skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
18:08:39
19.10.2015
19.10.2015
mirecek.666
takle vypadá samec co do ní přijde. Náhodou jsem ho doma našel, tak z toho vytvořím uni zásuvku na nabíječku atd
18:06:07
19.10.2015
19.10.2015
mirecek.666
Je možný že tahle zásuvka v 1000MB Deluxe rok 1968 je originál? V dalších autech co mám (66 a 67) neni ani díra pro ní
23:54:36
15.10.2015
15.10.2015
Jozka
-> Bukaj: Bych to zkusil.. pokud prošly "harmonika" ručním testem (ovšem protokol z dobového testeru, který tahle firma taky vyráběla, by byl stylovej).
21:55:18
15.10.2015
15.10.2015
Bukaj
-> Jozka:
Já jen, že jsem je zachránil od kamaráda (z tyrkysové 68), který je chtěl po renovaci vyhodit.
Minimálně jako zajímavý dobový artefakt a "na omak" mi fakt přišly solidně funkční, tak váhám, jestli je jen uložím "na někdy", nebo je mám nějak vyšlechtit a otestovat na nějakém MB
Já jen, že jsem je zachránil od kamaráda (z tyrkysové 68), který je chtěl po renovaci vyhodit.
Minimálně jako zajímavý dobový artefakt a "na omak" mi fakt přišly solidně funkční, tak váhám, jestli je jen uložím "na někdy", nebo je mám nějak vyšlechtit a otestovat na nějakém MB
21:42:51
15.10.2015
15.10.2015
Jozka
-> Bukaj: Dobově to nebyla špatná značka.. kamarád je míval na kile (vyndaný z nějaký "západní" bouračky - ale jestli přední nebo zadní, to fakt už netuším), zkusím se zeptat..
21:24:01
15.10.2015
15.10.2015
Bukaj
Pánové, když už tady někdo zmínil tlumiče - mám z jednoho vývozního (a o tři roky později navrátivšího se) MBčka zadní tlumiče BOGE - made in W. Germany. Máte někdo nějaké reference na ně? Připadají mi po těch letech stále funkční a vzhledově podobné origo PALům, které nic moc nevydržely (alespoň ty s plechovou krytkou)...
20:14:30
15.10.2015
15.10.2015
Petr98
-> Pavel P..: Doporučoval/nedoporučoval
. Za zavolání nic nedá. Kdysi jsem tu napsal o jeho cenách a od té doby mi nechce nic prodat
19:59:58
15.10.2015
15.10.2015
Pavel P..
-> Petr98: No zrovna toho Janečka z Chlumce bych moc nedoporučoval..... Ledr a Krejčík jsou aspoň solidní....
10:45:23
15.10.2015
15.10.2015
marty128
čau, scháním klidně starší hp tlumiče na škoda favorit/felicie nevíte kdo by je měl a kolik by za ně chtěl?
10:39:25
15.10.2015
15.10.2015
orf
-> Petr98: nejhodnejší ukládám
10:27:04
15.10.2015
15.10.2015
Petr98
-> orf:
Krejčík Praha 602271336
Ledr Vamberk 602467222
Janeček Nepolisy (chlumec nad cidlinou) 603110840
Krejčík Praha 602271336
Ledr Vamberk 602467222
Janeček Nepolisy (chlumec nad cidlinou) 603110840
10:24:24
15.10.2015
15.10.2015
Petr98
-> Jozka:
10:17:37
15.10.2015
15.10.2015
orf
-> Petr98: tož kucí pošlete odkazy či nějaký kontakt at nejsem tak mimo.
08:48:31
15.10.2015
15.10.2015
Jozka
-> Petr98: Ale -> Bukaj: už dotahuje..
08:38:21
15.10.2015
15.10.2015
Petr98
-> orf: to jsou majitele a prodejci asi nejvybavenejsich mototechen u nas.
08:34:28
15.10.2015
15.10.2015
Jozka
-> orf: A taky proto ti připadá divný, že různý díly na starý škodovky jsou "běžně dostupný"..
08:26:19
15.10.2015
15.10.2015
orf
-> Bukaj: to máš super já nevím kdo je Krejčík , Ledr a Janeček.
20:55:43
14.10.2015
14.10.2015
Bukaj
-> Danster 14.10.15 16:01:59: Jo, s čepem je starší provedení, původní z MBček, nevím, kdy došlo ke zjednodušení výroby, ale myslím, že až u stovek. U všech MB jsem zatím objevil s čepem a ty s prolisem mám nové koupené coby ND. Ty novější mají i užší a tenčí zobáček na vyklapování, takže se lépěji ulomí...
