
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> suri: To jo, ale když si dáš rychloodmlžení (u mě tlač. max), tak to zapne klimu a vrtuli na takový točky, že by mě to odfouklo až do kufru. 

-> suri:
Jinak sorry za rejpnutí, vim, že seš na to alergickej, ale dřív jsi nedal dopustit na Felicii a teď jsi se spolu s Octou hodně rychle posunul v názorech.
Jinak sorry za rejpnutí, vim, že seš na to alergickej, ale dřív jsi nedal dopustit na Felicii a teď jsi se spolu s Octou hodně rychle posunul v názorech.

-> palinator: ono po presadnutí z felicie si zvykneš na to zapnutie klímy , okná to odrosí veľmi rýchlo , pár sekúnd a čisté celé auto aspoň u mňa ... inak súhlas no , moderné motory netopia , len PTC
-> palinator: ja mam vsechno ruco fuco... jedina automatika je ze se po asi 15ti minutach samy vypnou vyhrivani oken (predniho i zadniho :)
-> U-Geen 14.02.12 20:25:49:
Buď rád, že si na těch kolečkách něco nastavíš. Táta má v 1.6 TDI Fábce taky kolečka, ale nejdřív to 15 km netopí, pak to topí blbě, když to dá na max., tak se zase sepnou relátka elektrickýho topení a topí to moc a když nastaví ofuk skla, tak se zapne klimatizace.
Buď rád, že si na těch kolečkách něco nastavíš. Táta má v 1.6 TDI Fábce taky kolečka, ale nejdřív to 15 km netopí, pak to topí blbě, když to dá na max., tak se zase sepnou relátka elektrickýho topení a topí to moc a když nastaví ofuk skla, tak se zapne klimatizace.

-> U-Geen: Hlavně když pak na netu čteš různý závady dnešních aut, kdy se děje něco a nevíš proč, tak by člověk blil.
-> Jirik_Tuňák: ja vim no... je to jeden z duvodu proc se tomu branim, mam rad jednoduche veci
-> U-Geen: Buď rád, že tam nemáš tolik eletriky. Já jsem moc na výběr při upgradu neměl, dneska jsou takhle na uživatele optimalizovaný všechna auta.
-> Jirik_Tuňák: njn... vis co, je to tim ze nejnovejsi auto co ridivam je legacy z 00 :) asi bych si taky zvyk, ale jsem takovej staromilec no. Vyhledove ho teda doplnim necim o chlup novejsim, ale asi podobne "Vyspelym"
-> U-Geen: Já používám jen jednu dvě teploty pro celé období a moc s tím necapluju. Každop. na můj vkus a i na moje malé ruce jsou ty tlačítka docela titěrný.
->Alpine: Tam právě nelaboruješ s ničím, jen si zapneš nebo vypneš klimu, vrtulku a příp. teplotu. Je to to samý jako kolečka.
->Alpine: Tam právě nelaboruješ s ničím, jen si zapneš nebo vypneš klimu, vrtulku a příp. teplotu. Je to to samý jako kolečka.
-> U-Geen: zlaté koliečka , keď mi je teplo alebo zima tak si to proste pootočím a je a nie milión čudlov a laborujem čo jako nastavím...
-> Bucin: Jde, jakpak bys pak měnil destičky a kotouče?
Ono se dá celkem dost věcí narozdíl od koncernu nakonfigurovat přímo v menu pal. PC i bez diagnostiky, což celkem jde.

-> Jirik_Tuňák 14.02.12 20:18:58: to mi parcialne simuluje hill holder (kterej zatim funguje :)... hele asi jsem divnej, ja jsem rad kdyz si koleckama nastavim u manualniho ovladani klimy plus minust teplotu, kam to ma foukat, jak moc silne, nastavim tempomat, zapnu vyhrivani sedacky a tim to hasne ...
-> alpin 14.02.12 20:21:40: Ono to není, že hned vypálíš. Brzda se uvolní automaticky zvolna záběrem při rozjezdu. Je to celkově na takové to lehké přesouvání pro dědky a rodiny. Žádná divočina. Měl jsem z toho docela strach a nakonec mi to vyhovuje.
-> Jirik_Tuňák: z popisu mi to vyznělo jako že to ani nejde ...
-> Jirik_Tuňák: co to je za citroena?

