T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:16:25
18.11.2016
macko KE
-> Nwkt: pekne išli ceny hore, za lepší kus som dal pred rokom 10€ 8

-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.
21:04:26
13.11.2016
-> Eidy: beru za slušný peníze a co nutně potřebuju, tak i za neslušné 4 8



-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky 4
19:47:28
13.11.2016
Nwkt
-> Eidy: Tak tak
18:10:55
13.11.2016
Eidy
-> T: Ty seš nepoučitelnej. Ber všechny díly, který se naskytnou.
10:11:28
13.11.2016
ZdenoR
-> T: Jednoduše záměnné ty čela nejsou. Je rozdíl ve výstuze přes střed čela pod zámkem. Přesněji řečeno zámek má jiný sklon.

Pokud budeš mít kapotu na rychloupínáky nemusíš to řešit. Jinak budeš muset převařit výztuhu a plech zámku aby jsi dopasoval kapotu.
09:01:44
13.11.2016
-> J.T.: díky, mám nějaké rozjednaní, když neklapnou, ozvu se, děkuji 4



jinak stále nemám přední čelo :-(



a marně hledám rozdíl mezi erkovým a 100 zadním čelem....je to jen ve sklonu toho plechu, kde je zámek kapoty ? a jsou záměnná ?
17:18:15
12.11.2016
J.T.
-> T: Jedny přední bych měl mít někde volné.
19:42:38
08.11.2016
koupím držáky kapot
19:40:36
08.11.2016
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: měl bych mít kontakt tady na někoho a pak kdyžtak zkusím tohle, dík 4
16:29:56
08.11.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
záleží kolik by na tom bylo práce, zavolat, zjistit, domluvit se... 2 roky je pořadník na generálky a větší akce4
20:32:17
06.11.2016
el.tomas
-> havlik: Ouha, to se omlouvám. Nevěděl jsem, že má až tak plno, neb jsem u ní přes rok nebyl. 10
20:31:06
06.11.2016
MajoLR
-> el.tomas 06.11.16 18:56:12: Luxusná prácička podľa fotiek...171
19:13:22
06.11.2016
díky,ale za 2 roky bych rád jezdil 8 3
19:11:36
06.11.2016
Nwkt
-> el.tomas: Tak na 2 roky plno, může jít do pořadníku 1 jinak taky můžu doporučit
upraveno 1x, naposled 06.11.2016 19:11:53
19:00:48
06.11.2016
havlik
-> el.tomas: akorát ma na dva roky dopředu plno, což jsou její slova asi 14dní zpátky
Extreme Tyres