Po pol roku o 10 tis. km viac. Teraz už celkovo 160 tis.
Fotka naprd.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> Jožynek : takže čoskoro to bude aj zabehnuté :D
-> suri: Myslím že hej...resp ma o tom zatial nič nepresvedčilo žeby to tak nemalo byť...
-> Jožynek : reál?
Dneska som prekročil 170tis Km...za 8 mesiacov čo ju mám, padlo za obeť 15tis Km...

-> Don_pepe: pokial ta to dovezie z bodu A do bodu B je dobre
-> stodvacet: No my dali půlku tý cifry tak za 5 let co má segra řidičák a pořád ten roční nájezd roste
-> castrol: To už ani není po záběhu jako v rozkladu... vždycky když se na to jen podívám něco upadne... ale není to moje, dopředu to jede a dozadu občas taky...
-> krtik: Ona nemá tak moc, ale tatík už ju stihl vzít přes střechu a nabourat dvě auta. Nemluvě o tom že machroval že auto má už 80 000 a pořád na původní svíčky (já ostudou lezl pod stůl) no a za dva dny se měnily svíčky i zapalovací lišta, pač sme zůstali stát v polích

-> castrol: To už ani není po záběhu jako v rozkladu... vždycky když se na to jen podívám něco upadne... ale není to moje, dopředu to jede a dozadu občas taky...
-> krtik: Ona nemá tak moc, ale tatík už ju stihl vzít přes střechu a nabourat dvě auta. Nemluvě o tom že machroval že auto má už 80 000 a pořád na původní svíčky (já ostudou lezl pod stůl) no a za dva dny se měnily svíčky i zapalovací lišta, pač sme zůstali stát v polích

-> krtik: to je v zábehu ešte , ja som sa prehupol začiatkom týždňa cez 160 000km
-> Don_pepe: jenom 100k ? to jsem myslel, že má vaše Felda více.
-> Don_pepe: uz je po zabehu 

