skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
17:31:37
10.03.2009
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Moc jsem se o GLi nikdy nezajímal, ale myslím, že tohle bude jedna z nich? www.tuningforum.cz/viewto
pic.php?f=20&t...
05:44:35
04.02.2009
04.02.2009
rsvancara
-> jarda.u1 03.02.09 19:28:16: no však až bude zase složená, tak budeme jezdit po srazech :-), pokud mi klapne co plánuji, tak jsem do dvou let zpět na silnici :-D
19:28:16
03.02.2009
03.02.2009
jarda.u1
-> rsvancara: Chtěl bych to někdy vidět na živo
21:26:03
08.10.2008
08.10.2008
rsvancara
-> Nwkt 08.10.08 18:27:59: No vyříznu stěnu s VINem a navařím to do novejch dílů a bude :-D
18:27:59
08.10.2008
08.10.2008
Nwkt
-> rsvancara: Vyvaření nebo svaření nový kastle?
18:23:22
08.10.2008
08.10.2008
rsvancara
-> Tuner#2 08.10.08 12:16:21: Já se s tím párat nebudu :-) ještě pár drobností a můžu si objednat vyvaření :-D
12:16:21
08.10.2008
08.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Ty wole dle poslední fotky to bude nové auto. To je mazec, takhle to vidět na zemi
14:30:13
10.09.2008
10.09.2008
rsvancara
-> Tuner#2 10.09.08 13:26:06: Dik moc. Ted hlavne pekne povarit karoserii a bude to super.
13:26:06
10.09.2008
10.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Hezky pokračuješ, bude to nádherné GLi
07:02:24
10.09.2008
10.09.2008
rsvancara
Cena lamba sond : kupoval jsem dva kousky za 2700,- kc vc. dopravy, clo a celni sluzby vysly na 750,- kc.
13:01:59
03.09.2008
03.09.2008
Toni
-> rsvancara: ahoj, prosím tě kde jsi sehnal ty lambda sondy a kolik stojej? Díky
23:06:13
30.08.2008
30.08.2008
rsvancara
Lambda sondy dorazily, jedna namontována do potrubí, druhá uskladněna, proběhla úprava ECU
12:17:58
26.08.2008
26.08.2008
rsvancara
Dnes jsem nakoupil trochu plechařiny u pana Bizupa :-) Komentář, ty stavíš nové auto ? :-D
20:10:38
25.07.2008
25.07.2008
Petuli
pěkné pěkné!!jen tak dál
09:12:48
24.07.2008
24.07.2008
rsvancara
-> kubina: Souhlasím, taky jsem na žádnou nenarazil. S tím tuningem se budu snažit, ale některé díly si dovolím trošku vybarvit - viz. Renix jednotka ... ale zase to nebude omalovánka ... (ještě žluté trubky na vodu a měrka oleje a bude to asi včechno) ... ostatní bude mít původní barevné schéma (modrý filtrbox atd. atd.). Interiér možná rapidí sedačky s černým proužkem (pěkně se v nich sedí), ale to si ještě rozmyslím. Jinak to zůstane jak to bylo vyrobeno ...
09:07:51
23.07.2008
23.07.2008
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
koukam,ze jsi to vzal pekne od podlahy.zajimavy projekt,je fajn,ze se zachrani zajimava skodovka.kdyz to tak vemu kolem dokola,tak nejakou paradni GLi po repasi jsem jeste nevidel.Doufam,ze ji neznehodnotis tuningem.Drzim palce.
22:25:14
06.07.2008
06.07.2008
Robi135GLi-HU
Graf&Stift 15.11.1988.> 96900ATS(135GLi)
14:34:18
29.06.2008
29.06.2008
rsvancara
-> Robi135GLi-HU 28.06.08 23:19:49: My GLi have over 106000 km, so it is time to consider about replace :-D
23:19:49
28.06.2008
28.06.2008
Robi135GLi-HU
Sonde d'oxygéne autolite,type TiO2,á chauffage électrique
Tous les 40000km remplacer la sonde lambda
Tous les 40000km remplacer la sonde lambda
18:59:40
26.06.2008
26.06.2008
Petuli
zdravíčko pánové,já dnes zkusil odpojit lambdu z okruhu a nic se nedělo,otáčky 0,900 jako se zapojenou lambdou,prostě mi to běží krásně