-> Luky: ono jde o to, že na věc jsou dva úhly pohledu.
Venca má pravdu, že DS-ska snesou větší teploty a nevadnou, Honza zas, že ti to je jedno když i se serií jseš schopnej bloknout (semi)sliky . . .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
21:59:49
22.07.2015
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
19:24:38
22.07.2015
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: technicky tý vaší detabě nerozumím, ale to jak to tady (tobě?) Venca několikrát vysvětloval jsem viděl na tyhlety vlastní oči
18:50:46
22.07.2015
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 18:33:46: Nevim o tom. Rozdil v nastupu muze byt dan i davkovanim pravou nohou a nic vic to proste prinest nemuze...
18:33:46
22.07.2015
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 16:53:44: už jsem rozdíl v chování popisoval několikrát, ale ty ho vidět nechceš....
17:57:57
22.07.2015
22.07.2015
Mates
-> Vena136: Chci je na zkoušku, určitě to bude brzdit o mnoho lépe než ty předchozí. Někdy jezdím taky ostřeji, za zkoušku nic nedám těch 2500,- i oželím už jsem přišel o víc, prodám pár dílů a mám desky zdarma.
Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.
Neremcej , hlavně sprav auto a zjisti to, ať můžeme vyrazit.
Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.
Neremcej , hlavně sprav auto a zjisti to, ať můžeme vyrazit.
16:53:44
22.07.2015
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 13:15:16: Mas pocit, ze zrovna ja s Venou se musime skladat na jedny desky? Letos jsem investoval do auta tolik, ze bych si za to koupil Tveho Sharana a jeste bys me musel doplatit, takze si laskave odpust sve trapne narazky. Ono kdyby jsi zkusil nekdy chlazene kotouce na predek, tak bys mozna nepotreboval DSka co snasi vetsi teploty a za studena moc nebrzdi.
A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky
A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky
15:36:21
22.07.2015
22.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: k čemu?...zatím se mě nepodařilo přehřát brzdy ani na slickách a je mě jedno,kdy brzdím,prostě to brzdí pořád a to mám vzadu bubny opět s klasickýma paknama a ne žádnýma za těžký prachy...jo až budu pociťovat,že auto nebrzdí,dám si silnější brzdy...kůli tomu mám vepředu chlazený,ale nemám důvod dávat dozadu kotouče,jako každý druhý "závodník"...an
i kůli otočkám na ručce Tak vážně nechápu tvoje názory,...vím,jak Mattes jezdí a prostě zbytečně koupil drahý destičky a prachy mohl využít jinde na vylepšení auta
Možná je to tím,že ty jsi kupoval nějaký druhovýrobní sračky a tak nevíš,jak umí normální brzdy brzdit...byl jsem na okruhu i na 2P a starý zelený lukasy desky přestávaly účinkovat,až když byly kotouče fialový po vychladnutí,takže za jízdy předpokládám svítily...možná s DS by to bylo lepší,ale k čemu na spotřební auto...já mám názor,utrácet za věci,co mají smysl
Možná je to tím,že ty jsi kupoval nějaký druhovýrobní sračky a tak nevíš,jak umí normální brzdy brzdit...byl jsem na okruhu i na 2P a starý zelený lukasy desky přestávaly účinkovat,až když byly kotouče fialový po vychladnutí,takže za jízdy předpokládám svítily...možná s DS by to bylo lepší,ale k čemu na spotřební auto...já mám názor,utrácet za věci,co mají smysl
13:15:16
22.07.2015
22.07.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 22.07.15 13:06:28: si podej ruku s T 2, na jedny se složte a ty desky zkuste
13:06:28
22.07.2015
22.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: proč si na normální ježdění kupuješ závodní destičky,který ti ani nebudou brzdit na to jak jezdíš...možná je ani nezajedeš Prodej to taky nějakýmu závodníkovi,ať se s tim zlobí sám za ty prachy a kup TRW pokud se to ještě dělá za 500-700kč a uvidíš,jak to bude brzdit...asi tak jako mě,...spíš víc,protože já mám kotouče ještě litý,takže na ty ATE by to mohlo brát líp...já mám bůhví jakou litinu v tom namíchanou
No a tak já se někdy stavím,až se budu moct dostat z dílny s autem,...mě se ta krajina u vás strašně líbí a někam vyjedeme,...aspoň se to zase projede...ale možná,že si uděláš výlet k nám nejdřív,...ty víš proč
No a tak já se někdy stavím,až se budu moct dostat z dílny s autem,...mě se ta krajina u vás strašně líbí a někam vyjedeme,...aspoň se to zase projede...ale možná,že si uděláš výlet k nám nejdřív,...ty víš proč
11:23:06
22.07.2015
22.07.2015
Mates
-> Vena136: Zatím to moc nebrzdí, nechám si to sednout, mám DSka. Jezdím kolem nás max. jsem byl u Lnářů.
