Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18976 příspěvků (zobrazeno 13701 až 13750) od 04.01.2015 do 07.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
13:02:49
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 04.07.18 12:53:55: me prekvapilo, ze udajne v naftove octe nekdo menil olej po 10tis. km, to budeme delat normalne po 15... ted ma od vymeny asi 11tis.km
12:53:55
04.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tak třeba u 9-5 je doporučené (nevím jestli i výrobcem předepsané teda) měnit svíčky při každé výměně oleje, tzn každých 10 tisíc km. Ale tam je teda perfektní funkce svíčky ještě o dost důležitější než u jiných (soudobých) motorů, protože SDI/Trionic přes ní dostává docela hodně informací o dění v motoru, nahrazuje i knock sensor.
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:54:13
12:47:54
04.07.2018
Jarda - zrušená registrace
-> charon 04.07.18 12:30:19: nechybi Ti v tech km 0?9
12:30:19
04.07.2018
charon
Já jsem NGK V-line používal v E30 na LPG a třeba proti obyč boschkám to bylo lepší. zejména jsem to pozoroval na pravidelnějším volnoběhu a, světe div se, to i o fous míň žralo (pokud to nebyla chyba měření, což je možné). Celkově jsem s NGK neměl problémy, Boschky jsem měnil po 3000 km. Navíc jsem ty NGK kupoval levněji jak Bosche
upraveno 2x, naposled 04.07.2018 12:32:06
12:29:48
04.07.2018
minno
-> Kocvin: -> bouchy: a určite zaručuje zníženie spotreby o aspoň 10% 3
12:21:01
04.07.2018
bouchy
-> minno: Že by kvůli lepšímu "hromadění" elektronů na těch výstupcích/hranách a tudíž výhody pro jiskru...?
12:16:53
04.07.2018
Kocvin
-> minno 04.07.18 10:51:41: Prý to nějak optimalizuje spalování.. 1
10:51:41
04.07.2018
minno
-> vhml: -> Kocvin: Nič také som si tam nevšimol :) Pozriem to ešte raz doma.... A aký to má mať akože zmysel? Tuning pičo 3
10:31:56
04.07.2018
Kocvin
10:06:13
04.07.2018
minno
-> vhml: France? Japan? V-Line?
10:02:57
04.07.2018
vhml
-> minno 04.07.18 09:34:02: v elektrode je zářez
09:34:02
04.07.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Porovnával som pred časom NGK France a Japan a žiadne rozdiely som tam nevidel. Vieš uviesť aj nejaké konkrétne porovnanie kvality spracovania?

Inak jazdil som aj France a nikdy nebol problém.



Naopak tento rok som kúpil a dal do Punta NGK V-Line Japan a motor sa za studena v určitých otáčkach triasol. Vrátil som nazad staré NGK Japan s 30 tis. km a OK. Tak neviem, či to bol len nejaký zmetok, alebo fejk, alebo čo...

