Rozdíly Mbček - co je originál?

prohledat
3675 příspěvků (zobrazeno 1751 až 1800) od 28.02.2012 do 06.02.2025, založil/a Bukaj
řadit dle data
14:19:15
12.10.2015
MimiMB
Viem a platí to aj u stoviek s klučkami von? Len ja mam tu vyhodu že tie dvere sú aj z kúskami stĺpikov len že s týmy blatníkmi je to horšie. Len tak sú to obidve lavé dvere
10:42:46
10.10.2015
Jozka
Pasujou perfektně - akorát nejdou zavřít. Mechanismus klik a vše kolem nich je totiž úplně jiný a tak se při takový záměně řeže do B sloupků a čel zadních blatníku.
09:50:26
10.10.2015
MimiMB
Ahojte chcel by som sa spýtať že či stovkové dvere pasujú po menších úpravách na 1000 mb 64-66? Nemám tisickové tak ich neviem porovnať
10:10:14
09.10.2015
Danster
-> zralous: Moc zajímavý ty A2 motory, další fotky určitě dávej4
06:36:07
09.10.2015
Bukaj
-> zralous: Člověk tu chvilku není a pak se nestačí divit...9

Gratuluju a někdy se budu zase muset přijet pokochat...1
22:54:39
08.10.2015
Jozka
-> zralous: Jo, /5 = 110L.
21:31:46
08.10.2015
Petr98
-> zralous: Dávej, rád se přiučím(e) 4
21:26:39
08.10.2015
zralous
Dnes objeven další motor, resp. polomotor bez hlavy, také značen A2, ale už /5.. Tudíž 110? Kdyby byl zájem mohu blejsknout písty.
06:00:02
08.10.2015
Petr98
05:59:20
08.10.2015
Petr98
-> tukanovec83: slonova kost, dnesni RAL 1015
21:03:11
07.10.2015
Milan 136
-> Jozka: 3
20:58:37
07.10.2015
Jozka
-> Milan 136: Ty díry jsou velký proto, aby měly šanci se setkat..3
19:42:25
07.10.2015
tukanovec83
Zdravím, často diskutovaná otázka :)



Jakou barvu na ráfky na š1000 1966, říjen, žábrovka v profilu? :) díky případně foto s odstínem a kodem barvy.
19:41:43
07.10.2015
Milan 136
-> Petr98: děkuji pěkně. Rezavý M4ky tam byly, ale ty díry mi přišly celkem velký
16:40:13
07.10.2015
Petr98
-> Milan 136: 8ks sroubku s pulkulatou hlavou, chromovane M4x10
08:45:16
07.10.2015
Milan 136
Chlapci znali, prosim radu. Jakej rozmer sroubku patri na mrizku zadniho cela?
22:19:20
05.10.2015
Jozka
-> zralous: 52 A já s tím číslovacím infem budu prudit pamětníky.. 3



E: Ono se v těch knihách hledá blbě, v řadě jsou jen narazítkovaný jen kastle, motory jsou nadrásaný propiskou kolikrát ani ne moc čitelně..
upraveno 1x, naposled 05.10.2015 22:21:09
20:39:33
05.10.2015
zralous
-> Jozka: Taky jsem čekal, že mi prozradí konkrétnější údaje, kdybych měl číslo kastle, dalo by se po autu zapátrat dál. Ale tak až si někdy udělám výlet do Boleslavi, domluvím si termín v archivu a zkusím i ostatní resty co mi doma leží vyhledat sám6 Jak píšeš důležitá je potvrzená informace o fabrické úpravě.
19:03:35
05.10.2015
Jozka
-> zralous: Super - ale děsná škoda, že nenašli to auto, protože by mě hrozně zajímalo, jestli v kolonce "zákazník-místo určení" je ta spešl dílna, co shořela, anebo "Švýcarsko".



E: Ale hlavně, že je potvrzená ta A2, to mi přijde jako docela slušná rarita - jen ten květen moc neznamená, na po sobě jdoucích autech lítají čísla motorů ve stovkách sem tam (ale na tom nakonec vlastně vůbec nesejde).
upraveno 1x, naposled 05.10.2015 19:07:24
18:46:06
05.10.2015
Petr98
-> zralous: 171
18:43:16
05.10.2015
zralous
Přišla odp. z muzea: ano, takovýto motor se vyráběl a byl určen pro soutěžní vozy v kategorii A2.

Jedná se o rok 1969. Toto konkrétní číslo jsme bohužel nedohledali - ale protože jde o knižní evidenci s mnoha tisíci záznamy, kdy hlavním evidenčním znakem a třídícím kritériem bylo číslo karoserie nikoli motoru, je možné, že jsme ho jen přehlédli.

