Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

09:44:15
12.06.2011
Mates
-> 4FELDA4: Dík,jsem rád že se líbí.
21:12:20
10.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: ani nová škodovka není tak pekná ako je tvoja klobúk dolu4 4 4
upraveno 1x, naposled 10.06.2011 21:13:02
21:44:59
30.05.2011
Mates
Konečně jsem spasoval dveře,byla to pakárna,nevím proč to nešlo,před lakem to sedělo parádně.

Pak jsem zatřel PUR barvou,odřená a zastříkaná místa a nakonec jsem usadil zadní vzpěru mezi tlumiče.
11:05:43
28.05.2011
Mates
-> Pavel P..: Říkal jsem co s tím dělal,prý to už bylo a muselo vyklepat,ale ani náhodou to nebylo.Poznal jsem to podle toho,že vzadu praskla barva a jak to bylo zvlněné. Až tam pojedu,tak si o tom promluvím z ostatnimi co na tom dělali.



-> minno: Přední už jsou na dobro,ale zadní levé pořád nejdou na zámky.
upraveno 1x, naposled 28.05.2011 11:07:09
20:52:30
27.05.2011
minno
-> Mates: dvere už máš finálne usadené, alebo sa ešte budú dopasovávať?
18:56:41
27.05.2011
Péďa17
-> ready: máš pravdu
18:47:21
27.05.2011
Martin/125/
Nádberná...
18:01:01
27.05.2011
Pavel P..
-> Mates: přesně to jsem myslel tu dolní hranu, docela to kazí dojem toho novýho a hezky rovnýho předku... a jestli to lakýra zkurvil tak to bych mu poděkoval a nechal ho bezplatně vyměnit a nalakovat novej blatník, jinak by nedostal ani korunu.8
upraveno 1x, naposled 27.05.2011 18:01:51
17:25:54
27.05.2011
Chester škoda 120
no není co dodat vypadá parádně 4
16:40:29
27.05.2011
castrol
-> Mates: nebud kriticky je to super,musis si povedat ani nova skoda nebola takato dokonala
16:10:47
27.05.2011
Mates
-> Placko: snad jo,vepředu mám ještě možnost uříznout mrtvý závit,ale počkám až si to sedne.

Vzadu můžu max. vyměnit domek z garde za vlečkový,dělá to na domku cca 2 cm.Ale pak už mi to bude škrtat o pneu,když tam budou podložky.
upraveno 3x, naposled 27.05.2011 16:11:52
16:08:42
27.05.2011
Placko
-> Mates: ked to bude tak ako na tejto foto tak to bude brutal 2 4
16:06:27
27.05.2011
Mates
-> Pavel P..: Nevím co vidíš,jestli myslíš jak není zavřená kapota??Jinak ty blatníky a čelo je origo vyroba.Pokud myslíš dole tu hranu co se napojuje na čelo,tak to udělal lakýra,poškodily je.

-> Michal3119: Dík

-> castrol: Dík,ale dokonalé to není,ale dík.

-> Placko: Zkoušel jsem jak by to vypadalo na kolech a trochu níž.Takhle by to byla pecka,ještě vzadu víc vytahlé kola.



Nejsem dobrej v photoshopu,tak nekomentovat.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 27.05.2011 16:06:27
15:51:34
27.05.2011
castrol
tu uz nema zmysel nic pisat je to proste dokonale
15:49:18
27.05.2011
Michal3119
Nádhera. JDe k oblíbeným.
15:46:06
27.05.2011
Placko
vyzerá moc pekne 2 4 krásna práca ....ešte ten čumák viíac k zemi a bude to brutal 4 4
15:31:29
27.05.2011
Pavel P..
Co to je za podivně tvarovanej pravej blatník?
15:20:02
27.05.2011
Mates
-> stika87: Kliky jsem chtěl hlavně origo černé aby to vyniklo.Jinak už si to můžeš představit jak to vypadá,ze předu je kompletní jen chybí zrcátka(Beskydy) a ty jsou červené a packy černé.

U tvého auta bych to taky udělal v černé barvě,já když měl masku před tím v barvě,tak mi to přišlo jak Wartas 3.
upraveno 1x, naposled 27.05.2011 15:21:05
15:15:24
27.05.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: az to budes mit dostavene tak jsem zvedavej prave na origo masku a cerny kliky protoze nad tim premyslim 3
15:12:14
27.05.2011
Mates
-> stika87: Mě se o taky líbí,alespon něco1,čím mě mile překvapil
Extreme Tyres