-> Borderer: Věř, že pokud baterie, po připojení k dobíječce, je nabita za minutu, či třeba i pár minut, je dávno po ní. Takovouhle baterku teď udržuju v provozu, připojím nabíječku, ukazuje plná .. odpojím nabíječku, za hodinku změřím voltáž a má 11,9 Voltu ...
I dobře udržovaná baterie, kterou připojíš k nabíječce se bude nabíjet několik málo hodin.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nwkt 02.12.16 12:15:19: navrtáš
-> MB_CML 02.12.16 10:04:30: Jak chceš dolejvat baterku, co nemá otvory na dolití? 

-> Přema: Novodobý rádoby Tatry? Nevím, prostě je to Tatra, a rádoby mi to nepřijde
-> 11mAjA11 01.12.16 18:10:54: Tuto značku jsem měl ve votuzidle před lety taky. Skvělé baterie. Vyrábí to tuším ve Slovinsku.
-> rsvancara: Michal robí přímo v tatře, kdyžtak tam připasuje něco z těch nových rádoby tater, nebo bude třeba ještě něco na skladu



-> MB_CML: Proč dobíjet doplna? Za X let provozu sem to zkoušel u feldy a vždy mi nabíječka ukázala "nabito" po cca minutě nabíjení a stejně za 5 let provozu odešla...jinak s dolejváním souhlasím.
-> 11mAjA11: Ono to chce tu baterku taky párkrát dolít a nabít nabíječkou "do plna" baterka mi vydržela 15let...
Sedmileta TopLa byla fakt suprova.
Uz sem ji nesehnal, tak nastupce je Exide, sem zvedav jak dlouho vydrzi.

Uz sem ji nesehnal, tak nastupce je Exide, sem zvedav jak dlouho vydrzi.


Predvcirem sem po 7 letech vymenil aku ve family kchare..
Uz to v mrazu melo potiz startovat po stani pres den venku do odpoledne.
Tak uz to frci zas jak zamlada..

Uz to v mrazu melo potiz startovat po stani pres den venku do odpoledne.
Tak uz to frci zas jak zamlada..


-> Luboš: Hlavně prej cenově... Kdo nekoupí Tatru před GO s železnou zásobou dílů na cca další kousek, ten se může jít zastřelit :-D
-> miguelias: přeju štěstí při schánění dílů, z vlastní zkušenosti vím, že to není žádná sranda .

-> Rudy130: Sedačky a koberce vyházej, jinak budou samá dírka od svářečky / flexy. Ideálně i skla.
-> Jarda: Tak ty trubky nebyly shnilé, jen šroubení bylo pokryto rzí a nechtěl jsem riskovat, že kolega neodjede...
...a TK na UA před pár lety zrušili - byl to jeden z mála zrušených "oficiálních úplatků" - TK tam probíhala tak, že jsi přišel s papírama za notářem-technikem, ten se z okna kanclu kouknul na auto (pokud nebyl línej vstát ze židle), vybral poplatek a dal štempl...
...a TK na UA před pár lety zrušili - byl to jeden z mála zrušených "oficiálních úplatků" - TK tam probíhala tak, že jsi přišel s papírama za notářem-technikem, ten se z okna kanclu kouknul na auto (pokud nebyl línej vstát ze židle), vybral poplatek a dal štempl...
-> Bukaj: jj, na UA nemaji STK, tak tam bude aut se shnilyma trubkama celkem dost
ja takhle suverene delal cele zadni brzdy na felde a rikal jsem si, ze kdyz uz menim vse, tak ze vymenim i ta prasata, na jedne strane se to povedlo a na druhe jsem tou prirezlou prevlecnou matici ukroutil trubku, doma jsem v sobotu odpoledne nasel jen nejakou predni trubku na favorita, tak jsem ji tam naohybal


-> Jarda: No ne, ale když kolega přiveze nový bubny, pakny, ložiska a jedno prasátko a po rozebrání zjistím, že v autě jsou prasátka 19 mm a to, co přivezl bylo nějakejch cca 16mm...
A navíc když jsem viděl brzdovou trubku do prasátka, tak jsem odmítl tento spoj rozebírat bez náhradní trubky a přitom prasátkům nicmoc nebylo (kromě toho, že nefungovala a byla kouslá), jen gumky byly nějaké mazlavé, naštěstí stejný předpotopní systém, jako u MB-užovky (gumka klobouček před pístkem), takže s mou téměř neomezenou zásobou gumiček oprava bez komplikací

A navíc když jsem viděl brzdovou trubku do prasátka, tak jsem odmítl tento spoj rozebírat bez náhradní trubky a přitom prasátkům nicmoc nebylo (kromě toho, že nefungovala a byla kouslá), jen gumky byly nějaké mazlavé, naštěstí stejný předpotopní systém, jako u MB-užovky (gumka klobouček před pístkem), takže s mou téměř neomezenou zásobou gumiček oprava bez komplikací

Tank T613 je doma.
Díky Aplle :)

Soudružská výpomoc ukrajinským bratrům v AZNP Černíky
Aneb do čeho všeho se nehodí gumičky brzd z MBčka...

