skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2732 příspěvků (zobrazeno 2301 až 2350) od 01.11.2011 do 10.12.2024, založil/a mark - zrušená registrace
-> palinator: ono de i o tu celkovou velikost, Toledo je zbytecne dlouhy, blbej vyhled dozadu atd .) spis bych potreboval spojit vic auto do jednoho a nejak to nejde vymyslet, jediny co +/- splnuje vsechno je A4 Avant quattro, ale proste neni to subaru no .-)
-> U-Geen:
Kolik Toledo váží? Však oproti novějšímu to musí bejt muší váha.
Kolik Toledo váží? Však oproti novějšímu to musí bejt muší váha.
-> Pavel P..: no zas 4kolku potrebuju rel. velkou kvuli prckovia pripadnymi jezdeni v zime... na jezeni do prace staci lehky 2kola, s tou se tu pak nejak vyhrabu, ale toledo je na to uz zbytecne tezky (mam porovnani toledo-nexia na stejnejch gumach a rozdi 200kg byl sakra znat)
a justy neni poradna 4 kola :-)
a justy neni poradna 4 kola :-)
-> U-Geen:
Kdyby to bylo o 100 tkm víc olítaný, furt by to bylo dobrý, docela by mě zajímal real stav, z fotek to vypadá luxusně. Když vidim jaký sračky se prodávaj běžně (i když taky za jiný peníze).
Toledo oproti tomu Golfu zas tak těžký nebude, neviděl bych v tom nějakou zvláštní výhodu, že by byl menší. G3 hnije taky, i když asi ne tolik a se spolehlivostí nemám tušení, jak to je. Motor a převodovka budou sloužit stejně, pak je otázka jak ta omáčka okolo. Mě by se líbil i B4 Passat Variant, ale to už je hotovo sehnat ve slušným stavu.
Kdyby to bylo o 100 tkm víc olítaný, furt by to bylo dobrý, docela by mě zajímal real stav, z fotek to vypadá luxusně. Když vidim jaký sračky se prodávaj běžně (i když taky za jiný peníze).
Toledo oproti tomu Golfu zas tak těžký nebude, neviděl bych v tom nějakou zvláštní výhodu, že by byl menší. G3 hnije taky, i když asi ne tolik a se spolehlivostí nemám tušení, jak to je. Motor a převodovka budou sloužit stejně, pak je otázka jak ta omáčka okolo. Mě by se líbil i B4 Passat Variant, ale to už je hotovo sehnat ve slušným stavu.
-> U-Geen: a co takhle Subaru Justy? ségra to měla skoro pět let a byli spokojený, jezdilo to pořád, nesralo se to a vyjeli hlavně tam kam běžný předokolky neměli šanci
je to sice malý, šeredný ale na courání po městě stačí
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: hm, 130 tisic za 15 let :-) zajimavej najezd. Ja bych to asi nekupoval uz ted, na jezdeni do prace bych vzal nejaky 3dvirko klidne, pokud TDi tak G3ku nebo neco z prvnich G4ek. Libilo by se mi nejaky 4x4 se spolehlivym TDi, ale Audi me moc nebere a Passat je zbytecne velkej a jiny 4koly nejsou :-)
Můj spotřební tahoun v dieslu papá průměrně 8,5L v městě,záleží jak mu šlapu na krk:) V zimě je to tak o 3-4dcl víc... na obash 3.0 v automatu dobrý ne?
-> U-Geen:
Můžeš koupit někde v Liberci Toledo za 52 táců.. docela se mi i líbí, ale s tou rzí, co teď není může bejt. Ale je to asi jedno z nejlepších, co se dá teď koupit.
autosoft.cz/soubory_autos oft/detail_inzerat.php?id= MUSIL%2...
-> Sepp:
Stály za hovno no a PPD ještě 3x tolik.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Můžeš koupit někde v Liberci Toledo za 52 táců.. docela se mi i líbí, ale s tou rzí, co teď není může bejt. Ale je to asi jedno z nejlepších, co se dá teď koupit.
autosoft.cz/soubory_autos oft/detail_inzerat.php?id= MUSIL%2...