Motor s číslem o 1 vyšším (končí 695) byl vyroben v květnu 1969.
23:27:35
01.10.2015
Jozka
-> zralous: OK - zkusím ho i zaúkolovat, jestli by třeba něco nezjistil po svých známostech..
23:00:36
01.10.2015
zralous
-> Jozka: víc hlav víc ví.. Vezmi!!
22:55:26
01.10.2015
Jozka
-> zralous: Přijedu mrknout určitě - ale to abych sebou vzal alespoň kámoše, kterej dobově jezdil 120S..3
22:18:54
01.10.2015
zralous
-> Jozka: Až se mi to podaří přivézt, tak přijedeš na návštěvu4 Je to 6ks motorů 3 převodovky s poloosami a rameny a 3 přední nápravy. Z toho bezpečnš vím, ,že od každého kus patří k té 110L rallye
22:05:55
01.10.2015
Jozka
-> zralous: Třeba řádně zkodumentovat.. úprava A2 měla Purolator filtry bokem skoro od začátku, takže asi i tyhle, ale o jinak o tý poslední sérii závodních MB moc info není - akce skončila v plamenech a pak hned přišly 110L rallye.
20:55:24
01.10.2015
zralous
-> Jozka: Dnes jsem motor prohlédl ještě jednou, má dokonce oddělený olejový filtr s tlakoměrem a myslím, že k němu mám i převodovku s rameny. Když jsem to tenkrát nakládal, přišlo mi divné že by převodovka s nízkými rameny měla lyži na ochranu diferáku. Předpokládal jsem že patří k té 110, ale teď mi to dává smysl.
19:27:20
01.10.2015
Jozka
-> zralous: Fakt asi jedině muzeum.. jsem dneska zkoušel pamětníka, kterej měl to A2 MB začátkem 70. jako první auto - a ohledně značení motoru si pamatuje velký kulový 8 / 3.
08:02:54
01.10.2015
zralous
-> Duri: Nerozebral.. Privezl jsem toho celou garaz uz asi pred mesicem a pomalu zjistuju, co je v tom za poklady. Cisla jsem se vsiml nahodou min. tyden, kdyz jsem prohlizel kompletnost dvoukarburace.



Poslal jsem dotaz do Archivu muzea, tak uvidime6
20:05:45
30.09.2015
Petr98
-> zralous: Parádní úlovek 9
15:20:08
30.09.2015
Jozka
-> Duri: To dává smysl.. třeba je to motor z toho emba, co je vyfocený na vedlejší straně.. 3



-> zralous: Napsat do muzea, jestli knihy motorů vydají svoje tajnosti.
15:09:34
30.09.2015
Duri
-> zralous: Ohladom toho motoru, pozeral som do Gerega strana 170, Skoda 1000 MB Rallye A2 model 69

kompresia 10,5 + zmena casovania = +13koni

Zvacsene kanaly +1mm vylestene

silnejsie ventilove pruziny

vypukle 3 kruzkove piesty

...

karburatory (predpokladam ze dva) dostali difuzery 25mm

vyfuk burges



Vzhladom na rok vyroby, by som povedal, ze to moze byt jeden v tych motorov.

Parada :)



Asi si to nemal rozobrate, ci tieto upravy sedia s popisom?
13:14:48
30.09.2015
Jozka
-> zralous: Napadlo mě, že to souvisí - ale bohužel ani nevím, jestli měly MB motory pro závodní účely nějaký extra značení..8
11:03:15
30.09.2015
zralous
-> Jozka: Usuzuji pouze, protoze je motor osazen dvojkarburaci.. Je mozne, ze byl zakoupen jako nahradadni k me 110L Rallye. Byl totiz v konvolutu dilu k ni.
09:19:28
30.09.2015
Jozka
-> zralous: 9 Dobrej objev.. nikdy jsem neviděl - ovšem to číslo je v řadě tak vysoko, že v tý době už se MBG litrový nedělaly.
08:08:14
30.09.2015
zralous
Setkali jste se už někdy s tímto? Předpokládám MBG v úpravě A2
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od zralous vložen 30.09.2015 08:08:14
08:35:52
07.09.2015
Jozka
-> Bukaj: Zrovna ty pruhy koženky ještě nejsem rozhodnutej, zda budu vracet - resp. byl jsem rozhodnutej jako doposud nevracet, ale třeba u X opěradla byl ten pruh ke kostře dosti důkladně na kostru nalepenej. A navíc molitan kolem dokola k pružinovýmu rámu přicvakanej těma drátkama podivnejma - to jsem viděl prvně (a sponkovačku, kterou to páchali, tu bych ani vidět nechtěl).



