skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
21:42:23
16.08.2015
16.08.2015
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: Já to pochopil, jak to myslí, prostě nadává na novejší auto, typuju EU5 podle tý spotřeby. Měp říjde že čím novější dodávka, tím víc to žere ...
21:40:40
16.08.2015
16.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 16.08.15 21:37:22: Ale Tomaso to píše obráceně.
21:37:22
16.08.2015
16.08.2015
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Nejsi jediněj, služební Jumper, ten základní motor se pod 11 nedostane, je to ta nejmenší verze a víc jak 250kg se do něj nenaloží
21:34:13
16.08.2015
16.08.2015
Tomaso435
fiat ducato maxi s iveco motorem , sem měl tenhle tejden nejnižší 11,6 a když sem jezdil normálně a dál tak 14,9 ty vole to je šit to auto :D jumper maxi nejvěčí nejdelší jezdil za 7,5......
21:32:48
16.08.2015
16.08.2015
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: no ford na to snad dával svojí hlavu a stálo to za hovno. I když se mi to možná plete s 2.0HDI
21:30:46
16.08.2015
16.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 16.08.15 19:58:32: Ve vozech PSA pohoda u všech lidí co ho má, vč. bývalých a několika stávajících služ. vozů. U Fordu se v tom drapal Ford, tak tam těžko říci.
19:58:32
16.08.2015
16.08.2015
Karel.
Zeptám se tady ať nezakládám zbytečně další vlákno. Nemáte někdo zkušenost s motorem ve Focusu 2005 1.6Tdci 66kW? Jedná se o PSA motor
18:44:41
16.08.2015
16.08.2015
Motomaniak
-> dragon_cb_cz: No klima běžela skoro celou dobu. Jel jsem předpisově nebo dle provozu. Kolonám jsem se taky bohužel nevyhnul. No a v německu když byla při zpáteční cestě prázdná dálnice, tak bylo tempo od 150 do 200
18:39:49
16.08.2015
16.08.2015
dragon_cb_cz
-> Motomaniak: Tak vzhledem k hmotnosti auta, nutnosti asi docela intenzivně používat klimu a solidní naloženosti mi to přijde jako vcelku normální hodnota (pokud jsi jel normálním tempem). Jedna věc je hodnota na kterou se dá dostat na rovince Praha -> MB klidným tempem, druhá věc je provozní průměr....
18:27:59
16.08.2015
16.08.2015
Motomaniak
Teď jsem jel Itálii a zpět ve 4 lidech a kufr nacpaný po strop za 6,4. Ujel jsem přes 3000km Kdyby nebyly jízdy po římě a v horách, tak jsem na 6,0 l. Jinak auto je BMW 525d touring e39 6-ti válec 120kW. Sice když to tu tak pročítam, tak mi to žere jako tank, ale já jsem spokojen :-)
00:48:22
15.08.2015
15.08.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak hlavně to je 4kola... ale mám to tak různě, někdy jedu piánko, někdo normálně a někdy (poslední dobou podezřele často) zamořuju rakovinou celé okolí prahy
00:39:53
15.08.2015
15.08.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
Ale tak ty třeba fakt jezdíš, já se snad jenom posouvám, nebo jak to nazvat... prostě za míň jet nedokážu, aniž bych omezil svoje okolí.
Ale tak ty třeba fakt jezdíš, já se snad jenom posouvám, nebo jak to nazvat... prostě za míň jet nedokážu, aniž bych omezil svoje okolí.
00:32:09
15.08.2015
15.08.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak jestli tě to uklidní, tak já jsem pár dní zpátky začal ládovat historii tankování do spritmonitoru a svítí tam zatím ne zcela veselejch 5.6... takže můj odhad, že dlouhodobě jezdím za 5.5 asi nebude moc mimo.
00:28:31
15.08.2015
15.08.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
Sereš mě páč já se nikdy nedostal pod 3,3 dle PP a reálně jsem nějakou obrovskou dálku která by měla odpovídající přesnost nejel. Musim se smířit s tou 4,8l/100 dlouhodobkou rychlostí řekněme malou a shnilejma kotoučema.
Sereš mě páč já se nikdy nedostal pod 3,3 dle PP a reálně jsem nějakou obrovskou dálku která by měla odpovídající přesnost nejel. Musim se smířit s tou 4,8l/100 dlouhodobkou rychlostí řekněme malou a shnilejma kotoučema.
