skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
12:16:02
02.07.2011
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: viděl jsem to akorát v dílně,pokud už čelo všude krásně sedí a není tam spoiler tak to je ok.stavím se bud v uterý jak pojedu od doktora z klatov nebo ve středu.ještě ti napíšu sms
11:14:39
02.07.2011
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: náhodou to vypadá dobře,už tam není ten spoiler na kapotě a je to o moc hezčí.
10:48:41
02.07.2011
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: chtělo by pak udělat nové fotky do jeho karty.škoda toho zadního čela že je z rapida
10:45:32
02.07.2011
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: Nemá tam ještě olej,nastříkaný lemy,brzdovou trubku,ale jinak je asi hotovo a zase se schová do garáže na nějaký čas.
09:58:29
02.07.2011
02.07.2011
Péďa17
-> Mates: chci se zeptat jak táta pokročil na svém autu?
09:37:20
02.07.2011
02.07.2011
Mates
-> Šulda: Díky,ted jich už moc nebude.Auto je skoro hotové,pak až budu jezdit,tak udělám fotky,ale bude to asi až příští rok.
09:28:53
02.07.2011
02.07.2011
Šulda
-> Mates: jednou začas přidáš jen jednu fotku ale stojí to zato :D
09:24:54
02.07.2011
02.07.2011
Mates
-> Péďa17: Tam byl Toman,ale mě to přijde trochu jiná práce,ale možná se pletu.V Běšinech to mělo hrany,jak od folie,ale u něj co tam měl se nedal poznat přechod,podle mně to bylo dělané pistolí.
-> Tuner#2: Daleko to k tomu má,ale byla to precízní práce.
Ohledně jednoho budíku.Mě se to tak líbí,je fakt že tam je hodně místa,ale žádné vypínače atd. už jsem nechtěl a jeden budík mi stačí,tak jsem to dal dolů.
-> Tuner#2: Daleko to k tomu má,ale byla to precízní práce.
Ohledně jednoho budíku.Mě se to tak líbí,je fakt že tam je hodně místa,ale žádné vypínače atd. už jsem nechtěl a jeden budík mi stačí,tak jsem to dal dolů.
22:18:13
01.07.2011
01.07.2011
Péďa17
-> Tuner#2: nn tam měli vystaven blok motoru do škodovky 742 byla to jaka si imitace karbonu,jinak stebou souhlasím ohledne toho budíku
22:04:46
01.07.2011
01.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: -> Péďa17: Pokud myslíte tohle: img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../363_33578_190.
jpg tak to mělo do karbonu hoooooodně daleko.
BTW: Škoda že je tam jen jeden budík, vypadá to divně, chtělo to ještě teplotu oleje a nebo voltmetr.
BTW: Škoda že je tam jen jeden budík, vypadá to divně, chtělo to ještě teplotu oleje a nebo voltmetr.
22:00:01
01.07.2011
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: Nebyl Toman v Běšinech?někdo tam vystavoval podobné věci,hlavně blok motoru v karbonu neměl chybu
21:52:23
01.07.2011
01.07.2011
Mates
-> Péďa17: Uvidím pokud mě bude oslnovat ten přeleštěný hliník,tak bych ho potahnul.
V Klatovech u Tomana,kde jsem ji koupil tak se mi hlavně líbily kola,palubka felda vše nastříkané karbonem,viděl jsem to poprvém a nejdřím jsem myslel že je to folie,ale bylo to lakované.Bude to asi pěkný nářez.
V Klatovech u Tomana,kde jsem ji koupil tak se mi hlavně líbily kola,palubka felda vše nastříkané karbonem,viděl jsem to poprvém a nejdřím jsem myslel že je to folie,ale bylo to lakované.Bude to asi pěkný nářez.
21:46:21
01.07.2011
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: je to jen na tobě,časem uvidíš jak se ti to bude líbit
21:43:18
01.07.2011
01.07.2011
Mates
-> Péďa17: Asi to nechám zatím takhle,časem uvidím.
21:40:13
01.07.2011
01.07.2011
Péďa17
-> Mates: pěkná uprava,ale tou folii by chtělo potáhnout jěště něco na palubce.
08:06:02
16.06.2011
16.06.2011
Mates
-> PetrDNX: Díky,ale nemyslím si že je nej ta tvoje je taky nádherná i když slouží k něčemu jinému.
20:48:43
15.06.2011
15.06.2011
PetrDNX
Moc hezká a poctivá práce,řekl bych jedna z těch nej tady,tak to má být Muzika je dobrá,když nezpívá motor
21:21:28
14.06.2011
14.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: hudbu ani nepotrebuješ stačí počúvat motor a to je naj hudba
12:21:19
14.06.2011
14.06.2011
Mates
-> 4FELDA4: Já moc na detaily nejsem,ale když už jsem to dělal od základu,tak jsem musel,aby mě to jednou nemrzelo.
Hudbu jsem taky dělal do dětailu,ale nakonec se změnily plány a rozprodal jsem ji a bednu vozí brácha a výplně se válí ve skladu.
Tak to vždy je,když se to tam nehodí.
Hudbu jsem taky dělal do dětailu,ale nakonec se změnily plány a rozprodal jsem ji a bednu vozí brácha a výplně se válí ve skladu.
Tak to vždy je,když se to tam nehodí.
20:51:37
13.06.2011
13.06.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Mates: ved si dal do néj kolko práce,času a penazí a robiš to do detailov to sa mi páči