
ale tady v tomto případě jsem zvědavý na vysvětlení, jelikož mě váhy zajímají









-> T 26.02.14 20:42:41: Sto kilo je asi jedna sekunda na zrychlení.
-> MATTESS 26.02.14 22:00:59: ked si si nevšimol tak aj ja som totalne mimo.



Jen jsem chtěl říct - jak poznáš komu to jede líp nebo to jen postě líp umí. Ty nejspíš píšeš o sprintech a já o rally nebo okruzích. A profi sem netahám..





-> MVM 25.02.14 20:12:35: Preteky barsjakého druhu ,nielen aut sa deju preto aby tí lepší vynikli.A vždy sa najde niekto kto má nejaku vyhodu.Tu máme všetci zhruba rovnaké autá či už váhovo,vizualne a konštrukčne.Tak prečo by sa nemohlo porovnávať?Predsa nie je tu žiadny nissan ,honda , ferrari.Aj ja mám na aute seriovu hmotnosť,jazdím s tým street kde komisári kontroluju váhu auta a predsa nemám problém porovnávať sa s bársjakým inym autom















). Pouze jsem reagoval na post 22:03:43 23.02.2014 a už jen z těch uvozovek a textu samotného to na mě čiší... Ale slibuju, budu příště zase počítat min. 3x do deseti (uvidíme zda se dostanu na číslovku 30 prý tak deleko v kuse neumím) a pokud to nepomůže tak to zkusím znova. To, že to tady čtou i jiní moc dobře vím, ostatně zrovna včera jsme si o tom psali s Dedlou...




navíc půl příspěvku je k tématu, půl ot, dva k tématu, dva mimo ... to je pak těžký


















Okruhová převodovka se pozná podle toho, že dala 220? Tady je klasika SP 3,9 a dala 232km/h to se teda taky počítá jako okruhovka? img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../051_2007-05-
29_13-04-31_34.jpg














Protože jsme "prý" spojenci - nezbývá než souhlasit
Jen je potřeba pootknout,že dnešní trend rally už kopíruje okruhovou charakteristku,čímž motory(např. S2000) jedou rovněž v malým rozmezí použitelných otáček. (typické pro atmosferické motory)