![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tomaso435: Tohle je u nás na venkově sport ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> doly120: a ted mi řekni jakej je rozdíl v tom si pustit přímotom kterej má pořizovací cenu 1500kč uděláš cvak a topí za XXkč versus traktor nafra zkurvenej řetěz pily, benál v pile, práce jak na kostele, převíst to, rozřezat to , naštípat to uklidit to, a pak pro to chodit a topit s tím .... vyplatí se to ? Když teda ještě stále nepočítám cenu dřeva...
-> doly120: Ale smrkové..
Tím se moc dlouho neohřeješ..![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> krtecek: Není vůbec zač - a navíc proč se nezeptat: "těžko na cvičišti, lehko na bojišti" anebo přesněji metoda "6P" (Pořádná Příprava Prostředek Proti Posraný Práci).
(Jsem ten přípravek upravoval nejmíň 2x a ještě by snesl).
(Jsem ten přípravek upravoval nejmíň 2x a ještě by snesl).
-> Jozka: díky za vysvětlení...holt jste tu samej profesionál
já zatím jen teoretik
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> krtecek: Motor leží na vozejku vlastní vahou ve třech bodech - sice držáky (na příčku) jsem vytvaroval do úzkých "U", do kterých zapadají do pásoviny nesoucí silentbloky, ale stejně je lepší ho na jedný straně přidrátovat, aby se nekácel - resp. kácel současně s celým přípravkem.
U 742 po povolení šroubů motor zapadne a může se couvat, u MB vadí konce blatníků, který jsou níž, než plocha šavlí se šrouby a navíc i roh sacího pláště chladiče, zas kterej koliduje s přírubou - proto sešroubovat trochu dolů.
Sundání příčky cca jak píšeš - nějak motor podepřít, sundat, nasadit.. měl jsem na podepření svařenej vehement že tří jeklů, ale při posledním (další už nebude) půjčení se ztratil.
Kdybys to nechával dělat, tak přední kolečko by bylo lepší otočný..
U 742 po povolení šroubů motor zapadne a může se couvat, u MB vadí konce blatníků, který jsou níž, než plocha šavlí se šrouby a navíc i roh sacího pláště chladiče, zas kterej koliduje s přírubou - proto sešroubovat trochu dolů.
Sundání příčky cca jak píšeš - nějak motor podepřít, sundat, nasadit.. měl jsem na podepření svařenej vehement že tří jeklů, ale při posledním (další už nebude) půjčení se ztratil.
Kdybys to nechával dělat, tak přední kolečko by bylo lepší otočný..
-> MATTESS: tohle je všechno super...ale co když budu chtět sundat tu motorovou příčku a něco s ní podělat?
to zas jedině ještě další zvedák a podepřít to, sundat příčku a dokud ju nevrátím tak s tím nehybat ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> krtecek: takový pomocník je prima
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../029_2005-12- 01_07-01-43_29.JPG
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../029_2005-12- 01_07-01-43_29.JPG
-> Luky: tak vodorovnej směr je mi jasnej..že odtrhnout...ale ten svislej mi nešel moc do hlavy..však to tím podepřu a pak tu příčku sundám ne..a tím padem bych neměl nic posouvat nahoru a důle..bo ne?? ještě jsem to nedělal, ale logicky mi to tak přijde..![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> krtecek: asi kvůli motorové příčce, popř. odtrhnout motor od převodů asi?
-> Jozka: hm...zajímavé..že by mi někdo něco takového udělal? jsem právě přemýšlel jak s tím budu labórovat v tej mojí malé garáži...z boku to drží ten motor za co? za tu konstrukci pro silentbloky?? a proč bych měl potom "snižovat výšku"?? nějakej zádrhel tam?
-> krtecek: Tříkolka kdysi dosti oblíbená - zajedeš, nastavíš šroubama výšku podpěr, uvolníš buď motor (nebo celej agregát), snížíš výšku (hlavně u MB) a vyjedeš ven.. Má to nějaký mouchy, ale když není k mání jiný zdvihadlo, tak se dá.
-> Jozka: co to máš za pěknej forichtung na ten motór? :) to se mi páčí...
Vysunul nemocnou převodovku - sice už někdy v pátek, ale že související úkony, tak agregát stagnuje v této podobě i dnes..
-> Jarda: pikapa jasne
-> OTA-MTX 11.04.17 21:01:26: Ty to mas v N1?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> OTA-MTX: prý jezdí několik MTX na pickup papírech ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 07.04.17 21:03:31: Přesně jak píšeš :) Ale 161 byla ještě dobrá a relativně spolehlivá.. Tak jako celá jedničková řada.. Poruchový hybridy byly až 162 atd.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ne já,ale brácha mi udělal k narozeninám.
