skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
22:33:40
22.01.2012
22.01.2012
Péďa17
-> rsvancara: krásná práce
16:32:01
08.01.2012
08.01.2012
rsvancara
-> ondie: je to ten ze sedaního interiéru. Díry po pásech jsou zašitý taky. Bylo to kolem nich "chupatý". Až tam budu pásy zase dávat, vypálím je znova pájkou
-> peter13789: díky
-> peter13789: díky
15:40:58
08.01.2012
08.01.2012
ondie
-> rsvancara: ..hlavně je vidět že si začínal na dost zachovalým kousku..to je sedaní (cos sehnal s těma sedačkama) nebo rapidí a přešils díry po pásech?
Já mám béžovejch hromádku,přední i new,ale takhle krásnej zadek asi nemám,nejvíc to bejvá vždycky zrakvený v otvoru na štelování ručky..
Já mám béžovejch hromádku,přední i new,ale takhle krásnej zadek asi nemám,nejvíc to bejvá vždycky zrakvený v otvoru na štelování ručky..
15:35:19
08.01.2012
08.01.2012
peter13789
-> rsvancara: krása
14:18:53
08.01.2012
08.01.2012
rsvancara
Ještě zkouška na místě činu, vidět to je, ale až budou okolo sedačky a nad tím ručka, tak to bude v pohodě ....
20:38:54
07.01.2012
07.01.2012
rsvancara
-> ondie: -> su.tech: díky pánové
19:41:15
07.01.2012
07.01.2012
ondie
super
19:41:14
07.01.2012
07.01.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Pecka pane. Takové projekty jsou pro mě důležité protože někdy mi přijde, že něco ženu do extrému tak jsem rád, že nejsem sám ;)
04:44:23
04.01.2012
04.01.2012
rsvancara
-> ondie: no taky jsem se divil, je jiný vzor. Zkusím to nějak nafotit. Právě že by mi pak neseděla vlákna a nemohl je prošít dovnitř a svázat. No a tím jsem ti odpověděl na otázku co s těmi chloupky :-). Vezme se taková velká jehla a oba se prošijí skrz, kde je svážu.
17:23:09
03.01.2012
03.01.2012
ondie
-> rsvancara: Ach...to sem nikdy nezaznamenal,že by byly drobné niance ve vzoru.. Je to teda ve vzoru,či trochu jiný odstín tý béže ?
Ten ode mne jezdil v Gardeti,nenapadlo by mě že to časem dělali trochu jinak...
Ale hlavně že je..hezky sis zalátal,pěkný,ty chloupky na hranách přijdou ještě nějak zaháčkovat dovnútra ?
Ten ode mne jezdil v Gardeti,nenapadlo by mě že to časem dělali trochu jinak...
Ale hlavně že je..hezky sis zalátal,pěkný,ty chloupky na hranách přijdou ještě nějak zaháčkovat dovnútra ?
03:50:43
03.01.2012
03.01.2012
rsvancara
-> ondie: ale jo, zásobil jsi mě slušně :-)
Sice je ten vzor koberce od tebe jinej než mám já, ale použil jsem ho na ty dva kousky co jsou pod zadníma sedačkama (tam to vadit nebude) a to, co vplétám je z těch původních dílů. Blbý je, že ten ty díly jsou použitelný tou kratší stranou (díky směru vláken), proto jsem to musel od brzdy udělat ze dvou.
Je to teda makačka, ale vypadá to daleko líp :s)
Sice je ten vzor koberce od tebe jinej než mám já, ale použil jsem ho na ty dva kousky co jsou pod zadníma sedačkama (tam to vadit nebude) a to, co vplétám je z těch původních dílů. Blbý je, že ten ty díly jsou použitelný tou kratší stranou (díky směru vláken), proto jsem to musel od brzdy udělat ze dvou.
Je to teda makačka, ale vypadá to daleko líp :s)
23:24:51
02.01.2012
02.01.2012
ondie
-> rsvancara: koukám,že to ještě vypilováváš... :) ..teď to vypadá ještě líp.
Materiálu ještě dost ? :)
Materiálu ještě dost ? :)