-> Sepp:
Stály za hovno no a PPD ještě 3x tolik.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: ty dvoulitry nestály oproti 1,9 za moc (sraly se), nebo se pletu?
-> palinator: ja uz to sbiram no .-) jako to auto nema zadnou prodejni cenu, takze jen dojezdit nez se to rozpadne. ale stejne ho mam rad :-)
-> U-Geen:
Last standing rotačka je tak okolo roku 2004-2005. To není ještě úplná šlupka. Právě že nějakou rotačku bych chtěl, ale nemám money a do 1L Toleda se mi už nechce, abych to za pár let nenamet na lopátku.
-> King 25.06.12 15:36:44:
Jo, my máme tu proslavenou olejožroutskou 1,6 16v (74 kW). Se někdy můžeš zastavit, bydlim cca 200 m od vyhlídky směrem na jih hned u silnice.
Last standing rotačka je tak okolo roku 2004-2005. To není ještě úplná šlupka. Právě že nějakou rotačku bych chtěl, ale nemám money a do 1L Toleda se mi už nechce, abych to za pár let nenamet na lopátku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King 25.06.12 15:36:44:
Jo, my máme tu proslavenou olejožroutskou 1,6 16v (74 kW). Se někdy můžeš zastavit, bydlim cca 200 m od vyhlídky směrem na jih hned u silnice.
-> suri: Ale jo, ale na toho asi nebudu mít takové štěstí se servisní historií. To co mám teď býval tátovo služebák, pak mámy a teď je moje... Jedině snad mají teď u táty ve firmě nějaké superby tuším s naftovými dvoulitry, ale nevím nevím...
-> dragon_cb_cz: sehnat se dá , akurát je to iná liga , za iné peniaze a iné náklady ako bola octavia , a to je to väčší brat octavie
-> U-Geen: Mluvíš mi z duše, modlim se aby ta moje ochcáfka vydržela co nejdýl a nemusel jsem měnit.. kde bych znova sehnal podobný auto se známou servisní historii (282 tisíc km v rodině ;) a podobnou spotřebou a spolehlivostí fakt netuším ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> U-Geen: tak zatim nic nevybírám, jen by se mi líbil..... felda slouží a ještě chvíli bude takže až budu vybírat už bude jiná nabídka a třeba šáhnu po nějakym benzínu s plynem, což bude lepší než ropa.
-> Nwkt: asi ne... spis nejaka Cofola :-)
-> U-Geen: HTP v turbu? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: pežot :-) za me kdyz diesel tak VW s rotackou :-) ale uz je to dost stary .-( Az umre toledo tak pujdu asi do nejakyho uspornyho benzinu radsi.. a nebo to nejak spojim s potrebou 4x4 a preci jen LPG
-> Pavel P..: 1.9TD nebrat:D
-> Pavel P..: Koukám po tom samém.. P306 v 2,0 HDi je asi blbost, co? Trpí to na vstřiky, jestli jsem správně vypozoroval v diskuzích..
-> U-Geen: líbí se mi P306, jenže v 1,4 je to benzin a né moc spolehlivej.. a ropák 1,9 zase zbytečnej v takovym prdítku.
