skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
15:20:13
13.03.2019
13.03.2019
Nwkt
-> Jumbo: Tak to se ti stane i když to funguje. Odemkneš jenom kufr prostředním tlačíkem, necháš tam klíče a se zabouchnutím smolík
15:18:40
13.03.2019
13.03.2019
Jumbo
-> Nwkt: Příští víkend mi přijedou pomoct zadeklovávat strop na dvoře Fermacellem, tak bych to u toho udělal, když tam budou... Už si kvůli tomu jednou zabouchli v kufru klíče...
15:18:15
13.03.2019
13.03.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: ja se tchanovi uz radeji vyhybam :)
15:15:25
13.03.2019
13.03.2019
Nwkt
-> Jumbo: Ty musíš toho tchána hodně milovat
15:15:13
13.03.2019
13.03.2019
Jumbo
-> Milan 136: Fakt podebrat a trhnout? To jsem právě nekde viděl, ale trochu mě to děsí, tam fakt není žádný šroubek, nic?
15:13:43
13.03.2019
13.03.2019
Milan 136
-> Jumbo: podebrat a trhnout:-D
Ale u liftbacku ty dráty spíš ne. Mikrospínač příměříš snadno.
Ale u liftbacku ty dráty spíš ne. Mikrospínač příměříš snadno.
15:12:04
13.03.2019
13.03.2019
Jumbo
-> Milan 136: Díky, tak jsem si to myslel taky...
A neví někdo jak sundat na O1 liftback plast na viku kufru? Ať to nemusím lovit po netu...
A neví někdo jak sundat na O1 liftback plast na viku kufru? Ať to nemusím lovit po netu...
15:09:15
13.03.2019
13.03.2019
Milan 136
-> Jumbo 13.03.19 15:03:33: mikrospínač,nebo dráty v průchodce. Chce to projít.
15:03:33
13.03.2019
13.03.2019
Jumbo
Pánové, když na O1 nesvítí světýlko v kufru a auto se při otevřeném kufru automaticky zamkne, tak bude na vině asi mikrospínač v zámku kufru, co?
14:21:45
13.03.2019
13.03.2019
Milan 136
-> bouchy 13.03.19 13:50:46: kat před motorem to zcela jistě nemá
13:57:18
13.03.2019
13.03.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: 4 litry jsou na motor podobný velikosti fajn, otázkou je jak je vyřešený jeho chlazení. A bezpečnost nový fábie v porovnání s 10-15 let starým "dálničním korábem" pravděpodobně nebude nijak špatná, spíš naopak. já bych se toho tak moc nebál... sám bych s tím stovky km po dálnici jezdit nechtěl, ale asi z jiných důvodů než ten motor.
13:50:46
13.03.2019
13.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Bylo tam pár odpovědí, jednak hluk blížící se W353, ale i užití. Sice to tak dnes mají skoro všechna auta, ale třeba ten kat před motorem... olejová náplň je paradoxně 4l (osobně mám 3.2), ovšem na 0W20 po novu. To je podle mě hřebíček do rakve. Na emise, rychle zahřátej motor na přískoky asi "super", ale o něčem, co má najezdit ve weekdays nějakou tu stovku km asi nic moc. V boji s ostatními dálničními koráby (v případě nehody) to asi nejde vyhrát... ale on to měl na pár let, čili nic, kde by se řešila zbytková hodnota, nebo pohodlí - nemá to nafurt.
13:27:55
13.03.2019
13.03.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Proč by něco takovýho pro ten motor mělo být likvidační? Neříkám, že nemůže, ale určitě jde udělat i litrový tříválec, který s tím nebude mít nejmenší problém. Vždyť to litrovej výkon má úplně normální... Pokud se nějakej génius do toho zase nerozhodl dát maličkou olejovou náplň nebo něco podobného.
12:28:52
13.03.2019
13.03.2019
venni
-> Jarda: jak pise suri.Budou uhnilý piny v jednotce u stahovačky.