00:01:17
15.08.2015
15.08.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: jo, takovou spotřebu mam normálně na couračky, toto mě překvapilo a nevím, jestli se to bude ještě někdy opakovat... jinak favo je lehčí než felda, tak musí jezdit za míň
23:09:55
14.08.2015
14.08.2015
Tomaso435
-> Jarda: tyjo kdybych dokázal jet za 5, najedu na tah 750km :-D
já dal taky max 500km. pak to zdechlo a já doplachtil asi 40m na benzinku :D:D
natankoval sem lehce přez 38 litrů lpg.
já dal taky max 500km. pak to zdechlo a já doplachtil asi 40m na benzinku :D:D
natankoval sem lehce přez 38 litrů lpg.
23:02:40
14.08.2015
14.08.2015
Jarda - zrušená registrace
já s nivou special 1.7i GM kombinovaná 10,5 LPG, nejvíc jsem se dostal na 12 a to bylo dost v terénu, kamarád mi to nechce věřit, prý niva pod 15 nejezdí... :)
Zvednul jsem zatím jen predstih, jeste by to chtelo k.p., ale to zas prijdu o výhodu, ze tam muzu nalit i 80ku benzin a nebude to detonovat
jinak s feldou 500km na jeden zátah za 5l LPG, nechápu, jak jsem to dokázal
Zvednul jsem zatím jen predstih, jeste by to chtelo k.p., ale to zas prijdu o výhodu, ze tam muzu nalit i 80ku benzin a nebude to detonovat
jinak s feldou 500km na jeden zátah za 5l LPG, nechápu, jak jsem to dokázal
22:41:53
14.08.2015
14.08.2015
dragon_cb_cz
-> Syny: Pokud se budem bavit o těch číslech co padaj z počítače, tak mám rekord 2.8 Realita je horší, ale na dálku tím tempem okolo 100km/h cca 600km a dalších skoro 400km spíš rychleji (130-150) se zaplou klimou vyšlo na 4.6 litru... dva dospělí, mimino a auto naložený co se vešlo.
-> michael: Tak při takovém tempu by mi v Sobovi svítilo něco okolo 6.5-7 litrů... takže se RSa má ještě co učit
-> michael: Tak při takovém tempu by mi v Sobovi svítilo něco okolo 6.5-7 litrů... takže se RSa má ještě co učit
23:47:04
13.08.2015
13.08.2015
michael
-> King: Už jsem jel i podle pp i za 5,7 kamarád na svém RS měřil spotřebu a dá se s tím jet pod 6 litrů,ale také za dva krát tolik...
23:31:46
13.08.2015
13.08.2015
King
-> michael: Cili realne 90 a skutecna spotreba 6,5 ;-)
23:18:36
13.08.2015
13.08.2015
michael
-> dragon_cb_cz: Jel jsem celou dobu 100km/h na tempomat.
23:17:51
13.08.2015
13.08.2015
Syny
-> dragon_cb_cz 13.08.15 22:57:08: Rad bych to videl treba u toho Passata co mam (zatim jeste) v Anglii. Tam se pod 4 nedostanes ani kdyby ses posral. Rekord mam 4,5 a to jsem jel skoro celou cestu po dalnici 80 na 6ku bez slapnuti na plyn na tempomat :) Jinak to je za 5,5-6 a to jezdim 110km/h a na tempomat z velke vetsiny :)
22:57:08
13.08.2015
13.08.2015
dragon_cb_cz
-> michael: A jaká byla průměrná rychlost? MB->Praha se s dehtem dá zajet hluboko pod 4 litry a věřím, že i s trochu silnějším a výrazně těžším seveřanem bych to zvládl ne o moc hůře jak ty...
14:22:32
12.08.2015
12.08.2015
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: tak ať nemachruje s koňema, pančelko, dyž souťežit smijou jen olejožrouty s přeskakujícím řeťezem : D
13:07:15
12.08.2015
12.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 12.08.15 12:59:44: U čeho? Nějakej Renold? To ale neplatí, Vy jste se v tom vrtal.
Jinak Michal nemá briketomat, ale benzín.
Jinak Michal nemá briketomat, ale benzín.
12:59:44
12.08.2015
12.08.2015
Alenka
-> michael: ani ne, mam o 10 koni vic a sporebu nizsi o 2l.
11:20:43
12.08.2015
12.08.2015
Jirik_Tuňák1983
-> michael 12.08.15 09:47:34: Ale kolik to auto taky váží. Na tuhle spotřebu, nebo hodně podobnou se dostaneš i s autem s větším počtem hrnků a bezmála dvounásobným objemem.
Nejlepším příkladem je třeba Darklord s jeho veteránem.
Ten má u jeho auta jedinou nevýhodu, že v případě potřeby nemůže vzít ten motor na rozdíl od tohoto do podpaží a odnést ho na výbrus.