-> Pavel P..: toledo se nesere :-) a treba TDickovej starej golf by taky nemusel... ale nevis co koupis no, ja uz tohle mam 6 let a 140kkm :-)
-> U-Geen: no právě.
no nic, zatim budu jezdit ecorally s feldou![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..: presedlej :-) je to levny, dokud se to nezacne s*at :-)
-> Nwkt: furt lepší jak po městě za 10 a mimo za 8.5 když to šetřim:D tzn tak 140max
-> havlik: jo
-> Pavel P..: Dlouhodobý průměr máme lehce přes 5 litrů, když od tankování k tankování nepustím za volant manželku a nechvátám, tak se na 1200km na 55 litrů paliva (tzn nějakých 4.5l/100km) dostanu - půlka delší trasy (hlavně Praha ČB), půlka po Praze. Většinou je to spíš tak 1050-1100km, žena nemá tak lehkou nohu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: no ale po městě to jezdí tak za 6-7
-> U-Geen: hmmmmm asi přesedlám na ropáka ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: proc?.. me sviti spotreba kolem 4.0 na ppc bezne... realita je pak v souctu trochu jina www.spritmonitor.de/en/..
./503153.html ... ale mam neoptimalni trasy, da se jet i kolem tech 4.5 real .-)
-> Pavel P..: Ne ne, prosím pěkně zcela střízliv a při smyslech ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> dragon_cb_cz: a pak ses probudil...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
V sobotu Praha -> Žatec podle počítače za 3.2l / 100km... reálně bych to viděl tak na 4l. Rekord mám z chalupy (u Kutné Hory) do Prahy s průměrnou 2.7l/100km, opět podle počítače, takže reálně tak 3.5. Octavia Combi 1.9 TDi AGR 4x4 ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
trošku staršia momentka , odvtedy som kľudnejšiu premávku nezažil a k tejto spotrebe už nedostal , alebo som viac v strese
-> palinator: Tak o máme srovnatelný parametry, ale ty máš 1.6tku?
Právě, že v noci se jezdí líp, motáci už dávno chrápou a těch pár předjetejch ještě větších spořičů ekojízdu neohrozí :)
Právě, že v noci se jezdí líp, motáci už dávno chrápou a těch pár předjetejch ještě větších spořičů ekojízdu neohrozí :)
-> King:
Je to starší vícebod jednolambda. Vectra má nějakejch 1460 kg tuším.
Ale mě by jízda v noci zas až tak nelákala.
Je to starší vícebod jednolambda. Vectra má nějakejch 1460 kg tuším.
Ale mě by jízda v noci zas až tak nelákala.
-> palinator: Tak normálně bych 20kiláků kvůli levnýmu benálu nejel a pumu mám jako koníka místo škochtle, takže si občas po nocích zajezdím.
Zetec a ecotec na tom můžou bejt stejně - předpokládám, že je to starší vícebod. Hraje tam spíš roli váha auta (mám skoro 1400kg - sporťák na hovno :) a 16V.
Dneska mě ovšem dorazil tchán, protože se prsil, že s Ladou 112 1,6 jel trasu Vel. Meziříčí - Kolín + nějaký pojížďky po městě za 3,4l/100. Musel jsem mu udělat kratší přednášku o nejistotách měření, o vlivu rozdílů nadmořský vejšky startu a cíle a metodice měření, ale u jedinců s humanitním vzděláním je ořech a zbytečná námaha :)
Zetec a ecotec na tom můžou bejt stejně - předpokládám, že je to starší vícebod. Hraje tam spíš roli váha auta (mám skoro 1400kg - sporťák na hovno :) a 16V.
Dneska mě ovšem dorazil tchán, protože se prsil, že s Ladou 112 1,6 jel trasu Vel. Meziříčí - Kolín + nějaký pojížďky po městě za 3,4l/100. Musel jsem mu udělat kratší přednášku o nejistotách měření, o vlivu rozdílů nadmořský vejšky startu a cíle a metodice měření, ale u jedinců s humanitním vzděláním je ořech a zbytečná námaha :)
-> King:
No, v tomhle případě snad ani nejde o cit nebo o znalost teorie, ale spíš o to, že on na to regulérně sere, je mu jedno za kolik jede a nemíní nad tím přemejšlet. Což já zase jo, mě svým způsobem baví efektivní (neplést s kolenovrtskou) jízda aneb když už šlápnu na plyn, chci z toho vytěžit co nejvíc.
