skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
před půl hoďkou jsem jel okolo (bydlím o blok vedle) a na to fáčko a řidiče nebyl nejpříjemnější pohled. Auto jelo od Štěrbohol do Hostivaře a ne opačně. Policajtů hromada, ale silnici zablokovaly a v protisměru pouštěli pouze MHD - ostatní vyháněli do postraních ulic
-> OndraKrupi: Vim ze nema bile auto smarja :-)
Teď jsem pustil icq a bratr mi na to poslal odkaz ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nepér je online, nemá červené víčko na víku ventilů a nemá bílé auto
Ok no, nic moc LCD a fotka po tme udelaly sve.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kalibrace monitoru? taky vidim bilou
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já vidim bílý
-> Nwkt: Doufam, ze to neni Neper. Sice mu neni 20, ale ma zeleny favo.
-> Milan 136: Haha, pekny :-) Nekdy treba napis...
-> Pavel P..: ale takových je hodně. Ale mohl by to být
-> Matthes, záškodník z TechWebu: třeba někdy. teď se mi nechce
ale stačí ti, že auto je psaný na nějakou ženskou a on při návštěvě servisu nechtěl říct ani jméno, ani telefon. Prej to je snad nějakej pasák![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: třeba někdy. teď se mi nechce
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ale stačí ti, že auto je psaný na nějakou ženskou a on při návštěvě servisu nechtěl říct ani jméno, ani telefon. Prej to je snad nějakej pasák
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: jojo sedan a žlutej ale jaký taxi to nevim...třeba to někde na netu bude. byli u toho hasiči.
-> Milan 136: Ja bych si rad pocetl, pokud by sis rad popsal
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je na hodně dlouhý vyprávění. Prostě blb![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136: Co vam dela?
-> Pavel P..: byl to sedan AAA taxi? doufám že to byl ten kretén, co nás terorozuje v servise
cestou z práce za nákladovym nádražim dvě fobie,jedna I druhá II,obě dvě bez předku.....jo mokro a nečumění po značkách je svině,fotku nemam-nebyl čas fotit
Dneska na Pankráci vedle kruháku co je za Arkádama se válel taxikářskej Sup na boku... dobře mu tak taxizmrdovi![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
sice dvojka fóbie ale škodovka to je,fláknul to do Q7![81](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
-> David29: na opravu bych si i troufnul...![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> David29: tak tej je skoda
Krom toho pošramocenýho blatníku libovka
Krásnej lak, introš... asi nějakýho děduly, či mladšího dědice. Škoda ji...
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Eidy:
Pokud sedíš ve správném voze tak se dá čelní náraz přežít ale je to o štěstí. Známý cca 10 let zpět přežil náraz do stromu s VAZem 2101. Auto bylo před srážkou hodně zachovalé ale i tak byla deformace auta značná. Chvilku ležel v nemocnici a po zotavení cca 2 měsíce ho poslali domů no a do 14 ti dnů zemřel na pneumonii plic.
Nejlepší je nebourat a nebo se střetu snažit co nejvíce zabránit. Na mě se taky baba v protisměru čelně řítila a díky tomu, že jsem to strhl tak srovnala jen bok auta a bylo to bez zranění.
Pokud sedíš ve správném voze tak se dá čelní náraz přežít ale je to o štěstí. Známý cca 10 let zpět přežil náraz do stromu s VAZem 2101. Auto bylo před srážkou hodně zachovalé ale i tak byla deformace auta značná. Chvilku ležel v nemocnici a po zotavení cca 2 měsíce ho poslali domů no a do 14 ti dnů zemřel na pneumonii plic.
Nejlepší je nebourat a nebo se střetu snažit co nejvíce zabránit. Na mě se taky baba v protisměru čelně řítila a díky tomu, že jsem to strhl tak srovnala jen bok auta a bylo to bez zranění.