Nejlepším příkladem je třeba Darklord s jeho veteránem.
Ten má u jeho auta jedinou nevýhodu, že v případě potřeby nemůže vzít ten motor na rozdíl od tohoto do podpaží a odnést ho na výbrus.
09:47:34
12.08.2015
12.08.2015
michael
-> palinator: Na auto co má 180koní mi to příjde docela dobré...
02:13:22
12.08.2015
12.08.2015
palinator
-> michael:
Nic moc
Nic moc
23:09:10
11.08.2015
11.08.2015
Bukaj
Není to sice auto, ale dnes jsem natankoval plnou nádrž po ujetí 200 Km...
... za rovných 150 Kč
Začínám toho Pionýra mít čím dál víc v oblibě, po přičtení cca 10 Kč za olej do těch necelých 4,5 litrů Speciálu je cena za km stále parádní
... za rovných 150 Kč
Začínám toho Pionýra mít čím dál víc v oblibě, po přičtení cca 10 Kč za olej do těch necelých 4,5 litrů Speciálu je cena za km stále parádní
14:17:17
02.08.2015
02.08.2015
King
-> Bukaj: Tohle hlasal kdysi Cech na TW. Tykalo se to tenkrat problematiky dlouhodobejsiho provozu litinovejch makovic na Natural a teorie byla takova, ze se sedla za leta provozu s tetraetylolovem "zhutnej" a bezolovo potom prekvapive zvladaj.
Dalsi Cechovou teorii bylo to, ze motory s vyssim k.p. (120LS, 130) by mely na lpg trpet min, protoze vyssi kp je pro lpg lepsi, ale... Ono se asi musi spravne sejit ch-ka odstredivy regulace, spravnej mixer (ch-ka bohatosti v zavislosti na otackach a zatezi) a pak se treba ty ventily tolik nezaklepavaj...
Dalsi Cechovou teorii bylo to, ze motory s vyssim k.p. (120LS, 130) by mely na lpg trpet min, protoze vyssi kp je pro lpg lepsi, ale... Ono se asi musi spravne sejit ch-ka odstredivy regulace, spravnej mixer (ch-ka bohatosti v zavislosti na otackach a zatezi) a pak se treba ty ventily tolik nezaklepavaj...
11:05:39
02.08.2015
02.08.2015
Bukaj
-> King:
Jo, to noční štelování ventilů znám
Mne právě zaráží, že do loňska auto za 8 let najelo na LPG 100 000 Km (téměř vůbec nejelo na benzín) a ventily jsem šteloval jednou za rok až dva a někdy nebylo ani potřeba dolaďovat, zatímco když jsem pak vyměnil hlavu za novou (a o 1mm sníženou), tak auto sice dosti ožilo, ale po pár tisících km už kvůli zaklepaným výfukovým sedlům pořádně nedrží volnoběh...
Slyšel jsem, že když hlava jezdila déle na olovnatý benzín, tak se sedla trochu "utuží" a ani při provozu na bezolovo se pak moc nezaklepávají, ale že by ten rozdíl byl až tak propastný?
Jinak původní hlava měla výfukové ventily také zaklepané (nejhorší byl už v úrovni vybrání spalováku)...
Jo, to noční štelování ventilů znám
Mne právě zaráží, že do loňska auto za 8 let najelo na LPG 100 000 Km (téměř vůbec nejelo na benzín) a ventily jsem šteloval jednou za rok až dva a někdy nebylo ani potřeba dolaďovat, zatímco když jsem pak vyměnil hlavu za novou (a o 1mm sníženou), tak auto sice dosti ožilo, ale po pár tisících km už kvůli zaklepaným výfukovým sedlům pořádně nedrží volnoběh...
Slyšel jsem, že když hlava jezdila déle na olovnatý benzín, tak se sedla trochu "utuží" a ani při provozu na bezolovo se pak moc nezaklepávají, ale že by ten rozdíl byl až tak propastný?
Jinak původní hlava měla výfukové ventily také zaklepané (nejhorší byl už v úrovni vybrání spalováku)...
20:00:52
01.08.2015
01.08.2015
King
-> Bukaj: Tak to tomu dopravas benzinu docela dost - pravej kolenovrt prepina na benal jenom tak na 1% km, bo je to drahy :-) Taky jsem prvni makovici na lpg odpravil asi po 30tkm, ale ta druha byla trosku odolnejsi a pianko dojizdeni do prace daly ventily pokoj i nekolik tkm. Ovsem kdyz byla šokovka povolana do firemnich sluzeb za tucnej cestak, dostavala na dalnici pekne za usi a obcas jsem musel stelovat vule kazdej tejden - nejlip v pulnoci pred panelakem, kdyz to konecne po celodenni honitbe vychladlo.