Jinak sady či samotné písty na 18 mm čep se sehnat dají, Krejčík určitě bude mít, Ledr taky a Janeček nevím, kdo je
Jinak sady či samotné písty na 18 mm čep se sehnat dají, Krejčík určitě bude mít, Ledr taky a Janeček nevím, kdo je
17:33:51
14.10.2015
14.10.2015
Jozka
-> Danster: Všiml jsem si toho náhodou - a můžu jen odhadovat, že ten s čepem (čili složitější) je starší..
-> orf: Sady pro čep 18 mm se v hojném počtu nikdy moc nevyskytovaly a náhradní ojnice 18 mm se s přechodem na 20 mm přestaly vyrábět úplně.
-> orf: Sady pro čep 18 mm se v hojném počtu nikdy moc nevyskytovaly a náhradní ojnice 18 mm se s přechodem na 20 mm přestaly vyrábět úplně.
16:01:59
14.10.2015
14.10.2015
Danster
-> Jozka 12.10.15 14:51:46: Zajímavý popelníky jsem nikdy nezkoumal. A jaká verze je starší ? Ta s čepem ?
12:26:29
14.10.2015
14.10.2015
Petr98
-> orf: jj. Ale ojnice ma Krejcik za litr, takze neni problem. Jinak bude mit Ledr, Krejcik nebo Janecek.
10:41:00
14.10.2015
14.10.2015
orf
-> Petr98: všude na inzerátech čep 20 hmm hmm
09:08:40
14.10.2015
14.10.2015
Petr98
-> orf: Po nedavne diskuzi a porovnani cisel dilu potrebujes prumer 68 a cep 18mm
07:15:28
14.10.2015
14.10.2015
orf
kucíí mám na Vás technickej dotaz chci si koupit do foroty go k mojí litrovce, neb už docela kouří. číslo motoru 256177/1 tj. 15.tá série a nemám potucha jaký by měl mít čep atd. neporadíte. tipuji čep 20 vrtání 68 a nebo naco si dát pozor
22:28:45
12.10.2015
12.10.2015
Jozka
-> Bukaj: Jo, čep vs. prolis..
1966 byl asi zajímavej rok - vloni na jednom deLuxe taky italský větračky, letos v létě na standartu 1966 pro změnu belgický..
1966 byl asi zajímavej rok - vloni na jednom deLuxe taky italský větračky, letos v létě na standartu 1966 pro změnu belgický..
21:57:10
12.10.2015
12.10.2015
Bukaj
Jinak co si myslet o trojúhelníkových sklech italské výroby? Na De Luxe 66 jsou tři ze čtyř italské, ale auto je taková splácanina, že těžko říct, z kterého modelového roku pocházejí...
21:54:24
12.10.2015
12.10.2015
Bukaj
-> Jozka: Těch rozdílů je víc, ale asi myslíš čep vs prolis, že? Pak je trochu jinak tvarovaný bakelitový odlitek a i vnitřní hliníkový výlisek...
14:51:46
12.10.2015
12.10.2015
Jozka
Platí. Klikovenkovní kila sice mají ještě lisovaný plechový táhla, ale i tak jsou jiný než MB.. tj. uchycení protikusů zámků v karosérii je jiný a kousek jinde.
Jinak zajímavej detail jsem objevil na zadních popelnících.. nejděte rozdíl
Jinak zajímavej detail jsem objevil na zadních popelnících.. nejděte rozdíl
14:19:15
12.10.2015
12.10.2015
MimiMB
Viem a platí to aj u stoviek s klučkami von? Len ja mam tu vyhodu že tie dvere sú aj z kúskami stĺpikov len že s týmy blatníkmi je to horšie. Len tak sú to obidve lavé dvere
10:42:46
10.10.2015
10.10.2015
Jozka
Pasujou perfektně - akorát nejdou zavřít. Mechanismus klik a vše kolem nich je totiž úplně jiný a tak se při takový záměně řeže do B sloupků a čel zadních blatníku.
09:50:26
10.10.2015
10.10.2015
MimiMB
Ahojte chcel by som sa spýtať že či stovkové dvere pasujú po menších úpravách na 1000 mb 64-66? Nemám tisickové tak ich neviem porovnať
10:10:14
09.10.2015
09.10.2015
Danster
-> zralous: Moc zajímavý ty A2 motory, další fotky určitě dávej
06:36:07
09.10.2015
09.10.2015
Bukaj
-> zralous: Člověk tu chvilku není a pak se nestačí divit...
Gratuluju a někdy se budu zase muset přijet pokochat...
Gratuluju a někdy se budu zase muset přijet pokochat...
22:54:39
08.10.2015
08.10.2015
Jozka
-> zralous: Jo, /5 = 110L.
