T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:32:33
06.11.2016
tak jsem to celé rozebral a teď vlastně nevím kudy kam :-D :-( neví náhodou někdo o šikovném klempíři nebo někoho kdo alespoň rovná auta ?
13:32:23
06.11.2016
CpEaRjHaY-průserář
-> T: Tak -> Fifa: sem dal ten zbytek co jsem opomněl sem vložit. Jinak já mám zadní blatníky, zadní čelo, přední kapota, lízátko a rámečky světel od MK Koša.

Nárazníky od Pešanovců. Přední blatníky přední čelo z bazoše. Už mi chybí akorát zadní kapota.

Jak co pasuje zatím nevím, jak to mám na fotkách tak to tak je. Řeším teď garáž aby to vůbec bylo kde dělat..5
12:29:08
06.11.2016
MVM
-> Tuner#2: Nechci to tu těmato úvahama zaplácávat .. Ale pořád žiješ trošku v jiným domění a nebo to podáváš jinak než jsem schopen to přijmout.. Ano rozbít to "můžeš" vždycky - to bys na tu drahu nesměl najet,stejně tak jako nevyjíždět do provozu plnýho blbců.. Je to způsob jak riziko eliminovat. Ale na dráze když pojedeš s "rezervou" - tzn. i pomaleji vůči svým schopnostem auto a situaci vnímat a podvědomě a s předstihem automaticky reagovat - se Ti nestane abys nebyl schopnej na smyk reagovat,nepřeženeš nájezdovou rychlost,nepřekvapí Tě olej na dráze,zkrátka děláš vše o pár metrů (milisekund) dřív.. Máš čas na to driftovat, s autem si hrát. Pokud jede člověk tak,že má pocit že nestíhá,řadit,brzdit,zatá čet,natož hlídat stopu,brzdný body si posouvat, nedejbůh mrknout na teplotu a tlak. - tak zkrátka jede pilu a nemá moc prostoru na chybu.. A vubec se nestydím říct že když mrkneš na mý video z Brna - tak jsem v tom autě seděl porvý po roce,odběhl jsem z boxů z rozdělaný práce, kdy jsem se z ní vůbec utrhl, tak tak stilh jízdu,půjčil nějakou helmu,blbý prac.boty nanohách a dráha oslizlá - takže jsem se hned roztočil v prvním kole..což je typická chyba začátečníka .A to na suchu tady jde jet o půl minuty rychleji .. ale musí být člověk rozjetý a v klidu. 4
10:03:45
06.11.2016
Fifa
-> T: Tome ty díly jsou beztak jen forma na carbon, ne? 6 5

Jinak další možnosti jsou ješta u pánů Pešanů zde: www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/vyroba-dilu
09:00:11
06.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 06.11.16 07:14:29: Jak jsem psal, bourat můžeš i pokud pojedeš na oněch 80%. Stačí aby jsi najel do zatáčky, kde je něco nečekaného a nebo jsi třeba jen špatně natočil volant a auto se uthne. Třeba ve 4. jízdě z letošního Mostu mám několik krizovek v předposlední zatáčce vlastní blbostí (přepálená nájezdová rychlost), ale pak taky jednu, kde bylo na trati otočené auto a já musel brzdit v zatáčce a ještě hlídat toho za mnou. To je mžik a průser je na světě a klidně si můžeš říkat, jezdil jsem jen na svých 80% a stejně to budeš mít rozbitý.
07:14:29
06.11.2016
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.16 22:27:16: Omlouvám se T že píšu sem.. Ale: Trošku se v tý úvaze pleteš,ale jak je známo nemá smysl se přít.Navíc je to Tvůj názor. Ono je rozdíl 80% výkonnosti auta (možnostech) a 80% ve shopností jezdce. Já měl na mysli zvolnit ze svého maxima o pár procent a přitom jet rychle - ne nudně! Pochybuju že zrovna Ty bys byl ochoten svý auto poté,co jsi investoval finance a čas, možná snad nejvíce do škodovky vypiplaných detailů,vystavit riziku že ji rozbiješ a jet na hraně tzn 100%. A beru teda v potaz ne Tvý osobní maximum - ale případný referenční čas s daným autem- který by zajel závodník. Pak zjistíš že opravdu máš své maximum na 80% auta a tudíž není důvod bourat. Tohle není zaujaté vůči Tobě - tohle jsou fakta,který mám vysledovaný za dobu co s vom prostředí pohybuju. A protože Tady lidi kteří se sejdou na okruhu mají škodovku každý jinak upravenou,jiný motory.. jak můžeš porovnávat čas,vůči čemu,komu,na jízdách veřejnosti ?? A pokud ten čas nelze porovnat - je to jen číslo,hodnota pro tebe samotnýho,že si pak můžeš říct jedu to za tolik a tolik,sledovat svůj progres..