Inak nechápem aký je rozdiel medzi V-Line a "obyčajnou" NGK, podľa mňa len marketing a názov...
08:08:25
04.07.2018
suri
-> Tuner#2: Japan niektoré ani neexistujú , hlavne staršie autá a výbehové typy . Ale problém som nikdy nemal .
00:05:26
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 23:56:28: Nevidím ani typ, ani motor a ty rozdíly jsou od litrového motoru po šestivál ne? To pak jo, to těch 200kg+ může dát... Nicméně pro takové auto nebude jeden typ pružin a pořád nechápu kde jsi vzal, že to někdo dělá? Ty moje pružiny jsou pro 1,2TSI až po 1,6 co jsem na webu našel a to se bude lišit v desítkách kilo = opravdu zanedbatelné a schopné pojmout jednou pružinou...
00:02:36
04.07.2018
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:02:36: Píšeš moudra jako obvykle, tohle jsou váhové skupiny pro jeden jediný typ auta4
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 04.07.2018 00:02:36
22:52:42
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No taky mě to napadlo, ale když příhodně výrobce nepředepisuje "svůj" díl, ale přímo NGK, tak se mi těch X stovek navíc platit nechce - pokud by ten zdroj byl důvěryhodný... ale cenu jsem ještě v Suzuki nezjišťoval.
22:51:16
03.07.2018
Milan 136
22:51:13
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Hmm, tak já bych asi snesl i Francii, spíš u různých eshopů mám trochu strach, aby to vůbec bylo origo NGK (nevím jestli se falšují nebo ne, ale vůbec by mě to nepřekvapilo)...
22:35:38
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 03.07.18 22:27:21: To nevím, udělal jsem si zásobu od místního prodejce před lety. jednou sérií jsme ověřili, že přijde JAPAN a pak jsem si objednat čtyři sady.
22:27:21
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 22:04:47: Mimochodem, když už zmiňuješ ty NGK, odkud je brát s relativní jistotou, že dostanu originál? Na SX4 jsou předepsaný iridiový NGK a rád bych je vyměnil.
22:23:33
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2: Regner má hezkýho dodavatele, kde mu vyjedou všechny auta na který to prodávají. Schválně si to pak nech zkontrolovat u čeho to vyjede 4
22:20:18
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 03.07.18 22:17:36: Já teda nevím kde vzniknul tenhle blud, ale na mých pružinách jsou vyjmenované všechny benzíny 1,2TSI až po 1,6 MPI napříč koncernem. Ani jedna pro těžkou naftu...
22:17:36
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Nwkt vložen 03.07.2018 22:17:36
22:04:47
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 03.07.18 19:22:29: To je bohužel mylná představa, mám tady svíčky NGK Japan a pak France a je patrný rozdíl v kvalitě zpracování a ve Žlutce jezdím výhradě ty Japan. To samé ložiska SKF, když pominu, že jsou leta už i fejky, tak i mezi origo je rozdíl odkud jsou...
22:02:36
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 03.07.18 21:55:26: TWL to tady nikdo netvrdí, řešíme tady Octavii 2, kde je 1,6tka vs. 2,0 nafta? Kolik tam je rozdíl 50,70, max. 100kg na přední nápravě? To není ve vztahu k pružině nijak zásadní rozdíl a pochybuju, že tam bude rozdíl v řádu několika desítek kN na pružině. Pokud někde existuje soupis, rád se podívám jak se to liší, ale nebude to nijka dramatické. Bude jen jiná volná délka, aby auto mělo stejnou světlou výšku v klidu.
21:59:20
03.07.2018
Kocvin
-> saskyn2: U nás na ATE brzdy ještě žádná reklamace nebyla a to je dávám teda dost často.. Asi k nám ty čínské ještě nedorazily..
21:55:26
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 21:31:32: Tak si třeba představ jak asi na stejný pružině funguje naftovej Passat s DCC a jak lehká benzínová Oktávka ....
21:54:32
03.07.2018
Kocvin
-> suri: Asi neděláš takové mrdky jako já.. 4 Na sucho to kolikrát nešlo ani opatrně stylem "tam a zpátky".
21:49:51
03.07.2018
suri
-> Kocvin: mne sa nepretočila nikdy , ja to krútim opatrne račňou ale niektorí s tým majú problémy
21:45:20
03.07.2018
Kocvin
-> suri: Dobré je, tam po demontáži kola zespod stříknout nějaký uvolňovač/odrezovač.. Když si tam posvítíš baterkou, tak uvidíš o co jde.. Kdysi jsem to nedělal a protočila se mi ta matka snad pokaždé..
21:34:28
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: budú v poho na benzíne , to vrchné uloženie tam sú tri matky ktoré sa zvyknú pretočiť a ide na rad flexa
21:32:53
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 03.07.18 21:30:20: nějaký lepší popis o co jde? Ani nevím jak to tam vypadá a co bych měl ulomit, budu to dělat se švárou, já nemám stahovák.
21:31:32
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 03.07.18 13:44:41: Nikde nevidím, že by Nwkt (kromě toho, že má regner zavřeno) tady napsal něco trefného, nedej bože k věci... A ano, nějakou tu zkušenost s pružinama testováním mám a krom toho, že to může být trochu jinak vysoké tam nebude zásadní rozdíl v tuhosti.



-> vhml 03.07.18 16:57:47: Tak vrtalo mě to hlavou, ten Eibach si koupil kamarád na F3 a je s tím spokojený, navíc za cenu, kdy nemáš ani dvě origo přední... Vrakáč není řešení, není na to čas někde něco párat z auta...



Jinak už jsou doma ty švédský, tak uvidíme až to namontujem.
21:30:20
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: mne od SNR doniesli posledne fabiove uloženia tak bacha aby si to nezistil po zalomení skrutky - sú menšie
21:26:54
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 03.07.18 13:10:17: Vrchní uložení měl tohle... Snad to bude OK, dušoval se že ano.



