Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18985 příspěvků (zobrazeno 2601 až 2650) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
20:20:24
10.12.2022
StepaNoFUN
-> SO545: Nemám velkej VAG kufřík za desetitisíce... :-D www.emas.cz/sis-2-5-lisov aci-spojka-cu-izolovana-sm rstovaci-prurez-1-5-2-5mm2 -izolace-pe-sb2-5?gclid=Cj wK...

Edit: V 2,5 je asi nemám. Ale v provedení 4-6mm2 je kupuju běžně a cpeme je do země. Spojování vyhledávacího vodiče podél plastovejch trubek.
upraveno 1x, naposled 10.12.2022 20:22:56
20:17:44
10.12.2022
SO545
-> Milan 136 27.11.22 21:40:28: sakra prestanem to tu sledovat...jal som sa vymenit zhavice a skoncil som s vymenou kabelaze....ale spojil som to presne so spojkou co mas na obrazku....z velkeho VAG kufrika4 1
08:47:21
09.12.2022
palinator
Je to Rapid, ale sere pes:

Dneska jsem reverzním inženýringem bez diagnostiky koumal, jak spíná v Rapidu TDI PTC.

Když je Climatronic na LO a vypnutý větrák, PTC neaktivní

Když je Climatronic na třeba 24°C a vypnutý větrák, PTC neaktivní

Když je Climatronic na LO nebo 24°C a zapnutý větrák byť na jediný stupeň, je PTC aktivní asi dle aktuální teploty vody, přičemž tato teplota musí být dost vysoká (odhaduju minimálně 80°C)... zkrátka provozovat to auto bez zaplého PTC je v zimě dost nemožný 3



E: Co mi přijde nelogický je, že je PTC zaplé i na LO. 3 Myslel jsem jestli se otáčky nezvedají jen kvůli podpětí, ale kvůli tomu to není.
upraveno 1x, naposled 09.12.2022 08:48:06
07:33:43
28.11.2022
Borderer
-> charon: Tohle vypadá jako obyčejný mini ISO konektor.
21:40:28
27.11.2022
Milan 136
-> charon 27.11.22 21:34:09: To chce něco takového, co se zalisuje a spoj se pak teplem smrští a utěsní.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 27.11.2022 21:40:28
21:34:09
27.11.2022
charon
Svazek jsem Rožmitál v délce o něco delší než je nový kabel a tam nic není. No, seženu si ty nejkvalitnější lisovací dutinky a předělán to
21:03:43
27.11.2022
Jarda/felda
-> charon 27.11.22 17:54:12: slisovat, přes to smrštovačku s lepidlem a neřešit, tyhle konektory v autě budou ale znamenalo by to rozmotat svazek...
17:54:12
27.11.2022
charon
Takže na můstku zhavky jsou jakési konektory - viz foto níž. Ve svazku v autě nic takového není, takže otázka je - co to je za konektory? Má smysl je shánět? Nebo se na to radši vyprdnout a dát jen lisovací dutinky?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od charon vložen 27.11.2022 17:54:12
19:29:47
26.11.2022
frajer
Este sem na Wurthu nasel toto



eshop.wuerth.cz/Kategorie -produktu/.../CZK



Je mozne, ze je to este lepsi nez Boltex? Pisou tam, ze je to primo urcene na uvolneni vstrikovacu a svicek.

Ty fotky nize me celkem desi 3
14:42:50
26.11.2022
MVM
-> Milan 136: Asi tak 3 roky zpět jsem vytahoval vstřiky z MB Vito. Samozřejmě nešel ven ten nejhůř přístupný 3

Naštěstí měl vstupní zavit v ose vstřiku. Udělali jsme taky "konzolu" a tahali jsme ho po milimetrech závitem ze spojovaci tyčky řízení s jemnym stoupanim. Každej den trochu WD40 a pootočit matku o 1/6 byl ritual na tri dny 1
14:30:29
26.11.2022
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.22 14:16:00: Zrovna včera jsem viděl na IG video, jak vyndavali vstřiky dvěma panenkama v takovým svařeným roštu3
14:16:00
26.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
To je jako kdyz jsme chteli vyndat vstriky u kamosova focuse s mrdkovnim 1,6 TDCi DV6 od PSA. Nesly vyndat ani za prd, tak jsme povolili trochu jejich presky a ze to nastartujem a chcipnem hned, ze to povoli... No skoncili jsme u toho, ze jsme jezdili po vsi sem a tam, nez jsme uslyseli takovy prdeni a vstriky se samy uvolnily 3
13:14:51
26.11.2022
saskyn2
-> Lamac: Jo taky dávám měděnku, ale to neřeší problém když to auto poprvé přijede. A po sobě jsem ještě žádný neměnil.

