Přesunuto z tématu
VW Golf I,II,III,IV a další VW...
Ahoj,
vedel by nekdo z mistnich zkusenych profesionalu (Sadra17 promine, fakt ne) jak je to s misitelnosti oleje do servorizeni?
Chcu ho vymenit, je to posledni puvodni ,,dozivotni napln,, co v aute mam, koupil sem ve Skodovce originalni olej G004000M2, ZELENY (
www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/g004000m2-hydraulick
y-olej-1l-skoda-8630.html)
. Abych nezrobil po dvaceti letech zbytecny problemy navic, chcu se vyvarovat rozpojeni systemu a jeho zavzdusneni, takze myslenka byla taka ze odsaju z nadobky stary, doleju novy a takto na etapy tam dostanu ten litr noveho oleje (jasne nevymenim stary olej ze sta procent ale furt to bude podle me lepsi nez mit veskeru napln staru degradovanu). No ale zjistil jsem ze v aute je olej do HNEDA, prikladam v priloze. Nemam zaznam o tom ze by se nekdy uz menil (rozhodne ne za poslednich 10 let), rizeni je tez puvodni no myslim si, ze je to napln od vyrobeni ale jistotu nemam. Jedna se o naftovou Octavii 1 rok 2002.
Otazka zni: muzu to smichat s tim novym orig. zelenym servoolejem? Jakou barvu mel servoolej z vyroby - muze to byt puvodne tez zeleny co za roky degradoval do hneda?
Aby to po smichani treba nenapenilo a nevystrelilo gufera nebo take neco, zkusil jsem to sice namichat do zkumavky a nic to nedelalo ale nebylo to pod tlakem... Dekuji.