-> Don_pepe 01.03.12 09:49:19: Taky se pomalu blížím téhle cifře,jenom jak ten benzín je čím dál dražší,tak se to nějak zpomaluje.Jasně,že na Fele,120 nemá ani půlku
sem zjistil že se mi minulej tejden zastavil tachometr :-D :-D :-D tak to tam už tech 200 000 bude no . .
-> Jirik_Tuňák: keď budem mať najbližšie cestu , som v štádiu zabiehania a nie je veľmi kde chodiť , a neťahám ju na krátke trasy zatiaľ , dám vedieť
-> suri: To zkus. Celkem mě to zajímá.
-> Jirik_Tuňák: neviem ti povedať lebo v noci som na nej nešiel poriadne , ale poreferujem
otázka je či toľko nastavovania využiješ , podľa mňa nastaviteľnosť lavá / pravá strana je až až
otázka je či toľko nastavovania využiješ , podľa mňa nastaviteľnosť lavá / pravá strana je až až
-> suri: Mě v tomhle případě vyhovuje hlavně to, že si může každej cestující nastavit vzduchosoustavu u sebe včetně zadku, tlačítka by mohly bejt ale větší. Přední spolujezdec má u sebe tentýž displej, jen s tlačítky plus a mínus pro nastavení teploty. Zadní cestující totéž, jen bez displeje a mohou si navíc regulovat intenzitu foukání. Navíc se nabízí i funkce rest, která chvíli po chcípnutí auta a vystoupení udržuje nastavenou teplotu pro případ, že se hned vracíš a odjíždíš poté co sis koupil noviny.
Toto jsou jediné klasické displeje v autě, středový už je grafický.
Zároveň se mi zdá, že i v těch mrazech když jedeš např. nakoupit, tak nová auta s vícevrstvým těsněním mnohem déle drží teplo uvnitř a chladno v létě.
Jak jsi mluvil ještě vedle o světlech. Přisvěcování mlhovkama do zatáčky taky nemám, kdyby to mělo xylofony, tak by to mělo ty samonatáčecí, ale vítám světelný senzor s možností nastavení zapnutí při sešeření a nebo stabilně chvíli po nastartování, popř. funkce follow me home, nicméně vzhledem k velikosti světel by to mohlo svítit líp. Když je napršeno, tak je to ještě horší. Jak svítí ta Oktávka? Mě se zdá, že starší auta s klasickým broušeným sklem svítila lépe než nová s čirou optikou, nebo se mi to zdá?
Toto jsou jediné klasické displeje v autě, středový už je grafický.
Zároveň se mi zdá, že i v těch mrazech když jedeš např. nakoupit, tak nová auta s vícevrstvým těsněním mnohem déle drží teplo uvnitř a chladno v létě.
Jak jsi mluvil ještě vedle o světlech. Přisvěcování mlhovkama do zatáčky taky nemám, kdyby to mělo xylofony, tak by to mělo ty samonatáčecí, ale vítám světelný senzor s možností nastavení zapnutí při sešeření a nebo stabilně chvíli po nastartování, popř. funkce follow me home, nicméně vzhledem k velikosti světel by to mohlo svítit líp. Když je napršeno, tak je to ještě horší. Jak svítí ta Oktávka? Mě se zdá, že starší auta s klasickým broušeným sklem svítila lépe než nová s čirou optikou, nebo se mi to zdá?
-> palinator: nie v pohode , felicia sa tiež odrosila rýchlo ale vždy mala garáž a teraz nemá , je v nej vlhko - tečie zrejme a vlhko v koberci tak sa rosí , a má v prdeli výmeník a nekúri ak nemá otáčky , teda kúri ale nie tak ako predtým , klíma proste vysušuje , tú som chcel aj do feldy ,,, inak na feliciu neplivem , stále na nej denne jazdím , na vela v nej nedám dopustiť , to že som upustil z jej kúpy má svoje hlavne zdravotné dôvody , to je na dlho ale každý rád robí závery bez poznania pozadia celej veci . -> Jirik_Tuňák: jj to je super , akurát sa mi to ovládanie nepáči , mám radšej otočné , je to tak lepšie po ruke a nastaviteľné ,ale každého vec
-> suri: To jo, ale když si dáš rychloodmlžení (u mě tlač. max), tak to zapne klimu a vrtuli na takový točky, že by mě to odfouklo až do kufru. 

-> suri:
Jinak sorry za rejpnutí, vim, že seš na to alergickej, ale dřív jsi nedal dopustit na Felicii a teď jsi se spolu s Octou hodně rychle posunul v názorech.
Jinak sorry za rejpnutí, vim, že seš na to alergickej, ale dřív jsi nedal dopustit na Felicii a teď jsi se spolu s Octou hodně rychle posunul v názorech.

-> palinator: ono po presadnutí z felicie si zvykneš na to zapnutie klímy , okná to odrosí veľmi rýchlo , pár sekúnd a čisté celé auto aspoň u mňa ... inak súhlas no , moderné motory netopia , len PTC
-> palinator: ja mam vsechno ruco fuco... jedina automatika je ze se po asi 15ti minutach samy vypnou vyhrivani oken (predniho i zadniho :)
-> U-Geen 14.02.12 20:25:49:
Buď rád, že si na těch kolečkách něco nastavíš. Táta má v 1.6 TDI Fábce taky kolečka, ale nejdřív to 15 km netopí, pak to topí blbě, když to dá na max., tak se zase sepnou relátka elektrickýho topení a topí to moc a když nastaví ofuk skla, tak se zapne klimatizace.
Buď rád, že si na těch kolečkách něco nastavíš. Táta má v 1.6 TDI Fábce taky kolečka, ale nejdřív to 15 km netopí, pak to topí blbě, když to dá na max., tak se zase sepnou relátka elektrickýho topení a topí to moc a když nastaví ofuk skla, tak se zapne klimatizace.