12:12:31
13.03.2019
13.03.2019
Nwkt
-> Jarda: Na to bych se nespolíhal, hlavně tam můžou bejt úplně jiný dveřní jednotky
12:10:35
13.03.2019
13.03.2019
charon
-> Jarda/felda: Na vozejku se právě sem tam bude vozit i víc, nicméně moje zkušenost říká že bejvá problém spíš náklad ubrzdit než se s ním rozjet a velký váhy se povezout třeba jen 2x-3x do roka. Sice teď máme jedničkovou octu tdi s tažným, ale pokud by se koupilo jiný auto, tak půjde z baráku, já na dojíždění do práce velký auto nepotřebuju a dojíždět budu cca 15 km, což je nafta též zbytečnost ...
08:40:24
13.03.2019
13.03.2019
suri
-> Jarda: tam skôr pozri priamo na konektore sťahovačky piny , aj poťahaj za káble , často sú odhnité tak že vyzerajú že sú ok a držia len nasunutím
08:24:24
13.03.2019
13.03.2019
Jarda - zrušená registrace
Je stejny svazek do dveri o1 pred face a fl? Jestli tam jsou stejne konektory... U naftove se kolikrat nechce oknu, sviti stale dverni svetylko a kdyz vyndam zarovicku, tak sviti na pristrojovce otevrene dvere a zamykat na safe nejde, kdyz to clovek zkusi dvakrat, tak se odemknou pz dvere
Loni jsem konektory ve dverich mel rozpojene a vyhnile to nebylo, vystrikal jsem to sprejem na kontakty, tenkrat tam byla blba kostra.
Loni jsem konektory ve dverich mel rozpojene a vyhnile to nebylo, vystrikal jsem to sprejem na kontakty, tenkrat tam byla blba kostra.
08:19:30
13.03.2019
13.03.2019
bouchy
-> Jarda/felda: Vtipné, že na jiném fóru, když jsem prohlásil, že litrová fabia (asi TSI) půjde při jízdě po dálnicích velmi rychle do sraček, tak jsem byl osočen že vím hovno. No, vím, ale 1+1 v tomto případě není až tak těžký výpočet. Požadavky kupujícího byly asi 75% dálnice, ročně s tím chce nalítat 35tkm, svižnej přesun (140+) a další požadavky z kategorie "dálniční stíhač" (nějaký moje ozn.). Některým majitelům litru by z toho asi praskla cévka. Jenže on to chtěl olítat, pak zahodit/prodat do tří let (doba prvních investic). To jen tak, když už jsme u toho "dimenzování" a užití.
07:51:12
13.03.2019
13.03.2019
Jarda/felda
-> charon 13.03.19 07:17:25: octa nebude zrovna lehká váha a ještě vozík (s nákladem minimálně 200kg) bych bral aspon tu 1.6 možná spíš 1.8tsi jestli to tam dávali
07:17:25
13.03.2019
13.03.2019
charon
Tak to auto bude primárně určený na to, aby se manželka dovzela ze vsi do města k doktorům, na nákup a tak podobně. A jsou to většinou cesty do 15-20 km s častým brouzdáním po městě. Ještě jsem zapoměl, že to auto musím mít tažný a taky něco uvézt, vetšinou tedy vozím jen listí a trávu do kontejneru, ale sem tam potřebuju převezt aj něco těžšího na barák - třeba vozej šalovek nebo cementu ...
17:25:45
12.03.2019
12.03.2019
Shader
-> dragon_cb_cz: Schválně tu cenu ověřím u Škodovky. Jinak na internetu jsem našel označení VAG 03L121011G, což by měl být originál. Cena kolem 1700 korun.
16:44:17
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 14:52:25: Co to prosím tebe rozprávíš za bludařiny? Já ti říkám svůj názor a PRAKTICKOU zkušenost nejen moji, ale i holek z mého okolí a rodiny, tak nevím co zase grcáš o plkání. Současně nevím, co má společného NÁZOR s "všehověděním", dle tvého názoru. Prostě plácáš to samé co si myslíš, že plácám já. A je mi úplně jedno co nemáš rád. Je to jen názor o tom v pozici kupujícího popřemýšlet, protože dříve nebo později se může stát, že ten člověk začne jezdit jinou trasu a tam mu to už nebude vyhovovat. Nic jiného jsem nerozporoval.