-> Čokin: Jj, ale ořech jsem nepoužil, nechtěl jsem ho ničit, tak jsem vysoustružil trubičku a na hřídel ku matky.
-> Čokin: Jj, ale ořech jsem nepoužil, nechtěl jsem ho ničit, tak jsem vysoustružil trubičku a na hřídel ku matky.
21:33:07
16.07.2015
16.07.2015
Čokin
-> Mates: Poták ala Vrba? Taky jsi to tam napíchnul i s tím gola ořechem ?
21:30:31
16.07.2015
16.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Alenka: to jsem mu řikal taky
-> Mates: a jak to brzdí?A co jsi dal nakonec za desky?Ty pořád někde jezdíš,já tvrdnu v dílně Vem to někdy k nám a vyrazíme se někam projet,třeba zablbnout do Lnářů na letiště
-> Mates: a jak to brzdí?A co jsi dal nakonec za desky?Ty pořád někde jezdíš,já tvrdnu v dílně Vem to někdy k nám a vyrazíme se někam projet,třeba zablbnout do Lnářů na letiště
17:19:13
12.07.2015
12.07.2015
Mates
O víkendu jsem zajížděl nové brzdy a zapojil výhřev sání. Výhřev mi přijde lepší. Najel jsem 170km, chtělo by to tak krásné počasí každý víkend.
13:53:18
03.07.2015
03.07.2015
Mates
-> Alenka: zatim jsem jiný nesehnal a i s tímto funguje
Přes zimu přibrala 20kg svodama a zvedákem, jsem na 950 kg .
Přes zimu přibrala 20kg svodama a zvedákem, jsem na 950 kg .
19:41:06
02.07.2015
02.07.2015
Alenka
Ten potenciometr na klapce je luxusni
18:14:15
02.07.2015
02.07.2015
Mates
-> Eidy: zkoušet to nebudu, nechci zbytečně poničit barvu. Stejně by to nešlo díky středu a dávat je jen na štefty nechci, mohla by se barva uštípnout.
14:43:56
02.07.2015
02.07.2015
Eidy
-> Mates: Když vidím fotku s lakováním kol tak mě napadá, jestli bys nezkusil na jedný straně auta kola nasadit opačně. Jen tak nafintit, nemusíš to dávat úplně na zem. Jen to vidět, jak úchylně to vypadá.
18:14:40
27.06.2015
27.06.2015
Mates
-> Milan 136: To by bylo pěkné, možná i víc , ale jak jsem říkal, mám strach, že se odtrhne barva . Kupovat znovu barvu a lakovat se mi nechce, případná změna někdy v budoucnosti.
21:09:56
26.06.2015
26.06.2015
castrol
-> Milan 136: to by vyzeralo tiez dobre
20:36:48
26.06.2015
26.06.2015
Milan 136
Mně se kola moc líbí.
Jen bych zkusil stáhnout tu čelní plochu kolem šroubů, jak jsem říkal.
Jen bych zkusil stáhnout tu čelní plochu kolem šroubů, jak jsem říkal.