skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> LuMi: sotva slyším motor i když to mám na plno
Nevíte někdo kde by mohla být chyba? luboslm.rajce.idnes.cz/oc
tavie_1.6_55kw_zvuk
Dnes sem ráno auto nastartoval a má takovej divnej zvuk,zůstává jakoby v otáčkách i když pustim plyn,nebo nevim co to je:D Nevíte někdo?
Dnes sem ráno auto nastartoval a má takovej divnej zvuk,zůstává jakoby v otáčkách i když pustim plyn,nebo nevim co to je:D Nevíte někdo?
-> Bukaj: Tak to vidim na origo a bude klid:D
-> Bukaj: to bude tim že bosal má vzdušnou izolaci.. něco jako ty děrovaný cihly :D
-> LuMi: Bosal jsem dával před lety na tátovu 1,8 20V a stál za houby - zvuk, jako kdyby byl děravej a ani ne za 5 let prohnil

-> Milan 136: Taky to tak vidim,origo bude asi nejlepší,původně sem teda uvažoval od Bosalu ale jestli šel s kvalitou nějak dolu,tak na to kašlu.
-> LuMi: takze bych sel do origa
-> Milan 136: Určitě chci kvalitu,hlavně chci aby to mělo zvuk jak má mít,ten starline tlumič je naprostá šílenost.
-> LuMi 24.12.15 13:31:24: záleží od auta a od peňazí , origo je naj
-> palinator: to jo 

-> Milan 136:
Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.
Tak pokud by šlo o úplnou likvidaci, tak jasné. Já nejsem ani příznivcem předraženejch dílů (např. používat origo něco, co ve stejný kvalitě koupim aftermarket), ale pokud bych měl v součtu dát za komplet vejfuk o tisícovku víc s tim, že to za půl roku prodám, asi by mi to bylo jedno.

-> palinator: asi jsme se nepochopili. to ja taky ne. Ale nedas tam pred prodejem nebo kdyz to planujes v dohledny dobe treba zlikvidovat ten nejdrazsi dil, co najdes:)
-> Milan 136:
Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
Nikdy jsem nebyl příznivcem toho na auto dávat jakoukoliv shitovou věc jen proto, že to mám v plánu v dohledný době prodat. Těch pár korun co ušetřim mi za to nestojí jenom z principu, že se s tim zas někdo bude muset srát.
-> LuMi: bosal už je taky pěknej shit. Záleží,jestli chceš kvalitu na dýl, nebo jestli to dáš za půl roku pryč. Byl bych za origo

Chlapy jakou značku výfuku by jste doporučuli na benzínovou octu jedničkovou?Ted tam mam starline co tam dával předchozí majitel,je téměř novej ale zvuk má jak kdyby byl prasklej :D Koukal sem na Bosal ale nevim no,máte někdo zkušenost?
podle mě to origo není. Bude to něco dodělávanýho vyštíplýho nejspíš
Zas na druhou stranu - 8 (stejnejch) drátů dole u popelníku??? No zkusím zapátrat kam to vede... Ale moudrej z toho fakt nejsem....
-> Nwkt: bud a nebo jsou stejnobarevny dodělavane imo nebo alarmy apod, asi pro zmateni připadneho zloděje.
-> Stepan FUN: Není to třeba od dodělávaný HF?
-> Milan 136: To mě taky... Proto je mi to tak nejak záhadou.
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
-> Stepan FUN: od airbagu nikde takova svorkovnice pokud vim neni. Hlavne jsou mi divny ty stejnobarevny draty
-> Milan 136: Tak konektor jsem nefotil, nicméně ten "ustřiženej svazek" je 8ks drátů Bílo-šedá... Alespoň doufám, že nejsem blbej a není to šedo-bílá. Ale jiný barvy tam nebyly... Jaký dráty a kolik vedou k sedačkovejm bagům a senzorům pásů? Nic jinýho mě v tom místě nenapadá a nic z toho nemám zapojenýho (byť tam jsou sesle s bagama)..
Ten konektor naprosto netuším...
Ten konektor naprosto netuším...
-> Stepan FUN: nevyfotil jsi to? Normálně tam nic takovýho nebývá
Pro znalce O1... U popelníku 8ks šedo-bílejch (bílo šedejch) drátů (v mým případě ukončený rázným zásahem štípaček a izolačkou) a jeden 4PIN konektor (zapojeny 3PINy)... Netuší někdo co to bejvalo?
-> Nwkt: Komfort neřeším. Ten pípák na světla a dveřní lampičky dořeším i jinak. Jde mi jenom o tu chybu airbagu.
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
-> Stepan FUN: forum.octaviaclub.cz/inde
x.php?showtopic=...
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
-> Nwkt: Ty woe kdo to bude drátovat??? Ne že bych o tom nepřemejšlel, ale nějak se mi do toho nechce. Třeba za dlouhejch zimních večerů... Zejtra (snad) dotisknu v práci druhý schéma (po FL, před FL už mám) a budu porovnávat zapojení.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Stepan FUN: co tam máš teď za kódování? Musel bych kouknout v práci, ale budu až za týden. Ale s takovýma mezigeneračníma přestavbama zkušenosti nemám
-> Stepan FUN: Předělej to na CAN ne
otázka je čo všetko na protokole je , to jedine potom napojiť vlastnú čistú RJ motora priamo na diagnostiku a tú používať a napájať na EM ...
-> palinator: Mělo to platit od 1.1.2016, prozatím je odloženo na půli roku 2016. Zatím víc kluci nevěděj. Od 1.1. zatím navíc "jenom" fotky a kamery... Už to testujou v testovacím provozu, na lince přibyly čtečky čárovejch kódů z protokolů, monitor a 2 kamery... Víc nebyl čas řešit. Sešlo se nás tam najednou moc známejch, takže o novinkách na STK jsme zase tolik nekecali, ale spíš o všem možným jiným...
-> Stepan FUN:
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.

