
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Kocvin: Že by taky nějaký brouk? U nás je něco podobné s duby,ale ne v takové míře

-> doly120: tak víš jak, příklad naše vesnice.. dement, žijící sám, nemajíc co na práci, vlastnící les, šit traktor a stavení kde je bordel jak když utekly rusáci od rozdělaný práce, jeho nejlepší přítel a zřejmě i milenec je kůň, kterým tahá klády ze svahu... a denně tě tady obtěžuje tím že jezdí několikrát tam a zpět od časného rána do pozdního odpoledne a někdy i večera do setmění ... si řikáš jakej klid je na vesnici.. žádnej provoz žejo..... jo hovno. provoz stejnej ale s něčím co po silnici smělo jezdit za minulýho režimu...
-> krtik: Byly jen dva, takže to bylo jasné kde skončí..
-> doly120: To teda..
Ale v mém lese mám teď problém spíš s jasany.. Něco je nahlodává a nakonec uschnou.. Už jsem skácel tak 15 kousků.. 

-> doly120: To teda..


-> Borderer: tak jasný, když má čtyřčlenná rodina potřebu vytápět domek zamejšlenej před padesáti lety pro dvě až tři generace tak asi ano, vyjde to draho :-D a i tak tam bude v zimě relativně chladno :D
-> Lukyn742: už aby to bylo :D všechny nahnat do práce zrušit volno aby nikoho nenapadaly píčoviny a bude klid :D
-> Lukyn742: už aby to bylo :D všechny nahnat do práce zrušit volno aby nikoho nenapadaly píčoviny a bude klid :D
-> Tomaso435: Ty bys všechno zakazoval
Máme to papírově vše v pořádku..
-> Kocvin: Nj,kurovec je svině
v Létě ještě pár javorů a stačí
To bude větší záhul 
-> Tomaso435: Někdo jezdí do lesa pro zábavu,relax. Jak píše kolega -> Kocvin: naprosto souhlasím
-> Lukyn742:

Máme to papírově vše v pořádku..
-> Kocvin: Nj,kurovec je svině



-> Tomaso435: Někdo jezdí do lesa pro zábavu,relax. Jak píše kolega -> Kocvin: naprosto souhlasím
-> Lukyn742:

-> Kocvin 13.04.17 19:27:30: Tykjávo, ty ATSa na tym
.

-> Tomaso435: No ono to je jen otázka času než to tady u nás zakážou ...
-> Tomaso435: Jenže to máš jako se vším, nemůžeš počítat vlastní čas a práci. A i kdyby se to dřevo kupovalo, vyjde to levněji než plyn či elektrika. Do toho se nemusí dělat rozdíl denní vs. noční proud, horký vody co hrdlo ráčí, slušná fyzička a další benefity.
Například když sem nasranej k nepříčetnosti, čapnu kalač a jdu štípat dřevo, úžasně uklidňující. 


-> Kocvin: zakázal bych mít svuj les. Jenom s tim každej votravuje a znepříjemnuje život :D Traktory taky.. smrad kravál. věčina bez značek pač šroty.... už se ani nedivím že ten autodrom by ty lidi nejrači vypálili... Jistě. Já v tomhle případě taky kdybych to měl vedle baráku...
-> Tomaso435: Když máš svůj les, tak ti nic jiného nezbývá :) Místo fitka či jiných kravin zajdu párkrát v roce do lesa, odreguju se s pilou, odreaguju se s traktorem a je mi hej :) Navíc to teplo je pak vydřené a tudíž "lepší"..
Jinak já dneska konečně dokončil vozík.. :) Teda ještě dodat kolové šrouby a přizpůsobit nástavbu nové korbě.. :)

Jinak já dneska konečně dokončil vozík.. :) Teda ještě dodat kolové šrouby a přizpůsobit nástavbu nové korbě.. :)
-> Lukyn742: právě, bych to zakázal.. Jenom z toho důvodu že nám to tu od doby co poleví sníh až do doby co napadne další sníh imrvére několikrát denně jezdí kolem baráku :-D
-> Tomaso435: Tohle je u nás na venkově sport 

