Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18985 příspěvků (zobrazeno 2651 až 2700) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
14:11:18
13.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57:

Už teď si člověk může hodit kostkou, který dveře se zamknou a který ne. 3
13:55:49
13.11.2022
frajer
Dekuju za presun do spravneho tematu.



-> Milan 136 09.11.22 20:35:53: odvzdusneni mam nastudovane z Dilenske prirucky ale prave se mne vubec nelibi to toceni do krajnich rejdu "na sucho" nez se to odvzdusni, prijde mne to prilis invazninvi po dvaceti letech a chcu se tomu radsi vyhnout. Radsi odsauju - doliju - pojezdim - odsaju - doliju atd. kajkrat po sobe klidne vic litru jak pises 4 Diky za prispevek!



-> saskyn2 09.11.22 22:46:03: tez dekuju za prispevek, toto presne sem potreboval slyset. Jdu to michat 3



Jinak manzety original nove menene na jare, tez preventivne. Starym nic nebylo.
11:08:35
13.11.2022
růža
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57: U novějších Škodovek (trojkové řady) si nepamatuji problémy. Ale jedničková Octavia je provar. To jsou v průměru dva zámky každý týden.
09:20:57
13.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 13.11.22 08:46:03: To se tak serou a nebo proč ty strache?
08:46:03
13.11.2022
palinator
-> Jarda/felda:

Abych ty zámky dokundil ještě rychlejc? 3
23:26:41
12.11.2022
Jarda/felda
-> palinator 12.11.22 21:51:46: u ovce by se dalo donastavit zamčení po rozjetí 1 1
21:51:46
12.11.2022
palinator
-> Syny:

Když jedu svojí ovcí, tak je to jednoduchý... Tam nic takovýho řešit nemusim. 3

A u ostatních jak říkám, než bych našel tlačítko, mám dveře otevřený. 3

Je to asi i o tom, že dveře se po rozjezdu nezamykají na žádném z aut, se kterejma můžu jet.

A když jsem nad tím tak přemejšlel, tak je asi logickej blok na použití tlačítka v tom, že jsem přeci auto nezamkl a stisknutím tlačítka bych ho přeci mohl spíš zamknout, než otevřít kufr... 3
21:47:57
12.11.2022
Syny
-> palinator: Oteviras dvere? 3
21:47:33
12.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Tak mě napadá, že jsem to zamykací nebo odemykací tlačítko asi nikdy v praxi nepoužil. 3
20:26:35
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136: S O4 se mi jezdí fakt příjemně, ale netušil jsem, kolik na to lidi hlásí much. 9 To je to fakt tak horké?
upraveno 1x, naposled 12.11.2022 20:26:56
20:24:56
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
20:24:11
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
20:10:50
12.11.2022
Syny
Jinak tedy ja auto ostatnim odemykam tlacitkem, ale mam ho na dverich vedle madla :) Klikou musim jako pako zabrat 2x, aby se auto odemklo a to me nebavi, takze i kdyz lezu ven ze zamcenyho auta ja, tak to vetsinou odemykam tlacitkem a pak az kliku.
20:05:12
12.11.2022
darklord
-> Syny: njn, preto uz mam zautomatizovane odomknutie rovnako ako zapnutie svetiel 3
20:03:33
12.11.2022
Syny
-> darklord: Jeste aby ne. To bych to auto zachvili rozkopal, kdybych pokazdy kdyz vylezu z nastartovanyho auta (jakozto ridic) a chtel otevrit nejaky jiny dvere nebo kufr, tak to neslo 3
20:02:10
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 12.11.22 19:56:03: Spíše je divné, jak řeší majitel vozu odemknutí těm, jež chtějí přistoupit. Stejně jako řešení kufru, kde bych očekával tlačítko.