-> U-Geen: Hlavně když pak na netu čteš různý závady dnešních aut, kdy se děje něco a nevíš proč, tak by člověk blil.
-> Jirik_Tuňák: ja vim no... je to jeden z duvodu proc se tomu branim, mam rad jednoduche veci
-> U-Geen: Buď rád, že tam nemáš tolik eletriky. Já jsem moc na výběr při upgradu neměl, dneska jsou takhle na uživatele optimalizovaný všechna auta.
-> Jirik_Tuňák: njn... vis co, je to tim ze nejnovejsi auto co ridivam je legacy z 00 :) asi bych si taky zvyk, ale jsem takovej staromilec no. Vyhledove ho teda doplnim necim o chlup novejsim, ale asi podobne "Vyspelym"
-> U-Geen: Já používám jen jednu dvě teploty pro celé období a moc s tím necapluju. Každop. na můj vkus a i na moje malé ruce jsou ty tlačítka docela titěrný.
->Alpine: Tam právě nelaboruješ s ničím, jen si zapneš nebo vypneš klimu, vrtulku a příp. teplotu. Je to to samý jako kolečka.
->Alpine: Tam právě nelaboruješ s ničím, jen si zapneš nebo vypneš klimu, vrtulku a příp. teplotu. Je to to samý jako kolečka.
-> U-Geen: zlaté koliečka , keď mi je teplo alebo zima tak si to proste pootočím a je a nie milión čudlov a laborujem čo jako nastavím...
-> Bucin: Jde, jakpak bys pak měnil destičky a kotouče?
Ono se dá celkem dost věcí narozdíl od koncernu nakonfigurovat přímo v menu pal. PC i bez diagnostiky, což celkem jde.

-> Jirik_Tuňák 14.02.12 20:18:58: to mi parcialne simuluje hill holder (kterej zatim funguje :)... hele asi jsem divnej, ja jsem rad kdyz si koleckama nastavim u manualniho ovladani klimy plus minust teplotu, kam to ma foukat, jak moc silne, nastavim tempomat, zapnu vyhrivani sedacky a tim to hasne ...
-> alpin 14.02.12 20:21:40: Ono to není, že hned vypálíš. Brzda se uvolní automaticky zvolna záběrem při rozjezdu. Je to celkově na takové to lehké přesouvání pro dědky a rodiny. Žádná divočina. Měl jsem z toho docela strach a nakonec mi to vyhovuje.
-> Jirik_Tuňák: z popisu mi to vyznělo jako že to ani nejde ...
-> Jirik_Tuňák: co to je za citroena?

-> Jirik_Tuňák: už by som bol taký lenivý že by som sral na tlačítka a rovno išiel 

-> Bucin: Tak to necháš odbržděný.
-> U-Geen 14.02.12 20:17:06: No co co co. Jsem už starší člověk, tak potřebuju nějaké to pohodlí.
Ale je teda pravda, že si tam dřepneš jak vofce a vezeš se. 


-> Jirik_Tuňák: a co když chci zaparkovat a mít povolené brzdy ?
-> U-Geen: Největší vepřovina dnešní doby pro lenochody.
Automatická parkovací brzda. Prostě jak na retracku. Zabrzdíš buď tlačítkem a nebo tím, že vypneš motor. Odbrzdíš buď že se rovnou rozjedeš a nebo šlápnutím na brzdu a odjištěním čuflíkem.

-> U-Geen 14.02.12 20:16:33:



-> Jirik_Tuňák: pomooooooc :)
-> Jirik_Tuňák: co to je? Parkovaci brzda? Panika? Punk? Porno? Parkovacky? Pivo?
-> U-Geen: tohle (panel má zvlášť spolujezdec i zadní cestující po stranách)
-> U-Geen: Ostatně, jako správné prasátko jsem si zvykl velmi rychle na tohle:
-> U-Geen: Ono tam jde přepínat i schéma zobrazení (vyjma ciferníků). Zvykl jsem si na to za jeden den a klasické budíky už nechci v rodinném voze ani vidět, přesvědčil jsem se, že odvádí při jejich kontrole pozornost.
-> Jirik_Tuňák: docela divocina
-> Fén: Yoooo 

-> Jirik_Tuňák: 22302?