skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bagrr- máma mele Emu: díra zvrchu není
musíš vypustit nádrž, odsponkovat hadice, oddělat středovej díl vejfuku, lanovody strčit bokem, vyndat nádrž
např. viz dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=553757&a... po vyndání nádrže by se musela udělat samotvorba
zx má to samý za levou sedačkou kryt - dostaneš se zezhora na čerpadlo
čiliže co? pojistka ok, kabely průchozí na proud
![130](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/130.gif)
musíš vypustit nádrž, odsponkovat hadice, oddělat středovej díl vejfuku, lanovody strčit bokem, vyndat nádrž
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
např. viz dieselpower.cz/forum/view topic.php?p=553757&a... po vyndání nádrže by se musela udělat samotvorba
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
zx má to samý za levou sedačkou kryt - dostaneš se zezhora na čerpadlo
čiliže co? pojistka ok, kabely průchozí na proud
![130](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/130.gif)
-> spartra: imo to taky může ovlivnit, ale tomu bych moc nevěřil, imo je ve většině přípádů absolutně bezporuchové... Btw nevim jak u berlinga, ale u xanťuli jde čerpadlo normálně vyměnit vrchem bez demontáže nádrže :-) zvednout sedačky, odkrejt koberex, sundat plastovej papundekl a vidíš na něj :-) Pochybuju žeby u berlinga zaváděli nějakou novinku a musela se kvůli tomu sundavat nádrž :-)
kvůli demontáži čerpadla se musí sundat nádrž.
poznatek, auto nastaruji zatím pouze ráno, opakovaný starty po sobě jdou, občas nezabzučelo čerpadlo(nejspíš zbytkovej tlak), proto nejspíš motor opakovaně chytnul.
Chcípnu odejdu celej den zas nic, po otočení klíčku cvakne relé v pojistkovce, drobný cvaknutí je slyšet od nádrže, čerpadlo se nerozjede.
Pojistka je dobrá, zkoušel jsem žárovkovou metodu na oba konce přívodů k pojistce - po otočení se nerožhla.
Zkusil sem svůj multivěšták, po oddělání pojistky, otočení klíčkem, jeden kontak 7,8v - druhej 2,1v
nemůže to náhodu ovlivnit imobilizér? pokud tam je
poznatek, auto nastaruji zatím pouze ráno, opakovaný starty po sobě jdou, občas nezabzučelo čerpadlo(nejspíš zbytkovej tlak), proto nejspíš motor opakovaně chytnul.
Chcípnu odejdu celej den zas nic, po otočení klíčku cvakne relé v pojistkovce, drobný cvaknutí je slyšet od nádrže, čerpadlo se nerozjede.
Pojistka je dobrá, zkoušel jsem žárovkovou metodu na oba konce přívodů k pojistce - po otočení se nerožhla.
Zkusil sem svůj multivěšták, po oddělání pojistky, otočení klíčkem, jeden kontak 7,8v - druhej 2,1v
nemůže to náhodu ovlivnit imobilizér? pokud tam je
-> VeTeV: až ráno, auto stojí venku na dvoře, po tmě se bojím
když sem viděl cenu čerpadla, pak sme našel i info www.citroeny.cz/forumxxx/
viewtopic.php?t=13761&am..
.
sic na xantii, v podstatě je to to samý, není problém aby umřelo čerpadli i po 80t.km![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
večer přijel, pak se 2 dny nehnul, dneska ráno na 5 pokus zavrčelo čerpadlo a chytlo a k večeru zase nic, začíná to bejt docela náročný auto![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
sic na xantii, v podstatě je to to samý, není problém aby umřelo čerpadli i po 80t.km
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
večer přijel, pak se 2 dny nehnul, dneska ráno na 5 pokus zavrčelo čerpadlo a chytlo a k večeru zase nic, začíná to bejt docela náročný auto
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> spartra: zacal bych kontaktama, neb kdyz jdnou jde, jednou ne, muze bejt nekde psatnej kontakt
takže to byl asi záchvěv na nervovou soustavu, před chvilkou ani prd, není slyšet bzučení čerpadla, startér točí ale prd.
Postupujem dále, dále je co?
pojistka č.2 ( pal.čerpadla) byla dobrá
palivovej filtr? ten asi nemá vliv na běh čerpadla? i když by byl ucpanej čerpadlo by jelo ne?
možná příčina v lpg systému? startuje na benzín po ohřátí na 35 stupňů, přepíná lpg.
čistě vejrám ze zvědavosti i na poláky co by případně stálo čerpadlo a oproti českejm cenám docela rozdíl
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-c4-c5-berlingo-evas ion-xsara-i2017183359.html
komplet
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
zná někdo firmu mtm?
vrátím se ještě k otázce zadní bubnový brzdy zx kombi, špatně odbržďuje ruční brzda čím to může bejt?