K tomu co říkáš ty věřím, že i u O4 lze u zamykání nastavit, co vše se má při otevření dveří řidiče odemknout. Alespoň tak to máme u 16 i 13 let starých werků.
19:56:03
12.11.2022
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: mne pride divne ze sa otvorenim vodicovych dveri odomkne cele auto, ak chapem spravne tvoj narek...
19:11:38
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.11.22 19:06:35: O kufr vůbec nejde, přijde mi jako kravina otevírat pokaždé dveře jako řidič jen kvůli tomu, že chce někdo nastoupit, když je na to čuflík. 3 Co se týká kufru, tam by člověk očekával standardně ještě jeden button, že a přijde mi to jako celkem běžná záležitost.
upraveno 3x, naposled 12.11.2022 19:12:29
19:06:35
12.11.2022
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.22 18:23:22: Tak kufr je deaktivovaný kvůli zlodějům. Aby ti někdo nevybral někde na světlech náklad. Ten fakt nejde otevřít, když auto jelo a pak zastavilo. I když není aktivovaná funkce zamykání po rozjezdu.
18:23:22
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.11.22 18:20:38: Yo. 3 Nebo když si chce někdo něco vyndat z kufru. Tak to bylo dycky chvíli ticho, zezadu bylo slyšet lomcování a pak že jako otevři kufr. Tak řidička pokaždé otevřela a zase zavřela dveře. 3 To samé, když chtěl někdo přistoupit. 3

Já se ptám a divím současně, nevím, jak to máte procesně nastavené. 3
upraveno 1x, naposled 12.11.2022 18:24:15
18:20:38
12.11.2022
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.22 12:26:02: Jako že když chce někdo nastoupit do zamknutého auta? 3
18:19:03
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
Nebo tle
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 12.11.2022 18:19:03
18:14:45
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
17:25:03
12.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Protože je to v každým autě jinde



A chtěl bych vidět kde na přístrojovce ten zámeček je. 3
upraveno 1x, naposled 12.11.2022 17:25:41
12:26:02
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
Jak se tady probíralo 3, tak skutečně i přes ten na přístrojovce oranžově svítící zámeček jako kráva, hodně lidí furt otevírá a zavírá dveře místo zmačknutí tlačidla. 3 Včera jsem to viděl a říkám si, jako proč? 3
upraveno 1x, naposled 12.11.2022 14:09:57
20:25:36
11.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 11.11.22 20:12:13: Nepřišlo mi to tak strašné. Jako občas jsem měl pocit, že při zrychlování klouže spojka, ale na budíku pak bylo vidět, že leze nahoru a byl to tedy jen pocit (od nějakých 140 km/h), ale jinak v pohodě. Má to najetých necelých 12 000 km.
upraveno 1x, naposled 11.11.2022 20:26:09
20:12:13
11.11.2022
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 11.11.22 20:09:04: Ta 1.5 tsi je už na oktávku málo, jezdím s tím v Karoqu Plzeň-Ingolstadt, věčně 155 tempomat a jede to za 8,2 3 tenhle týden jsem to jel 1,0 Scalou a dynamika o dost lepší a spotřeba 6,8 3
20:09:04
11.11.2022
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsme jeli O4 konby s 1.5 TSi 2x 360 km a dobrý. Trochu zvláštní je řízení, je takové umělé a na 16" hybridních Alcarech měl člověk kus cesty pocit, že má přední kola pár cm nad zemí. Téměř nulová zpětná vazba. Že auto v zatáčce ztrácí přilnavost je cítit spíše v sedačce, než ve volantu. Ale pak si člověk zvykl. Přeci jen je to vůz na ježdění a ne závody.

Výbava zvláštní, manuál, keyless, nouzové brzdění, lane assist, hlídání únavy řidiče, ale nemá to blind spot. Jinak klasika, autohold, zrcadlení telefonu je fajn. Nemá to parkovací kameru a pípáky jen vepředu. 95% dálnice svižná jízda a spotřeba 6.1. Na nádrži klasické víčko, na kufru madlo jak na Fabii. Led světla (základní) svítí dobře. Někdy chybí natáčení, ale aspoň je tam oproti xenonu lepší vykreslení a bere to větší oblast. Uvnitř příjemná úroveň hluku i kolem 150 km/h. Sem tam byla cítit díra na volnoběh a ve stoupání bylo pro svižnější zrychlení lepší podřadit. Chtělo by to lepší sedačky, snesl bych trochu zaklonit sedák, který je dost plochý. Nejsou podsvětlená tlačítka rádia a rolovátka na volantu,.což je za tmy pro nezvyklého řidiče celkem otravné. Celkově příjemné auto. Možná má svoje mouchy, ale na cesty lepší než staré hebly.



Kolik si tak vezme na podobné trase tatáž RS s 2.0 TSi?
upraveno 4x, naposled 11.11.2022 20:15:13
18:07:24
11.11.2022
SO545
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.11.22 22:35:03: amen....pre toto som menil riadenie ja...manzeta bola v zime mrtva asi mesiac...to stacilo aby riadenie zomrelo. Najprv som tu manzetu vymenil ...tesil sa ze to je este OK a po par mesiacoch to tieklo az to pekne nebolo.
09:18:49
10.11.2022
Jarda/felda
-> palinator 09.11.22 22:03:09: pokud je olej olejem tak zřejmě nikdy, spíš na prasklou manžetu a bordel
22:46:03
09.11.2022
saskyn2
Já dělal pumpu naposled na T5, najeto asi 350 a ta pumpa stála asi 11 litrů. Asi 14 dni nato mi ji tu borec z autorizáku nechal novou za 500 že jim přebyla, myslel jsem že mě jebne...od tý doby tu zase leží.

Řízení vždycky tekly hlavně na audinách a B5, prostě na podélných motorech, na O1 jsem to snad ani nikdy téct neviděl. Jinak mísitelnost olejů hnědý zelený normálně. Je to starý auto ne raketoplán.
22:44:43
09.11.2022
Milan 136
-> palinator 09.11.22 22:03:09: Na olej to neumře asi nikdy.
22:35:03
09.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Co mam chabou zkusenost, tak to spis zakuka na prasklou manzetu na rizeni, dostane se prach na tesnici krouzky a pak to tece...
22:03:09
09.11.2022
palinator
-> Milan 136:

Jak často za milion kilometrů vlastně servo odejde pokud v něm není měněn olej?
21:06:05
09.11.2022
dragon_cb_cz
-> Milan 136 09.11.22 20:35:53: Jo, to mi říkal i můj mechoš na Saabu, že pokud po něm budu chtít něco se servem, tak leda vyměnit ty trubky a hadice komplet. Že jak se do toho jednou hrabne, tak je zle a co neteklo do tý doby, zaručeně téct začne...
20:35:53
09.11.2022
Milan 136
Tak tak, odvzdušňí se to samo.

Ale taky by se mi to moc nechtělo rozpojovat z hlediska možného úniku.

Maximálně zkusit odpojit vratku do nádobky, napojit ji někam bokem. Nastartovat, někdo možná točit volantem a do nádobky postupně dolévat nový olej. Ale nevím, jak je to reálně providitelné. Když budeš jen odsávat a dolévat, tak budeš potřebovat klidně 2, 3 litry. Abys to pořádně protočil.
20:06:10
09.11.2022
Jarda/felda
-> frajer 09.11.22 13:22:03: zavzdušnění se bát nemusíš, po "výměně" párkrát zatočíš z rejdu do rejdu a vzduch je pryč 4



E: z výroby byl olej G004000M7 který byl nahrazen G004000M2
upraveno 1x, naposled 09.11.2022 20:12:39
13:26:35
09.11.2022
frajer
Přesunuto z tématu VW Golf I,II,III,IV a další VW...

Priloha se neulozila, tuz jeste raz.

A az ted sem zjistil, ze to nedavam do tematu Octavia - omlouvam se, kdyztak prosim o presun.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od frajer vložen 09.11.2022 13:26:35
13:22:03
09.11.2022
frajer
Přesunuto z tématu VW Golf I,II,III,IV a další VW...

Ahoj,

vedel by nekdo z mistnich zkusenych profesionalu (Sadra17 promine, fakt ne) jak je to s misitelnosti oleje do servorizeni?



