Mates 14.09.08 11:06:56 napsal: -> Péďa17: To já to nebudu mít dodělaný,ale pojedu.
to budem dva kteří to budou mít nedodělané
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
21:03:09
22.09.2008
22.09.2008
Péďa17
11:06:56
14.09.2008
14.09.2008
Mates
-> Péďa17: To já to nebudu mít dodělaný,ale pojedu.
10:26:29
14.09.2008
14.09.2008
Péďa17
Mates 13.09.08 18:20:04 napsal: Péďa17 12.09.08 23:10:00 napsal:
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.
taky jedu na 99%,ještě musím něco málo předělat na škodovce.Jenom doufám že do té doby budu pracovně na Modravě
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.
taky jedu na 99%,ještě musím něco málo předělat na škodovce.Jenom doufám že do té doby budu pracovně na Modravě
18:58:18
13.09.2008
13.09.2008
Mates
Mates 13.09.08 18:20:04 napsal:
Péďa17 12.09.08 23:10:00 napsal:
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.Tak jsem se zaregistroval
Péďa17 12.09.08 23:10:00 napsal:
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.Tak jsem se zaregistroval
18:20:04
13.09.2008
13.09.2008
Mates
Péďa17 12.09.08 23:10:00 napsal:
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jeduNa 99% pojedu,ale ještě jsem se nezaregistroval.CHci vyzkoušet hudbu a doufám,že tam nebu jedinej.
23:10:00
12.09.2008
12.09.2008
Péďa17
Jedeš do Běšin???Já pokud budu mít čas tak jedu
20:13:45
09.09.2008
09.09.2008
ready
-> Mates: Čus kámo, poslouchám od tebe ty písničky.Celkem v pohodě, už se těším až to poslechnem v šáde
17:34:09
08.09.2008
08.09.2008
Mates
-> Péďa17: Tak ho nemá.
17:17:01
08.09.2008
08.09.2008
Péďa17
Mates 08.09.08 16:55:27 napsal: -> Péďa17: Možná bych měl černej strop,zeptám se táty.Neměl náhodou Ondra černý strop ztrop z fáva ve škodovce??
má
má
16:55:27
08.09.2008
08.09.2008
Mates
-> Péďa17: Možná bych měl černej strop,zeptám se táty.Neměl náhodou Ondra černý strop ztrop z fáva ve škodovce??
22:51:38
07.09.2008
07.09.2008
Péďa17
-> Mates 07.09.08 18:44:45: Tak nic,já scháním černej
18:44:45
07.09.2008
07.09.2008
Mates
-> Péďa17: Ten středovej nemám.Za ten stropní panel bych chtěl 400Kč.Je to se vším.Je béžovej.
22:02:24
06.09.2008
06.09.2008
Péďa17
Mates 06.09.08 10:25:22 napsal: -> Péďa17: Ten panel myslíš ten stropní se zrcátkem,nebo středový jak jsi chtěl??
Ten stropní,pokud bys si měl i ten středovej tak ho taky beru
Ten stropní,pokud bys si měl i ten středovej tak ho taky beru
10:25:22
06.09.2008
06.09.2008
Mates
-> Péďa17: Ten panel myslíš ten stropní se zrcátkem,nebo středový jak jsi chtěl??
22:22:45
05.09.2008
05.09.2008
Péďa17
Tak ty sedačky neberu,kamarád je chtěl ale rozmyslel jsi to.ale ten panel se zrcátkem si vezmu
15:44:26
01.09.2008
01.09.2008
Mates
-> Péďa17: Ten tunel druhý nemám.Fotky mám od soboty,ale není kam je dát,maximálně na rajce,ale tam nejde popis,ale zkusím to tam dát a tady udělat popis.
21:54:13
31.08.2008
31.08.2008
Péďa17
Mates 31.08.08 20:53:34 napsal: -> Turbo Péďa17: Ten má táta ve škodovce
Nemáš ještě jeden???A kdy budou fotky tátovo škodovky???
Nemáš ještě jeden???A kdy budou fotky tátovo škodovky???
20:53:34
31.08.2008
31.08.2008
Mates
-> Turbo Péďa17: Ten má táta ve škodovce
16:54:34
31.08.2008
31.08.2008
Péďa17
Mates 30.08.08 17:21:22 napsal: -> Turbo Péďa17: tak tunel nemám,zrcatko mám,ale s kompletním stropem a to se mi sundavat nechce,kdyby se to někomu hodilo kompletně.
nebo jestli máš tunel z felicie tak to nevadí bral bych ho
nebo jestli máš tunel z felicie tak to nevadí bral bych ho