Při zdejších už letitých konfrontací o přesnosti, resp. pravdivosti naměřených hodnot je velice na místě nastudovat aspoň nějaké informace o dané problematice měření a nejenom se navážet do kohokoli, kdo má pro širší sledující skupinu dobré info, protože z navážení a zbytečného plácání neplynou vůbec žádné "hodnoty" pro čtenáře fora, ať je o čemkoli a kdekoli. Bavme se slušně o faktech, k věci a bez invektivů. Bohužel zřejmě jen zbožné přání, protože většina si nechce připustit že by to co má na papíru, bylo někdy i dost vzdáleno od reálných hodnot dané normou, v které je měřeno. Ta je také málokdy napsána. A tak na forech jde většinou o kompenzaci mužského ohambí.
Přikládám v odkazu hodnoty motoru LR z časopisu automobil z roku 06/1985 : 137 Nm a 95kw.
Nejen pro mě a nejen z těchto hodnot jsou proto některé zdejší grafy velkou pochybností, protože zhruba ví a tuší jaký rozsah úprav v daném objemu a konfiguraci může generovat zrovna takový max. krut či výkon.
petr42.rajce.idnes.cz/Sko
da_130LR_-_dobove_informac
e
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> MVM: No není na tom nic špatnýho,ale k věci by bylo sem spíš taky něco nahodit. Už to začíná být o ničem díky tomu čtení jenom,......no a to je pravda,na válcovku tady jde vznést protest ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Šediváček: Nevím co je špatnýho na tom přečíst si něco k věci.. než psát kolik kdo kde naměřil. (Ná válcovku nejedu už z principu.)
-> Nwkt: To si jako máme jít koupit octavii RS a jít to tam prubnout?
Ono ve finále by to nevyšlo o moc dráž,......
A že to je v Diesel-power si stačilo přečíst,a dost lidí tam odsud jezdí. Jestli mají všichni o 20koní víc
-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho
Je to lepší,než tohle sáhodlouhý kecání.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Protože to tu někteří umí leda uzamknout - tak sem dám aspoň něco k věci.
www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.
www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.
-> Šediváček: To bylo měřený v dieselpoweru. Měří tam často a hodně aut (na youtube jsou videa), tak můžete s Vénou porovnat. Většinou u sériovek naměří výkon pod udávanou hodnotou výrobce
www.novinky.cz/auto/35518
0-octavii-rs-jsme-na-dynam
ometru-namerili-vetsi-vyko
n-nez-udava-vyrobce.html
jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
mame vyskusane ze seriova kluka vydrzi 230 - 270 Nm, ojnice detto, piesty su trochu problem, rozmyslam nad priamym ostrekom olejom.......este jedna vec bude problemova, vyfukovy ventil.....hladam nieco podobne, co bolo v serii plnene sodikom.
Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica
to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria
Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica
to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria
Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
-> pistaa: že se taky ozveš ty kluku:-)
-> Bery: jo jo vstko seriove, kluka, piesty, ojnice vlozky kruzky testnenie vsetko len vacka bola neseriova z Prahy od p. Cepka. 280/270
-> Urbi: Pistaa měl v motoru střeva ze sériové mpi co si vzpomínám
-> Tuner#2: Ale tuhle dobu (éru) si němci pamatují a právě když jim řeknu jestli znají český okruhy třeba Most Rennstrecke? -- Obvyke odpoví: Ach jáá Most .. Interserie., ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.
-> Eidy: Nejvíc masakr je ten kokpit.Všechno brutálně hrubá a čistá mechanika, analogový tlakoměry všeho,plnících tlaků,benzínu,EGT,řazení Háčko... A ta krásná prodleva turba při meziplynech s plameny .. Vážně závidím tu Interserii. Dle vyprávění to byly jedny (neřku -li nejlepší) závody v ČSSR -Jakým tlakem to přeplňovali nevím ale jistý je že tohle řídit nebyla prdel a během jízdy mohl pilot regulovat tlak přeplňování i tlak paliva..Takže si už vůbec neměl čas odpočnout. Dneska F1 řídí "holky"
-> MVM 10.10.14 23:39:42: To byla famozni atmosfera. Sice dederon kam se podivas, ale treba tohle jsem mel primo pred sebou - zazitek jak hrom...
-> MVM: Jagermeister... Mě by nevadilo ani v tý nejteplejší růžový.
Takovýhle auto si zaslouží prostor v jakýmkoliv tématu.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: To věřím .. Pořád jaksi víc uznávám tyhle "historiky" víc něž dnešní auta. A zase já závidím Tobě že jsi Interserii v Mostě zažil.. i s dlouhou cílovkou. A hlavne ty tisíce lidí na tribunách.
