Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1551 až 1600) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
13:32:27
14.12.2014
Petr Urban
Při zdejších už letitých konfrontací o přesnosti, resp. pravdivosti naměřených hodnot je velice na místě nastudovat aspoň nějaké informace o dané problematice měření a nejenom se navážet do kohokoli, kdo má pro širší sledující skupinu dobré info, protože z navážení a zbytečného plácání neplynou vůbec žádné "hodnoty" pro čtenáře fora, ať je o čemkoli a kdekoli. Bavme se slušně o faktech, k věci a bez invektivů. Bohužel zřejmě jen zbožné přání, protože většina si nechce připustit že by to co má na papíru, bylo někdy i dost vzdáleno od reálných hodnot dané normou, v které je měřeno. Ta je také málokdy napsána. A tak na forech jde většinou o kompenzaci mužského ohambí.



Přikládám v odkazu hodnoty motoru LR z časopisu automobil z roku 06/1985 : 137 Nm a 95kw.

Nejen pro mě a nejen z těchto hodnot jsou proto některé zdejší grafy velkou pochybností, protože zhruba ví a tuší jaký rozsah úprav v daném objemu a konfiguraci může generovat zrovna takový max. krut či výkon.

petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130LR_-_dobove_informac e
09:44:22
14.12.2014
MVM
1300,rok 2002,okruhový motor,92kW,Pierburg
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 14.12.2014 09:44:22
22:00:21
13.12.2014
Šediváček
-> MVM: No není na tom nic špatnýho,ale k věci by bylo sem spíš taky něco nahodit. Už to začíná být o ničem díky tomu čtení jenom,......no a to je pravda,na válcovku tady jde vznést protest 6
11:46:16
13.12.2014
MVM
-> Šediváček: Nevím co je špatnýho na tom přečíst si něco k věci.. než psát kolik kdo kde naměřil. (Ná válcovku nejedu už z principu.)
11:31:08
13.12.2014
Šediváček
-> Nwkt: To si jako máme jít koupit octavii RS a jít to tam prubnout? 5 Ono ve finále by to nevyšlo o moc dráž,......1 A že to je v Diesel-power si stačilo přečíst,a dost lidí tam odsud jezdí. Jestli mají všichni o 20koní víc 1



-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho 4 Je to lepší,než tohle sáhodlouhý kecání.
09:38:57
13.12.2014
MVM
Protože to tu někteří umí leda uzamknout - tak sem dám aspoň něco k věci.

www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...



Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.

upraveno 1x, naposled 13.12.2014 09:49:33
09:37:41
13.12.2014
Nwkt
-> Šediváček: To bylo měřený v dieselpoweru. Měří tam často a hodně aut (na youtube jsou videa), tak můžete s Vénou porovnat. Většinou u sériovek naměří výkon pod udávanou hodnotou výrobce
upraveno 1x, naposled 13.12.2014 09:38:02
00:04:50
13.12.2014
Šediváček
www.novinky.cz/auto/35518 0-octavii-rs-jsme-na-dynam ometru-namerili-vetsi-vyko n-nez-udava-vyrobce.html



jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
10:38:25
14.10.2014
Gemini
mame vyskusane ze seriova kluka vydrzi 230 - 270 Nm, ojnice detto, piesty su trochu problem, rozmyslam nad priamym ostrekom olejom.......este jedna vec bude problemova, vyfukovy ventil.....hladam nieco podobne, co bolo v serii plnene sodikom.



Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica



to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria



Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
17:41:17
12.10.2014
Bery
-> pistaa: že se taky ozveš ty kluku:-)
14:38:57
12.10.2014
pistaa
-> Bery: jo jo vstko seriove, kluka, piesty, ojnice vlozky kruzky testnenie vsetko len vacka bola neseriova z Prahy od p. Cepka. 280/270
13:35:38
12.10.2014
Bery
-> Urbi: Pistaa měl v motoru střeva ze sériové mpi co si vzpomínám
00:05:33
11.10.2014
MVM
-> Tuner#2: Ale tuhle dobu (éru) si němci pamatují a právě když jim řeknu jestli znají český okruhy třeba Most Rennstrecke? -- Obvyke odpoví: Ach jáá Most .. Interserie., 4

A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.
23:59:17
10.10.2014
MVM
-> Eidy: Nejvíc masakr je ten kokpit.Všechno brutálně hrubá a čistá mechanika, analogový tlakoměry všeho,plnících tlaků,benzínu,EGT,řazení Háčko... A ta krásná prodleva turba při meziplynech s plameny .. Vážně závidím tu Interserii. Dle vyprávění to byly jedny (neřku -li nejlepší) závody v ČSSR -Jakým tlakem to přeplňovali nevím ale jistý je že tohle řídit nebyla prdel a během jízdy mohl pilot regulovat tlak přeplňování i tlak paliva..Takže si už vůbec neměl čas odpočnout. Dneska F1 řídí "holky"
23:54:19
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.10.14 23:39:42: To byla famozni atmosfera. Sice dederon kam se podivas, ale treba tohle jsem mel primo pred sebou - zazitek jak hrom...



