skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:09:43
16.09.2011
16.09.2011
Mates
-> Kurier Grobar: Víc fotek je na rajčeti,ale pokud chceš detailnější tak ho udělám,ale je to stejně chycené jen na ty dva šrouby do kastle.
18:07:08
16.09.2011
16.09.2011
Mates
-> Péďa17: Dík,ale když jsem do toho ryl na slunci,tak to malinko změklo,ale vrátilo se to a ve stínu je to tvrdé.Říkal mi to u zemana,že to může dělat,ale musí se to vrátit.
16:17:44
16.09.2011
16.09.2011
Kurier Grobar
-> Mates: čavko, viacej fotiek z uchytenia pásov nemáš?
14:21:33
16.09.2011
16.09.2011
Péďa17
-> Mates: gratuluji
11:17:31
16.09.2011
16.09.2011
Mates
Konečně holka dozrála pod zářičem,to mi spadl šutrák ze srdce.Ještě to má malé nedostatky,ale to se opraví.Hlavně ten lem není poznat,že byl znovu lakován.
Tak se zase mohu pustit do práce,ale běšiny na 95% nepojedu pořád není motor a hlavně to nebrzdí,nějak nefunguje posilovač a má další mouchy.
Tak se zase mohu pustit do práce,ale běšiny na 95% nepojedu pořád není motor a hlavně to nebrzdí,nějak nefunguje posilovač a má další mouchy.
18:36:00
22.08.2011
22.08.2011
Mates
-> Lukáš Černý: No ještě ho nemám,ale snad bude.
12:09:33
22.08.2011
22.08.2011
Lukáš Černý
Blahopreji k novemu motoru
10:31:32
17.08.2011
17.08.2011
Mates
-> hany: to jo,snad to bude dobré
21:35:08
16.08.2011
16.08.2011
hany
-> Mates: tak aspoň že na tom dělá
09:13:03
15.08.2011
15.08.2011
Mates
-> hany: Minulý týden jsem mu volal,tak už je lem v plniči,ale zkouška laku ještě není.Zkoušel to ozařovat,prý se mu to zdá, že je to tvrdé,ale to uvidím až to vyzkouším.Doufám, že to rychle udělá a stihnu sraz,ale pokud to nevytvrdne, tak mu to tam nechám, dokud to nebude OK.
22:18:11
14.08.2011
14.08.2011
hany
-> Mates: tak jak to dopadlo s lakem? muj je parádně tvrdej
17:20:33
19.07.2011
19.07.2011
hany
-> Mates: folie snesou hodně... nezapomeň že do auta paží slunce... a u motoru taky nebývá nejchladnějc
20:18:02
15.07.2011
15.07.2011
Mates
-> havlik: Protože,jak ho znám,tak to bude tam stát do zimy,má jiné zakázky.
S tím nic nenadělám když chci,aby to nějak opravil a stejně sraz už nestíhám.jen aby to tam nějak nepoškodil.
S tím nic nenadělám když chci,aby to nějak opravil a stejně sraz už nestíhám.jen aby to tam nějak nepoškodil.
19:38:37
15.07.2011
15.07.2011
havlik
-> Mates: proc na par mesicu?
19:36:10
15.07.2011
15.07.2011
Mates
-> hany: Snad ne,ale mám strach o folie na oknech,nevím kolik snesou.
Jinak zářiče jsou to tyhle,má tam regulovatelnou teplotu.
Příští týden se s ní na pár měsícu zase rozloučím,to bude zase v garáži skoro prázdno.
Jinak zářiče jsou to tyhle,má tam regulovatelnou teplotu.
Příští týden se s ní na pár měsícu zase rozloučím,to bude zase v garáži skoro prázdno.
10:30:05
15.07.2011
15.07.2011
hany
-> Mates: nic se nepokroutí... uv zářič ti nezkroutí plasty a pokud má jenom nějakej teplomet tak stejně nedá víc jak 80 °c a to se plasty nekroutěj
08:06:37
11.07.2011
11.07.2011
Mates
-> Péďa17: -> hany: Snad to přežije ve zdraví,aby se mi nevrátila pokroucená.
Možná už se rýsuje i motor,nejspíš ho vezmu od Upíra 130,doufám že to vyjde a na jaře se objevím na nějakém srazu.Letošní Běšiny už jsou nereálné.
Možná už se rýsuje i motor,nejspíš ho vezmu od Upíra 130,doufám že to vyjde a na jaře se objevím na nějakém srazu.Letošní Běšiny už jsou nereálné.
21:06:21
10.07.2011
10.07.2011
hany
-> Mates: tak aspoň že tak
21:03:20
10.07.2011
10.07.2011
Péďa17
-> Mates: tak aspon nějaká dobrá zpráva
20:22:49
10.07.2011
10.07.2011
Mates
Tak dneska se zastavil lakýra a už taky neví co to může dělat.Má ted lakovat stejnou barvou mini coopera a ani se mu do toho nechce.
Prý mu to míchal od standoxu,že on už nemůže dělat s touhle bází,ale jen vodou.
Takže jim to říkal a mám jim to přivést na dílnu,že zkusí udělat nějaký zkoušky barvy.A lakýra to zkusí ještě dát pod zářiče,tak doufám,že to nezničí introš.
Prý mu to míchal od standoxu,že on už nemůže dělat s touhle bází,ale jen vodou.
Takže jim to říkal a mám jim to přivést na dílnu,že zkusí udělat nějaký zkoušky barvy.A lakýra to zkusí ještě dát pod zářiče,tak doufám,že to nezničí introš.