-> palinator 26.11.22 12:35:10: Hele taky jsem se bál proto jsem vzal i pistol, že má nějaký to kg a držel jí oběma rukama a hlavu mimo dostřel3 Ale ve finále to bylo úplně v pohodě jen to cuklo a začalo foukat ven.
12:54:55
26.11.2022
Lamac
Ja závity na žhavičoch (ale aj telá vstrekov) pri montáži pretriem medenou,alebo grafitovou vazelínou a keď nieje po ruke ani jedna z nich, tak stačí aj obyčajné nafta.

S povolením či vytiahnutím potom nikdy nebol problém, či sa jednalo o auto, traktor, alebo tankový motor...
12:35:10
26.11.2022
palinator
-> saskyn2:

A stát kilometr od toho aby ti žhavka neproletěla hlavou... 3
12:31:23
26.11.2022
palinator
-> Milan 136 24.11.22 14:55:19:

Dobrý vědět, díky za tip. 4



E: Jen je to poněkud drahé. 3
upraveno 1x, naposled 26.11.2022 12:31:33
21:33:06
25.11.2022
Milan 136
-> saskyn2 25.11.22 21:19:54: To je v prdeli no, když se utrhne kus hliníku a zničí to závit až nahoru 8

Kolikrát jsem zažil, že měla žhavička chybně opracovaný sedlo a spaliny šly do závitu. To je taky paráda.
21:22:28
25.11.2022
saskyn2
Jo a aby jste se nehádali jestli studený nebo teplý, tak tahle byla vyndaná na studeným motoru ale nastartovaným a ve vyšších otáčkách a bouchačkou3 Jinak se protáčela. Po vyndání projetý závit závitníkem a kupodivu to normálně drží. 5
21:19:54
25.11.2022
saskyn2
Tak tam je konečná jakmile se urve kus závitu z hliníku, pak to drtí a rve ten závit před sebou a pak už žádný cukání ani povolovače nepomůžou. Tem uvolnovač má smysl jen a pouze na začátku, ideálně to tam nalej týden před jak psal Milan. Něco z vlastní zahrádky3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 25.11.2022 21:19:54
17:42:24
25.11.2022
11mAjA11
Oxim Ultra od Normfestu taky funguje poměrně hodně spolehlivě, jde o to spíš tu zhavku odlepit a klidně s ní cukat po desetinách milimetru tam a zpět a při povolování dycky kousek přidat, hodně s citem, zatím sem vždy naštěstí všechno povolil..ale zalomená zhavka není nic co by se nikdy nikomu nestalo, pak je to trochu oser..ale dá se vyřešit spousta..mám trochu tušení, že litina byla na FoMoCo motoru naftě 1.8 TD nějakej escort..tam ty hlavy kolabovaly celkem dost..
upraveno 1x, naposled 25.11.2022 17:44:11
10:36:15
25.11.2022
frajer
-> palinator 24.11.22 14:15:33: v zadnym pripade sem nemel v umyslu nekoho oznacit za ,,kokota,, a podobne 4 nikdy sem to nerobil tak se mozna jen trochu blbe ptam. No nakonec sem asi za kokota ja protoze sem si opravdu myslel ze stary TDI ma hlavy litinove a jak vidim -> Milan 136 24.11.22 14:11:44: tak sem se asi i tady spletl. Nevadi aspon sem zase o cosik chytrejsi.

Tuz zhavky povolovat na zahratem motoru a dopredu prostrikavat uvolnovacem 203 ten wurth boltex nemam ale mozna by mohl fungovat i L-M s mrazovym efektem (ten mam)? to zkusim.
20:10:51
24.11.2022
11mAjA11
Po akci 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od 11mAjA11 vložen 24.11.2022 20:10:51
20:08:25
24.11.2022
11mAjA11
Tak sem měl jednu rychloakci, původně sem plánoval že to udělám jak si naplanuju já a ne vozidlo, nicméně člověk míní a život mění..táta chtěl přeházet kola na ovci že by v úterý jel do města po doktorech, tak že bych to v pondělí sfouk, pak sem si řek že ségra v neděli taky přijede přeházet kola tak to udělám ráno a po obědě ségry auto..zašel sem tedy do garáže pro ovci, přejel sem s tím domů, vjel do placu zastavil a doslova v tom stejnem okamžiku upadlo levé rameno..resp. se ozvalo takové zvláštní lupnuti, kterému sem prvně nevěnoval pozornost, zvedl sem za nosník levou stranu, shodil kolo a jak dycky mám potřebu ocumovat okoli, tak čumím na rameno a u předního silentbloku, že ta barva s tou korozi už se teda hodně loupe, tak že bych to skrabnul dolu..no jenže to byla prasklina no a napravnice taky uhnila..takže z banální operace se stala exhumace..naštěstí skoro všechno bylo doma.doobjednal sem čepy řízení, spodní silentblok a prave gufero poloosy..