-> Durnbach: Pak ale využíváš deformaci nejenom kufru, ale dalšího metru a půl oceli. I za cenu smrti předních cestujících, jak jsi jinými slovy řekl. A tohle je trochu o náhodě. Vezmi si zase, jak dopadla spousta řidičů třeba v rallye, kteří nabourali do stromu. I tady v Čechách jich několik zemřelo, přestože měli slušnej rám.
-> Eidy:
Bodyguard princezny Diany tu tehdy strašlivou nehodu přežil. Seděl na místě spolujezdce. Auto jak víme jelo podle vyšetřovacích zpráv rychlostí min 120kmh. Nehodu prakticky přežila i Diana ovšem srdce měla na pravé straně a orgány utrpěli takové poškození, že zemřela krátce po nehodě. A konkrétně to její auto bylo konstruováno tak aby cestující na zadních sedadlech přežili náraz do nedeformovatelné překážky za použití bezpečnostních pásů v rychlosti 160kmh. Ještě doplním, že ani bodyguard pásy neměl!
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ve kterých autech si myslíš, že se dá přežít náraz ve 100kmh s předsazením které jsou v ceně řekněme kolem 1500 000Kč a přežít myslím, že člověk nebude mít doživotní následky, ono přežít se dá třeba i tak, že dopadneš jako invalida slintající si na košili.
Bodyguard princezny Diany tu tehdy strašlivou nehodu přežil. Seděl na místě spolujezdce. Auto jak víme jelo podle vyšetřovacích zpráv rychlostí min 120kmh. Nehodu prakticky přežila i Diana ovšem srdce měla na pravé straně a orgány utrpěli takové poškození, že zemřela krátce po nehodě. A konkrétně to její auto bylo konstruováno tak aby cestující na zadních sedadlech přežili náraz do nedeformovatelné překážky za použití bezpečnostních pásů v rychlosti 160kmh. Ještě doplním, že ani bodyguard pásy neměl!
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ve kterých autech si myslíš, že se dá přežít náraz ve 100kmh s předsazením které jsou v ceně řekněme kolem 1500 000Kč a přežít myslím, že člověk nebude mít doživotní následky, ono přežít se dá třeba i tak, že dopadneš jako invalida slintající si na košili.
-> Durnbach: To je nesmysl. Pokud budeme brát přesazený náraz a koneckonců i čelní celou plochou, tak ve 100km/h to nepřežiješ s největší pravděpodobností v žádném autě. Vyjímkou budou spíš případy jako Hummer versus Polo atd. V takový rychlosti je energie auta obrovská a buď tě zabije deformace karoserie nebo extrémní přetížení. Energie roste se čtvercem rychlosti, takže deformace při 40km/h bude 16x větší než při 10km/h.
-> Durnbach: 2,5MKc? No nevim, to dle me daleko mene... Ale urcite lepsi celne nez bocne. Kdyby nic jinyho tak hlava se ti naklani dopredu a dozadu lepe nez do stran![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> deathcat:
Určitě jsem netvrdil, že je lepší bourat čelně, jen jsem psal, že pár lidí boční náraz do stromu přežilo ale to jen proto, že náraz šel třeba na kolo, zadní část se nárazem utrhla ale řidič to přežil.
Jsou auta ve kterých dokážeš přežít náraz i ve 100kmh ale jejich ceny začínají někde na 2500 000Kč.
Určitě jsem netvrdil, že je lepší bourat čelně, jen jsem psal, že pár lidí boční náraz do stromu přežilo ale to jen proto, že náraz šel třeba na kolo, zadní část se nárazem utrhla ale řidič to přežil.
Jsou auta ve kterých dokážeš přežít náraz i ve 100kmh ale jejich ceny začínají někde na 2500 000Kč.
-> Luky.: Jsem asi tak v 45-50 km/h kdysi trefil s MB švestku o průměru 20 cm.. připoutanej jsem nebyl, takže to odneslo čelo a nos, otřes se nepotvrdil, Kolín volant jsem přetvaroval nazpět. Jinak jen šrám na koleni od spínačky a ze švestky upadla jedna větev. Ale měl jsem kliku, náraz šel přesně na rezervu a krásně se roznesl po celým autě, vlnka byla i v napojení středovýho tunelu na svislou stěnu.. Takže auto původně ok tím bylo ko..
