Já jel jednou s natuněnou 12145 a ta měla rychlou trojku (rychlejší než čtyřku), čímž se změnilo schema řazení. A jako potahovej traktor to uhánělo hezky. Akorát když to mělo za sebou 11t řepky, tak se tomu v Církvici do kopce moc nechtělo.
-> Kocvin: Myslel jsem si to. Jestli si dobře pamatuju, tak 80 = 4V bez turba, 100 = 4V v turbu, 120 = 6V bez turba, 160 = 6V v turbu... Aneb základní řada... inovace 161 s kotoučema, nesmyslným převodem do rychla atd. neřeším...
Dobrousil jsem předpslední vrstvu (stříkací tmel před plničem) na Speedlinech... Včera objednaný dlouhý šrouby a nový gumy (205/60 R15 - přece nebudem na kola po renovaci cpát jetý gumy)...
Aneb letos možná bude Oktávka na Speedlinech... :-D
-> StepaNoFUN 03.04.17 07:51:17: Tak tak.. 24V soustavu mají šestiválce, osmdesátky a stovky mají normálně 12V.. A jinak než došlo ke sloučení se ZTS v roce 81 tak se Crystal vyráběl normálně v Brně, takže bych ten otočený startér nedával na triko slovakům..
-> Bohyn: můžeš být v klidu, "zázračné" odhlučňovací pásy pro auto hi-fi nejsou nic jiného. Jen to je samolepící. Takže nikoliv prasečina, ale využití zbytků
No, tak nějak si pomalu začínám připouštět, že původně myšlený spotřebák na dojetí už není spotřebákem na dojetí a až přijde čas hutí, asi budu celkem smutnej... P.S. Zítra přezuju i předek, ten musim ještě nechat převážit.
-> Jarda/felda: Tam bych se bál, že voda může naleptat to lepidlo, na kterém to drží a dostane se po to vlhkost...přecijen, nikdy sem neviděl shnilou kastli pod timhle, vždycky to prohnilo zespoda a pokud to není ta papírová lepenka, která se ráda trhá, tak proč ne.
Dneska lepenka na podlahu...co na to místní odborníci? Po vyvaření podlahy jsem chtěl zachovat původní asfaltové pláty kvůli snížení hluku a rezonancí, a válely se mi doma zbytky lepenky ze stavby. Horkovzduškou jsem to natavil a ,,nalepil'' na podlahu kde je na novém plechu základ+vrchní barva. Obvod lepenky ještě přetřu barvou aby případná voda nemohla nijak pod lepenku. Co myslíte je to OK nebo prasečina 1. stupně?
-> Rock 06.04.17 14:15:21: jj, je to pekné po vyčistení. Ja som si len robil srandu, lebo píšeš že si vyčistil motor, ale motor sa nachádza až po tým všetkým, čo si očistil :)
-> 1203sanita: -> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Tabi: Hale fakt je a jde tam. Je ale pár věcí, jakože se musí vyndat cepy a jsou k tomu imbusy, montáž kabelů je třeba před montáří startéru do auta atd. Jde tam a funguje. Ale jak ho ochránim před teplem, to fakt nevim, když cívka je hned pod svodama a výfuk se kolem toho startéru obtáčí, to fakt nevim. Tve, to je jak kdyby člověku prodali boty, ale nesměl v nich chodit. ... trubku a hned ho jebni....
No, tak se u feldy s 250t km dělaly poprvé brzdy. Původně pouhá výměna vytahanejch lanovodů...nakonec vykoukly takto sjeté pakny a sáknoucí prasátka...tak objednáno a snad to zítra složím.
Vcera jsme s kamosem vymenili olej na Bramboraku a oslavili jsme to ne zrovna nepatrnym mnozstvim piva Bernard. Ty posledni 16tky Bohemian Ale nebyly nejlepsi napad :-) Nastesti jsem rano pohotove zaimprovizoval (spal jsem v pokojiku kamosovych deti) a bez dalsich skod jsem se zbytky vcerejsi oslavy trefil do prazdneho odpadkoveho kose :-) Na prezuti sluzebaku jsem se s vypetim sil dostavil v 10:00 ve stavu zombie a behem cekani jsem jim usnul na slunicku na trave pred servisem :-) Pijte s rozumem! :-)
Kde udělali soudruzi na Slovensku chybu? Doteď se startér do 1203 dával blbě, ted uz tam nejde skoro vubec hlavně v návodu je napsáno, že se tam má dát nějakej plech, aby se to nehřálo. Problém je, že neni kam a jak, protože ten startér je obtočenej vejfukem celej
-> vhml: Na chvilečku má, aby se udělal tlak 16 bar, zapálilo se a odevzdalo klice trošku krutu pro krátký 5q.
Divil by ses jak málo stupňů takový kulatý palec má. Stejného zrychlení a plnosti naplnění však dosahuje vačka v inzerci co mají i Frei, má dokonce větší krouťák, jen není na okruhy a vrchy když chceš dotáčet s koňema a točit nesmysli i s OHV.