-> Jarda: tahle žárovka je společná s podsvícením budíků teploty a paliva, takže jsou to parkovačky :-)
Předělat bych to tedy mohl, ale jen v případě, že bych dělal LED podsvícení a to zatím neplánuju.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
16:03:51
01.11.2011
01.11.2011
Jarda - zrušená registrace
-> rsvancara: ty kontrolky jsou pekne, to si obslehnu do zluteho rapida jednu felda pristrojovku domam mam...
tu kontrolku tlumenych mas zapojenou opravdu na tlumene nebo na parkovacky?
tu kontrolku tlumenych mas zapojenou opravdu na tlumene nebo na parkovacky?
08:59:50
30.10.2011
30.10.2011
rsvancara
A pro letošní rok práce na kastli končí :-)
18:52:14
18.10.2011
18.10.2011
rsvancara
-> su.tech: to samé se dávalo do některých Renaultů, Volvo a Jeepů :-)
Jinak posílej co najdeš. Děkuju předem.
Jinak posílej co najdeš. Děkuju předem.
17:41:54
18.10.2011
18.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Zdar, poslal jsem ti 3 e-maily s nějakýma scanama ze světa motorů. Je tam popsaný systém BENDIX - pro Favorita, s kým se spolupracovalo, do jakých aut se to dávalo. Pro tebe jistě nic nového ale tak pro zajímavost...
22:33:54
17.10.2011
17.10.2011
rsvancara
-> madza: u GLi by se sytič dal identifkovat dvěma způsoby. První způsob - když funguje sytič, nefunguje lambda regulace (nevím jestli se snímá nebo ne, pokud by ji ECU vůbec neživila, byl by to asi nejjednodušší způsob) a druhý ke měřit odpor čidla teploty vody v sání popř. teploty nasávané směsi.
19:58:51
17.10.2011
17.10.2011
rsvancara
-> Milan 136: no a na tyhlety věci já právě potřebuju dílnu. Jinak bych se nestěhoval :-D
19:57:39
17.10.2011
17.10.2011
Milan 136
-> rsvancara: to nechte, to je antiseptický klouzek
19:55:15
17.10.2011
17.10.2011
madza
tak bacha, ať ti nebouchne
19:53:34
17.10.2011
17.10.2011
rsvancara
-> madza: mám tam airbag (můžu si postavit škodovku z kulovýho blesku) :-D
19:48:39
17.10.2011
17.10.2011
madza
máš tam i kontrolku sytiče, jak jsi to pořešil u GLi??
19:39:31
17.10.2011
17.10.2011
rsvancara
-> David.: ne, felície, benzínová kontrolka je z oktávky
19:04:26
17.10.2011
17.10.2011
David.
ty kontrolky jsou z favorita ne(i když tam není kontrolka rezervy s tímto symbolem) origo 742 vypadají jinak
14:05:32
17.10.2011
17.10.2011
rsvancara
-> su.tech: dík :-)
-> Toni: takže Vídeň - Salzburg ... kdy
-> Toni: takže Vídeň - Salzburg ... kdy
22:33:06
16.10.2011
16.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara:
-> Toni:
Myslel jsem na vás. Pokud najdu něco dalšího přidám. Svět Motorů 19/89
skoda-virt.cz/cz/.../1200 32-m-o-r-a-v-s-k-o-s-l-e-z -s-k-y?gotopost=2...
Je to rozdělené na 3 kusy, tak si kdyžtak ještě zarolujte protože tohle vás hodí jen na tu první část.
-> Toni:
Myslel jsem na vás. Pokud najdu něco dalšího přidám. Svět Motorů 19/89
skoda-virt.cz/cz/.../1200 32-m-o-r-a-v-s-k-o-s-l-e-z -s-k-y?gotopost=2...
Je to rozdělené na 3 kusy, tak si kdyžtak ještě zarolujte protože tohle vás hodí jen na tu první část.
20:15:26
16.10.2011
16.10.2011
Toni
-> rsvancara: Co pak připravuješ za překvápko?
06:38:30
14.10.2011
14.10.2011
rsvancara
A připravujeme další překvapení
20:51:53
09.10.2011
09.10.2011
rsvancara
-> poldy: Tonimu (o pár řádků níž mi tu auto komentoval také) to dělali tuším strojně, já je tak už koupil a je to dělané doma (takže se s tím nadřel někdo jiný)