Na druhý straně někdejšího firemní Volhu 24 trefil v Praze na křižovatce taky asi tak padesátkou trabant - ten byl údajně na trsátka (neviděl jsem), Volha měla jen ohlej pravej blatník a boční nárazník vpředu a její řidič to nepřežil. Taky nepřipoutanej vylítl ven zavřenejma dveřma ven o prorazil si cestou o rám spodinu lebeční.. Je to jak kdy..
Na druhý straně někdejšího firemní Volhu 24 trefil v Praze na křižovatce taky asi tak padesátkou trabant - ten byl údajně na trsátka (neviděl jsem), Volha měla jen ohlej pravej blatník a boční nárazník vpředu a její řidič to nepřežil. Taky nepřipoutanej vylítl ven zavřenejma dveřma ven o prorazil si cestou o rám spodinu lebeční.. Je to jak kdy..
-> Durnbach: Můj názor je, že ve 100km/h náraz nemusí jít na sedadlo řidiče a stejně nebudeš mít šanci, ale přesvědčovat tě o něm nehodlám. Jen jsem chtěl vyvrátit tvé tvrzení, že lepší je bourat bokem než čelně.
-> Luky.: Hoovno, fakt jo? Borec a dáme si ještě rundu.
Přesně tak nějak to je.
-> deathcat:
Jeden známý takto neměl pásy a náraz ho vytlačil oknem pryč. V šoku došel až domů. Cca 2km od místa nehody.
Je jasný,že když napálíš do stromu bokem, tak jsem jasný ale stane se že náraz nejde pčímo na sedadlo řidiče.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Přesně tak nějak to je.
-> deathcat:
Jeden známý takto neměl pásy a náraz ho vytlačil oknem pryč. V šoku došel až domů. Cca 2km od místa nehody.
Je jasný,že když napálíš do stromu bokem, tak jsem jasný ale stane se že náraz nejde pčímo na sedadlo řidiče.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Zeke-ten šestý 12.10.11 18:26:22 napsal:
→ marek668112: to je hnusnej bus
to teda je
→ marek668112: to je hnusnej bus
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Durnbach: spíš poukazujeme na ony pohádky, že ve 100km/h byl NÁRAZ. Samozřejmě určitě procento (promile?) může takovou ránu přežít, ale ostatní krmiči měli 100km/h na tacho (tj. cca 90 km/h reálných), pak dostali smyk, začali brzdit, v 70km/h vjeli do pangejtu, tam se to zpomalilo na 50 a po průjezdu křovím narazili 30 km/h rychlostí do stromku o průměru 5cm, který přelomili a zastavili se deset metrů za ním...
A normálně vylezli a šli na pivo. A to trefili "pyčovole strom v kylu normálně"
Kapišto?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A normálně vylezli a šli na pivo. A to trefili "pyčovole strom v kylu normálně"
Kapišto?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Durnbach: Durnbach 13.10.11 13:10:35 napsal:
→ Syny: → Luky.:
Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné
Tomu se mi nějak nechce věřit, lidské tělo není na náraz z boku vůbec stavěné a auto už vůbec ne, nejsou zde žádné deformační zóny co by pohltily nějakou energii.
→ Syny: → Luky.:
Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné
Tomu se mi nějak nechce věřit, lidské tělo není na náraz z boku vůbec stavěné a auto už vůbec ne, nejsou zde žádné deformační zóny co by pohltily nějakou energii.
-> Durnbach 13.10.11 14:08:41: ten golf je ale pětka né šestka![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny:
Ten poslední odstavec byl pro celé spektrum, nebyl mířený jen na tebe nebo na Lukyho.
Deformovatelný sloupek volantu je super věc. Když jsem viděl třeba u 100 tu lešenářskou trubku. No a prakticky tento deformovatelný sloupek řízení je až u felicie tuším že?