Aneb do čeho všeho se nehodí gumičky brzd z MBčka...
-> Milan 136 27.11.16 08:46:30: ja som hlavne udivený čo všetko sa na nových autách sere a opakuje
posledne som sa smial v nejakom TPI : Hrkotanie prevodovky Citigo na voľnobeh - riešenie výmena spojkovej lamely .... Takúto istú prevodovku , aj takúto istú chybu mali Felicie a tiež sa tam menila lamela bez písmenka za tú čo mala 034D koncovku :D
niekedy mi ostáva rozum stáť
posledne som sa smial v nejakom TPI : Hrkotanie prevodovky Citigo na voľnobeh - riešenie výmena spojkovej lamely .... Takúto istú prevodovku , aj takúto istú chybu mali Felicie a tiež sa tam menila lamela bez písmenka za tú čo mala 034D koncovku :D
niekedy mi ostáva rozum stáť
-> minno: nene to vubec ne. Ale jak rika suri. Kdyz pak prijde nejaka felda, tak je to takova nostalgie. Kdyz to teda neni nejakej kepl tesne pred smrti :-)
-> Milan 136 26.11.16 21:09:43: ja tiež -> minno 26.11.16 23:49:01: Octavia je ešte fajn , on je asi zdeformovaný z práce tak ako aj ja , s týchto nových vehiklov ...
-> Milan 136: Octavia už prestáva baviť? :)
-> suri 26.11.16 19:21:00: nerobím, myslím to vážně 

-> tunerlada: To je super
To bude za chvili nové auto


-> Milan 136 26.11.16 17:13:53: si robíš srandu ale je to skôr smutné
tak dneska na zkoužku spasováno a sedí..uff. Děda je machr :) Jen sehnat nové čelo a levý blatník a může se jít na zadek
-> suri: konecne poradnej vuz
-> castrol 26.11.16 16:02:56: ja som ešte prebehol ventily
-> suri: tiez som dnes udrzaval , vymena paliv cerpadla a filtru a manzetu na dlhej poloose
-> Přema: existuje farba na pozink,drži to neuveriteľne,aj na hrzdi,polyuretanka,taka striebornočervená,tiež dávam plechy z favorita do zinku,a dať to preč je vcelku problém.
-> navajas: nju svetla :)?
-> Přema: no me epoxid horel - natrel jsem tim podelna ramena pred navarenim vyztuh a vpodstate tam z toho zustaly jen saze 

-> Borderer: pokud to dám dohromady na tuhle kastli tak si nedovedu představit že bych to měl předělávat...
-> Bukaj: No vypadá to jako by to opravdu bylo deset let pod vodou... ty dutiny mě zabíjejí asi nejvíc, to že je mrtvý zbytek už jsem se nějak smířil... nejhorší je že je to rezavý i přímo mezi plechama co jsou zbodovaný k sobě... však se klidně koukni na fb auta, sice už jsem tam nic dlouho nepřidal ale alespoň chytíš představu co se skrývá pod pojmem kastle v hajzlu...
-> Jarda: mám už sundané celé dno kufru, uvažuju že když už je dole půjde do zinku, tak samo ty vypouklé plechy co jsou pod sedačkama, prahy, výztuhy, druhé podlahy a jiné odbodované díly co budou z auta dole, jen mám trochu obavu čím to pak lakovat at se to na tom udrží... ty sloupky jsem uvažoval tak, že odboduju postupně po sloupku ty vnitřní plechy kterýma je to zakryté, opískuju to zevnitř, poleju epoxidem a zaboduju zpátky...
ps: každopádně díky za názor chlapi...
-> Bukaj: No vypadá to jako by to opravdu bylo deset let pod vodou... ty dutiny mě zabíjejí asi nejvíc, to že je mrtvý zbytek už jsem se nějak smířil... nejhorší je že je to rezavý i přímo mezi plechama co jsou zbodovaný k sobě... však se klidně koukni na fb auta, sice už jsem tam nic dlouho nepřidal ale alespoň chytíš představu co se skrývá pod pojmem kastle v hajzlu...
-> Jarda: mám už sundané celé dno kufru, uvažuju že když už je dole půjde do zinku, tak samo ty vypouklé plechy co jsou pod sedačkama, prahy, výztuhy, druhé podlahy a jiné odbodované díly co budou z auta dole, jen mám trochu obavu čím to pak lakovat at se to na tom udrží... ty sloupky jsem uvažoval tak, že odboduju postupně po sloupku ty vnitřní plechy kterýma je to zakryté, opískuju to zevnitř, poleju epoxidem a zaboduju zpátky...
ps: každopádně díky za názor chlapi...
-> Přema 24.11.16 17:18:39: clovece, tak nevim, jestli tim otevrenim sloupku, aby jsi to zbavil koroze to spis nezhorsis... ja bych do toho teda nesel, kamarad teda takto 2 roky po vymene prahu je odvrtal, nechal opiskovat a nazinkovat, navaril nove nazinkovane vyztuhy a prahy tam navaril zpet :) ale ten zinek funguje, jako katodicka ochrana, ja jsem zastancem toho, ze cim je toho na aute nazinkovano vic, tim lip... ale musi to byt galvanicky propojeno, takze treba zinkova barva na nejakej starej nater je uplne k nicemu

-> Přema: Normálka u většiny MBček - v těchto místech je holý plech bez povrchové úpravy a tu lišku to tam chytí. stříknul bych to voskem na dutiny a nelámal si s tím hlavu. tedy pokud to je jen liška a nic horšího. Jestli kastle ležela půl roku v rybníku, bude to horší

-> Přema: Pořádně to problejt řepkáčem s 00 a pokud to není sežraný úplně, tak to půjde.
Nebo aspoň budeš mít dost času na jinou kastli.

-> minno 24.11.16 10:24:47: Pametám že raz mi odtial tiekol olej,tak tam bol viac než potrebné.
To já mám větší problém než google. Sundal jsem stropnici a mám rez na střeše i prvních cca 10cm od kraje, taky všechny sloupky vevnitř a to co mě nejvíc štve, že i v mezistěně za zadníma sedačkama...
A teď virte raď, co s tím dělat když se tam nijak nedostanu. Mám asi 3 možnosti: 1. sehnat druhou kastli, 2. udělat z toho něco jako má Milan 136 s tím že to nikdy nebude originál a budu dutiny patlat pořád rezistinem, 3. poprat se s touhle kastlí, mít to origo a dostat nějakým způsoben tu rez z dutiny té zadní mezistěny... u sloupků mi to nedělá tak velkou starost, ty půjdou rozbodovat zevnitř a opískovat.
Asi na to budu muset založit téma abych se rozhodnul...
Ps: to že motor má ko hlavu, ko kliku, rozvodoďák div o karter neřechtal, béčko výbrus s kroužkama zůženýma na polovic, a karbec ze 110l... to už je jenom maličká kapka.

Asi na to budu muset založit téma abych se rozhodnul...
Ps: to že motor má ko hlavu, ko kliku, rozvodoďák div o karter neřechtal, béčko výbrus s kroužkama zůženýma na polovic, a karbec ze 110l... to už je jenom maličká kapka.

-> minno: právě že přežili a jestli jsi to nepochopil, tak jsme si z toho dělali prd.l 

Ku*va, zas dve strany sračiek, že nešlo google a youtube
Prežili ste?
-> isti 22.11.16 18:15:37: -> minno: Obe unášače boli poškarabané/poorané lebo boli tam ihlové tripody zo zošrotovanými ihlami.Vtedy som bol lenivý vypustiť olej a nechal som tam staré unášače v prevodovke(cca pred rokom).Problém asi bude súvisieť tým že prevodovka sa zosobášila s tým unášačom a nepustí toPri vyberaní unášačov z prevodovky netreba vypúšťať olej z prevodovky. Hladina oleja je pod hranou otvoru na poloosu.

-> isti 22.11.16 18:15:37: -> minno: Obe unášače boli poškarabané/poorané lebo boli tam ihlové tripody zo zošrotovanými ihlami.Vtedy som bol lenivý vypustiť olej a nechal som tam staré unášače v prevodovke(cca pred rokom).Problém asi bude súvisieť tým že prevodovka sa zosobášila s tým unášačom a nepustí toPri vyberaní unášačov z prevodovky netreba vypúšťať olej z prevodovky. Hladina oleja je pod hranou otvoru na poloosu.
-> StepaNoFUN 23.11.16 06:53:47: a blbne zrovna jenom, kdyz v tom jedes Ty...

-> M@rtin: pffff


-> StepaNoFUN: No to ne .... ale místo 200km najet 400km by bylo fakt blbý ....
ať si Tomaso do Prahy pro nějaký kola dojede sám ...

ať si Tomaso do Prahy pro nějaký kola dojede sám ...



-> M@rtin: A můžeš za to, že ta GPS blbne? :-)
-> Nwkt: no u nás se poloha bere z GPS a kilometry z auta, to by pak moc nesedělo
-> Nwkt: to je nápadný né? že tě to nevidí
