skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Tuner#2: 2800 pár. Nový origo. Teda být tebou tak to přestavím rovnou na větší, ale záleží na tobě, bude to zase o kotouče a držáky dražší.
-> Syny 19.02.19 07:27:44: pod gumičku, která je opřená o páku ručky.
-> Tuner#2: Nový TRW strmeň kde je vybrúsené logo VW AG , kupujem po 65-75€ kus , tam nie je čo riešiť , držiaky okolo 25€
-> vhml 18.02.19 20:44:55: Hod fotku ktery misto presne myslis. Ja nikdy nic neprostrikaval a neresil a nastesti vsecko zatim cajk, ale i tak bych to mohl pri prezouvani preventivne udelat.
Btw: nechá se nějak zjistit, jestli by šel 38mm brzdič na Sharanu nahradit nějakým tím 41mm? Ono mít na Fabii stejný brzdy jako Sharanu je fajn, ale naopak stojí pěkně za hovno




-> Jarda/felda 18.02.19 21:03:30: To je ale čína ne? To raději FTE za nějakých 1300 - 1400 co se dá najít.
-> Tuner#2: Praha, mám od něj jak přední tak zadní brzdy, origo nový díly. Bere od něj i Saskyn
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.19 20:51:53: www.parts-shop.cz/64-podv
ozek levněji těžko najdeš 

-> Tuner#2: www.sbazar.cz/Upgrade4you
rcar tady se můžeš zeptat
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.19 20:48:10: taky už se blíží doba kdy to celý zahodím. Na jaře musím udělat destičky, tak to nějak sfouknu při tom.
Na Fabii to dělal jen zalomeny lanovod, protože ho nějakej debil přidělal drátem k nápravnici.
Na Fabii to dělal jen zalomeny lanovod, protože ho nějakej debil přidělal drátem k nápravnici.
-> Nwkt 18.02.19 20:49:26: Nepsali jste tady něco o kazících se motorkách s cenou brzdiče v řádech někde jinde? Ale to sem nepatří, dotaz zněl jasně. 

Zlatá elektrická ručka




-> vhml 18.02.19 20:44:55: Jo to vím, tady už jsem několikrát stříkal a rozhýbával, ale je to náladové a mě to už nebaví. Jedeš 10x a nic a pak neujedeš víc jak 10km 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.02.19 20:38:54: zasekne se hřídelka ručky v brzdiči. Mě to naštěstí dělá jen v mraze, tak na to musím myslet. A s každým přezouváním kol to rozhejbávám a stříknu pod gumičku.
Takže jste měli pravdu s těma brzdama, dneska mě po roce dohnali ty zadní třmeny. Občas se prostě asi přenastaví ručka a nebo zůstane mírně viset a zadní kolo smrdělo po 15km a nedala se na něm udržet ruka.
Takže umí tu někdo komplet oba zadní třmeny i s kotvama? Je třeba ještě něco měnit? Origo či FTE a nebo něco jiného? Ty rozdíly v ceně jsou drastické.
Takže umí tu někdo komplet oba zadní třmeny i s kotvama? Je třeba ještě něco měnit? Origo či FTE a nebo něco jiného? Ty rozdíly v ceně jsou drastické.
-> Jarda/felda 14.02.19 18:43:19: kazda farba na osobakoch a uz aj na dodavkach je pod lakom.
Ale v pripade opravy sa da pouzit klasika.
napr: candy weis sedi v akryle na paradu. na narazniky vyborna volba.
-> palinator 14.02.19 18:53:00: kamarade priznam sa ze netusim aky kod.
Fungujem na kodoch od VW/Audi a tam to ide trosku inac... a aj skoda prebrate odtiene ma aj v kodovani VW... jednu z mala farieb skoda ktore pomatam dodnes je 9102 strieborna a 9910 cierna perlet...tie som lakoval do aleluja...
Ale v pripade opravy sa da pouzit klasika.
napr: candy weis sedi v akryle na paradu. na narazniky vyborna volba.
-> palinator 14.02.19 18:53:00: kamarade priznam sa ze netusim aky kod.
Fungujem na kodoch od VW/Audi a tam to ide trosku inac... a aj skoda prebrate odtiene ma aj v kodovani VW... jednu z mala farieb skoda ktore pomatam dodnes je 9102 strieborna a 9910 cierna perlet...tie som lakoval do aleluja...
-> Jarda/felda: píšem NE
-> Jarda/felda:
Píše nemetalíza.
-> SO545:
Myslíš modrá hlubinná 9460?
Píše nemetalíza.
-> SO545:
Myslíš modrá hlubinná 9460?
-> suri 12.02.19 06:57:36: aj modra tmava cislo z hlavy nedam na O1 sla dole hlavne zo strechy a kapoty...
fabrika kde co poserie a ocakava sa naprava v servise... jasne ze zaruku preberame na seba...
a ze toho zmrsia ani nehovorim...
fabrika kde co poserie a ocakava sa naprava v servise... jasne ze zaruku preberame na seba...
a ze toho zmrsia ani nehovorim...
-> SO545: hlavne sa teda lúpala tá modrá nemetalíza , aj tak to každý potom prelakuje klasicky bez laku a je to dobre , zbytočné komplikácie
-> maca: Nemyslím, že by to muselo být způsobeno špatným odvětráním, spíš špatnou technologií nebo složením laku. Lak připomínal plátky tenké ohebné folie, tak by asi vypadat neměl, soudě podle toho, jaká je práce odrbat lak se starší škodovky.
-> bouchy: mam právě kapotu a střechu no :(
-> maca: Jo setkal. Ne teda na OII ale FII první ročník. Prostě to posrali ve výrobě. Začalo to na kapotě (zřejmě kamínky apod) a pak se přidala střecha, kterážto nejprve popraskla ve žlábcích (chyba z výroby), pod trhlinu se dostala voda, sůl a wapka dílo dokonala. Doufám, že to lakýra dá dokupy, společně s milionem dalších ďubek a drápanců. Preferuju ruční mytí, hoodně vody, dokonce to dostávalo i vosk. Nepopírám, že to myju v teple (v horku se nedá) na slunci.
-> SO545: jj modrá metalíza
-> maca 10.02.19 18:33:05: ak je to fabricky lak tak najskor na modrej metalize na modrej hladkej a tusim cervena metla... zle odvetranie medzi vrstvami...to iste plati aj pri oprave.
V neposlednom rade to obcas stretavam na autach ktore chodia na umyvarku a setria na oplachu.
Ta chemia je hnus... Sice cisti na paradu ale zerie to neskutocne.
V neposlednom rade to obcas stretavam na autach ktore chodia na umyvarku a setria na oplachu.
Ta chemia je hnus... Sice cisti na paradu ale zerie to neskutocne.
Pánové setkal se někdo s tím, že se loupal bezbarvý lak na metalíze? Myslím O2.
Díky
Díky
-> Milan 136 10.02.19 10:46:22: jasne akosi som riesil O1 alebo G4 tam su aj gulate aj sisate... mam ich doma do slusnu zasobu a menim ich dost casto... na prahoch dostavaju zabrat
-> saskyn2: tam sú väčšie , tieto aj na konci prahu sú N10246001
-> saskyn2 10.02.19 12:49:32: ta je vetsi si myslim
N10226501
ale fakt nevím jestli není větší
ale fakt nevím jestli není větší
-> Milan 136: Nejsou tyhle samý na stahovčce? Nejsem si jistej rozměrem ale od pohledu vypadají stejne, někde ji tu mám kouknu na číslo
-> SO545 10.02.19 10:08:10: Před hranou prahu jsou na O2 šišatý a za hranou je plast podlahy. Tyhle kulatý jsou na koncích prahů z boku třeba.
-> Shader 10.02.19 09:22:28: aj pred hranou a aj za nou.
-> SO545: Ok, podívám se. Ty v prazích jsou přímo někde za spodní hranou?
-> Jarda: Aha, špatně jsem to pochopil. Ta guma je úplně tvrdá a rozpadá se!
-> Jarda: Aha, špatně jsem to pochopil. Ta guma je úplně tvrdá a rozpadá se!
-> Shader 10.02.19 09:06:42: presne todle to dela i v tech prazich... jsem myslel, ze to je otlucene od kaminku, podle prumeru by ti tam urco nejaky sel, poslu Ti, co jsem objednaval ja, nejake jeste mam, ale na odzkouseni jsi daleko