-> MVM 10.10.14 23:05:14: Tak tohle coby pametnik interserie v Moste fakt zavidim... Cecka to bylo neco jako Becka na okruhu. To uz se nikdy opakovat nebude :(
-> Eidy 10.10.14 23:19:30: Tohle je mimo téma
Jo já taky nečekal, pořád měli s něčím potíže jak to léta stálo.. hlavně s mazáním dmychadlel. Těsnost všeho.. Má to asi šest palivových pump.. To je šílený stroj kam se podíváš a osobně jsem viděl už celkem dost.. Extrém a legenda v jednom, škoda jen že to nebylo v barvách Jagermeistru.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: A sakra. Přiznávám se, závidím Ti.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Taklhle to měli kluci ušatí .. turba jak z Karosy
Ale na foto nejsou vidět.. fotil jsem v tajnosti
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Tak mě při tom přeplňování napadlo že jsem ve čtvrtelk pomáhal klukům z německa oživit historika Porsche 956
2,7litrů 2xturbo 800PS Testovali dva dny v Brně a díky tomu že auto jezdilo hlavne v Japonsku a pak stálo léta v muzeu - moc toho nenakroužili. Ale zážitek na celý život když se tohle auto nastartuje a ohřívá v boxech. Takže přeplněním čehokoliv lze dostat cokoiv * Foto jen doplňující o jaký model šlo...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Čí je to stavba, info o motoru ? Zajímalo by mě s jakými komponenty ojnice/písty to vydrží s tímto výkonem.
-> Tuner#2: Tak každy kdo se na ten graf podiva a trochu ho i cte tak to v tom popisu musi videt ze je to s turbem........
-> Tuner#2: Hele, víš co Sašo? ;)
-> m8rinek 10.10.14 20:42:55: Proč? On se najde někdo svéprávný, kdo si bude myslet, že ze škodovácké 1,4 atmosféry se dá dostat 200koní a hlavně 260Nm? To snad doufám ne...
-> Tuner#2: Nebylo by od věci tam tuhle zásadní informaci dopsat, jistě je to dobrá práce. Na druhou stranu, se jedná o kategorii do 2l (*1,4)...
-> m8rinek 10.10.14 20:25:58: A kde píšu, že ne? Já myslím, že to je slušná práce...
-> Tuner#2: ... s turbem...
-> Urbi: Moj graf sa nezmenil viz.nižšie.A navyše stačil aj tento rok.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> elbacil: ještě není roku konec. Si chval sam svůj, kde mas graf ?
Pochválte sa niekto ako dopadli vaše motory a grafy tento rok.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> elbacil: Kdo to začal je mi úplně jedno, podstatný je kdo to ukončí...
-> dragon_cb_cz 28.02.14 14:38:56: to pan tuner si začal![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bery 28.02.14 14:30:17: Toto si mal adresovat nikomu inému![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy 28.02.14 10:52:11: To je jasný, když si přece všechno nechá udělat od mechaniků ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Bery: ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> elbacil: jdi už do hajzlu,řeš to jinde.
-> elbacil: A s těma zkušenostma jsi na to přišel jak?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.14 14:02:21: Ani nevieš čo znamená diletant.Pomožem ti, vyguugluj si to.
A skuseností máš takisto= O ale to sa nedá vyguuglovat![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Urbi: ser na grafy,hobluj hliník:-)
-> Urbi: Ono by stačilo trochu víc vážit slova (tebe se to tedy netýká) a mohly by být grafy..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Plná strana řečí bez grafů
Bude to chtít nějaké pořídit... něco mám, ale nemůžu dát všechno do placu, stejně z toho máte ![139](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![102](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/102.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
-> elbacil: : odpověď zřejmě nedostanu ? klidně SZ, když je to mimo téma....
Páni ,no tak neriešime tu náhodou grafy motorov.
Ked tak tak založte nové tema s nazvom povedzme bludy elbacila a tam ma možete riešiť![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: : neboj, většinu věcí tady čtu, jen mám svůj názor a nikomu ho tady nepíšu, že nemam chuť se tady s někým hádat
ale tady v tomto případě jsem zvědavý na vysvětlení, jelikož mě váhy zajímají
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ale tady v tomto případě jsem zvědavý na vysvětlení, jelikož mě váhy zajímají
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> elbacil: Hehe od kdy je sekunda jednotkou zrychlení? :D
-> T 27.02.14 12:56:49: Co chceš řešit s člověkem, podle kterého pružiny řežou jen diletanti skoda-virt.cz/cz/.../1748
53-zkraceni-pruzin-pri-pre
delani-na-sirsi-narpav moje auto mě postavil nějaký mechanik a na sprintu nehrajou kola, převodovka a hmotnost auta roli. Vždyť tady všichni máme ty, nóóó 120cítky přece stejný
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)