Oheň - Klaus Ludwig (Porsche 956, Interserie, Autodrom Most 1986)
23:45:51
10.10.2014
Eidy
-> MVM: Jagermeister... Mě by nevadilo ani v tý nejteplejší růžový. 1 Takovýhle auto si zaslouží prostor v jakýmkoliv tématu.
23:39:42
10.10.2014
MVM
-> Tuner#2: To věřím .. Pořád jaksi víc uznávám tyhle "historiky" víc něž dnešní auta. A zase já závidím Tobě že jsi Interserii v Mostě zažil.. i s dlouhou cílovkou. A hlavne ty tisíce lidí na tribunách.
23:33:07
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.10.14 23:05:14: Tak tohle coby pametnik interserie v Moste fakt zavidim... Cecka to bylo neco jako Becka na okruhu. To uz se nikdy opakovat nebude :(
23:25:44
10.10.2014
MVM
-> Eidy 10.10.14 23:19:30: Tohle je mimo téma 4 Jo já taky nečekal, pořád měli s něčím potíže jak to léta stálo.. hlavně s mazáním dmychadlel. Těsnost všeho.. Má to asi šest palivových pump.. To je šílený stroj kam se podíváš a osobně jsem viděl už celkem dost.. Extrém a legenda v jednom, škoda jen že to nebylo v barvách Jagermeistru.
23:19:30
10.10.2014
Eidy
-> MVM: A sakra. Přiznávám se, závidím Ti.4
23:09:51
10.10.2014
MVM
Taklhle to měli kluci ušatí .. turba jak z Karosy 2 Ale na foto nejsou vidět.. fotil jsem v tajnosti
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 10.10.2014 23:09:51
23:05:14
10.10.2014
MVM
Tak mě při tom přeplňování napadlo že jsem ve čtvrtelk pomáhal klukům z německa oživit historika Porsche 956 1 2,7litrů 2xturbo 800PS Testovali dva dny v Brně a díky tomu že auto jezdilo hlavne v Japonsku a pak stálo léta v muzeu - moc toho nenakroužili. Ale zážitek na celý život když se tohle auto nastartuje a ohřívá v boxech. Takže přeplněním čehokoliv lze dostat cokoiv * Foto jen doplňující o jaký model šlo...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 10.10.2014 23:05:14
upraveno 1x, naposled 10.10.2014 23:06:23
21:50:30
10.10.2014
Petr Urban
Čí je to stavba, info o motoru ? Zajímalo by mě s jakými komponenty ojnice/písty to vydrží s tímto výkonem.
21:34:34
10.10.2014
Čokin
-> Tuner#2: Tak každy kdo se na ten graf podiva a trochu ho i cte tak to v tom popisu musi videt ze je to s turbem........
20:48:19
10.10.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Hele, víš co Sašo? ;)
20:44:45
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 10.10.14 20:42:55: Proč? On se najde někdo svéprávný, kdo si bude myslet, že ze škodovácké 1,4 atmosféry se dá dostat 200koní a hlavně 260Nm? To snad doufám ne...
20:42:55
10.10.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Nebylo by od věci tam tuhle zásadní informaci dopsat, jistě je to dobrá práce. Na druhou stranu, se jedná o kategorii do 2l (*1,4)...
20:40:10
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 10.10.14 20:25:58: A kde píšu, že ne? Já myslím, že to je slušná práce...
upraveno 1x, naposled 10.10.2014 20:40:38
20:25:58
10.10.2014
m8rinek
-> Tuner#2: ... s turbem...
20:23:18
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Hmm, tohle je hodně slušný na 1,4l 9
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 10.10.2014 20:23:18
10:40:14
12.09.2014
elbacil
-> Urbi: Moj graf sa nezmenil viz.nižšie.A navyše stačil aj tento rok.1
23:42:51
11.09.2014
Petr Urban
-> elbacil: ještě není roku konec. Si chval sam svůj, kde mas graf ?
21:55:12
11.09.2014
elbacil
Pochválte sa niekto ako dopadli vaše motory a grafy tento rok.4
17:02:49
28.02.2014
dragon_cb_cz
-> elbacil: Kdo to začal je mi úplně jedno, podstatný je kdo to ukončí...
16:39:03
28.02.2014
elbacil
-> dragon_cb_cz 28.02.14 14:38:56: to pan tuner si začal1
16:15:54
28.02.2014
elbacil
-> Bery 28.02.14 14:30:17: Toto si mal adresovat nikomu inému1
16:09:22
28.02.2014
Nwkt
-> Eidy 28.02.14 10:52:11: To je jasný, když si přece všechno nechá udělat od mechaniků 47
14:38:56
28.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bery: 52
14:30:17
28.02.2014
Bery
-> elbacil: jdi už do hajzlu,řeš to jinde.
10:52:11
28.02.2014
Eidy
-> elbacil: A s těma zkušenostma jsi na to přišel jak?
10:32:17
28.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.14 14:02:21: Ani nevieš čo znamená diletant.Pomožem ti, vyguugluj si to.3 A skuseností máš takisto= O ale to sa nedá vyguuglovat10
09:50:23
28.02.2014
Bery
-> Urbi: ser na grafy,hobluj hliník:-)
23:26:35
27.02.2014
Jozka
-> Urbi: Ono by stačilo trochu víc vážit slova (tebe se to tedy netýká) a mohly by být grafy..5
23:16:59
27.02.2014
Petr Urban
Plná strana řečí bez grafů 102 Bude to chtít nějaké pořídit... něco mám, ale nemůžu dát všechno do placu, stejně z toho máte 139
17:44:04
27.02.2014
-> elbacil: : odpověď zřejmě nedostanu ? klidně SZ, když je to mimo téma....
17:27:11
27.02.2014
elbacil
Páni ,no tak neriešime tu náhodou grafy motorov.136 Ked tak tak založte nové tema s nazvom povedzme bludy elbacila a tam ma možete riešiť1
15:31:20
27.02.2014
-> Tuner#2: : neboj, většinu věcí tady čtu, jen mám svůj názor a nikomu ho tady nepíšu, že nemam chuť se tady s někým hádat 4

ale tady v tomto případě jsem zvědavý na vysvětlení, jelikož mě váhy zajímají 4 40
14:07:28
27.02.2014
m8rinek
-> elbacil: Hehe od kdy je sekunda jednotkou zrychlení? :D
14:02:21
27.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.02.14 12:56:49: Co chceš řešit s člověkem, podle kterého pružiny řežou jen diletanti skoda-virt.cz/cz/.../1748 53-zkraceni-pruzin-pri-pre delani-na-sirsi-narpav moje auto mě postavil nějaký mechanik a na sprintu nehrajou kola, převodovka a hmotnost auta roli. Vždyť tady všichni máme ty, nóóó 120cítky přece stejný 3 3 3
upraveno 1x, naposled 27.02.2014 14:03:03
Extreme Tyres