Postupujem dále, dále je co?
pojistka č.2 ( pal.čerpadla) byla dobrá
palivovej filtr? ten asi nemá vliv na běh čerpadla? i když by byl ucpanej čerpadlo by jelo ne?
možná příčina v lpg systému? startuje na benzín po ohřátí na 35 stupňů, přepíná lpg.
čistě vejrám ze zvědavosti i na poláky co by případně stálo čerpadlo a oproti českejm cenám docela rozdíl
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-c4-c5-berlingo-evas ion-xsara-i2017183359.html
komplet
allegro.pl/pompa-paliwa-c itroen-berlingo-xsara-1525 -h8-152581-i2039755836.htm l
zná někdo firmu mtm?
vrátím se ještě k otázce zadní bubnový brzdy zx kombi, špatně odbržďuje ruční brzda čím to může bejt?
-> spartra: Jak už kluci psali u frantíků k oudržbě patří před zimou a po zimě prostříkání všech kontaktů svorkovnic a pojistek nějakym elektro sráčem :-D
-> VeTeV: Jojo,taky jsem tomu tenkrát nevěřil ale po doporučení,věnovat se 1-2x ročně ošetření svorkovnic v motorovém prostoru,funguje vše bez problémů (a že ventilace mě pěkně potrápila).
-> spartra: v tom odkazu to vse mas :-)
jinak mozna blbej kontakt - proste frantici a elektrika - nekonecnej vorech :-)
jinak mozna blbej kontakt - proste frantici a elektrika - nekonecnej vorech :-)
-> VeTeV: vlevo dole bodejť je tam zásuvka i na diagnostiku, otázka je rozmístění pojistek a co k čemu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
to mě poser, kouknu na pojistku čerpadla a je dobrá, zkouším otočit klíčkem, čerpadlo chvíli zabzučelo, nakojec nastaroval. Vo co mu de?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
to mě poser, kouknu na pojistku čerpadla a je dobrá, zkouším otočit klíčkem, čerpadlo chvíli zabzučelo, nakojec nastaroval. Vo co mu de?
-> spartra: klasika pod pristrijovou deskou (vlavo u ridice - mela by tam bejt rukojet na zatazeni) a v motorovymm prostoru
www.citroen.cz/Resources/ .../Navody_k_obsluze_Citro en_Berlingo_VP_2005.pdf str87, 88
www.citroen.cz/Resources/ .../Navody_k_obsluze_Citro en_Berlingo_VP_2005.pdf str87, 88
-> Bagrr- máma mele Emu: to nevím, zjistím, zatím nikde nemůžu najít, kde má pojistky![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> spartra: je slyšet bzučení z nádrže po zapnutí klíčku? Zkouknul bych pojistky... Nevím jak berlingo ale xantia má pojistku pro čerpadlo v motorovém prostoru...
achjo, dlaší problém berlingo lpg 1,6 16v 2004, včera večer přijelo, mělo se přeparkovat a už nechytlo, ráno to samý.
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Startér točí ale nechytne, kdepak hledat chybu? svíčky, zapalování? jak zjstit zda li čerpá benzín?
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Targa: pro změnu: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-Citroen-CX-25D-Bre
ak.php
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189
A něco pro větéfku jak chce prostorný auto :-D sauto.cz/detail-inzeratu/ .../9595189
-> Jarda/felda: No každopádně tak jako tak nedoporučuju narvat na bosch lucas a opačně :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: dá se ubrat množství
Na čerpadle se asi ubrat dá, ale to opravdu neporadím... Osobně bych se na nějaký kombinace vykáknul a dal tam to co tam má bejt :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: no ona je tam, právě nálepka u motoru, s hodnotama pro bosch i lucas, otázka daj li se trysky zaměnit - případně nastavit čerpadlo?
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
do toho nedělám, poslední diesel co jsem řídil byl traktor.
