skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
16:42:56
23.07.2015
23.07.2015
Mates
-> sikula: Že bych vyzkoušel, která bude lépe fungovat
16:36:23
23.07.2015
23.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sikula 23.07.15 16:28:27: To jako fakt?
16:28:27
23.07.2015
23.07.2015
sikula
-> Mates: já jezdím na predku, jedné straně kotouče desku osinek a na druhe dska.. střední cesta a při kochacce jedu na osinek a při sport jízdě dska
16:18:32
23.07.2015
23.07.2015
Mates
Tady se to rozjelo kvůli jedněm destičkám, když nebudou vyhovovat, tak dám jiné, ale rozhodně je zkusím.
-> Vena136: Byly to nějaké šity, ale kotouče jsou jak nové jen je líznu. Pak dej vědět, kdyžtak to jistí odtahovka .
-> Vena136: Byly to nějaké šity, ale kotouče jsou jak nové jen je líznu. Pak dej vědět, kdyžtak to jistí odtahovka .
11:17:29
23.07.2015
23.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Čokin: tak přesně takový styl mám já a bezproblémů...ale je pravda,že třeba feroda pakny a TRW pakny,co už se defakto balí ferodo do TRW obalu,bohužel,tak to prostě nebrzdí.Mám to na spotřebáku a jako by tam ty zadní brzdy nebyly A TRW origo byla uplně jiná pakna,světlá a ani to nepotřebovalo zajet a brzdilo to.Ferodo nějaký popel černý co to akorát práší,ujel jsem 50% tloušťky za pár tisíc a beztak to nebrzdí Původní komunistický pakny co jsem zničil,když se mě na okruhu rozlomil buben brzdily naprosto fenomenálně a bylo krásně cíti,jak auto sedá a nehrbí se na předek jako teď
11:04:37
23.07.2015
23.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: nevím,co jsi měl předtím,ale tak ostřeji stačí pořád klasika...vyzkoušej,kdyžt
ak to můžeš zahodit vždycky...
No a je zjištěno,ještě pozjistím víc a dneska snad píchnu při převozu auto na strobáč,abych se podíval,co to taky dělá a domluví se to.Ale bude víc aut a tak se musím nějak domluvit,jak to probíhá + se všema ostatníma potom.Mě to je defakto fuk,takže s tebou a s kámošem jak má šichty.Pak se může vyrazit a teda nemusí zase chcát
No a je zjištěno,ještě pozjistím víc a dneska snad píchnu při převozu auto na strobáč,abych se podíval,co to taky dělá a domluví se to.Ale bude víc aut a tak se musím nějak domluvit,jak to probíhá + se všema ostatníma potom.Mě to je defakto fuk,takže s tebou a s kámošem jak má šichty.Pak se může vyrazit a teda nemusí zase chcát
23:32:52
22.07.2015
22.07.2015
Toušík
U tak hezkého auta a zas takové komentáře:/ Není lepší i to rovnou přesunou do hádek? Já už bych se hlavně vykašlal na to rozvádění jaká deska je lepší a nedej bože nejlepší.. Pokud brzdí někomu perfektně Osinek super! Pokud někomu něco jiného taky príma, pokud jsou tady paka který kupujou drahý desky a nehodlají to pochopit tak je stejně budou kupovat stále.
23:30:24
22.07.2015
22.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Tady se zase pokvikuje.
23:16:47
22.07.2015
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 23:12:20: Já vím, taky tu buď on nebo m8 psali, že sériová deska hned blokuje kolo, což vyvrátil i MVM... Takže to pořád není žádný argument, mě se kola neblokují když nechci.
23:12:20
22.07.2015
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: myslím že Vencův argument byl o lepší dávkovatelnosti, nebo tak něco
22:51:29
22.07.2015
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: Sériový Ferodo je děs.
-> vhml 22.07.15 22:20:39: Netuším kde. Diskuzí na to téma bylo mraky, ale na jediný argument si nepamatuju.
-> M@rtin 22.07.15 22:40:47: Pamatuju, ale při vší úctě Martine myslím že v Mostě ty brzdy dostali daleko víc na frak než na ringu. Pochybuju,. že jsi tam tak zahřál gumy a potažmo brzdy. Nicméně jak už jsem psal, lepší teplotní odolnost jsem nikdy nepopíral, ale zároveň nechápu ten zásadní rozdíl v účinku, když i sériové deska dokáže na Škodovce fungovat na mezi adhere ohřátého semislicku.
-> vhml 22.07.15 22:20:39: Netuším kde. Diskuzí na to téma bylo mraky, ale na jediný argument si nepamatuju.
-> M@rtin 22.07.15 22:40:47: Pamatuju, ale při vší úctě Martine myslím že v Mostě ty brzdy dostali daleko víc na frak než na ringu. Pochybuju,. že jsi tam tak zahřál gumy a potažmo brzdy. Nicméně jak už jsem psal, lepší teplotní odolnost jsem nikdy nepopíral, ale zároveň nechápu ten zásadní rozdíl v účinku, když i sériové deska dokáže na Škodovce fungovat na mezi adhere ohřátého semislicku.
22:40:47
22.07.2015
22.07.2015
M@rtin
-> Tuner#2: Pamatuješ Most 2010?
Na feldě jsem tam uvařil ATE desky na chlazených kotoucich ATE powerdisc. Loni na Ringu nová kombinace nechlazenych, pouze vrtanych Cimrmanech s DS2500 nebyl žádné problém. Takže bych lepší desky vůbec nezatracoval. Jen za studena teda pohvizdujou, ale to mi nevadí
Na feldě jsem tam uvařil ATE desky na chlazených kotoucich ATE powerdisc. Loni na Ringu nová kombinace nechlazenych, pouze vrtanych Cimrmanech s DS2500 nebyl žádné problém. Takže bych lepší desky vůbec nezatracoval. Jen za studena teda pohvizdujou, ale to mi nevadí
22:34:23
22.07.2015
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: Naprosto ti rozumím, já bych potřeboval různý nastavení výšky podvozku
22:26:21
22.07.2015
22.07.2015
Čokin
-> Antony: Njn, ale co když člověk jezdí pro rohlíky a občas to veme na okruh
22:22:37
22.07.2015
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: samozřejmě máš pravdu, ale řeší se normální použití, tj. mimo okruh, amat. soutěže apod
22:20:39
22.07.2015
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 22:13:56: hledej šmudlo
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
22:20:15
22.07.2015
22.07.2015
Čokin
Nechci se Vám tady do toho nějak míchat chlapci, ale jezdím momentálně na předku Feroda serii na chlazených brembách a žádná brzdová brutalita to tedy není. V Brně po 3 kolech už to smrdělo a vadlo..... takže se chystám také na DSka. V normálnim provozu to brzdí to jo, ale na jízdní styl brzda - plyn si umím představit ostřejší brzdy. Dušan by mě určitě dal za pravdu, stím tedy že by to chtělo octavkovej posilovač.
22:14:17
22.07.2015
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: kdopak emigroval?
22:13:56
22.07.2015
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 19:24:38: Omila porad to same, ale argument zadny.
-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval
-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval
22:01:13
22.07.2015
22.07.2015
Eidy
-> Antony: Tady se sice válčí, ale každá armáda je na jiném kontinentu.