Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

16:42:56
23.07.2015
Mates
-> sikula: 3 3 Že bych vyzkoušel, která bude lépe fungovat 1
16:36:23
23.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
16:28:27
23.07.2015
sikula
-> Mates: já jezdím na predku, jedné straně kotouče desku osinek a na druhe dska.. střední cesta a při kochacce jedu na osinek a při sport jízdě dska3
16:18:32
23.07.2015
Mates
Tady se to rozjelo 9 kvůli jedněm destičkám, když nebudou vyhovovat, tak dám jiné, ale rozhodně je zkusím.



-> Vena136: Byly to nějaké šity, ale kotouče jsou jak nové jen je líznu. Pak dej vědět, kdyžtak to jistí odtahovka 1 .
11:17:29
23.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Čokin: tak přesně takový styl mám já a bezproblémů...ale je pravda,že třeba feroda pakny a TRW pakny,co už se defakto balí ferodo do TRW obalu,bohužel,tak to prostě nebrzdí.Mám to na spotřebáku a jako by tam ty zadní brzdy nebyly 8 A TRW origo byla uplně jiná pakna,světlá a ani to nepotřebovalo zajet a brzdilo to.Ferodo nějaký popel černý co to akorát práší,ujel jsem 50% tloušťky za pár tisíc a beztak to nebrzdí 10 Původní komunistický pakny co jsem zničil,když se mě na okruhu rozlomil buben brzdily naprosto fenomenálně a bylo krásně cíti,jak auto sedá a nehrbí se na předek jako teď 8
11:04:37
23.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: nevím,co jsi měl předtím,ale tak ostřeji stačí pořád klasika...vyzkoušej,kdyžt ak to můžeš zahodit vždycky...4



No a je zjištěno,ještě pozjistím víc a dneska snad píchnu při převozu auto na strobáč,abych se podíval,co to taky dělá a domluví se to.Ale bude víc aut a tak se musím nějak domluvit,jak to probíhá + se všema ostatníma potom.Mě to je defakto fuk,takže s tebou a s kámošem jak má šichty.Pak se může vyrazit a teda nemusí zase chcát 3
23:32:52
22.07.2015
Toušík
U tak hezkého auta a zas takové komentáře:/ Není lepší i to rovnou přesunou do hádek? Já už bych se hlavně vykašlal na to rozvádění jaká deska je lepší a nedej bože nejlepší.. Pokud brzdí někomu perfektně Osinek super! Pokud někomu něco jiného taky príma, pokud jsou tady paka který kupujou drahý desky a nehodlají to pochopit tak je stejně budou kupovat stále.
23:30:24
22.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Tady se zase pokvikuje. 1
23:16:47
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 23:12:20: Já vím, taky tu buď on nebo m8 psali, že sériová deska hned blokuje kolo, což vyvrátil i MVM... Takže to pořád není žádný argument, mě se kola neblokují když nechci.
23:12:20
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: myslím že Vencův argument byl o lepší dávkovatelnosti, nebo tak něco
22:51:29
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: Sériový Ferodo je děs.



-> vhml 22.07.15 22:20:39: Netuším kde. Diskuzí na to téma bylo mraky, ale na jediný argument si nepamatuju.



-> M@rtin 22.07.15 22:40:47: Pamatuju, ale při vší úctě Martine myslím že v Mostě ty brzdy dostali daleko víc na frak než na ringu. Pochybuju,. že jsi tam tak zahřál gumy a potažmo brzdy. 4 Nicméně jak už jsem psal, lepší teplotní odolnost jsem nikdy nepopíral, ale zároveň nechápu ten zásadní rozdíl v účinku, když i sériové deska dokáže na Škodovce fungovat na mezi adhere ohřátého semislicku.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:51:52
22:40:47
22.07.2015
M@rtin
-> Tuner#2: Pamatuješ Most 2010?

Na feldě jsem tam uvařil ATE desky na chlazených kotoucich ATE powerdisc. Loni na Ringu nová kombinace nechlazenych, pouze vrtanych Cimrmanech s DS2500 nebyl žádné problém. Takže bych lepší desky vůbec nezatracoval. Jen za studena teda pohvizdujou, ale to mi nevadí
22:34:23
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: Naprosto ti rozumím, já bych potřeboval různý nastavení výšky podvozku 81
22:26:21
22.07.2015
Čokin
-> Antony: Njn, ale co když člověk jezdí pro rohlíky a občas to veme na okruh1 4
22:22:37
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: samozřejmě máš pravdu, ale řeší se normální použití, tj. mimo okruh, amat. soutěže apod 4
22:20:39
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 22:13:56: hledej šmudlo 4



-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:21:17
22:20:15
22.07.2015
Čokin
Nechci se Vám tady do toho nějak míchat chlapci, ale jezdím momentálně na předku Feroda serii na chlazených brembách a žádná brzdová brutalita to tedy není. V Brně po 3 kolech už to smrdělo a vadlo..... takže se chystám také na DSka. V normálnim provozu to brzdí to jo, ale na jízdní styl brzda - plyn si umím představit ostřejší brzdy. Dušan by mě určitě dal za pravdu, stím tedy že by to chtělo octavkovej posilovač.
22:14:17
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: kdopak emigroval? 1
22:13:56
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 19:24:38: Omila porad to same, ale argument zadny. 4



-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval 4
22:01:13
22.07.2015
Eidy
-> Antony: Tady se sice válčí, ale každá armáda je na jiném kontinentu. 1
Extreme Tyres