Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18954 příspěvků (zobrazeno 9551 až 9600) od 04.01.2015 do 25.01.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
21:48:38
12.10.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: To mi říká můj mechoš, že prý sluším duchy 3
21:47:25
12.10.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 12.10.19 21:40:31: Nejhorší jsou hudebníci. Kdysi mě jeden vozil a říkal, že tam slyší už nevím jakej tón a jestli ho taky slyším 1
21:40:31
12.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.10.19 19:38:27: Pak jsou ještě tací, kteří slyší podezřelé zvuky. 3
21:03:06
12.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 12.10.19 20:06:51: Tolik to zatím nežere 1
20:11:30
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:11:30
20:10:19
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:10:19
20:08:54
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:08:54
20:07:56
12.10.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:07:56
20:06:51
12.10.2019
suri
-> Tuner#2: kedy ideme na tvoje? toto po dialnici liter oleja na 500km
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 12.10.2019 20:06:51
19:38:27
12.10.2019
Milan 136
-> Jarda/felda 12.10.19 18:15:29: Já se vůbec nedivím, že je to tak udělaný. Kdyby se ta rafika hýbala podle reality, tak by s tím každej druhej expert prudil v servisu... Stačí experti, co přijedou na reklamaci, že při jízdě do kopce se olej o pár stupňů ohřeje a při jízdě z kopce zase chladne a že to dělá od výměny oleje a před tím to nedělalo 3
18:15:29
12.10.2019
Jarda/felda
-> SO545 12.10.19 09:36:41: ono bohatě stačí že od 80-100 stupnu ukazuje že je vše v pořádku na 90 teplotě 3 3
12:27:19
12.10.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Nevim co je na tom děsnýho... podstatný je, že ten motor dokáže ty kapičky paliva efektivně využívat. Myslím, že zapínat bufík kvůli tomu, aby motor furt cpal teplo do chladiče, nikdo dobrovolně nebude.
09:36:41
12.10.2019
SO545
-> palinator 11.10.19 19:07:08: a presne pre ten des uz akosi vyrobcovia pri niektorych modeloch vypustili teplomer... nehovoriac o tom ze nejde vymenit kvapalina len vypustenim a napustenim...



su auta ktory tieto cnosti maju ale je uz dost aut co ma trapia o hodne viac...naposledy T6
23:49:37
11.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 11.10.19 19:07:08: To je fakt děsný. 3 Ale znám to chladnutí z kolegovo pásovce.
19:10:53
11.10.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz 10.10.19 20:43:18: Nesignalizujou. Ale pokud je problém, že se regenerace dlouho nespustila/nedokončila, tak se (včas) rozsvítí kontrolka a má se pak postupovat podle návodu...
19:07:08
11.10.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 10.10.19 20:47:33:

Já nevim, mě přijde docela fajn, že se díky chlazeným výfukovým svodům ručička teploměru odlepí od 50°C asi po 500 metrech. Ale když je auto vymrzlý a topí jak vzteklý, tak se není čemu divit, že při brzdění motorem zase rychle zchladne.



Zbytek jsou samozřejmě naše dobře známé motory 1,6 a 1,9 TDI. Ty z kopce v zimě chladnou taky. 1,6 TDI to uměla i při desetiminutovým stání při -5°C na volnoběhu, navzdory tomu že předtim byla dvouhodinová jízda. 3
10:56:22
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: Tak já se taky zajímám, už jen protože u těch debilnějších závad na to mechanik kolikrát nemůže přijít, protože se to projevuje sporadicky, po delší jízdě atd... takže je dobrý trochu tušit, vědět na co se zaměřit a propojit si co spolu může souviset. A když člověk ví jak to funguje, tak se k tomu může nějak chovat.