Jinak teorii úsporný jízdy jsem nikdy nějak nedrtil, na to stačí selskej rozum a jediná vyšší dívčí je teorie motoru, za jakých okolností spalovací motor jak pracuje. Benzinový atmosféry jsou jednoduchý, až přijde turbotraktor, tak bude zase velkej prostor pro spekulace. K dosažení dobrý spotřeby mě konkrétně velice pomáhá ukazatel okamžitý spotřeby, kterej je u Opelu docela slušnej (častější refresh a vidim tam třeba okamžik, kdy ECU vypne/zapne dávku a podle toho dál postupuju), pak jsou slušný koncernový MFA, ale francouzský ty se mi nikdy moc nelíbily. S Fordem nemám zkušenost aby mě někdo nenařknul z rasizmu.
Shell se lepí na ONO, to taky zlevnilo. Jen tak mimochodem by mě zajímalo, kdo slevuje první... můj typ je jasnej, Shell jsou jen vychcánci. To kolečko si jezdíš jen tak pro radost? Já jedu jednou za čas do Církvice pro levnej, naberu tam za pár tisíc a jedu domou. Ale ekojízdu timhle směrem většinou neprovozuju, spíš na hranici odebrání ŘP.
Docela by mě v rámci týhle Verbrauchonanie zajímalo konkrétní srovnání Zetec vs. ECOTEC, ale to se takhle nikdy nedá.
No, v tomhle případě snad ani nejde o cit nebo o znalost teorie, ale spíš o to, že on na to regulérně sere, je mu jedno za kolik jede a nemíní nad tím přemejšlet. Což já zase jo, mě svým způsobem baví efektivní (neplést s kolenovrtskou) jízda aneb když už šlápnu na plyn, chci z toho vytěžit co nejvíc.
Jinak teorii úsporný jízdy jsem nikdy nějak nedrtil, na to stačí selskej rozum a jediná vyšší dívčí je teorie motoru, za jakých okolností spalovací motor jak pracuje. Benzinový atmosféry jsou jednoduchý, až přijde turbotraktor, tak bude zase velkej prostor pro spekulace. K dosažení dobrý spotřeby mě konkrétně velice pomáhá ukazatel okamžitý spotřeby, kterej je u Opelu docela slušnej (častější refresh a vidim tam třeba okamžik, kdy ECU vypne/zapne dávku a podle toho dál postupuju), pak jsou slušný koncernový MFA, ale francouzský ty se mi nikdy moc nelíbily. S Fordem nemám zkušenost aby mě někdo nenařknul z rasizmu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Shell se lepí na ONO, to taky zlevnilo. Jen tak mimochodem by mě zajímalo, kdo slevuje první... můj typ je jasnej, Shell jsou jen vychcánci. To kolečko si jezdíš jen tak pro radost? Já jedu jednou za čas do Církvice pro levnej, naberu tam za pár tisíc a jedu domou. Ale ekojízdu timhle směrem většinou neprovozuju, spíš na hranici odebrání ŘP.
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> palinator: Každýmu není dáno do vínku umět řídit svižně a přitom ekonomicky, ač každej dušuje, že ta jeho kára jezdí za hubičku a všechny předjíždí :)
Prostě máš pro to auto lepší cit a nikde není psáno, že dlouholetej řidič pojede ekonomičtějc.
Určitě máš i nadrcenou teorii úsporný jízdy z netu, což on ne :)
btw: teď v noci jsem byl zase s cougim sosnout Fuelsave u KH Shellu (už maj za 33,50)a neodpustil jsem si kolečko kolem tý vaší elektrárny a dvoulitr to na , tentokrát už čistej N95, dal za 5,7l/100. Ale přiznávám, že v noci se nežinýruju a skrze vesnice to bublám na pětku :)
Prostě máš pro to auto lepší cit a nikde není psáno, že dlouholetej řidič pojede ekonomičtějc.