Co je na tomhle závadného, aby sis otvíral ústa? -> Jirik_Tuňák1983 12.03.19 13:06:49:
Co je na tomhle závadného, aby sis otvíral ústa? -> Jirik_Tuňák1983 12.03.19 13:06:49:
15:15:05
12.03.2019
12.03.2019
minno
-> suri 12.03.19 13:20:03: asi tak
14:52:25
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Ja si nemyslím nič , to ty si všetko myslíš a všetko vieš . Ja mám na háku na čom si vy jazdíte , len nemám rád plkanie o veciach o ktorých viem hovno , ale to je tu dlhodobý štandard .
14:42:43
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 13:10:12: Ty myslíš, že jsem s tím nikdy nejel a nebo jsi tu myšlenku právě vytáhl z klobouku? Já ti jenom říkám, jaká je moje zkušenost, mojí sestry, kolegovo švagrové a to bych mohl pokračovat dál. Všechno to jsou holky a po nějaké době se změnily požadavky na přepravu, lokalita a byly akorát ne vyloženě naštvané, ale zklamané. Můj názor a ty z toho máš hned pnutí. Jinak ať si jezdí kdo chce čím chce, klidně na skateboardu.
13:56:49
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Borderer: nikdy sa 1,6 nedala kodom rozlíšiť ktorá berie a ktorá neberie olej ... v OII ak nerátam E85 a LPG bolo BGU a novšie BSE , BSE je oproti BGU tupší lenivší motor , ale olej berú rovnako , buď berú alebo nie ... Sú kusy kde to nevezme nič resp. max liter na 15tis km a netreba dolievať a sú kusy čo berú liter na 2000km , a poznám aj také čo bežne berú ten liter na 15tkm a po jednej ceste Bratislava - Banská Bystrica zoberú liter ako nič ...
13:47:20
12.03.2019
12.03.2019
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Tam se to snad lišilo kódem motoru a olej braly hlavně ty první. Pak to řešili jinejma kroužkama, snad někdo napíše víc. Mne se zatím na nějakej osvědčenej recept, po čem šáhnout, nepodařilo přijít a jestli se nezadaří, budu vlastnit první NEškodovku.
13:46:02
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Právě, bezpečnost provozu jde do kytek když pro neustálé krmení motoru či drahé opravy nezbývá na to udržet to v rozumném stavu. Segry O1 má sice koní relativní dostatek, ale spíš něž pocit bezpečí mě to v tom autě (vzhledem ke stavu některých dalších věcí) děsí.
-> bouchy: Ať si každý koupí co chce, já svoje potřeby celkem znám a kupovat něco pro případ, že bych náhodou za tři roky mohl mít touhu po expedici na Kamčatku prostě nehodlám. To už si raději za tři roky to příslušné auto na tu expedici koupím a po jejím konci ho zase prodám...
-> bouchy: Ať si každý koupí co chce, já svoje potřeby celkem znám a kupovat něco pro případ, že bych náhodou za tři roky mohl mít touhu po expedici na Kamčatku prostě nehodlám. To už si raději za tři roky to příslušné auto na tu expedici koupím a po jejím konci ho zase prodám...
13:35:34
12.03.2019
12.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Worst case scenario bych nezatracoval, na druhou stranu když zpětně vzpomenu, jaká byla sranda s litrovým motůrkem (do sedačky to zatlačit neumělo)...hlavně to prd žralo (dálku pod 4.4 PP). Člověk nesměl přemejlšet nad tím, do by se stalo při kolizi s náklaďákem nebo SUV, který má čumák výš než jsem seděl. Nějaký kraviny nedovolily gumy. Nic moc to neuvezlo.
Navíc né vždy může člověk uspět s půjčením. Typicky víkendy, dovolený apod. když by to člověk jak na potvoru potřeboval. A to je tu firma, která má docela flotilu (i karavanů, dtto).
Na to, co jak jede je nejlepší naložený auto proti kopci. Výsledek na tacháči nahoře. Kopce, který se se 120kou jezdily tak na trojku (max 60).
Navíc né vždy může člověk uspět s půjčením. Typicky víkendy, dovolený apod. když by to člověk jak na potvoru potřeboval. A to je tu firma, která má docela flotilu (i karavanů, dtto).
Na to, co jak jede je nejlepší naložený auto proti kopci. Výsledek na tacháči nahoře. Kopce, který se se 120kou jezdily tak na trojku (max 60).
