochu kecá a komplot speciální na něj to asi taky nebude..
10:38:30
23.04.2016
23.04.2016
aDAm
Tak ono by hlavně chtělo rozlišovat i profesi. Sou profece kde pobyt u jednoho zaměstnavatele je tak na max rok dva, být tam déle tak vyhoří, naopak sou profese kde je někdo teprv po těch 2-3 letech lehce zaběhnuty v procesech že. Třeba já v mé profesi trávit 15let u jednoho zaměstnavatele na jednom projektu tak bych se už před 12ti lety houpal na provaze :D
09:09:30
23.04.2016
23.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 23.04.16 00:35:48: To si nemyslim. Driv byl naopak clovek cely zivot v jedne profesi a taky to bylo na kvalite prace videt, protoze v tom oboru se setkal se vsim a umel vyresit kazdou situaci. Pak tam daji mlades trevo a posere prvni vec na kterou sahne...
02:36:31
23.04.2016
23.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 23.04.16 00:35:48: Příjemně to potěší. Samozřejmě chápu, že rozprávíš obecně, nicméně ty víš jaký měli lidi v průběhu let postup, náplň práce, výzvy, možnosti, podřízené a kolegy, jakou problematikou se zabývali a kolika odděleními prošli? Víš prd, ale prostor pro chytračení je třeba si najít za každou cenu. Bohužel, nebo spíše bohudík i dnes jsou firmy kde dělají lidi rádi.
00:35:48
23.04.2016
23.04.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Ano, 5 je tak akorát čas na tu výpověď, 15 už je krom naprosto vyjímečných případů známka toho, že někdo před 10ti lety něco zapomněl udělat...
22:49:30
22.04.2016
22.04.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.16 12:21:26: njn, pro mě lepší než nemít vlasy žádné. To bych vypadal
22:49:06
22.04.2016
22.04.2016
King
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No, k 5 letum jsem u firmy jsem dostal aspon plexisklovej ingot s podekovanim a podpisem ó nejvyssiho prezidenta, ale ted po deseti letech ani pes nestek. Shodou okolnosti dva kolegove ve stejny dobe meli 20let u firmy a nebejt toho, ze si toho vsimnul sef a aspon jim napsal nejakej liebesbríf a dal flasku, tak by si museli pripadat jako uplny kokoti. To je tak, kdyz firmu opanuje nadkriticky mnozstvi zmrdu
20:27:02
22.04.2016
22.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 22.04.16 19:48:21: 5 a 15 je drobet rozdíl...
19:48:21
22.04.2016
22.04.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.16 10:52:34: Taky jsem měl tento týden 5let u firmy, ale nikdo mi poblahopřát nepřišel. Takže jim za to donesu tu výpověď...
15:56:05
22.04.2016
22.04.2016
Jozka
-> bouchy: Já zas vím z doslechu (strýko škodovák tam montoval válcovací trať), že VSŽ měly v 60. obrovský problémy v technologický kázni a to prý hlavně proto, že to byla jedna velká banda alkoholiků.. Což v "ekonomickým oteplení" začátkem roku eskalovalo až do tý míry, že asi na 4. sériích embéček se vyskytujou rakouský plechy od Voest Alpine..
-> Luky 22.04.16 08:09:55: S hlubokotažnejma plechama měl východní blok problémy obrovský, nikdy nedokázali vyrobit srovnatelnou kvalitu se západem - navíc "hlubokotažnost" ; se dosahovala tehdy (a nakonec ještě i v době, když já chodil do školy) řízeným zvýšením obsahu fosforu a síry, což se normálně z materiálu odebírá jako nečistota. Rozdíl vlastností se dá odhadnout na dobově (a tvarově) odpovídajících autech - kde boleslavský měly švy a svary, zápaďácký byly už často z jednoho kusu.
Technologie se furt zlepšujou ku ztenčování - po roce 90. jsem žasnul nad 0.4 mm nerezovou fólií a plechovka RC coly ze sedmdesátých měla tloušťku dnešního blatníku..
-> Luky 22.04.16 08:09:55: S hlubokotažnejma plechama měl východní blok problémy obrovský, nikdy nedokázali vyrobit srovnatelnou kvalitu se západem - navíc "hlubokotažnost" ; se dosahovala tehdy (a nakonec ještě i v době, když já chodil do školy) řízeným zvýšením obsahu fosforu a síry, což se normálně z materiálu odebírá jako nečistota. Rozdíl vlastností se dá odhadnout na dobově (a tvarově) odpovídajících autech - kde boleslavský měly švy a svary, zápaďácký byly už často z jednoho kusu.
Technologie se furt zlepšujou ku ztenčování - po roce 90. jsem žasnul nad 0.4 mm nerezovou fólií a plechovka RC coly ze sedmdesátých měla tloušťku dnešního blatníku..
12:21:26
22.04.2016
22.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.04.16 12:11:16: ale vlásky máš jako bys byl veterán už 2x. Můj kámoš taky a je mu 35.
12:11:16
22.04.2016
22.04.2016
MATTESS
-> minno: před týdnem jsem byl na motokrosu a kategorie veteráni je od 40ti let. Za dva roky jsem veterán
12:06:17
22.04.2016
22.04.2016
Discovera
-> MATTESS: -> minno: Já dostanu (měl bych ) za měsíc 5tisíc do vejplaty...10 roků ve státní službě
11:58:33
22.04.2016
22.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> minno 22.04.16 11:49:33: Taky jsem se včera usmíval, když jsem u klučíka tady dole četl, že udělal řidičák. Když pročítám životopisy tady u nás, tak roky výroby uchazečů 1995+ jsou docela síla.
Tady na virtu jsou lidi standardně 2 - 3x starší.
Tady na virtu jsou lidi standardně 2 - 3x starší.
11:49:33
22.04.2016
22.04.2016
minno
-> MATTESS: Ako to tu tak čítam, tak sme tu už pomaly všetci starí dôchodci
11:46:49
22.04.2016
22.04.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.16 10:52:34: já budu u firmy 15 let v červenci. Tuším dostanu velký kulový
11:11:26
22.04.2016
22.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> minno 22.04.16 10:56:22: Jsou tam samé pěkné věci většinou z Tálie, Francie apod., na foto není vidět co je vzadu.
11:10:36
22.04.2016
22.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 22.04.16 10:53:03: ty jsi blekota