skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> StepaNoFUN 03.04.17 07:51:17: Tak tak.. 24V soustavu mají šestiválce, osmdesátky a stovky mají normálně 12V.. A jinak než došlo ke sloučení se ZTS v roce 81 tak se Crystal vyráběl normálně v Brně, takže bych ten otočený startér nedával na triko slovakům.. 

-> MB_CML: a tady mám za 700,- 10m2, v autohifi bych měl jen pár plátů

-> Bohyn: můžeš být v klidu, "zázračné" odhlučňovací pásy pro auto hi-fi nejsou nic jiného. Jen to je samolepící. Takže nikoliv prasečina, ale využití zbytků 

No, tak nějak si pomalu začínám připouštět, že původně myšlený spotřebák na dojetí už není spotřebákem na dojetí a až přijde čas hutí, asi budu celkem smutnej...
P.S. Zítra přezuju i předek, ten musim ještě nechat převážit.

-> Bohyn 06.04.17 16:32:27: Škoda žes neměl protiradonovou s hliníkovou folií

-> Jarda/felda: Tam bych se bál, že voda může naleptat to lepidlo, na kterém to drží a dostane se po to vlhkost...přecijen, nikdy sem neviděl shnilou kastli pod timhle, vždycky to prohnilo zespoda a pokud to není ta papírová lepenka, která se ráda trhá, tak proč ne.
-> Bohyn 06.04.17 19:49:30: ideál by bylo autohifi odhlučnění 

-> castrol: V tom případě by mě zajímalo co za asfaltové pláty používají jiní
-> Milan 136: Taky si myslim, jsem zvědavej jestli to bude skutečně znát
-> Milan 136: Taky si myslim, jsem zvědavej jestli to bude skutečně znát
-> Bohyn: jestli je to ten polonez, tak to je asi nej, co ho mohlo potkat ne? 

-> Bohyn: pre niekoho to bude urcite prasacina
Dneska lepenka na podlahu...co na to místní odborníci? Po vyvaření podlahy jsem chtěl zachovat původní asfaltové pláty kvůli snížení hluku a rezonancí, a válely se mi doma zbytky lepenky ze stavby. Horkovzduškou jsem to natavil a ,,nalepil'' na podlahu kde je na novém plechu základ+vrchní barva. Obvod lepenky ještě přetřu barvou aby případná voda nemohla nijak pod lepenku. Co myslíte je to OK nebo prasečina 1. stupně?
-> palinator: Vidim to stejne, Ejl je takovej sladsi a jak jsem zjistil, po ranu je po nem tak nejak blivno :-)
-> Rock 06.04.17 14:15:21: jj, je to pekné po vyčistení. Ja som si len robil srandu, lebo píšeš že si vyčistil motor, ale motor sa nachádza až po tým všetkým, čo si očistil :)
-> King 01.04.17 11:16:57:
Bernard 12 je dobrá, ale k těm ejlům jsem nějak zatím nedospěl. Nechutná mi to.
-> suri 06.04.17 10:01:24:

Bernard 12 je dobrá, ale k těm ejlům jsem nějak zatím nedospěl. Nechutná mi to.
-> suri 06.04.17 10:01:24:


-> minno: plasty sem nesundaval, čistil sem všechno na co sem dosáhnul, takže jen z vrchu ale mě to zatím stačí
Takhle vypadal před tím
Takhle vypadal před tím

-> suri: aspon vidis kam ho to taha 

Nemalo by na tom kryte byť ČR ?
-> minno: dej pokoj s tema krytama
Rekl bych, ze ten motorak je vycistenej pekne celej

Rekl bych, ze ten motorak je vycistenej pekne celej

-> Rock: motor, alebo len kryt motora? :)
-> 1203sanita: -> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Tabi: Hale fakt je a jde tam. Je ale pár věcí, jakože se musí vyndat cepy a jsou k tomu imbusy, montáž kabelů je třeba před montáří startéru do auta atd. Jde tam a funguje. Ale jak ho ochránim před teplem, to fakt nevim, když cívka je hned pod svodama a výfuk se kolem toho startéru obtáčí, to fakt nevim. Tve, to je jak kdyby člověku prodali boty, ale nesměl v nich chodit. ... trubku a hned ho jebni....
-> Jarda/felda: co jsme měli 8011, tak startoval normálně na 12V. Možná až 120tky (6ti válce) to měly jinak..
-> StepaNoFUN 01.04.17 21:26:18: u krystala stačí ten vehement že startuje na 24v ale normální soustava jede na 12v



No, tak se u feldy s 250t km dělaly poprvé brzdy. Původně pouhá výměna vytahanejch lanovodů...nakonec vykoukly takto sjeté pakny a sáknoucí prasátka...tak objednáno a snad to zítra složím. 

-> castrol:



-> miguelias: to nema stk ze zo tahas po lukach ?

Ono si na Slovensku asi v otocenejch starterech libujou. Krystal měl jestli si dobře pamatuju taky startér opacne.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ten vpravo jo,ale ten vlevo ne.Ale třeba tam pasuje taky,to nám musí objasnit Burák.