21:31:46
08.10.2015
08.10.2015
Petr98
-> zralous: Dávej, rád se přiučím(e)
21:26:39
08.10.2015
08.10.2015
zralous
Dnes objeven další motor, resp. polomotor bez hlavy, také značen A2, ale už /5.. Tudíž 110? Kdyby byl zájem mohu blejsknout písty.
06:00:02
08.10.2015
08.10.2015
Petr98
05:59:20
08.10.2015
08.10.2015
Petr98
-> tukanovec83: slonova kost, dnesni RAL 1015
21:03:11
07.10.2015
07.10.2015
Milan 136
-> Jozka:
20:58:37
07.10.2015
07.10.2015
Jozka
-> Milan 136: Ty díry jsou velký proto, aby měly šanci se setkat..
19:42:25
07.10.2015
07.10.2015
tukanovec83
Zdravím, často diskutovaná otázka :)
Jakou barvu na ráfky na š1000 1966, říjen, žábrovka v profilu? :) díky případně foto s odstínem a kodem barvy.
Jakou barvu na ráfky na š1000 1966, říjen, žábrovka v profilu? :) díky případně foto s odstínem a kodem barvy.
19:41:43
07.10.2015
07.10.2015
Milan 136
-> Petr98: děkuji pěkně. Rezavý M4ky tam byly, ale ty díry mi přišly celkem velký
16:40:13
07.10.2015
07.10.2015
Petr98
-> Milan 136: 8ks sroubku s pulkulatou hlavou, chromovane M4x10
08:45:16
07.10.2015
07.10.2015
Milan 136
Chlapci znali, prosim radu. Jakej rozmer sroubku patri na mrizku zadniho cela?
22:19:20
05.10.2015
05.10.2015
Jozka
-> zralous: A já s tím číslovacím infem budu prudit pamětníky..
E: Ono se v těch knihách hledá blbě, v řadě jsou jen narazítkovaný jen kastle, motory jsou nadrásaný propiskou kolikrát ani ne moc čitelně..
E: Ono se v těch knihách hledá blbě, v řadě jsou jen narazítkovaný jen kastle, motory jsou nadrásaný propiskou kolikrát ani ne moc čitelně..
20:39:33
05.10.2015
05.10.2015
zralous
-> Jozka: Taky jsem čekal, že mi prozradí konkrétnější údaje, kdybych měl číslo kastle, dalo by se po autu zapátrat dál. Ale tak až si někdy udělám výlet do Boleslavi, domluvím si termín v archivu a zkusím i ostatní resty co mi doma leží vyhledat sám Jak píšeš důležitá je potvrzená informace o fabrické úpravě.
19:03:35
05.10.2015
05.10.2015
Jozka
-> zralous: Super - ale děsná škoda, že nenašli to auto, protože by mě hrozně zajímalo, jestli v kolonce "zákazník-místo určení" je ta spešl dílna, co shořela, anebo "Švýcarsko".
E: Ale hlavně, že je potvrzená ta A2, to mi přijde jako docela slušná rarita - jen ten květen moc neznamená, na po sobě jdoucích autech lítají čísla motorů ve stovkách sem tam (ale na tom nakonec vlastně vůbec nesejde).
E: Ale hlavně, že je potvrzená ta A2, to mi přijde jako docela slušná rarita - jen ten květen moc neznamená, na po sobě jdoucích autech lítají čísla motorů ve stovkách sem tam (ale na tom nakonec vlastně vůbec nesejde).
18:46:06
05.10.2015
05.10.2015
Petr98
-> zralous:
18:43:16
05.10.2015
05.10.2015
zralous
Přišla odp. z muzea: ano, takovýto motor se vyráběl a byl určen pro soutěžní vozy v kategorii A2.
Jedná se o rok 1969. Toto konkrétní číslo jsme bohužel nedohledali - ale protože jde o knižní evidenci s mnoha tisíci záznamy, kdy hlavním evidenčním znakem a třídícím kritériem bylo číslo karoserie nikoli motoru, je možné, že jsme ho jen přehlédli.
Motor s číslem o 1 vyšším (končí 695) byl vyroben v květnu 1969.
Jedná se o rok 1969. Toto konkrétní číslo jsme bohužel nedohledali - ale protože jde o knižní evidenci s mnoha tisíci záznamy, kdy hlavním evidenčním znakem a třídícím kritériem bylo číslo karoserie nikoli motoru, je možné, že jsme ho jen přehlédli.
Motor s číslem o 1 vyšším (končí 695) byl vyroben v květnu 1969.
23:27:35
01.10.2015
01.10.2015
Jozka
-> zralous: OK - zkusím ho i zaúkolovat, jestli by třeba něco nezjistil po svých známostech..