Přívěšek na klíče v nerezu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: nevím o tom, ono docela vzorek ubejvá když s tím jezdíš po silnici (proto se otáčej), a když ještě na tom máš čelnák tak to kor ubejvaj
-> Athlonek: tera
-> palinator 10.04.17 10:18:28: koukam, ze to je 4x4 zetor, to jde slozit takova prevodovka?
p.s.
nejsou nelegalni takhle obracene sipaky?
img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../12723693-zetor-12145- 12245-1.jpg
p.s.
nejsou nelegalni takhle obracene sipaky?
img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../12723693-zetor-12145- 12245-1.jpg
-> StepaNoFUN 07.04.17 21:03:31:
Já jel jednou s natuněnou 12145 a ta měla rychlou trojku (rychlejší než čtyřku), čímž se změnilo schema řazení. A jako potahovej traktor to uhánělo hezky. Akorát když to mělo za sebou 11t řepky, tak se tomu v Církvici do kopce moc nechtělo.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já jel jednou s natuněnou 12145 a ta měla rychlou trojku (rychlejší než čtyřku), čímž se změnilo schema řazení. A jako potahovej traktor to uhánělo hezky. Akorát když to mělo za sebou 11t řepky, tak se tomu v Církvici do kopce moc nechtělo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol 07.04.17 19:23:55: Vari nebo Terra?
todle snad uz neohnu... casto urazenej tlumic prijde posunout, jen nevim, jestli do mista zluteho nebo cerveneho puntiku, co myslite?
-> castrol: Myslel som![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti: kua to som chcel do obludaria ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: To si spravil ty?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: tady u nás taky jedna na nich jezdí, stříbrný kombík
-> Nwkt: Uvidíme... Pokud bude kontakt, tak to asi bude slyšet hoooodně daleko. :-D
-> StepaNoFUN: Parkuj metr od obrubníku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kocvin: Myslel jsem si to. Jestli si dobře pamatuju, tak 80 = 4V bez turba, 100 = 4V v turbu, 120 = 6V bez turba, 160 = 6V v turbu... Aneb základní řada... inovace 161 s kotoučema, nesmyslným převodem do rychla atd. neřeším...
Dobrousil jsem předpslední vrstvu (stříkací tmel před plničem) na Speedlinech... Včera objednaný dlouhý šrouby a nový gumy (205/60 R15 - přece nebudem na kola po renovaci cpát jetý gumy)...
Aneb letos možná bude Oktávka na Speedlinech... :-D
Aneb letos možná bude Oktávka na Speedlinech... :-D
-> StepaNoFUN 03.04.17 07:51:17: Tak tak.. 24V soustavu mají šestiválce, osmdesátky a stovky mají normálně 12V.. A jinak než došlo ke sloučení se ZTS v roce 81 tak se Crystal vyráběl normálně v Brně, takže bych ten otočený startér nedával na triko slovakům.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MB_CML: a tady mám za 700,- 10m2, v autohifi bych měl jen pár plátů![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bohyn: můžeš být v klidu, "zázračné" odhlučňovací pásy pro auto hi-fi nejsou nic jiného. Jen to je samolepící. Takže nikoliv prasečina, ale využití zbytků ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
No, tak nějak si pomalu začínám připouštět, že původně myšlený spotřebák na dojetí už není spotřebákem na dojetí a až přijde čas hutí, asi budu celkem smutnej...
P.S. Zítra přezuju i předek, ten musim ještě nechat převážit.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bohyn 06.04.17 16:32:27: Škoda žes neměl protiradonovou s hliníkovou folií![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda: Tam bych se bál, že voda může naleptat to lepidlo, na kterém to drží a dostane se po to vlhkost...přecijen, nikdy sem neviděl shnilou kastli pod timhle, vždycky to prohnilo zespoda a pokud to není ta papírová lepenka, která se ráda trhá, tak proč ne.
-> Bohyn 06.04.17 19:49:30: ideál by bylo autohifi odhlučnění ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: V tom případě by mě zajímalo co za asfaltové pláty používají jiní
-> Milan 136: Taky si myslim, jsem zvědavej jestli to bude skutečně znát
-> Milan 136: Taky si myslim, jsem zvědavej jestli to bude skutečně znát
-> Bohyn: jestli je to ten polonez, tak to je asi nej, co ho mohlo potkat ne? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bohyn: pre niekoho to bude urcite prasacina
Dneska lepenka na podlahu...co na to místní odborníci? Po vyvaření podlahy jsem chtěl zachovat původní asfaltové pláty kvůli snížení hluku a rezonancí, a válely se mi doma zbytky lepenky ze stavby. Horkovzduškou jsem to natavil a ,,nalepil'' na podlahu kde je na novém plechu základ+vrchní barva. Obvod lepenky ještě přetřu barvou aby případná voda nemohla nijak pod lepenku. Co myslíte je to OK nebo prasečina 1. stupně?