Ty čtverečky u dveřních panelů jsem našel zatím na všech autech - a když na přes sponky jako těfnění, tak napadaný dole ve dveřích, protože origo na tom "igelitu" nijak zvlášť nedržej. Naše 1968/01 je ovšem měla přilepený celkem dobře a všechny fialový 4.
08:24:01
07.09.2015
Bukaj
-> Jozka: Sranda je třeba ta "odřezková" koženka, používaná jako výztuha pod pružiny sedáků a z. opěradel, případně na tapecy k zakrytí sponek lištičky - i v rámci jednoho vozu tři druhy koženky3



Vidíš, připomnělo mi to další otázku:

Měly všechny tapecy ty sponky zalepené koženkovými čtverečky?

Z mého standarda (1.8.68) jsem vytáhl tapecy bez těch čtverečků. Sice už byly kdysi sundavané (v 86 na lakování), ale nevidím důvod, proč by někdo ty čtverečky odlepoval...
08:13:23
07.09.2015
Jozka
-> Bukaj: Nu, stejně budu muset něco vyseknout.. ono horší bude zvolit čalounickej postup, rozebral jsem několik zadních opěradel v létě a provedením je to co kus, to originál.. 8
07:49:50
07.09.2015
Bukaj
-> Jozka: Tak možné je, že i tento "díl" se měnil v průběhu výroby...
00:19:26
07.09.2015
Jozka
-> Bukaj: Jsem si taky myslel.. jen jsem teďka vyndal nějaký divný..
23:27:14
06.09.2015
Bukaj
-> Jozka:

Ty gumový kroužky ("průchodky trnu") nové sice nemám, ale 100% je díra konická - s náběhem 4
20:30:09
06.09.2015
Jozka
-> Bukaj: Zřejmě jo.. mě se jen jednou dostala do rukou tyčka, která vypadala, že tu podivuhodnou mrtvolně žlutozelenou někdo na černo natíral dodatečně (auto bylo zkraje roku 1966.



Mám taky dotaz - nenarazils někde na nový "průchodky" trnu zadních opěradel ? Ptám se, že si nejsem jistej, zda je otvor tvarovanej (s náběhem pro kolík), anebo má prostou kulatou díru..
17:26:27
06.09.2015
Bukaj
-> Jozka: Díky.

Udělal jsem hloubkovou sondáž a zjistil jsem, že z pěti řadiček, co tu mám (1x1968, 3x1967, 1x1966, 1x1965) ani jedna není béžová. (Tedy takto: béžové jsou všechny, ale přestříkané na černo (ještě z výroby). Takže je možné, že jich na začátku vyrobili spoustu a posléze je přestříkali na černo. Ale co si vybavuji, tak i 105/120 má řadičky s "béžovým základem" 4 )

Takže na černou tyčku řadičky přešli v AZNP velmi záhy 6
16:58:06
06.09.2015
Jozka
-> Bukaj: Ručka šedobéžová ještě v 16. sérii ještě zcela jistě, řadička černá (dle mých aut) minimálně od 13. série.. Jinak ani MBM z 18. série nemělo černou páku ruční brzdy, ale to má divných dílů povícero.
16:16:33
06.09.2015
Bukaj
-> Petr98 29.07.15 16:32:18: Nevím, jak u prvních MB, ale ve voze z roku 65 (pravděpodobně 6. série, ale nevím jistě - nedochoval se štítek ani motor, jen číslo karoserie 063xxx) byl motorek 09-9421.84 (dle výrobního čísla ZU 1164 vyroben v září 65) - už s novým typem víka s přídržným perem a ventilátorkem, silentblok lakován šedě (později černé silentbloky) - s nožovými fastony, ačkoli na přístrojovce byly ještě hvězdicové konektory...

Edit: a pokud dobře vidím, tak druhé písmeno výrobního čísla Tvého motorku je R, což by odpovídalo roku výroby 1962...
upraveno 1x, naposled 06.09.2015 16:21:59
16:06:10
06.09.2015
Bukaj
Přátelé, kamarádi...

...vracím se opět k tématu "barva řadicí páky".

Zítra jedu pro nakomaxitované díly a vezu do lakovny palubní desku a páku ruční brzdy a rád bych vzal i pár tyček řadiček...

...dokdy byla řadička béžová a odkdy černá? Dle materiálu, který tu mám k dispozici to vypadá, že páka ručky byla béžová určitě do 16. série, auta modelu 69 už mají černou. Ale páky řadičky byly černé už asi mnohem dřív - tušíte někdo odkdy?
13:23:42
02.09.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu: Asi ne, 44. týden nebude v srpnu...
13:11:30
02.09.2015
Mr._Nosferatu
Nejsou to náhodou týdny výroby ?
12:34:17
02.09.2015
Bukaj
Na srpnové 68 (také šedá levandulová) mám žlutou voskovkou číslo 44 a hned vedle červenou nějakej ne moc čitelnej klikyhák...
Extreme Tyres