-> doly120: a ted mi řekni jakej je rozdíl v tom si pustit přímotom kterej má pořizovací cenu 1500kč uděláš cvak a topí za XXkč versus traktor nafra zkurvenej řetěz pily, benál v pile, práce jak na kostele, převíst to, rozřezat to , naštípat to uklidit to, a pak pro to chodit a topit s tím .... vyplatí se to ? Když teda ještě stále nepočítám cenu dřeva...
-> doly120: Ale smrkové..
Tím se moc dlouho neohřeješ..


-> krtecek: Není vůbec zač - a navíc proč se nezeptat: "těžko na cvičišti, lehko na bojišti" anebo přesněji metoda "6P" (Pořádná Příprava Prostředek Proti Posraný Práci).
(Jsem ten přípravek upravoval nejmíň 2x a ještě by snesl).
(Jsem ten přípravek upravoval nejmíň 2x a ještě by snesl).
-> Jozka: díky za vysvětlení...holt jste tu samej profesionál
já zatím jen teoretik

-> krtecek: Motor leží na vozejku vlastní vahou ve třech bodech - sice držáky (na příčku) jsem vytvaroval do úzkých "U", do kterých zapadají do pásoviny nesoucí silentbloky, ale stejně je lepší ho na jedný straně přidrátovat, aby se nekácel - resp. kácel současně s celým přípravkem.
U 742 po povolení šroubů motor zapadne a může se couvat, u MB vadí konce blatníků, který jsou níž, než plocha šavlí se šrouby a navíc i roh sacího pláště chladiče, zas kterej koliduje s přírubou - proto sešroubovat trochu dolů.
Sundání příčky cca jak píšeš - nějak motor podepřít, sundat, nasadit.. měl jsem na podepření svařenej vehement že tří jeklů, ale při posledním (další už nebude) půjčení se ztratil.
Kdybys to nechával dělat, tak přední kolečko by bylo lepší otočný..
U 742 po povolení šroubů motor zapadne a může se couvat, u MB vadí konce blatníků, který jsou níž, než plocha šavlí se šrouby a navíc i roh sacího pláště chladiče, zas kterej koliduje s přírubou - proto sešroubovat trochu dolů.
Sundání příčky cca jak píšeš - nějak motor podepřít, sundat, nasadit.. měl jsem na podepření svařenej vehement že tří jeklů, ale při posledním (další už nebude) půjčení se ztratil.
Kdybys to nechával dělat, tak přední kolečko by bylo lepší otočný..
-> MATTESS: tohle je všechno super...ale co když budu chtět sundat tu motorovou příčku a něco s ní podělat?
to zas jedině ještě další zvedák a podepřít to, sundat příčku a dokud ju nevrátím tak s tím nehybat 


-> krtecek: takový pomocník je prima
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../029_2005-12- 01_07-01-43_29.JPG
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../029_2005-12- 01_07-01-43_29.JPG
-> Luky: tak vodorovnej směr je mi jasnej..že odtrhnout...ale ten svislej mi nešel moc do hlavy..však to tím podepřu a pak tu příčku sundám ne..a tím padem bych neměl nic posouvat nahoru a důle..bo ne?? ještě jsem to nedělal, ale logicky mi to tak přijde..