-> spartra: bosch má vyšší otvírací tlak, tudíž by ti lucas pouštěl mnohem víc nafty... Muselo by se nějakým způsobem ubrat na čerpadle...
snad poslení dotaz prozatím, zx 1,9d 47kw, vstřikování bosch - je nutno použít vstřikovací trysky bosch, dají se použít trysky na lucas, přestaví se něco(tlak) na čerpadle?
takže svíce doma jsou to nakonec tuty katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... 243 kč/ks
-> Bagrr- máma mele Emu 02.01.12 22:09:21: a safra
-> alpin 02.01.12 22:10:33: prečo? pretože komplet 4800 bez dph, jednotlivě 1800 bez dph, už víš
z vobrázku nevypadaj ani jedny![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
z vobrázku nevypadaj ani jedny
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> alpin: JJ je to jedno :-)Prostě texron, kterej jde stoprocentně vyměnit jen jedna má ty co jsem hodil jako druhej odkaz :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: 206 ma tiež tie čo som dal ja , na tvojom obrázku je 406 , tá ich môže mať veru , veď to je jedno
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
edit : a jo , keď sa kukneš na volant tak vidíš páčku stieračov , presne takú ako som potom hodil ja :D nevadí
2.static.slando.com/photo s/.../predam_tempomatovu_p acku_na_peugeot_a_citroen_ 21721420_1_F.jpg
-> alpin: Omluva, našel jsem z 206ky, ale ty starý texron, který jdou vyměni každá zvlášť byly u všech stejný :-) Až multiplex byly jiný a asi i podle modelu auta jak kdo chtěl :-) Starej typ je to co jsem hodil já, kde jde každá zvlášť a maj je všechyn PSA auta stejný :-) multiplex už si asi dělal každej jak chtěl :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: nemá berlingo aj tieto ?
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
www.autovia.sk/images/... /packy-pod-volant-peugeot- 307-116753.jpg
-> spartra: buml.ic.cz/img/.../volant
_rozborka.jpg tyhlety jsou multiplexový
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
img.a.cz/9/.../2c1298d8a2 2341978240def066751cb8_400 .jpg tyhle jsou texron alébržto starej typ...
-> spartra: prečo ? odpojíš baterku , dáš dole airbag , volant a si na páčkach
-> spartra: Spíš ne, multiplexovky jsou ouplně jiný....
-> Bagrr- máma mele Emu: -> alpin: moc jste mě nepotěšily, nu tak za tu cenu bude žvejkat co pude.
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
Nejde to třeba naimplantovat ze staršího modelu?
-> spartra: komplet , volant dole treba
-> spartra: to už by mělo mít multiplex že? V tem už se nevyznám, starý texroňácký byly každá zvlášť :-)
že se ptám, berligno 1,6-16v-2004
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
přepínače u volantu, mění se levej / pravej zvlášť nebo celej komplet - to je nehorázná řacha 4800 bez dph
-> Bobesh: Strašně zákeřnej a nakažlivejj bacílek :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Ako vravítě,pánko velkomožný![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Targa: houpačkofílie, nepatrně řízlá citronádou kombinovaná luxusně hýčkanou prdelí gaučojdního typu? :D
já jako nástupce xantiáka vidim C5 ročníkově 2005-2007 nejlepší c5 dle servismanů,nejmeně poruchove a maji vychytanou spoustu chyb starších c5 navíc i vzhledově zepředu sou hezčí a nepřipomínaj xsaru
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
velikostně mě bude stačit každopádně kombi v 2,0HDi 100kW možná automata
novou c5 III nechci z duvodu maleho vnitřního prostoru a místa na nohy za volantem..vzhledově pěkný ale to je vše...
další jako nástupce bych viděl c6 cenově už se daj sehnat dobře... viděl bych to na 2,7hada s bi-tur. v automatu....
jinač od citronu nejdu..mam zmapovaný hondy,volva,škodovky a jiny značky nic mi ale s toho nevyplní moje přání
ngk a bosch nebyl skladem, sklouznul jsem k beru, měla by to býti jedna z nich
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
-> suri: -> Fén: mno jenže i u jednoho výrobce platí veké cenové rozpětí
jedná se o spotřební vůz, tam většinou beru ten střed, sem taky zvědav jakou dostanu zítra nabídku v krámě.
Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
Nabídka bude nejpíš podobná jako v odkazu níže.
tak sem je zkusil jěště jednou, jedna nežhaví vůbec(dojebaná), dvě žhaví do oranž. barvy ale maličko déle, jedna jede za 3-5 vteřin do oranžova. Original svíce je champion CH68
Bych se nebál ani Beru.
-> spartra: bosch ngk champion ntk iné moc nie
tak nejpíš teda vemu všechny 4, ale jaký výrobce?
nevím, neznám dle rad musím vzít každou jinou a pak si tepr vyberu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Brisk po půl roce v pici... Champion mi vydrželi dva roky a ještě by fungovali, ale auto šlo do šrotu...
Měl jsem NGKčka ale už jen červenaly a STARLINE v pˇči,zkusil jsem BOSCH Duralite a nebe a dudy,naprosto nesrovnatelný. Taky teď naší stařence stačí půlotáčky kliky a už chytá![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> spartra: ja som za všetky