-> Milan 136: Nějak jsem nenašel, jestli by se tohle v kódování nechalo změnit. Našel jsem akorát 0000x
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
-> Stepan FUN: zrusit v kodovani rj motoru jedine
Jenom technickej dotaz - jde nějak "vypnout" komunikace ŘJ motoru s jednotkou airbagu? Respektive aby ŘJ motoru nevyžadovala signál z airbagu... Je to jediná věc, která mi vyskakuje v paměti závad motoru a je to tím, že motor a palubka jsou CAN, airbag a komfort bez CAN...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
-> Tomaso435: Jak je ten ventil starej? Mělo by na měm bejt datum výroby (myslím tejden/rok)
jinak při odpojení ventilu n75 to jeden uplně normálně.. turbo dává.. :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
-> Milan 136: zkusime
-> Tomaso435: tak vyndej rádio, který je blbě zapojený nebo zkoukni pojistky napájení zásuvky
-> palinator: ne e nic takovýho pokusnýho nam nikdo nesvěřil :-D
-> Tomaso435:
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
-> palinator: jistě že ne. máme ruzný kabely co nam fungujou na všem. i na jinej octavii tehož typu motoru roku všechno je stejný. ale na týhle to nejde.
-> Tomaso435: bez toho se nehneš, musí se to načíst
-> Tomaso435:
Máte originál kabel?
Máte originál kabel?
-> Milan 136: odpojí se něco, proměří se hodnoty co to má dávat, nebo to pozapojuješ jinak , bez čidla atp.. všechno je funkční.. ale vše naráz když se to zapojí bohužel ne.
radio netušim.
jinak kabel nam zase nekomunikuje s jiným win než XP.
radio netušim.
jinak kabel nam zase nekomunikuje s jiným win než XP.
-> Tomaso435: jak se kontrolují ventily, turbo atd, když říkáš, že to nekomunikuje?
základ je zprovoznit diagnostiku a načíst to
co tam je za rádio?
základ je zprovoznit diagnostiku a načíst to
co tam je za rádio?
-> Nwkt: trubky jako sání vzduchu?
-> Tomaso435: Bejvaj prasklý nějaký trubky, tak projít ty
-> Milan 136: špatná lambda sonda,byla tam nějaká unverzal,po výměně se chová auto uplně jinak,jen teda sem myslel že zrovna lambdu by měla ukázat diagnostika,mě to ale žádnou chybu neházelo.Dokonce sem ještě zkoušel jinou diagnostiku než tu mojí a taky nic.Zkusil sem dát novou a byl sem docela překvapenej když otáčky nevylítli na 3000:D
Jinak k tomu cvakání taky to vidim na hydroštely,tak uvidíme snad to pomůže
Jinak k tomu cvakání taky to vidim na hydroštely,tak uvidíme snad to pomůže