16:57:49
01.08.2015
01.08.2015
palinator
-> Bukaj:
Tak to abych se na vůle kouknul i když jezdim jenom na benzín, protože já s tim nejezdim jinak než prasestyl.
Tak to abych se na vůle kouknul i když jezdim jenom na benzín, protože já s tim nejezdim jinak než prasestyl.
11:11:46
01.08.2015
01.08.2015
Bukaj
-> King: Ale je pravda, že původní majitel měl jiný styl jízdy - moc to netočil a hodně tahal vleky - auto moc netáhlo, ale za to "netáhlo" pořád stejně, vlek, nevlek, kopec, nekopec...
...můj styl "prasojízdy" je zcela odlišný - prudké rozjezdy, vytáčení leckdy až "do červeného", když jedu po dálnici, tak "plnej" a moc nepoužívám brzdy (pokud mne nedonutí ostatní účastníci provozu, nebo pokud netáhnu přetíženej vlek).
S tímto autem nejezdím zrovna "na kochačku"...
...můj styl "prasojízdy" je zcela odlišný - prudké rozjezdy, vytáčení leckdy až "do červeného", když jedu po dálnici, tak "plnej" a moc nepoužívám brzdy (pokud mne nedonutí ostatní účastníci provozu, nebo pokud netáhnu přetíženej vlek).
S tímto autem nejezdím zrovna "na kochačku"...
11:05:27
01.08.2015
01.08.2015
Bukaj
-> King: No, tak za měsíc projedu cca půl až plnou nádrž benzínu (aitivovaného) - občas mi plyn dojde a já potřebuju jezdit a nemám čas tankovat, takže tankuju, až když vyjedu obě nádrže... Ale do loňska, než jsem se stal majitelem a vyměnil hlavu za novou, to auto jezdilo osm let prakticky jen na LPG (jestli projelo 20 litrů benzinu za rok, tak je to hodně) a ventily jsem seřizoval jednou ročně...
...a ta původní hlava také neměla tvrzená sedla.
...a ta původní hlava také neměla tvrzená sedla.
10:45:49
01.08.2015
01.08.2015
King
-> Bukaj: A doprejes tomu motoru aspon obcas aditivovanej benzin? (myslim aditiva na ochranu sedel) . Interval 2500km mam taky v zivy pameti, kdyz jsem se stoprdem lital po dalnici do Brna :-) Specialne ty krpaly na Vysocine s vytocenou trojkou se na tom podepisovaly :-)
10:18:23
01.08.2015
01.08.2015
Bukaj
Tak 130 LPG stále kolem sympatických 8/100, když tahám vlek, tak 9-10/100.
Jen mne štve neustálá potřeba seřizování ventilových vůlí (cca jednou za měsíc, tj cca po 2500 Km) a taky dnes musí motor ven a mrknout na spojku. Sice jsem ji dělal před 2 roky, ale před měsícem začala cukat při rozjezdu a před 14 dny tam ještě něco začalo rachotit (ložisko v klice, nebo spojkové)
Jen mne štve neustálá potřeba seřizování ventilových vůlí (cca jednou za měsíc, tj cca po 2500 Km) a taky dnes musí motor ven a mrknout na spojku. Sice jsem ji dělal před 2 roky, ale před měsícem začala cukat při rozjezdu a před 14 dny tam ještě něco začalo rachotit (ložisko v klice, nebo spojkové)
00:13:02
01.08.2015
01.08.2015
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak čistě laicky - když tam tlačíš šnekem co to dá, tak máš najednou jakoby daleko "větší" motor... v případě plnotučnějších turbín tlačíš okolo 1 bar, tzn "objem" motoru prakticky dvojnásobný... Tak si to u svého švéda přepočti - dostáváš se skoro na "americké" hodnoty....
22:28:56
31.07.2015
31.07.2015
Hurdis
Včera, dnes a zítra. Nevím jak to bude vypadat v sobotu večer a v neděli ráno. Ale třetí nádrž nafty zase v prdeli.
21:05:01
31.07.2015
31.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Alenka 31.07.15 20:43:07: Tak piš jedním prstem, já si zatím otevřu pivo. Nebo z toho udělej seriál.
20:43:07
31.07.2015
31.07.2015
Alenka
-> Jirik_Tuňák1983: znám odpověď na všechny tvoje otázky, ale jsem línej to datlovat. Co s tím uděláme? :)
19:35:37
31.07.2015
31.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Jediný co je mi divný proč, tak když se jezdí s atmosférou normálně, tak má nějakou spotřebu a když se s ní jezdí ostřeji, tak to žere více, ale ne zase o 4 litry nebo dvojnásobek jako turbíky.
