skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
19:21:09
05.01.2017
05.01.2017
vhml
-> isti 05.01.17 19:15:52: je to stovka. Je menší než na 120.
19:15:52
05.01.2017
05.01.2017
isti
A je tu aj jeden diel brzdiča na sku 100??Stodvaciatkový má priemer 46mm a tento(na pravo) iba 44,5mm
19:09:43
05.01.2017
05.01.2017
isti
Pri inventure som narazil na piestiky do 2p brzdičov zrejme ˝˝domácej výroby˝˝(dve spodné)Sú ťažšie ako originál,bol by problém ak by som do jedného brzdiča dal originály a du druhého tieto?(presný váhový rozdiel neviem,nemám to s čím zmerať)
19:24:31
30.12.2016
30.12.2016
Skili
-> Zeke-ten šestý: jestli se toho chceš zbavit tak já bych se toho ujal
18:43:11
30.12.2016
30.12.2016
Bukaj
-> Zeke-ten šestý 30.12.16 17:06:16: Matice stěračů na 1000MB. Kilo mělo vyšší hlavu té matice (asi dvojnásobně)
18:15:38
30.12.2016
30.12.2016
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: díky :)
18:12:30
30.12.2016
30.12.2016
Pavel P..
stopro je to kilí matice stěrače... podle malého závitu. dělali se i na užovky s větším závitem a vyšší...
17:55:04
30.12.2016
30.12.2016
bajou
-> Tomaso435: Je to dost možný, no
17:41:17
30.12.2016
30.12.2016
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: Jo, něco takovyho mi to právě připomíná, ale nejsem si jistej, kilča nedělam
17:23:28
30.12.2016
30.12.2016
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: není to matice stěrače na kilo?
10:38:59
27.12.2016
27.12.2016
Pavel P..
-> isti: 1202/1203, ta má vrtání 72mm a takovýhle písty..
10:24:09
27.12.2016
27.12.2016
MVM
-> isti 27.12.16 10:04:15: To nedokážu řict. To spíš někdo jiný. Důležitý je hlavně zda jsou všechny písty ze stejné rozměrové třídy.Měřit ve výšce pístního čepu kolmo na jeho osu. Hmotnostně je možné je v rámci tolerance, na seriový motor tý doby, doupravit po jejich zvážení.
10:04:15
27.12.2016
27.12.2016
isti
-> MVM: A tie rozličné číslá by mali znamenať váhu piestu?
09:58:25
27.12.2016
27.12.2016
MVM
-> isti: Nevim - připadá mi to podle té šikmé dilatační spáry,čtyři kroužky na nějaký starý Spartak,Octavia.. Něco z tý doby asi..
09:48:55
27.12.2016
27.12.2016
isti
Mám tu podivné piesty sú to na nejakú skodovku?Nejaké údaje merané igitálným šublerom,priemer 71,5mm,celková výška 78,10mm,vrtanie pre piesný čap 18mm,drážky pre krúžky zhora nadol 3x2,5mm a 4mm
Označenie na vrchu mi nič nehovoria,je na nich B ,O alebo nula vo štvorci,na každej iné číslo 272,275,278,279 a nejaké tučné m a v tom menšie n.
Označenie na vrchu mi nič nehovoria,je na nich B ,O alebo nula vo štvorci,na každej iné číslo 272,275,278,279 a nejaké tučné m a v tom menšie n.
09:29:40
27.12.2016
27.12.2016
isti
-> ondie: Aj ja mám taký pocit.
00:15:45
27.12.2016
27.12.2016
ondie
-> isti: pochybuju že by tohle šlo z fabriky
21:17:29
26.12.2016
26.12.2016
isti
Môže to byť originál z fabriky ak je to u každého rebra zošité? (zo šiestíh kusov)
21:11:09
26.12.2016
26.12.2016
isti
Nalejme čistú vodu do phára ohladom tejto stropnice.Prikláňám sa tomu názoru že je to napodobenina čiernej stropnice ale z iného materiálu.Nie je to nafarbená bielá.
18:56:34
26.12.2016
26.12.2016
miguelias
-> Bukaj 26.12.16 15:50:09: Má to být Migueldias, akorát mi to virt nezobrazuje..
Jinak s tebou naprosto souhlasím.
Jinak s tebou naprosto souhlasím.
16:09:02
26.12.2016
26.12.2016
Zeke-ten šestý
-> Bukaj: Asi tak
15:50:09
26.12.2016
26.12.2016
Bukaj
-> Zeke-ten šestý: No vidíš, a jemu stačí dvě - to je fér, ne?
Měla babka 4 paraboly a Miguelias žádnou...
Měla babka 4 paraboly a Miguelias žádnou...
15:43:43
26.12.2016
26.12.2016
Zeke-ten šestý
-> miguelias: Mám 4 kusy ty dárečku
15:34:51
26.12.2016
26.12.2016
miguelias
-> Zeke-ten šestý: Můžeš mi tu parabolu dát. Nebo spíš jí můžeš dát mojí Tatře jako dáreček.
15:30:00
26.12.2016
26.12.2016
Zeke-ten šestý
-> rsvancara: Na skle je napsano H4, nic vic o tom nevim :D
15:19:48
26.12.2016
26.12.2016
Zeke-ten šestý
-> miguelias: -> TTomas: Díky :)
15:19:48
26.12.2016
26.12.2016
rsvancara
-> Zeke-ten šestý: Podobná objímka na vláknovou žárovku... to mi dal otec, že to je na Š100 (a že to bylo v novejch krabicích) a ono to bylo na tatru 815 :-D
15:18:52
26.12.2016
26.12.2016
miguelias
-> Zeke-ten šestý: ten hrnec bude kilčo.