Ale v zásadě bych řekl, že auto u kterýho musím příliš přemýšlet jak se k němu chovat je prostě špatný auto - pokud se bavíme o běžnej konfekci. Zrovna dneska ráno jsem nad tím přemýšlel, když jsem jel chrochtem do práce - co bych jako udělal, kdybych zjistil, že to regeneruje, zrovna když přijíždím do práce? Nic, stejně bych to chcípnul, protože okružní jízda v tu chvíli stejně nepřipadá v úvahu...
10:51:07
11.10.2019
King
-> dragon_cb_cz: Asi tak, ale u kazdyho auta, co mi rikalo pane, jsem se do toho levelu pomalu musel dostat - kolenovrtstvi :-)
10:38:12
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: No jo, ale to je level do kterýho se fakt jako běžnej uživatel fakt pouštět nechci...
10:23:09
11.10.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: U VAGu by mohla být slušná česká dokumentace - dílenský příručky, sešity přesných postupů, TPI, buletiny, syntetizovat z toho. Něco jsem stahoval. Na hezkých pár závad je tam odpověď "nelze vyřešit, výměna nepomůže" 1 - což je docela průser, pokud pár lidí řešilo z ničehonic zatuhnutý servo - to na dálnici nechceš.9 40
10:10:52
11.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: No a hlavně se automobilky nikde moc veřejně s tím, jak přesně ty podmínky vypadají, nechlubí. Takže dopátrat se, jak vlastně tvoje auto funguje, je docela detektivka a stejně jsi většinou odkázaný na různé střípky informací posbírané z internetu, které ne vždy máš možnost ověřit. Pokud teda tvým koníčkem není mít při každé jízdě na sedadle spolujezdce otevřený notebook s diagnostikou...
23:26:06
10.10.2019
King
-> SO545: On je problem “vrtulek “ s dpf (E60 a vejs) v tom, ze si je nekupujou zrovna talenti na techniku se schopnosti chapat tech. souvislosti (ja jsem svetla vyjimka z pravidla :-) Ale jinak je to podobna story jako u oststnich znacek - x podminek vubec pro spusteni regenerace, dalsich y podminek pro uspesny dokonceni, neexistence indikace, ze je neco spatne. Clovek tam pozna, ze se dpf neco nekalyho deje az kdyz napr. motor zacne vadnout na trojku pri 100km/hod., coz je ale rezim, kterej spousta uzivatelu 2.0 turbodehtu povazuje za tabu (vc. moji zeny :-) a uz i tohle je pozde.
22:33:02
10.10.2019
Milan 136
22:32:23
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak vzhledem k tomu, že u tebe "pravidelná údržba" zahrnuje kompletní rozborky motoru, výměny vložek a já nevím co ještě, tak ten motor moc nemá nárok něco žrát 3
22:18:10
10.10.2019
Bukaj
-> StepaNoFUN 10.10.19 20:02:40: Tohle se mi stalo před lety, když jsem byl relativně čerstvým majitelem 130LPG. Tehdy z motoru docela kapal olej, takže během těch cca 8-10 kkm mezi výměnami bylo zapotřebí tak litr dolít. Tím, že jsem nikdy u žádného svého vozu nemusel dolévat mezi výměnami, tak mne párkrát překvapilo, když po ostřejším průjezdu zatáčkou chvíli svítilo mazání1

Po cca roce jsem měl motor venku a přetěsnil jsem jej (teklo to guferem na klice pod setrvákem) a od té doby se opět divím, když se doslechnu či dočtu, že někdo musí dolévat olej3
20:47:33
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.10.19 17:44:52: Co to je za šílenost, že to takhle lítá a neumí to ani v benzínu udržet teplotu?
20:43:18
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Koncernový auta už kontrolkou signalizujou probíhající aktivní regeneraci? Já právě myslel, že o tom uživatel nemá žádnou informaci... to je pro mě novinka (pozitivní).



BTW proč to přibývání oleje způsobujou přerušený regenerace? Protože se musí opakovaně pouštět znova a tudíž tam tý nafty chčije víc než musí?
20:42:33
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.10.19 13:23:53: Táta má P207 z roku 2007 a má tam i teploměr oleje. 1 Řešil nějaký technický kokotiny (vadná spojka), ale diskotéku ne. Moc to nechápu, malý auto má dva budíky a velký nebo modernější auto má s bídou kontrolku.
20:24:10
10.10.2019
StepaNoFUN
-> Jarda: tady je zámek o 4cm v kufru. Ne že bych to nanatáhnul aby to šlo zavírat. Ale za cenu litr na vrakáči to nemá cenu řešit... Bez laku by to bylo po vytahání hnusný a lakovat je cenovej nesmysl. Do teď byly na červeným autě černý, tak teď budou stříbrný... Jen musím ještě najít nějakou záslepku, protože byly se stěračem....
upraveno 1x, naposled 10.10.2019 20:26:17
20:21:55
10.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 10.10.19 20:18:24: ja nacouval nivou takto taky, ale nemenil jsem, kladivo to poresilo3
20:18:24
10.10.2019
StepaNoFUN
A druhej špek ve stejnej den. Volá mi starosta obce, kde pracuju....

