
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
Cca třetí verze .... někde napojeno (napříč přes tunel) .... ale kde? 

-> Mr.Lumpy: až to bude z plechu a ne papírový, tak příčky budou mít "lem", takže druhá polovina se přivaří přes plášť bodama (kde už z výroby díry jsou, ale ještě tam nějaký přidám)
-> rsvancara: to se přivaří jenom jedna polovina?
-> ondie: jj. auto je mělo. V podstatě jsem rád, že jsem ho dostal do ruky tak nějak s minimem nevhodných zásahů, provozuschopné a celkem komplet ...
-> rsvancara: jj,koukal sem :) ..akorát nemá béžovej gobelín,což mi je divný..
Už máš sehnaný zadní opěrky ?
E: beru zpět,na jedné fotce vidím,že ano..
Už máš sehnaný zadní opěrky ?
E: beru zpět,na jedné fotce vidím,že ano..
-> ondie: helemese, jedna se světlým interierem .... www.flickr.com/photos/...
/photostream
-> rsvancara: mrkni sem,je tam hodně inspirace.. www.skodacanada.ca/Skoda%
20Photos%20a3.htm
Hezkej repas co? Bohužel to je Favorití starter, takže zbytečná práce (bude darován) 

Trochu jsem zapracoval a stvořil sadu zapalovacích kabelů s měděným jádrem (pro GLi)
-> ondie: no, já kupoval poslední z výlohy naši Mototechny právě tady pro Toniho a musel jsem vzít komplet i se světlem (nějakých 1300,- to tuším stálo).
-> ondie: ty hrnce je fakt lepší takto zrenovovat než-li sehnat nové - prakticky nesehnatelné.
-> rsvancara: hmm hmm 

-> ondie: nýty jsem nahradil žlutě zinkovanými šroubky. Má to drobnou výhodu v tom, že jde udělat kdykoli z levého hrnce pravý atd. 

-> rsvancara: aha aha..a nechá se to dobře nejtovat zase do sebe ? ..ty plastový bílý kostky,do toho kovu a i ten plast hrnec...u těch kostek musej bejt celkem vysoký nejtky ne ? ..pokud dobře pamatuju.
Já mám zadních světel několik sad,převážně CS,i př.blinkry,ale přední světla s hrncema se mi zatim nedařej (aby to nebyla raketa).
U těch hrnců uvažuju o "tvým" postupu.
Já mám zadních světel několik sad,převážně CS,i př.blinkry,ale přední světla s hrncema se mi zatim nedařej (aby to nebyla raketa).
U těch hrnců uvažuju o "tvým" postupu.
-> ondie: přední hrnce jsou repasovaný, přesně jak píšeš. Rozebráno, zinkovna a složeno. Stejně tak paraboly blinkrů a zadních světel. Nový jsou jen přední světla, boční blinkry a plasty předních blinkrů.
Jinak jsem to sestavil takhle :
- přední blinkry - ČSSR
- boční blinkry - ČSSR
- přední světla - novější výroba - CZ
- zadní světla - novější výroba - CZ
Vše od fy. Autopal.
Jinak jsem to sestavil takhle :
- přední blinkry - ČSSR
- boční blinkry - ČSSR
- přední světla - novější výroba - CZ
- zadní světla - novější výroba - CZ
Vše od fy. Autopal.
-> rsvancara: Ty přední hrnce si sehnal nový,anebo si šel cestou rozborky/zinku/sborky starších neshnilejch ?
Já třeba teďka sehnal jako new ND,pouze ty plastový hrnce bez ničeho-zajímavý.
Na celý hrnce zatim nemám štěstí..
Já třeba teďka sehnal jako new ND,pouze ty plastový hrnce bez ničeho-zajímavý.
Na celý hrnce zatim nemám štěstí..
-> Jarda: přesně tak, to je ten hlavní rozdíl co se mi nejvíc líbí - takže felda a ta benzínová kontrolka z budíků Octávie :-)
-> rsvancara: jj, tak jsem zjistil, ze ta pristrojovka z fely r94 ma stejne velkoplosne kontrolky jako favo od r. 1993 :/ ale kdyz nesviti, tak jsou alespon cerne, tak je tam asi dam...