Určitě máš i nadrcenou teorii úsporný jízdy z netu, což on ne :)
btw: teď v noci jsem byl zase s cougim sosnout Fuelsave u KH Shellu (už maj za 33,50)a neodpustil jsem si kolečko kolem tý vaší elektrárny a dvoulitr to na , tentokrát už čistej N95, dal za 5,7l/100. Ale přiznávám, že v noci se nežinýruju a skrze vesnice to bublám na pětku :)
-> Nwkt 15.06.12 11:38:16:
Tohle auto je mimořádný tim, že ten displej funguje komplet a to auto není až tak shnilý na Opela, ale jinak je to Opel tělem i duší - viz svítící CHECK na PP.
-> suri 15.06.12 11:41:42:
Nemám tušení kolik by to bylo reál, nikdy jsem dlouhodobku neměřil, neni to moje auto.
-> King 15.06.12 16:42:57:
Já jsem v tomhle měření tak trochu z obliga, neboť vždycky měřim oba směry trasy a uvažuju počasí, provoz, povětrnostní podmínky, zimáky atd.
Co se týče tý spotřeby, nemyslim si že by měla bejt o litr jinde. Přece jen jsem prakticky nešláp na brzdu až na nějaký kraviny ve městě a snažim se jet nejúspornějc, jak je to jen možný a přitom nezdržovat a nekurvit techniku - a to bych řek že má smysl. Jinak mně vysvětlete, jaktože 110 km trasu přes Střední Čechy zvládnu oproti tátovi o 1l/100 níže a o 10 minut rychleji jak on.
Tohle auto je mimořádný tim, že ten displej funguje komplet a to auto není až tak shnilý na Opela, ale jinak je to Opel tělem i duší - viz svítící CHECK na PP.
-> suri 15.06.12 11:41:42:
Nemám tušení kolik by to bylo reál, nikdy jsem dlouhodobku neměřil, neni to moje auto.
-> King 15.06.12 16:42:57:
Já jsem v tomhle měření tak trochu z obliga, neboť vždycky měřim oba směry trasy a uvažuju počasí, provoz, povětrnostní podmínky, zimáky atd.
Co se týče tý spotřeby, nemyslim si že by měla bejt o litr jinde. Přece jen jsem prakticky nešláp na brzdu až na nějaký kraviny ve městě a snažim se jet nejúspornějc, jak je to jen možný a přitom nezdržovat a nekurvit techniku - a to bych řek že má smysl. Jinak mně vysvětlete, jaktože 110 km trasu přes Střední Čechy zvládnu oproti tátovi o 1l/100 níže a o 10 minut rychleji jak on.
-> King: to je z jiného filmu ale :D
Mladých , který se tomuto sportu chtějí cílevědomě venovat , není mnoho , proto i my judisté říkáme " nemusí pršet , jen když kape "
Mladých , který se tomuto sportu chtějí cílevědomě venovat , není mnoho , proto i my judisté říkáme " nemusí pršet , jen když kape "
-> suri: Nemusí hned pršet, stačí když kape! :)
-> King: To je první zárodek toho pozitivního , to jsou ty první vlašťovky :-D
ale nie , treba sa hádať a ukeciavať cenu , firiem je kopice , a služby sa dajú vybrať , a aby som ja platil na niekoho 3 násobky nutnej platby to nemusím ... iné je to možno pri havarijnej , ale tam je to zase o bonusoch
ale nie , treba sa hádať a ukeciavať cenu , firiem je kopice , a služby sa dajú vybrať , a aby som ja platil na niekoho 3 násobky nutnej platby to nemusím ... iné je to možno pri havarijnej , ale tam je to zase o bonusoch
-> suri: Co se týče sazeb povinnýho ručení - máme tady první vlaštovky v podobě pojišťoven, který při stanovení sazeb serou na objem motoru. Příští rok kvůli tomu budu měnit saloon. Aktuálně platím 2800Kč za dvoulitr, ale věřím, že zmrdí sádlo půjde ořezat víc - buď se pochlapí Direct (je třeba motivovat včasnou výpovědí smlouvy) nebo se pochlapí konkurence, kde se pojišťovny předháněj v nabídkách pro nově příchozí ovečky.