Jinak ta náprava je cca. jako jsem to měl, ale teda ta podlaha, nosníky atd. to je děs. Je to daň za to, že zespoda je místama jen plnič a je to úplně bez ošetření. 8
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 03.07.2018 21:26:54
upraveno 1x, naposled 03.07.2018 21:27:14
20:25:24
03.07.2018
saskyn2
-> MOLSO: Představ si že existuje něco jako vstupní surovina a x dalších faktorů. A ano mám to vyzkoušené.
19:22:29
03.07.2018
MOLSO
-> saskyn2 03.07.18 13:44:41: takže chceš povedať že ATE made in china sú oproti iným krajinám nekvalitnejšie ? Máš toto tvrdenie nejak podložené ? Žeby sa ázijských krajinách točili sústruhy naopak ?



Ak je to raz ATE tak je to ATE a je jedno odkial.
16:57:47
03.07.2018
vhml
-> Tuner#2: měl jsem tuningový pružiny na Mazdě , Sharanu i Fabii. Ani na jednom autě to moc nefungovalo. Vždy na úkor pohodlí. Oni jsou nižší, ale nejsou o moc tvrdší, takže to věčně chodí na dorazy. Takže na Sharana šly zpátky origo, na Fabii nemám chuť to řešit a do Mazdy přišly pružiny ze škodovky 3



Být v tvým případě pohledal bych na vrakáči. On i jetej originální díl je povětšinou mnohem lepší řešení než nová jebka.



Pro zajímavost - existuje tuším 9 druhů zadních pružin jedničkovou na Fabii.
upraveno 3x, naposled 03.07.2018 17:01:43
16:38:30
03.07.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: 47 40
16:35:59
03.07.2018
palinator
13:44:41
03.07.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Tak nerezový výfuk je něco trochu jiného než pružiny. Jasně že na origo dílech je přirážka. Na druhou stranu ti za tu cenu kupuješ nějakou kvalitu kterou za tebe pohlídají a máš jistotu že nekoupíš totál sračku. Řeknu ti příklad. ATE vypršela licence a začali vyrábět v číně. Takže jako obyčejný smrtelník nepoznáš jestli si kupuješ ATE nebo čínský ATE co se zkroutí za 1000 km. To samé ty pružiny, originál máš přímo pro tvé nastavení podvozku, zatím co neorigo je univerzální. Dal by sis na tvé Volvo pružiny třeba z Fabie HTP? Podle toho co tady z Honzou píšete to přeci musí fungovat ne, dyt je to jen kus zkroucenýho drátu a NWKT to popsal zcela trefně...

Jak jsem už psal, ono i ta druhovýrobní pružina samozřejmě bude fungovat, tím že je univerzální tak samozřejmě někomu lépe, někomu hůř.
13:11:05
03.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.07.2018 13:11:05
13:10:55
03.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.07.2018 13:10:55
13:10:43
03.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.07.2018 13:10:43
13:10:31
03.07.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.07.2018 13:10:31
13:10:17
03.07.2018
suri
-> Tuner#2: a ber aj vrchné uloženie 1K0412331B , skrutky k nemu a skrutky dole do otoče , a XZN14 orech , ten vrch ide málokedy odkrútiť bez odtrhnutia matky tak treba opatrne a skúšať po malých kúskoch ako ju odtrhnúť a rezať to



mám tu jednu Octaviu , teda nie je jediná ani jedna ale je to 2009 , 291tis km , a teda oproti nej mám spodok na felicii top zdravý bez smietky hrdze ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.07.2018 13:10:17
12:52:11
03.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 03.07.18 12:30:47: Přesně tak, jsem rád, že někdo pochopil a ne nejsem kolenovrt, který by vařil pružiny, ale znám jejich výrobní cenu a platit 200% přirážku fakt nehodlám...
12:30:47
03.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 03.07.18 12:06:30: On to Honza myslel jinak. Řeknu příklad.

Na Švéda stojí jen koncový originální díl výfuku cca 12 000,- po slevě (a určitě nevydrží tak extrémně dlouho jako ten z fabriky). Od BSR made in Sweden stojí catback v celonerezu plug in play cca 14 000,- včetně montážního materiálu (tedy střední tlumič, trubky, zadní díl, spony, snb). Co si vybereš? A proto právě Honza hudruje, že není kvalitní alternativa v rozumné cenové relaci.
12:23:42
03.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.07.18 00:27:05: Já bych radši COčkem svařil ty původní, to je ještě levnější
12:06:30
03.07.2018
saskyn2
Ono i s tou druhoškou to nějak funguje, nikdo netvrdí že ne. Většinou jsou všichni spokojení, ale je to spíš o tom s čím to člověk srovnává. Jasně že když hodím na auto nový tlumiče a pružiny s uložením, tak mám pocit že to je dobrý, jenže v tu chvíli to porovnávám s originálem který měl najeto třeba 200tis., to je jako kdybych porovnával čerstvý rohlík s rohlíkem který je 10 dní starý...
Extreme Tyres