Chcu ho vymenit, je to posledni puvodni ,,dozivotni napln,, co v aute mam, koupil sem ve Skodovce originalni olej G004000M2, ZELENY (www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/g004000m2-hydraulick y-olej-1l-skoda-8630.html) . Abych nezrobil po dvaceti letech zbytecny problemy navic, chcu se vyvarovat rozpojeni systemu a jeho zavzdusneni, takze myslenka byla taka ze odsaju z nadobky stary, doleju novy a takto na etapy tam dostanu ten litr noveho oleje (jasne nevymenim stary olej ze sta procent ale furt to bude podle me lepsi nez mit veskeru napln staru degradovanu). No ale zjistil jsem ze v aute je olej do HNEDA, prikladam v priloze. Nemam zaznam o tom ze by se nekdy uz menil (rozhodne ne za poslednich 10 let), rizeni je tez puvodni no myslim si, ze je to napln od vyrobeni ale jistotu nemam. Jedna se o naftovou Octavii 1 rok 2002.



Otazka zni: muzu to smichat s tim novym orig. zelenym servoolejem? Jakou barvu mel servoolej z vyroby - muze to byt puvodne tez zeleny co za roky degradoval do hneda?



Aby to po smichani treba nenapenilo a nevystrelilo gufera nebo take neco, zkusil jsem to sice namichat do zkumavky a nic to nedelalo ale nebylo to pod tlakem... Dekuji.
22:34:56
06.11.2022
Milan 136
-> Nwkt 06.11.22 22:28:09: To už tu také zaznělo 1
22:28:09
06.11.2022
Nwkt
Ono se klidně může stát, že ani to tažný zapsat nepůjde 3
20:38:46
06.11.2022
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak zkusit můžeš... Ale podle fotky to úplně blbě nevyladá. Niméně jsem kdysi koupil na karavan 13pin zástrčku... Za asi stovku. pak jsem přivezl novej služebák, zapojím to a zjistím, že nejde lednice. Kuwa... že by o nemělo zapojenou 15, nebo 30? Měřím. Má to oboje. Tak proč to kuwa nejde. No nejde to protože vidlice je sračková... Od tý doby mi nic jinýho než Erich Jaeger nesmí "do baráku"...

Ale beru to z pozice toho, že tuhle firmu mám "u rypáku" (asi 5km od práce)...
20:32:19
06.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Aha, no já chtěj v Kelly... Tam to vyzvednu zdarma bez počtovnýho.



www.lkq.cz/Product/.../89 93524 píšou Agados, ale je mi jasný, že to Agados sám nevyrábí... Myslí, že to bude shit?
20:29:25
06.11.2022
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hlavně nekupuj sračku... Třeba tohle funguje. www.autolamp.cz/adapter-1 2v-z-13p-na-7p-zasuvku-kra tky-jaeger_7283
20:06:38
06.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
Aha, zajimavy 6



Jinak to mi pripomina, ze musim koupit redukci z hodnepinovy zasuvky na malopinovou 3
20:04:45
06.11.2022
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Spolupracuje to s ESP a zabranuje to rozkmitani privesu.
20:04:41
06.11.2022
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tažný je stejný... Auto ví, že má vlek rozšířená funkce ESP o ten vlek... Kdyby Tě chtěl zahodit, ESP se to bude snažit dohnat. Jmenujou to (snad) TCS...
20:02:34
06.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Automat ne, ale hybrid...



Jinak co v realu je ta stabilizace privesu? Jinak tazny je z vyroby origo...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 06.11.2022 20:02:34
19:16:33
06.11.2022
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to nemáš s tímhle autem papíry na cokoli nad 750kg... BTW - nemáš náhodou automat? :-O Já když jsem to řešil (ne že bych si tenkrát mohl vybírat), tak bych i do automatu šel. Ale zjistil jsem, že má jen tunu na tažný...

-> Jumbo: Tak už se mi to plete... V tom případě SCOUT i Yeti maj shodně 2tuny. Myslel jsem 2,5... O Yetyně mluvili jako o tahači těžkejch vleků, protože má minimální převis... Tak zas ty vleky tak těžký bejt nesměj. :-D

Edit: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Každopádně nic si z toho nedělej. Pokud to nemá tažný z výroby, tak to má jen myslím 1600kg... Protože absence stabilizace vozejku...
upraveno 1x, naposled 06.11.2022 19:19:30
19:05:32
06.11.2022
Jumbo
-> StepaNoFUN: Yeti 4x4 ma max 2000 kg...
Extreme Tyres