Pozn: Ještě k těm procentům.Hodnota 80% jsem střelil od oka a je to výrazný snížení,tj. že stačí zvolnit lidně jen na 95%.. (Markantněji je to vidět na rally... Tam ten pud sebezáchovy funguje ještě vic než na okruhu)
upraveno 1x, naposled 06.11.2016 08:05:39
23:10:49
05.11.2016
-> CpEaRjHaY-průserář: díky :-)

jinak mám stejnou otázku jako ZdrubT 4



-> Antony: koukni na fotku č.32 4 když říkám žádná hlína, tak žádná hlína 4
22:44:48
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 05.11.16 22:43:19: Pod tím to bylo hezky vybroušený nějakým polohrubým smirkem a i přední čelo pod louplým kitem vypadalo jak hliníkové.
22:43:19
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Mě to přišlo, že ten kit se loupnul z hliny, no. Jsem fakt slepej.
22:32:39
05.11.2016
Eidy
-> Antony: A jak bys chtěl navařit hliníkovej lem (a kde bys ho sehnal?) na ocelovej blatník? Věř nám, co není kompozit, to je čistě ocel.4
22:27:16
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 05.11.16 19:39:02: Jezdit na 80% neznamená nebourat a pokud budu jezdit na 80%, tak rozhodně nebudu s 90 koňovým autem jezdit Most pod 2:15 a bude to nuda. A pokud budeš hledat tu mez mezi nudou a zábavou jak už tu psal tuším Nepér v tématu o Mostě, tak se s něčím takovým prostě musí počítat.
22:06:09
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: tak alespoň zadní lem byl částečně z hliníku, neblbni mi hlavu, snad nejsem slepej.
21:47:06
05.11.2016
ZdrubT
-> CpEaRjHaY-průserář 05.11.16 21:34:32: A od koho máš díly na stovečku ty a jak pasujou? Třeba ty nárazníky?
21:34:32
05.11.2016
CpEaRjHaY-průserář
Z laminátu se dá sehnat téměř všechno:

krajansky.wz.cz/?p=2& c=...

www.mkkosa.cz/ambitioncar /100-110r-coupe

Krom předního čela není problém nic.

Jinak držím palce pro brzký návrat4
21:11:19
05.11.2016
-> Mates: ono to je horší 3



-> Antony: hliník nemám nikde na autě, jenom lamino a carbon a asi zase něco bude dalšího, co byl jenom plech 40



-> Tuner#2: nemělo by to být snad tak hrozné, jen ten lak bude záležet za kolik kde seženu 8 10



-> MVM: jo to s tím provazem jsem si taky říkal,ale snad to nebude tak hrozný...uvidíme, až do tho píchnu a budu pasovat jak to je všechno rovně nebo není....uvidíme, každopádně zatím mám chuť a sílu se do toho pustit, uvidíme jak to bude s financema, že jak píšeš....s dílama to bude horší,asi budu muset jít svojí cestou 40

jo a hranici už znám a doufám, že jsem poučen......8
20:09:54
05.11.2016
m8rinek
-> Antony: zadní byly asi těžko z hliníku....
19:39:02
05.11.2016
MVM
-> T 05.11.16 19:07:51: Ač mi dáváš za pravdu,věř že nejvíc zkušeností a starostí z toho máš Ty. 90%lidí tady si ty autá dělá ve volným čase,z vydělaných peněz vlastníma rukama.. Takže po té co nehodu (naštěstí na okruhu a ne rally nebo vrchy)rozchodí bez újmy na zdraví - tak musí shánět (dneska čím dál cennější,málo dostupný) díly a opravit si to co nejvíc svépomocí. Takže to člověka neskutečně se*e 8 Ber z toho jen to pozitivní,máš jistě mnoho lidí co tě podpoří. Vždy se najdou ale i škodolibí. Důležitý je jet příště na 80%. Tj jako při běhu se nezadýchat a moct při běhu mluvit,je stejný v autě jet a pritom vědět kdo stojí u trati,kdo fotí ,kdo mává ,kterej kámoš se tutam dívá i s přítelkyní - a přitom jet svižně a rychle..mít tam tu rezervu.A to je na závodění nejtěžšší najit ten limit. Ty už dnes vís kde leží - podstatná věc je rozeznat jeho hranicci kdy už jsem tam a zvolnit.. Já tomu nevěřil - ale s profi závodníkem jsem to v autě zažil mockrát ale bez tréniku to nejde. (Proto taky nedejbůh trefit Sko - tak si skoro hledám větev a provaz) 3
19:38:18
05.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.16 19:28:59: tak to joo, ja koukal na zadní, že byly z hliníku. jj, ono se nezdá, ale je to mraky práce a peněz. Ale Tom to dá, o to se nebojím 4
19:28:59
05.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 05.11.16 19:25:14: To byl laminát ty přední 4 a asi se moc sehnat nedají 8



Ono se to nezdá, ale jen povrchové díly a lak budou stát hodně, ale těší mě jak to -> T: bereš za správný konec 4
Extreme Tyres