Všechno sem to prolil Noxudolem a zvenčí plastickou ochranu podvozku, tak to snad nějakou dobu zase vydrží..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od 11mAjA11 vložen 24.11.2022 20:08:25
19:34:31
24.11.2022
minno
19:04:46
24.11.2022
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 18:25:35: to uz je na kazdom sudruhovi ... 4



Ja som mal vcera kontrolu svojej prace....nejaky spaniel ktory nevedel ceknut ani slovko inac ako spanielsky....si preberal Q3 po velkej buracke....Nastastie vsetky skrutky ktore skontroloval /aj na zdvihaku/ boli : OK
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 19:07:03
18:25:35
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 24.11.22 17:17:19: To se neutralizuje u pokladny a pak předáním vozu zákazníkovi... 3
17:17:19
24.11.2022
SO545
-> Milan 136 24.11.22 14:55:19: boltex je ina zeravina....tiez som s nim rozhybal kde co co sa nezmestilo do ulptrazvuku. Len to chce potom neutralizovat.
14:55:19
24.11.2022
Milan 136
-> palinator 24.11.22 14:15:33: Posledně jsem tu měl O3, aso 400 najeto. Přijel, takže to bylo žhavé. A nešla ani za boha. Tu bych urval.

Je to tam "šikovně" v domečku utopené a plné bordelu kolem. Vyfoukal jsem to do čista, zalil boltexem a nechali jsme ho odjet. Za týden přijel a šla pomalu jen nástavcem v ruce 1
14:15:33
24.11.2022
palinator
-> frajer:

Možná jsem kokot, ale na Toledu jsem za studena žhavky povolit rozumnou silou nemoh (nebo jsem se bál zabrat) a když jsem to nechal chvíli kadlat, tak to pak šlo.



E: jinak viz -> Milan 136:
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 14:17:39
14:11:44
24.11.2022
Milan 136
-> frajer 24.11.22 13:16:47: Jako že má ta O1 litinovou hlavu? Nebo jak to myslíš?
13:16:47
24.11.2022
frajer
-> palinator 21.11.22 14:43:18: povolovat zhavky za tepla? Jako fakt?

Vzdycky sem myslel ze za tepla lepsi povolovat benzinovy v hliniku, treba ve Skodovce, ktery nezareznou, zhavky v litine zareznou tak sem myslel ze ty za studena. 74

Je teda pravda ze kdyz neco zalomim tez na to navaruju matky a podobne a teplem to povoli to je tez pravda no. Zajimave skoro bych to az zkusil ale abych je tez nezalomil co pak s tim 3
21:25:49
22.11.2022
Cumper
-> Milan 136: Díky, seženu novej kabel. Pojistkovka vypadá na pohled ok, tak se snad nebude muset měnit...
21:04:47
21.11.2022
Milan 136
-> Cumper 21.11.22 20:49:09: Protože byl asi nejspíš povolenej a vyhřál se. Teď už je tvrdej, vyhřátej a bude dál topit. Řešení je jeho výměna, dotažení na alternátoru novou matkou na správný moment a možná i ten e-box, pokud už je taky vyhřátej.
20:49:09
21.11.2022
Cumper
-> Milan 136: Díky a nemáš tip po čem jít, proč se ten kabel pálí? 7
18:13:09
21.11.2022
Milan 136
15:06:49
21.11.2022
Cumper
Ahoj, nevíte někdo od čeho je tenhle kabel od pojistkovky O2 facelift 2.0 CR ? Je to hned první zleva, chvíli po nastartování se z něj začne kouřit...7
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cumper vložen 21.11.2022 15:06:49
14:43:18
21.11.2022
palinator
-> charon:

