skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:39:50
29.11.2016
29.11.2016

T
-> Eidy: snad ano, zatím jsem na to nesáhnul opět, že je to fakt bída s časem :-( ale jelikož už mám Co-čko ( za což ještě jednou díky :-) ), tak můžu po chvilkách makat :-)
00:43:45
29.11.2016
29.11.2016

Eidy
Snad jsme to o víkendu odbrzdili a začne se makat na skeletu, aby to příští rok jezdilo ;) Snad se ten podběh podaří vytáhnout a bude to bez výměny. Jezdí auta po větší bouračce.
14:57:52
19.11.2016
19.11.2016

Pavell
14:52:30
19.11.2016
19.11.2016

Pavell
13:16:25
18.11.2016
18.11.2016

macko KE
-> Nwkt: pekne išli ceny hore, za lepší kus som dal pred rokom 10€
-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.

-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.
12:19:39
18.11.2016
18.11.2016

Nwkt
21:04:26
13.11.2016
13.11.2016

T
-> Eidy: beru za slušný peníze a co nutně potřebuju, tak i za neslušné
-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky


-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky

19:47:28
13.11.2016
13.11.2016

Nwkt
-> Eidy: Tak tak
18:10:55
13.11.2016
13.11.2016

Eidy
-> T: Ty seš nepoučitelnej. Ber všechny díly, který se naskytnou.
10:11:28
13.11.2016
13.11.2016

ZdenoR
-> T: Jednoduše záměnné ty čela nejsou. Je rozdíl ve výstuze přes střed čela pod zámkem. Přesněji řečeno zámek má jiný sklon.
Pokud budeš mít kapotu na rychloupínáky nemusíš to řešit. Jinak budeš muset převařit výztuhu a plech zámku aby jsi dopasoval kapotu.
Pokud budeš mít kapotu na rychloupínáky nemusíš to řešit. Jinak budeš muset převařit výztuhu a plech zámku aby jsi dopasoval kapotu.
09:01:44
13.11.2016
13.11.2016

T
-> J.T.: díky, mám nějaké rozjednaní, když neklapnou, ozvu se, děkuji
jinak stále nemám přední čelo :-(
a marně hledám rozdíl mezi erkovým a 100 zadním čelem....je to jen ve sklonu toho plechu, kde je zámek kapoty ? a jsou záměnná ?

jinak stále nemám přední čelo :-(
a marně hledám rozdíl mezi erkovým a 100 zadním čelem....je to jen ve sklonu toho plechu, kde je zámek kapoty ? a jsou záměnná ?
17:18:15
12.11.2016
12.11.2016

J.T.
-> T: Jedny přední bych měl mít někde volné.
19:42:38
08.11.2016
08.11.2016

T
koupím držáky kapot
19:40:36
08.11.2016
08.11.2016

T
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: měl bych mít kontakt tady na někoho a pak kdyžtak zkusím tohle, dík 

16:29:56
08.11.2016
08.11.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
záleží kolik by na tom bylo práce, zavolat, zjistit, domluvit se... 2 roky je pořadník na generálky a větší akce

20:32:17
06.11.2016
06.11.2016

el.tomas
-> havlik: Ouha, to se omlouvám. Nevěděl jsem, že má až tak plno, neb jsem u ní přes rok nebyl. 

20:31:06
06.11.2016
06.11.2016

MajoLR
-> el.tomas 06.11.16 18:56:12: Luxusná prácička podľa fotiek...

19:13:22
06.11.2016
06.11.2016

T
díky,ale za 2 roky bych rád jezdil



19:11:36
06.11.2016
06.11.2016

Nwkt
-> el.tomas: Tak na 2 roky plno, může jít do pořadníku
jinak taky můžu doporučit
