- pouze jsem reagoval na tu nepřehlednost odečítání hodnot z grafů (to jak kdo to dobře vidí a pod) a názorně přiložil k mýmu grafu i tabulku. 
Hlavně v klidu nebo to do svátků bude zamknutý


- pouze jsem reagoval na tu nepřehlednost odečítání hodnot z grafů (to jak kdo to dobře vidí a pod) a názorně přiložil k mýmu grafu i tabulku. 




Tak pánové ono z pořádný brzdy leze i tištěný výpis hodnot - graf je "pouze" vizualizace kvůli lepší představě o průběhu. A právě (třeba kvůli převodům na závodech) podle grafu se nejlíp převoduje. Ten výpis vypadá nějak takhle a může v něm být i třeba průběh lambdy a jiný hodnoty který by graf dělaly nepřehledný 

Fakt je, že ten obrázek je vidět na prd.















Už asi dva roky se chystám na oční...

vůbec bych to nepřečetl...










Nebo mě řekni jediný pádný důvod,kromě večerní zábavy,kterou z toho mám stejně. Já tohle k ničemu nepotřebuju. Pokud mě přesvědčíš,že tady ze sebe mám nechávat dělat kokota,tak se tady registruju a to co to obnáší přežiju 





A klidně si budu řešit svůj,ale to už jsem si toho tady vyslech dost....brzda blbě měří,já neumím udělat karburátor,když motor nechtěl točit a bylo to rozdělovačem,půlku jsem si toho vymyslel,jakto,že to nejede jenom na srazech a pak sem dávám takový grafy(co jsou teda vymyšlený),......to nevadí,.......ale jak si z vás tady člověk jednou udělá prdel,tak je vidět,jaký jste frajeři.....člověka to dá se říct i sere co
No nic,příští rok jsem snad zase něco přibude z naší strany,tak se můžem těšit na novou vlnu kritiky 






Protože tohle udělat na MS,tak je jenom díky těmhle dvoum zatáčkám z 1-místa tak 10 




a ty sem zase vtrhneš s tím,že vím všechno nejlíp a že všechno je lehký.....když sem nic takovýho neřek. Na tebe jsem reagoval všeobecně a ty zase že "JÁ". Se do mě laskavě přestaň navážet.....lidi,co nešly s dobou a to myslim opět všeobecně,se i teď v historikách vozí někde na chvostu startovního pole pro radost a je to tak. A nejsem na "špici",jak nejspíš tvrdíš o sobě,jinak nevim,o kom jinym mluvíš,když ne o mě 
Takže opět ne uplně vhodný přirovnání 



Bohudík jsem si to měl možnost za mechanickou praxi za ta léta ověřit a jsem rád. Protože prostě až tak moc nezáleží na tom koncovým výkonu - ale hlavně na hodnotě a průběhu momentu. Výkonovou špičku poznáš na maximálce - kde např na okruhu kdy máš stejně dobrý výjezd ze zatáčky jako tvůj soupeř se stejným autem - ti na konci o pár destek metrů poodjede. Tam je ten vršek znát evidentně.

Ale tak život je plný kompromisů 





Pokud se teda nepletu,bude ten formulový základ novýho do S-ka?






Byl tady požadavek na graf - proto jsem to sem dal.