Povolovat to ohřátý..
14:10:14
21.11.2022
charon
Tak to vedeni a komplet zhavky (i na prihrev vody) mam objednany. Ono je to vsecko puvodni, 22 let stary, takze pocitam, ze to uz nebude v optimalni kondici. Pak se uvidi. jen mam strach, aby sli zhavky povolit. Mate na to nekdo nejakej figl? Pocitam, ze nejaky prolejvani uvolnovacem zavitu moc nema smysl
22:38:27
19.11.2022
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 19.11.22 22:26:56: to jestli jsou špatný se ukáže při testu 4 ale ano měnil bych je komplet 4
22:26:56
19.11.2022
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Opravím Tě... Žhavičky určit vyndej a vyměň... Jedny v prdeli = všechny v prdeli.
22:25:05
19.11.2022
Jarda/felda
-> charon 19.11.22 07:24:20: použil bych vedení jako mám na passatu s jednotlivýma fajkama 4 a žhavičky určitě vyndej a vyzkoušek na beterce jak žhaví to je nejlepší zkouška 4
13:28:06
19.11.2022
Milan 136
Na vedení ke žhavičkám určitě použít lisovací spojky. Žhavička s nekonečným odporem bude vadná. Ale už jsem zažil i svíčku, která odpor měla a stejně nežhavila. Asi bych nic nevymýšlel. Dal bych žhavičky s vedením, tím bych začal.
13:23:21
19.11.2022
charon
No, nejhorší je, že to dělá jak kdy, ale čím je větší zima, tim horší to je. Ale neudělá to pokaždé. To je na tom nejdivnejsi. Ono jde i o to, že kabel ke zhavickam se rozpadá ...
08:48:00
19.11.2022
palinator
-> charon:

Pokud není to TDIčko úplně na kaši, tak to musí schopně v těchto teplotách startovat i bez žhavení. Jinak viz-> Matthes, záškodník z TechWebu:
08:23:45
19.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> charon: Letovat draty, kterymi prochazi velky proudy a jeste v aute, kde to je vystaveno otresum, je nesmysl. Na to rovnou zapomen.

Je problem i to, ze toci pomalu starter? Pokud jo, je potreba zmerit ubytek napeti na plusovym privodu i kostre (proste mezi minusem baterky a kostrou starteru a plusem baterky a plusem starteru). Pak samozrejme muze byt horsi baterka, ze neda dostatecny proud nebo uz muze byt v riti starter...



Kazdopadne u tehle vodicu zatezovanych velkymi proudy nema cenu merit odpor multimetrem, ale je potreba na tech dratech merit ubytek napeti (jeden hrot multimetru das na baterku, druhej na kostru starteru, meris napeti treba na rozsah 10 V a druhy clovek ti startuje...). Jakmile nameris treba 1 V, tak mas problem... Takhle bys mel promerit jak jsem psal plusovy i minusovy vedeni ke starteru a klidne i ty zhavice...
07:24:20
19.11.2022
charon
Potřeboval bych radu k Octě 1 TDI 66 kW AGR. Samozřejmě to zas nudné startuje teď v chladu. Když je auto v garáži, tak pohoda. Zhavicky i vedení jsou původní z roku 2000 auto má natočeno 300 kkm. Včera jsem zkoušel měrit odpor a naměřil jsem cislou nulu. To předpokládám značí KO kousek. Ale to důležitější - ten kabel ke svíčkám je celej zkrehlej, popraskanej a drolí se, samo mi kus upadnul, to jsem provizorně dobastlil zpet. Co jsem koukal na různé e-shopy, tak se to koupí čele s přívodníma kablikama a většinou dvema krimpovacíma spojkama. To se vážně starej kabel na hulvata ustřihne a novej nakrimpuje? Není lepší to priletovat? Někde jsem vyčetl, že 4 zhavky berou 32A. Máte někdo osvědčenou značku zhavicek i toho přívodního kabelu?

Tady jak to vypadá www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/028971766-lista-pro- zhavici-svicky-evropska-un ie-43056.html



Tak EDIT: našel jsem i pár dílů které mají konektor - ceskedily.cz/front/.../36 38079 takže tam někde ve vedení je konektor? Jen musím rozmotat kabeláž?
upraveno 3x, naposled 19.11.2022 07:34:12
12:45:21
14.11.2022
růža
-> Milan 136 13.11.22 17:23:53: Je pravda, že pokud to řešite hlavně v autorizákách, tak o tom zatím nemůžu mít přehled 1 Jinak pro zajímavost, už mám dneska prodanej jeden zámek na F1 3
12:13:42
14.11.2022
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57: kdyz to nejde zamknout, tak je to sranda. Zajímavý to začne bejt ve chvíli, kdy nejdou odemknout 3
11:35:09
14.11.2022
minno
Ako to tu tak čítam o tom automatickom odomykaní a zamykaní dverí, tak to je asi na mašľu, ak to na každom aute funguje inak3 Sa potom nečudujem, že sú ľudia z toho zmätení a vy sa im smejete, že si nevedia otvoriť vlastné auto1
17:23:53
13.11.2022
Milan 136
-> růža 13.11.22 11:08:35: Tak to si pamatuješ špatně 1
Extreme Tyres