Vcera jsme s kamosem vymenili olej na Bramboraku a oslavili jsme to ne zrovna nepatrnym mnozstvim piva Bernard. Ty posledni 16tky Bohemian Ale nebyly nejlepsi napad :-) Nastesti jsem rano pohotove zaimprovizoval (spal jsem v pokojiku kamosovych deti) a bez dalsich skod jsem se zbytky vcerejsi oslavy trefil do prazdneho odpadkoveho kose :-) Na prezuti sluzebaku jsem se s vypetim sil dostavil v 10:00 ve stavu zombie a behem cekani jsem jim usnul na slunicku na trave pred servisem :-) Pijte s rozumem! :-)
-> Burák: A je to fakt starter na trosku? Dle me ne...
Kdybys to sem dal až dnes,tak bych řekl APRÍL,ale takhle to bude asi fakt...Hlavně nechápu proč to vůbec otáčeli...
Kde udělali soudruzi na Slovensku chybu? Doteď se startér do 1203 dával blbě, ted uz tam nejde skoro vubec
hlavně v návodu je napsáno, že se tam má dát nějakej plech, aby se to nehřálo. Problém je, že neni kam a jak, protože ten startér je obtočenej vejfukem celej 


-> vhml: Na chvilečku má, aby se udělal tlak 16 bar, zapálilo se a odevzdalo klice trošku krutu pro krátký 5q.
Divil by ses jak málo stupňů takový kulatý palec má. Stejného zrychlení a plnosti naplnění však dosahuje vačka v inzerci co mají i Frei, má dokonce větší krouťák, jen není na okruhy a vrchy když chceš dotáčet s koňema a točit nesmysli i s OHV.
Divil by ses jak málo stupňů takový kulatý palec má. Stejného zrychlení a plnosti naplnění však dosahuje vačka v inzerci co mají i Frei, má dokonce větší krouťák, jen není na okruhy a vrchy když chceš dotáčet s koňema a točit nesmysli i s OHV.
-> Petr Urban 30.03.17 23:13:26: to už pomalu ani nemá smysl ten ventil vůbec zavírat ne
Ale jako tradičně parádní práce

Ale jako tradičně parádní práce

Zakázková práce - vybrán palec z Česany s největším zrychlením a plochou otevření, vhodné umístění palců pro vrchový/okruhový motor v mé režii. Vačka s maximálně velkým a tuhým tělem, houževnatý materiál s povrchovou tvrdostí o 5 HRC tvrdší než originální vačka a o 10 HRC tvrdší než nitridovaná vačka, měřeno speciálním tvrdoměrem v kalírně pro měření povrchových vrstev. Podobnými hřídeli pro rally použití disponuji v vetším množství. Více případně do SZ.
Rozměr válců přesně k pístům, velmi jemné honování - malé tření, velmi rychlí zájezd.
Vrchová 1.4, H ojnice, odlehčené maximálně vše co se hýbe, vačka má na zakázku kombinace palců i jejich umístění, péra Anglie, velké ventily Německo prvovýroba, karb. 45 DCOE, programovatelné zapalování. Zítra k vidění na Sosnové v bílé replice kitu Felicia. Motor z nových dílů, blok jetý několik tisíc km.
-> Jarda: Vidiš to a já to dělám dobrovolně.
Měl sem možnost nahlédnout do jednoho "experimentu" co se s tím olejem v motoru reálně děje na benzín, natož na LPG a jaký sou reálný vlastnosti po ujetí 10, 15 tisíc km v normálním motoru. Při těch 10k kilometrů už kyselost oleje poměrně stoupala a když vezmu v potaz náchylnost mazacího systému u 1.6 a množství náplně, beru při provozu na benzín 10 tisíc kilometrů jako strop a na LPG 8 tisíc, protože je ještě kyselejší jak benzín. A něco na tom bude, spotřeba oleje klesla na nulu a motor si i přes značný nájezd přede jako kotě.

-> Borderer 30.03.17 19:19:48: aha, tak to by me kleplo..., ja ted vymena po 15500km, staci mi, ze u tej ruskej srajdy musim menit po 10tis.km
a zjistil jsem, ze pritelkyne u 1.4mpi LPG uz zapocala 18. tisic
tak ji to o vikendu vymenim...


-> Bery 30.03.17 20:15:04: Nikdy jsem zrovna Tebe nepovažoval za "protistranu"..
.
-> Tuner#2: bylo to hloupé a detinske.. stydím se. I když tohle spíš nahrává protistrane.
Už to víckrát neudělám.
Už to víckrát neudělám.
Já nevim jeslti je to dostatečně zřetelný ale tohle jsou svíčky taky z 1.6
Já nevim jeslti je to dostatečně zřetelný ale tohle jsou svíčky taky z 1.6
-> Bery 30.03.17 13:56:47: Stoji Te to za to? Nebo snad Urbi slibil slevu, kdyz budes psat tyhle komenty? Nevidim to poprve...