Čau Štěpáne. Mám průšvih.

To vím. Jinak bys mi nevolal, kdybys něco nepotřeboval.

No pamatuješ si, jak jsi mi asi před 2 rokama měnil 5tý dveře na octávce? (má starou jedničkovku v liftbacku)

No to si pamatuju.

A pamatuješ si, jak jsem je zničil?

Jo. To si pamatuju. Zacouval jsi do garáže s otevřeným kufrem. Ty woe nekecej, že jsi to udělal znova... (pak následoval asi 3min. smích)

Jo udělal.

Takže postup znáš. Dojeď si na vrakáč, kup si jiný a zejtra je vyměníme...

Dveře máme (čuráci na vrakáči samozřejmě kabeláž přestřihali, takže protohat původní) a zejtra bude zase laborace...
20:11:45
10.10.2019
Shader
-> saskyn2: Jo... ten popis poruchy je přesný. Když nad tím přemýšlím, tak před tou "fatální" poruchou byl problém i s délkou regenerace, kdy to trvalo opravdu dlouho.
20:08:41
10.10.2019
Tomaso435
-> StepaNoFUN: 3 byl sem kupovat feldu za 2000kč. pěkná telecom, koukneme na olej před startem - nic. dolejeme litr - na měrce furt nic ... odešel sem :-D to nemohlo na 500ml jezdit aniž by to nebylo škráblý :-D .. škoda no mohla bejt pěkná filcka.
20:07:23
10.10.2019
saskyn2
-> Shader 10.10.19 19:41:34: Jak jsem ti psal už tady, teplotní čidla jsou tam tři. -> saskyn2 09.10.19 21:31:34:
20:02:40
10.10.2019
StepaNoFUN
Sice je to fábie, ale když už je tady ta diskuse, napíšu to sem... Dneska přijela kolegyně z cca 60km cesty a zkonstatovala - "Hele Štěpáne, ono to moje auto asi něco chce. Když jsem sem jela, tak na mě několikrát svítila kontrolka."

Jaká?

Taková jako lampa.

Hmmm. Oranžová, nebo červená?

Červená.

Výborně. a co že to bylo za kontrlolku?

Už to hledám. Tohle jsou ale nějaký vtipy...

A co tam píšou?

Džin připraven.

Super. To je kontrolka mazání. Červená... Jak často a jak dlouho svítila? No asi 5 vteřin a asi 4x za tu cestu.

Já Tě zabiju. Kdys naposled koukala na olej?

No někdy v únoru mi ho měnili. To se musí kontrolovat?

Do fábie 1,9TDi jsem dolil přes 2,5l oleje. Snímač hladiny a kvality to bohužel nemá, aby to řvalo dřív.
19:41:34
10.10.2019
Shader
Toto jsem objevil na netu: C. SNÍMAČ TEPLOTY SPALIN

Pomáhá spouštět regenerace a sledovat jejich úspěšný start, průběh a konec. Regenerace je spuštěna pouze, když teplota spalin dosáhne definované teploty několik set stupňů. Pokud tento snímač teploty ukazuje špatné hodnoty, regenerace není třeba vůbec spuštěna nebo je předčasně ukončena nebo běží zbytečně dlouho. V důsledku toho se DPF předčasně zaplní, případně dochází k velkému ředění oleje naftou právě v důsledku dlouhých nebo předčasně ukončených regenerací.



O který snímač se jedná? Kde ho najdu?
19:35:32
10.10.2019
SO545
-> Milan 136 10.10.19 19:17:20: ak je to vrtulka z mnichova tak ta problem s DPF ma.... kamarat ma od nich nejake auticko/netusim motorizaciu ani ma to nezaujima/ ale pri pokeci o motorkach presiel k DPF...vraj velky problem...ci len u neho a ako netusim... zahriakol som ho akoby spomenul satana a debata sla zase k 2T verkom...
19:17:20
10.10.2019
Milan 136
-> King 10.10.19 18:59:46: To neumí rozsvítit kontrolku, aby to upozornilo řidiče, že regenerace neproběhla běžně na pozadí a že je třeba tomu pomoct a nechá to utemovat filtr? To je teda ten nejlepší model auta (nevím, k čemu je dobrý to psát) docela vychytanej co?
18:59:46
10.10.2019
King
-> Milan 136: Já vím že tohle je téma věnovanýmu nejlepšímu modelu auta na světě, ale my, co máme smůlu, že jsme se nechali nachytat ke koupi pozlátka z Mnichova, jaksi ani nemáme možnost dodržovat návod výrobce :-) Jak jsem psal, žádná kontrolka se ani u dost zanešenýho filtru nerozsvítí, že už tisíce km žádná úspěšná neproběhla kvůli nízký teplotě teplotě motoru se taky jeden nedozví atd.
18:43:06
10.10.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 09.10.19 23:00:56: Co má řešit? Nevypínat motor, když svítí kontrolka filtru. Tedy používat vozidlo v souladu s návodem k obsluze 1
18:23:21
10.10.2019
saskyn2
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: A na šály si koukal?
17:53:47
10.10.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> saskyn2: dával sem jen komplet šrouby, BXE
17:44:52
10.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tohle mi dělalo každý auto kromě Š120. Čím novější, tím víc to dělá. U řemenový 1,4 TSI v OIII je obzvlášť srandovní pozorovat, jak se ten motor od 50°C rychle ohřívá, že vidíš ručičku na tom poměrně rozsáhlým ciferníčku vyloženě utíkat vzhůru podle toho, jak přidáváš plyn... a během 2 km z kopce a zaplým topení ta teplota zase ochotně padá dolů. 3
16:01:08
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: 2010. Více méně současník F2, i facelift proběhl ve stejném roce.
upraveno 1x, naposled 10.10.2019 16:01:56
15:40:51
10.10.2019
bouchy
-> Luky: Modrou nemám, zkatovaný kosty. FL (což je trochu vágní pojem, podstatný bylo asi zavedení jiný ŘJ s dalšíma jednotkama spíš než DRL v mlhovkách atd.), ta už ji má - nevim, kdy vypíná, jestli 50-60.. a na inftm. si taky můžu teplotu nastavit, ale opět 90 i kdyby trakaře padaly.

-> dragon_cb_cz: RV toho SX4?
15:13:58
10.10.2019
Luky
-> dragon_cb_cz: tohle je od nova, ale je to malej motůrek, moc chladiva v oběhu taky asi nebude. Zase během pár set metrů pod plynem se plně ohřeje
15:07:10
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Třeba SX4 má ručičku fakt realistikou, pohyby přesně odpovídaly tomu, co lezlo z jednotky.



-> Luky: To mi kdysi dělala oktávka. Když se to konečně ohřálo blízko 90°C, tak přišlo závěřečné klesání na D1/magistrále od Chodova dolů k jižní spojce a z magistrály jsem zase sjížděl se 70°C 3 Ale bylo to termostatem, po výměně už OK.
14:31:21
10.10.2019
Luky
-> bouchy: VW Up má do 50 °C modrou (a předpokládám že i červenou) kontrolku. Dá se ale nastavit ukazatel teploty vody na displeji. Je zajímavý vidět, jak se to v zimě rychle ochlazuje když někde z kopce brzdíš motorem. Je schopný to spadnout klidně na 60 nebo tak 9 3
14:02:53
10.10.2019
bouchy
Téma teploměr... na FII ho nemám, no zatim OK. Ale další auto bylo s teploměrem, i kdyby to nemělo mít kola a volant1 (btw, stejně k ničemu, protože je nafixlovanej a od 50°C vystřelí nahoru, 90ky se drží do 120°C...). Takže používám aspoň teploměr oleje. Jo, vim, ta hodnota je jiná, ale rozhodně o to víc zajímavá. Zapnutá klima = +5°C, značná setrvačnost (tzn. švihání 110 a víc v pohodě, ale couračky a rozjížděčky=hned to jde nahoru). No a pak je tu borec, co tvrdí, že jeho ručička je nenafixlovaná (pochybuju, ale OK), ten pro jistotu v zimě ani netopí (ani neklimuje, ale to je jedno), protože po dojetí na křižovatku mu teplota začne padat pod 70. Takže ani ten měřák často není k ničemu... a hlavně že mu to jezdí za štyry (MB B, motor TD rencek). Vůbec divná kombinace.
13:23:53
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: Já tomu na jednu stranu rozumím, lidi chtěj prostě jezdit, ne řešit technický detaily a bejt zmatený z "nějakejch hlášek". Ale že se má ohlídat teplota motoru, to se dřív naučila snad i ta nezabedněnější řidičská opice. Odstranění některých ukazatelů fakt nechápu.... mámy Mini to samý - palubka svítí jak diskotéka, milion pikačovin, ale teploměr to nemá.
Extreme Tyres