13:20:03
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> dragon_cb_cz: hlavne väčšina rodín čo poznám je rada že nejaké auto má a že im slúži , nad výkonmi nešpekuluje 90% ľudí ... keby si videl čo tu všetko jazdí a v akých autách vozia rodiny a deti tak by si sa počudoval . Gumy ko , brzdy ko , podvozky ko , ale hlavne nech to má aspoň 100kw s padajúcim turbom do núdzáku , nech je to bezpečné ...
13:17:32
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já tomu rozumím, ale tak primárně vybírám auto podle toho, kde jezdí nejvíc - totální univerzál asi neexistuje. Pokud je většina cest okolo komína, tak něco slabšího klidně stačí - ze stejnýho důvodu jsme koupili Suzuki. Když se situace změní, tak se zase koupí něco jiného - což se nám teď taky stalo. Kupovat auto podle toho jestli s tím náhodou 1x za rok nepojedu na hory nebo dovču je pitomost.
Jak už jsem tu někde psal na téma "náhradního auta"... kolikrát se pak vyplatí si spíš na těch pár dní něco příslušného půjčit. Problém vyřešen, člověk alespoň bez rizik a závazků vyzkouší něco jiného a pořád ještě ušetří...
Jak už jsem tu někde psal na téma "náhradního auta"... kolikrát se pak vyplatí si spíš na těch pár dní něco příslušného půjčit. Problém vyřešen, člověk alespoň bez rizik a závazků vyzkouší něco jiného a pořád ještě ušetří...
13:10:12
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja by som ti doporučil sa na tom niekedy previesť a potom komentovať hlúposti , zaujímavé na tom je že som sa podľa tvojich predpovedí vešteckej gule ešte nezabil , mám na tom síce len 108tis km ale aj tak muselo byť už dosť príležitostí ... A jazdím na tom všade ...
13:08:42
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem , chodia tu o dosť slabšie autá a menej bezpečné a všetko funguje , potom radšej namiesto kúpy auta treba kurz autoškoly ... zaujímavé je že ešte lenivejšiu a nespoľahlivejšiu 1,6 tu nekomentuje nikto ...
13:06:49
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.03.19 12:53:36: Já narážím na to, že kolegovo švagrová si koupila atmo 1.4, byli s tím spokojení a teď jsou i její rodiče, ale pak někam jeli společně ve více autech a byla nasraná, že jí ujíždí, že se na dálnici necítí dobře, protože se na ni tlačí dodávkáři a jakmile ji ve stoupání zbrzdí předjíždějící se profesionálové, už má co dělat, aby to zase rozpohybovala a během toho furt rejdí zrakem dopředu a do zpětného, kdo se na ni zase tlačí a nebo ji vyblikává. To vyloženě přidá řidičce na klidu. A to se jedná jen o přejezdy mezi místem bydliště a nákupním střediskem (dálnice + příp. přivaděč). Nakonec dostala služební a teď s tou 1.4 jezdí spokojeně její rodiče. Jde ještě o to, že hodně děvčat se bojí podvědomě slabý vůz točit.
Dnes jsem jel třeba Karolíny, jako magor za mnou přilétla dodávka, protože chtěl přejet do mého pruhu, ideálně přede mnou a že by mi bylo nějak dobře, to úplně ne. Mimochodem taky atmo 1.4 16V 66 kW.
Dnes jsem jel třeba Karolíny, jako magor za mnou přilétla dodávka, protože chtěl přejet do mého pruhu, ideálně přede mnou a že by mi bylo nějak dobře, to úplně ne. Mimochodem taky atmo 1.4 16V 66 kW.
12:53:36
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Předjíždění můžeš špatně odhadnout i s trojnásobnou porcí koníků (z vlastní zkušenosti). A spousta lidí nepředjíždí tak nějak ze zásady, leda traktor, a tam bude bohatě stačit i tohle (předpokládám, že to bude mít přislušně krátkou převodovku a nebude to zas tak líný jak to papírově vypadá). Na dálnici bych s tím ale fakt moc nechtěl, to je pravda. Na cesty okolo komína klidně...