-> Shader 10.02.19 09:06:42: vyber ju vonku a vacsinou je cislo dielu na druhej strane.
Ak nie potom zmeraj priemer dier a bez do skodovky.
Ak nieje dielar tupelo tak to objedna na supu...
Ak takto vyzeraju zaslepky hore tak tie v prahoch uz asi niesu vobec.
Skontroluj aj tie a objednaj tiez.
Ak nie potom zmeraj priemer dier a bez do skodovky.
Ak nieje dielar tupelo tak to objedna na supu...
Ak takto vyzeraju zaslepky hore tak tie v prahoch uz asi niesu vobec.
Skontroluj aj tie a objednaj tiez.
-> Jarda: Já mám na mysli místo uchycení pátých dveří, nahoře u pantů. Na obou krajích kastle jsou nějaké gumové ucpávky.
-> Shader 09.02.19 13:47:39:
ja myslel, ze na tech prazich a zespod se to rozpada od kaminku...

U pátých dveří Octavia II, na straně pantů, na obou krajích jsou nějaké gumové ucpávky. Jsou to ucpávky? Dají se koupit? Mám je už ve stavu rozkladu 

-> Jarda/felda 06.02.19 21:34:47: slo by to- je to jen jednoduchy propojeni, ale takto to funguje, jedine bych se nudil, ale to moc nehrozi, ted i u naftove zacal zlobit jeden zamek a u moji benzinove jen jeden nezlobi :)
-> Fávo forever:
Je to strašný.
Je to strašný.

-> Jarda - zrušená registrace 03.02.19 12:03:25: ta lišta nejde předělat na systém jednotlivých patic ? u passata to tak mám z výroby
-> StepaNoFUN: Nemělo by to chybu :)) mě tato odjela s autem do světa.. 

-> Fávo forever: Možná jo. Podívám se. Několikmiminovskejch samolepek se doma válí. A vzhledem k fóliím na celým autě (a druhý auto bez zadního okna) jsou jaksi k ničemu, tudíž si ani nepamatuju, co žena všechno koupila/dostala. :-D
-> dragon_cb_cz: jak u tech octavek ty plasty praskaji :(, u naftove lista na zhavicky popraskana, ale neprerusena, tam jde o proud a ne vysoke napeti, takze to vyresila izolacka :)
-> dragon_cb_cz: to jo
-> suri: Tak z tý nádobky s aktivním uhlím taky něco benzínových par jít může, ne? Bylo to prosklé na obou koncích. Ale ten smrad byl spíš olejovej, to je fakt.
-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...
Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.
-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...
Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.