-> Jirik_Tuňák: už by som bol taký lenivý že by som sral na tlačítka a rovno išiel 

-> Bucin: Tak to necháš odbržděný.
-> U-Geen 14.02.12 20:17:06: No co co co. Jsem už starší člověk, tak potřebuju nějaké to pohodlí.
Ale je teda pravda, že si tam dřepneš jak vofce a vezeš se. 


-> Jirik_Tuňák: a co když chci zaparkovat a mít povolené brzdy ?
-> U-Geen: Největší vepřovina dnešní doby pro lenochody.
Automatická parkovací brzda. Prostě jak na retracku. Zabrzdíš buď tlačítkem a nebo tím, že vypneš motor. Odbrzdíš buď že se rovnou rozjedeš a nebo šlápnutím na brzdu a odjištěním čuflíkem.

-> U-Geen 14.02.12 20:16:33:



-> Jirik_Tuňák: pomooooooc :)
-> Jirik_Tuňák: co to je? Parkovaci brzda? Panika? Punk? Porno? Parkovacky? Pivo?
-> U-Geen: tohle (panel má zvlášť spolujezdec i zadní cestující po stranách)
-> U-Geen: Ostatně, jako správné prasátko jsem si zvykl velmi rychle na tohle:
-> U-Geen: Ono tam jde přepínat i schéma zobrazení (vyjma ciferníků). Zvykl jsem si na to za jeden den a klasické budíky už nechci v rodinném voze ani vidět, přesvědčil jsem se, že odvádí při jejich kontrole pozornost.
-> Jirik_Tuňák: docela divocina
-> Fén: Yoooo 

-> Jirik_Tuňák: 22302?
-> Nwkt: Je to hádanka, najdeš?
On to můj telefon večír špatně fotí. Tak displej přepnutý do jiné barvy (v reálu písková).
Najel jsem už víc než jsem čekal.


-> Jirik_Tuňák: Nějak málo 280 km ne?
-> doly120: rapid, aj ked sa mi nieco mari, ze uz by to mohlo byt asi aj 90tkm
uplne presne to nesledujem ...
kilo taham uz od polky minulej sezony od nuly :D

kilo taham uz od polky minulej sezony od nuly :D
-> afro100: na čem?

dneska jsem provětral firemní dehtofeldu....247tkm a asi už podruhý

-> doly120: mne dneska :D
-> De&coN 12.02.12 12:46:19: Já už tam mám skoro 103

20let starej Nissan s naftou 2.0 již má přes 300tkm. Chytá perfektně i v mrazech, nic nežere (krom nafty) a nečoudí
-> vhml: ja mám 75w , už mi v -20 po pustení spiojky na neutrál neodchádza auto ale synchrony , ložiská v prdeli
-> suri: já tam nalil novej 75W a výrazne lepsi to není
-> vhml: no jo prevodovka , o tej mi niečo hovor
už mám 159tis volačo , čoskoro 160 , v 9/2011 som menil olej , čoskoro zas
už mám 159tis volačo , čoskoro 160 , v 9/2011 som menil olej , čoskoro zas
Synchrony v prevodovce maji 200 minimalne. Ale motor jsem postavil nový, podvozek vůle neměl, takže proč ne...
-> vhml: okolo 200 

-> vhml: hlavne že to jede
Já koupil feldu 1,3 s budíkama 1,6 a 150tisíci. Vyměnil jsem je kvůli designu za budíky 1,3 s 350tisíci :-D
Kdoví kolik to má najeto když je tam třetí tachometr :-D
Kdoví kolik to má najeto když je tam třetí tachometr :-D
-> De&coN: ja čoskoro trojnásobek ak sa auto dožije