12:50:35
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 12:42:53: Tobě to přijde bezpečné pro matku s dětmi? Špatně si to při předjíždění naplánuje a už s tím nic neudělá? Nebo cesta po dálnici, stoupání, kdy ji budou tlačit na nárazníku dodávky? Asi bych si obdobnou motorizaci rozmyslel. A to mluvím z více zkušeností nejen svých. Ty ženský jsou pak stejně dříve nebo později zklamané, že to nejede. Pokud by se ale motala opravdu jen po městě a blízké okolí, pak asi není co říct proti.
12:48:48
12.03.2019
12.03.2019
Milan 136
Právě, ty neorigo pumpy stojící skoro stejně jako origo stojí ve většině případů za nic.
12:42:53
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> charon: www.sauto.cz/osobni/.../1
7913264?goFrom=lis... za mňa
12:41:32
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nevim presnou spotrebu, ale mezi vymenama vim ze nedolejva nic (kolik ale zmizi netusim). A to jezdi LL interval. Proc, to se me neptej, ale otce se mi nepovedlo presvedcit, ze to je kokotina.
12:35:44
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.03.19 12:30:07: Kolegovo rodiče ji měli taky a naštěstí ji nabourali, takže to už nemuseli řešit. Tuner2 ji má taky a taky tam nějak laboroval s olejema a jeho spotřebou. A jak myslíš v cajku, do 1 L / 1000?
12:30:07
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To nevim, nasi ji maj a vse v cajku.
12:19:10
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.03.19 12:11:52: Netrpěly ty 1.6 MPi na tu wartburgovou spotřebu oleje? Dnes mi jedna smrděla kvalitně pod nos.
12:11:52
12.03.2019
12.03.2019
Syny
-> charon: Tak tam moc na vyber neni... Za me 1,6MPI. Klimu mely snad vsechny Octy. Jistej si tedy nejsem, ale kdyz jsem po nich koukal, tak si nevybavuju, ze by nejaka klimu nemela. A pokud neresite vybavu, tak to sezenes v pohode i do uvedenyho limitu. Predevsim ty predface.
12:10:07
12.03.2019
12.03.2019
charon
Kolegové, tak trochu uvažuju manželce pořídit dvojkovou octu, já bych radši předface, ale je to vlastně jedno. Podmínka je kombi, pro její nájezdy benzín (většinou trasy do 20 km). Hledám co nejspolehlivější a servisně co nejjednodušší motorizaci, takže po čem koukat a jakej rozpočet nachystat? Ona z principu nechce za auto dát víc jak 100 000 Kč.
Na výbavu de facto žádný požadavky nejsou, já bych teda rád, aby to mělo klimu, protože jezdí s prckem (od léta už se dvěma), dobrý by byly vyhřívaný sedčky, ale pro to naše ježdění kolem komína ...
Na výbavu de facto žádný požadavky nejsou, já bych teda rád, aby to mělo klimu, protože jezdí s prckem (od léta už se dvěma), dobrý by byly vyhřívaný sedčky, ale pro to naše ježdění kolem komína ...
10:50:19
12.03.2019
12.03.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: videl som také , ono je to katastrofa aj čo sa týka spracovania , prakticky väčšina tých púmp , odliatok taký ako keď Kodet v Pelíškoch lial olovo , kadejaké priložené gumičky k tomu , plné neodľahčené remenice , plné kovové lopatky čo každý ospevuje
pritom ja som videl v živote pretočené lopatky z plastu na pumpe asi trikrát v živote a všetko to boli staré 1,4-6 8V v koncerne kde to niekto predtým trikrát uvaril alebo tam bola pôvodná pumpa , na týchto novších nikdy ... nech si montuje čo chce kto chce , ja som sa s tým vytrápil a dávam originály
pritom ja som videl v živote pretočené lopatky z plastu na pumpe asi trikrát v živote a všetko to boli staré 1,4-6 8V v koncerne kde to niekto predtým trikrát uvaril alebo tam bola pôvodná pumpa , na týchto novších nikdy ... nech si montuje čo chce kto chce , ja som sa s tým vytrápil a dávam originály
10:41:52
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: No spíš že nechápu, proč na tom někdo chce ušetřit v lepším případě pár stovek...
10:37:01
12.03.2019
12.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 12.03.19 09:20:03: Dal bych si na google vyhledat Graf water pump failure.
10:35:45
12.03.2019
12.03.2019
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 12.03.19 10:16:25: proto tam bývala podmínka X let stáří nebo kilometry + samozřejmě kontroly