-> krtecek: asi kvůli motorové příčce, popř. odtrhnout motor od převodů asi?
-> Jozka: hm...zajímavé..že by mi někdo něco takového udělal? jsem právě přemýšlel jak s tím budu labórovat v tej mojí malé garáži...z boku to drží ten motor za co? za tu konstrukci pro silentbloky?? a proč bych měl potom "snižovat výšku"?? nějakej zádrhel tam?
-> krtecek: Tříkolka kdysi dosti oblíbená - zajedeš, nastavíš šroubama výšku podpěr, uvolníš buď motor (nebo celej agregát), snížíš výšku (hlavně u MB) a vyjedeš ven.. Má to nějaký mouchy, ale když není k mání jiný zdvihadlo, tak se dá.
-> Jozka: co to máš za pěknej forichtung na ten motór? :) to se mi páčí...
Vysunul nemocnou převodovku - sice už někdy v pátek, ale že související úkony, tak agregát stagnuje v této podobě i dnes..
-> Jarda: pikapa jasne
-> OTA-MTX 11.04.17 21:01:26: Ty to mas v N1?

-> OTA-MTX: prý jezdí několik MTX na pickup papírech 

-> StepaNoFUN 07.04.17 21:03:31: Přesně jak píšeš :) Ale 161 byla ještě dobrá a relativně spolehlivá.. Tak jako celá jedničková řada.. Poruchový hybridy byly až 162 atd.. 

Ne já,ale brácha mi udělal k narozeninám.
Přívěšek na klíče v nerezu.

-> Jarda: nevím o tom, ono docela vzorek ubejvá když s tím jezdíš po silnici (proto se otáčej), a když ještě na tom máš čelnák tak to kor ubejvaj
-> Athlonek: tera
-> palinator 10.04.17 10:18:28: koukam, ze to je 4x4 zetor, to jde slozit takova prevodovka?
p.s.
nejsou nelegalni takhle obracene sipaky?
img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../12723693-zetor-12145- 12245-1.jpg
p.s.
nejsou nelegalni takhle obracene sipaky?
img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../12723693-zetor-12145- 12245-1.jpg
-> StepaNoFUN 07.04.17 21:03:31:
Já jel jednou s natuněnou 12145 a ta měla rychlou trojku (rychlejší než čtyřku), čímž se změnilo schema řazení. A jako potahovej traktor to uhánělo hezky. Akorát když to mělo za sebou 11t řepky, tak se tomu v Církvici do kopce moc nechtělo.
Já jel jednou s natuněnou 12145 a ta měla rychlou trojku (rychlejší než čtyřku), čímž se změnilo schema řazení. A jako potahovej traktor to uhánělo hezky. Akorát když to mělo za sebou 11t řepky, tak se tomu v Církvici do kopce moc nechtělo.

-> castrol 07.04.17 19:23:55: Vari nebo Terra?
todle snad uz neohnu... casto urazenej tlumic prijde posunout, jen nevim, jestli do mista zluteho nebo cerveneho puntiku, co myslite?
-> castrol: Myslel som

-> isti: kua to som chcel do obludaria 

-> castrol: To si spravil ty?

-> StepaNoFUN: tady u nás taky jedna na nich jezdí, stříbrný kombík
-> Nwkt: Uvidíme... Pokud bude kontakt, tak to asi bude slyšet hoooodně daleko. :-D
-> StepaNoFUN: Parkuj metr od obrubníku 

-> Kocvin: Myslel jsem si to. Jestli si dobře pamatuju, tak 80 = 4V bez turba, 100 = 4V v turbu, 120 = 6V bez turba, 160 = 6V v turbu... Aneb základní řada... inovace 161 s kotoučema, nesmyslným převodem do rychla atd. neřeším...
Dobrousil jsem předpslední vrstvu (stříkací tmel před plničem) na Speedlinech... Včera objednaný dlouhý šrouby a nový gumy (205/60 R15 - přece nebudem na kola po renovaci cpát jetý gumy)...
Aneb letos možná bude Oktávka na Speedlinech... :-D
Aneb letos možná bude Oktávka na Speedlinech... :-D
-> StepaNoFUN 03.04.17 07:51:17: Tak tak.. 24V soustavu mají šestiválce, osmdesátky a stovky mají normálně 12V.. A jinak než došlo ke sloučení se ZTS v roce 81 tak se Crystal vyráběl normálně v Brně, takže bych ten otočený startér nedával na triko slovakům.. 