Někde jsem čet, že průměrný náklady pojišťoven za škody osobáků jsou kolem 1000Kč a zbytek je jejich vejvar - prostor pro smlouvání tam rozhodně je :)
Někde jsem čet, že průměrný náklady pojišťoven za škody osobáků jsou kolem 1000Kč a zbytek je jejich vejvar - prostor pro smlouvání tam rozhodně je :)
-> King: myslíš v braní spotreby? myslím to že tam kde kolenovrt kruto podtáča svoj nízkoobjem , ide vysokoobjem za tú istú spotrebu , ale v neporovnaní bezpečnejši e , komfortnejšie ... ale zase povinné poistenie je tiež dôležitý faktor pri kúpe vozu :D
-> suri: To máme podobnej vkus, ale nepochopil jsem v čem je rozdíl.
-> King: zámer je ako píšeš , neviem no , ja kolenovrt nie som , ak sa dá ísť tak idem kludne , niekto to nazve spotrebovo , ak treba ísť rýchlo idem rýchlo ... a ostatne mám radšej väčšie benzínové motory , ideálne v atmosfére a tam sa spotreba berie trošku inak
-> suri: Tak znám kolenovrtyx, co spotřebou vyloženě žijou, dokonce v tom i závodí :) Tam se počítá každej ml paliva :) Každopádně je zajímavý, že všechny měřáky pr. spotřebu podhodnocujou - záměr?
-> King: ja som tiež také auto ani nevidel , ale reálne ? koho to zaujíma tak presne ? ono tie výpočty majú tiež predsa mnoho aspektov , tiež je tam odchýlka v presnosti tachometra , ujetých km , nadmorskej výške , stave motora a podobne . Neviem , osobne mám na tom základnom MFA Pc rozdiel v spotrebe cca 0,3L do mínusu , a nejak ma to netrápi .
-> suri: Za celou svojí řidičskou kariéru jsem snad nenatrefil na služebák, kde by korespondoval údaj o pr. spotřebě se skutečností. Třeba u TDCi mondeí (měl jsem 4) ukazoval počítač někdy i o litr optimistější spotřebu, než reál. nedávno zapůjčenej Sup na tom nebyl o moc líp, stejně tak feldy v minulosti atd. Osobně si myslím, že je to pochopitelná snaha výrobců aut vyvolat v zákazníkovi pocit spokojenosti. Podobně optimisticky ukazoujou i tachometry, výrobce je limitovanej jenom max. povolenou 10pct odchylkou. že by existovala nějaká norma na přesnost ostatních funkcí PP nevím. Je to možná i snaha výrobců předejít nepokojenosti zakošů, protože současný metodiky stanovování spotřeby modelu auta nemaj s reálným životem moc společnýho a jsou to věšinou údaje naměřený za teplého slunečného dne s bezvětřím, sucho silnicí a s prohřátým motorem i zbytkem auta. Hejl si potom auto na základě takových optimistických údajů o spotřebě koupí a nestačí se divit, že te hyper-eko turbobenzíňáček se na takovou spotřebu dostane jenom při lechtání plynu hodně pod hranicí limitů a většinou sosne o 10-30pct víc, než podle letáčku.
Už se objevoujou i reklamace a dokonce žaloby kvůli vysoký spotřebě novejch aut a hejlové to u soudu i občas vyhrajou :)
.....všechno odvolávám, koncernový PP měřej spotřebu samozřejmě s odchylkou max. 0,0001pct od reality! :)
Už se objevoujou i reklamace a dokonce žaloby kvůli vysoký spotřebě novejch aut a hejlové to u soudu i občas vyhrajou :)
.....všechno odvolávám, koncernový PP měřej spotřebu samozřejmě s odchylkou max. 0,0001pct od reality! :)