U turbíka prostě není problém jezdit klidně třeba za 7, při ostřejší jízdě ale už za 12 a při prasojízdě raději ani neměřit. Jako plus třeba vidím u trubíka na tempomatu, že v kopcích neleze okamžitá do takového nesmyslu jako u atmosféry a mnohdy není ani cítit, že to přidává a netrápí se. Teď se mi třeba ve stoupání zvedne okamžitá třeba z 5,8 na 8-9, ale předtím jsem u atmosféry 1.6 na tom samém úseku měl okamžitou klidně 16-17.
Ale nejsem motorář ani technik abych tomu rozuměl.
U turbíka prostě není problém jezdit klidně třeba za 7, při ostřejší jízdě ale už za 12 a při prasojízdě raději ani neměřit. Jako plus třeba vidím u trubíka na tempomatu, že v kopcích neleze okamžitá do takového nesmyslu jako u atmosféry a mnohdy není ani cítit, že to přidává a netrápí se. Teď se mi třeba ve stoupání zvedne okamžitá třeba z 5,8 na 8-9, ale předtím jsem u atmosféry 1.6 na tom samém úseku měl okamžitou klidně 16-17.
Ale nejsem motorář ani technik abych tomu rozuměl.
17:39:13
31.07.2015
31.07.2015
Skili
Tak daihatsu si vzalo 6.8, 6.9 l/100 a z toho zhruba 20km možná i víc byl eccák pěkně plnej knedlik... takže celkem spokojenost protože když jsem se o něco podobnyho udělal s Otíkem tak si vzal asi 14-15l
-> Jozka: nepočítá ti to palubní počítadlo nějak špatně , 12l si bral po městě Otík a tisícovka kolem 9l
-> Jozka: nepočítá ti to palubní počítadlo nějak špatně , 12l si bral po městě Otík a tisícovka kolem 9l
16:58:02
31.07.2015
31.07.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.07.15 14:39:25: Já jsem se teď dostal na symfonických 11,3 L, nicméně jazdní štýl tomu odpovídal. Srazit do dalšího tankování se mi to už asi nepovede.
Jen kolega dnes hudral, když jsem to před něj na Autobáhnu ve 170 fuknul při předjíždění kamionu. Budu muset zvolnit, abych se mohl kvrdlat zase kolem těch 7,6.
Jen kolega dnes hudral, když jsem to před něj na Autobáhnu ve 170 fuknul při předjíždění kamionu. Budu muset zvolnit, abych se mohl kvrdlat zase kolem těch 7,6.
14:39:25
31.07.2015
31.07.2015
palinator
Teď jsem jel 2x 100 km s OIII 1,4 TSI, poprvé styl na bakáče s minimem brzdění, jízda furt kolem 2000 a výsledek byl 5,9. Cestou zpět jsem jel často až k 4000, nepodtáčel jsem to skoro nikdy, někdy jsem jí nahulil i do mrtva, jel jsem výrazně rychlejc, víc jsem brzdil a průměr spad na 5,3. Tak tomu nerozumim. Výškový rozdíl trasy asi 100 m nehraje v tomto výraznou roli.
13:34:44
31.07.2015
31.07.2015
Jozka
Jsem po dlouhý době taky aktivoval "palubní počítač" u užovky.. lehce přes 12 lt/100 km, což je i na charakter provozu kolem kostelní věže celkem dost..
05:13:28
31.07.2015
31.07.2015
Sita
minulej tejden CB-Mnichov a zpet s manzelky Borou 1.6 16V 77kW, prumer rovnejch 5.0/100 dle PPC, dalnice, mesto, okresky. Na spritu mi to pak hodilo 5.4, takze po cca rocnim poctivym mereni s timhle vozem muzu potvrdit, ze palubak podmeruje o cca 0.5l/100km...
Kompletni dokumentace spotreby: www.spritmonitor.de/en/.. ./663474.html
hard core dodatek: na cestu jsem si musel koupit novej tel, takovej levnej model od Aceru, tak jsem ho chtel testnout na dokumentaci zaznam udaju PPC. Moc to nevyslo. Na HTC to nema, nebo s tim neumim, omluvte vsechno
Kompletni dokumentace spotreby: www.spritmonitor.de/en/.. ./663474.html
hard core dodatek: na cestu jsem si musel koupit novej tel, takovej levnej model od Aceru, tak jsem ho chtel testnout na dokumentaci zaznam udaju PPC. Moc to nevyslo. Na HTC to nema, nebo s tim neumim, omluvte vsechno