Ony ty nové auta pro běžné smrtelníky jsou určitě bezpečnější. Třeba taková Sierra a nový Mondeo. Ale zkuste vzít to nové Mondeo a napálit s tím ve 100kmh do stromu. Jednou byl na netu podobný test s lagunou a říkali jak je to dobrý a bezpoečný auto pár let na to vzal ADAC tuto lagunu a provedl test s parametry jako při ENCAPu jen rychlost byla místo 64kmh navýšena na 80kmh. No a výsledek...
Nebo Golf VI. Keine Chance zu überleben.
Ten poslední odstavec byl pro celé spektrum, nebyl mířený jen na tebe nebo na Lukyho.
Deformovatelný sloupek volantu je super věc. Když jsem viděl třeba u 100 tu lešenářskou trubku. No a prakticky tento deformovatelný sloupek řízení je až u felicie tuším že?
Ony ty nové auta pro běžné smrtelníky jsou určitě bezpečnější. Třeba taková Sierra a nový Mondeo. Ale zkuste vzít to nové Mondeo a napálit s tím ve 100kmh do stromu. Jednou byl na netu podobný test s lagunou a říkali jak je to dobrý a bezpoečný auto pár let na to vzal ADAC tuto lagunu a provedl test s parametry jako při ENCAPu jen rychlost byla místo 64kmh navýšena na 80kmh. No a výsledek...
Nebo Golf VI. Keine Chance zu überleben.
-> Durnbach: Ja si prave nikdy nemyslel ze novy auta jsou extra bezpecny... Ono auto muze relativne dobre prezit, ale tvoje organy se te pekne preskladaj... Ale starsi auta jsou povetsinou na tom jeste hur, cest vyjimkam... Precijen treba ten airgab ve spojeni s teleskopickou hrideli volantu neni spatna vec... Nerikam, ze to zarucuje preziti, ale muze to pomoci...
-> Syny: -> Luky.:
Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné, nebo neměli pásy a náraz je katapultoval z auta ven a probudili se v poli.
Je to tak 13 let zpět tak si pamatuju, že synovi od hospodské vběhlo do cesty děcko tak to strhnul do lesa. Jeho škoda 100 napálila čelně do stromu a ten se zastavil někde u čelního skla. Nevím při jaké rychlosti to bylo 100kmh asi sotva :-D ale přežil to, jen měl tuším zlomené ruky.
Jinak aby ste si nemysleli, že dnešní auta jsou nějaké super bezpečné. Ty jsou vesměs projektovány aby dosáhli dobrého výsledku v E-NCAP a hotovo.
Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné, nebo neměli pásy a náraz je katapultoval z auta ven a probudili se v poli.
Je to tak 13 let zpět tak si pamatuju, že synovi od hospodské vběhlo do cesty děcko tak to strhnul do lesa. Jeho škoda 100 napálila čelně do stromu a ten se zastavil někde u čelního skla. Nevím při jaké rychlosti to bylo 100kmh asi sotva :-D ale přežil to, jen měl tuším zlomené ruky.
Jinak aby ste si nemysleli, že dnešní auta jsou nějaké super bezpečné. Ty jsou vesměs projektovány aby dosáhli dobrého výsledku v E-NCAP a hotovo.
-> havlik: to je jasný, to radši do stromu, to vypadalo míň bolestivě ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Star LC20: asi s tim radsi nebudu bourat do zdi
-> havlik: tak to je vůbec peklo ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Marto: hlavně že to dobře dopadlo.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Skoda jej :( , ale zda sa ze nikomu sa nic nestalo na stastie
tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
ty pyčo
hmm
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Syny: no ono v 70 mu ji ten volant otoci kolem dokola
-> Luky.: Dost husty
Jak to tej figurine na konci utrhlo hlavu
Vypada to, ze v tej sierre by to byl smrtak i v tech 50ti... Ale i presto se tu najdou pohadkari, kteri ve 120tce narazili v 80ti do stromu a nic se jim nestalo :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> marek668112: to je hnusnej bus![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Michal N 283: ale škoda ho je,nemal ani pol roka a jazdit už asi nebude vraj je to cele skrižovane
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu