Téma teploměr... na FII ho nemám, no zatim OK. Ale další auto bylo s teploměrem, i kdyby to nemělo mít kola a volant
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
(btw, stejně k ničemu, protože je nafixlovanej a od 50°C vystřelí nahoru, 90ky se drží do 120°C...). Takže používám aspoň teploměr oleje. Jo, vim, ta hodnota je jiná, ale rozhodně o to víc zajímavá. Zapnutá klima = +5°C, značná setrvačnost (tzn. švihání 110 a víc v pohodě, ale couračky a rozjížděčky=hned to jde nahoru). No a pak je tu borec, co tvrdí, že jeho ručička je nenafixlovaná (pochybuju, ale OK), ten pro jistotu v zimě ani netopí (ani neklimuje, ale to je jedno), protože po dojetí na křižovatku mu teplota začne padat pod 70. Takže ani ten měřák často není k ničemu... a hlavně že mu to jezdí za štyry (MB B, motor TD rencek). Vůbec divná kombinace.