15:18:50
26.12.2016
26.12.2016
TTomas
-> Zeke-ten šestý: Hrnec bude skoda 100/110 a Parabola podle H4 bude nejspíš 105/120 ( pasuje i do 100/110) nemám u sebe katalog.
14:59:22
24.12.2016
24.12.2016
Jozka
14:53:50
24.12.2016
24.12.2016
Jozka
-> Bukaj: Určitě.
14:40:51
24.12.2016
24.12.2016
Bukaj
-> Jozka: Díky, z toho by mohl bejt i motor Sachs, žejo?
14:36:24
24.12.2016
24.12.2016
Jozka
-> Bukaj: cs.wikipedia.org/wiki/Wan
derer
13:59:24
24.12.2016
24.12.2016
Bukaj
Z čeho je tohle nádrž? A co vše ze na fotce chybí té 555 z původních věcí, případně co je tam navíc (kromě skla světlometu - teď je tam natvarované plexi, asi je novější cívka a pravděpodobně ten zaní držák nádrže tam bude dodělaný...)?
13:51:58
20.12.2016
20.12.2016
suri
-> minno 20.12.16 11:48:56: U mňa tiež , a ak sa pri tom ešte dá podporiť domáci výrobca je to len lepšie ...
11:48:56
20.12.2016
20.12.2016
minno
-> suri: to mi je jedno, dôležitá je funkčnosť a spoľahlivosť.
11:39:28
20.12.2016
20.12.2016
palinator
-> el.tomas:
Jak se pozná origo Castrol?
Já co beru oleje tak maj různý značky německý potisky. Ale zatím se nic nezadřelo.
Jak se pozná origo Castrol?
Já co beru oleje tak maj různý značky německý potisky. Ale zatím se nic nezadřelo.
11:04:08
20.12.2016
20.12.2016
suri
-> minno 20.12.16 10:45:13: ale ak nepodporovať origo japonca tak tam dám radšej BRISK
10:45:13
20.12.2016
20.12.2016
minno
-> darklord 17.12.16 15:38:26: Rovnaká skúsenosť s NGK France. NGK mi vždy všade vo všetkom rovnako dobre fungujú ako Japan, tak aj France....
18:35:44
17.12.2016
17.12.2016
Bukaj
-> isti 16.12.16 18:04:51: Hlavně vlečkové tlumiče poznáš podle označení činné délky - 200 jsou vlečkové ;-)
16:53:44
17.12.2016
17.12.2016
el.tomas
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.12.16 14:02:16: Až na jaře budu měnit olej, tak filtr hodně prozkoumám, protože VW filtr z Plovární byl vždy 100%. U Škoda-dílů jsem bral i olej od Castrolu a při přebírání jsem ho radši hodně dlouho prohlížel. V garáži jsem pak porovnával i ostatní kanystry z jiných zdrojů a byl to naštěstí pravý Castrol.
15:38:26
17.12.2016
17.12.2016
darklord
-> Tuner#2: OT: NGK made in france som pred dvomi tyzdnami vyhadzoval z auta po 58000km (2x interval vymeny skoro) a nebol s nimi jedniny problem, keby mi neodislo cidlo klukovky, tak na nich najazdim hadam to iste co na predoslych (tiez france, cca 80000km). A teraz som v eshope takisto dostal tie same francuzske.
14:02:16
17.12.2016
17.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> el.tomas 17.12.16 10:53:56: Může to být kus od kusu. Loni jsem měl na Žlutce MANN a taky to drželo tlak hůře a ten letošní super. Přitom je kupuju v ProTrucku na Borech po 10ti jednou za dva roky a nikdy nebyl problém. Ale pokud by se prokázalo, že sem fakt tahají čínu (to by vysvětlovalo v některých případech lepší cenu než mě dá Jirka za jeho režii) tak by tohle bylo na udání ČOI, protože tohle je fakt nechutný prodávat fake v krabičce vypadající jako origo.
-> Tomaso435 17.12.16 11:03:51: To motáš dve různý věci dohromady a nikdy nevíš jak to vlastně je, protože v procesu výroby a let se to může dost zásadně měnit. Mnohdy výrobce dělá ten samý produkt a jen že ho zabalí do jiné origo VW krabice, tak je díky distribuci přes autorizák dražší. Pak jsou ale případy, kdy opravdu kvalita výroby je jiná pro díl do krabice VW a jiná do krabice té konkrétní značky výrobce součátky. Ale jak píšu, tohle se může v letech měnit a je prakticky bez šance se v tom vyznat a je třeba mít lidi na správných místech. Třeba teď svíčky do O2. V origo balení jsou to NGK a rozdíl v ceně asi 20,- od těch co má na krámu v krabičce NGK. Měl jsem je v ruce a jsou úplně identické, stejně vyražené a oboje made in Japan. Pak ale narazíš na prodejce co má NGK třeba z jiné série a jsou made in France a už stojí za hovno. Takže tady opravdu nejde vinit prodejně, takhle to s dílama bohužel je.
Co je problém je vidět na videu, krabice podobná origu, ale vevnitř čína, která je buďuž na první pohled zpracováním jiná a nebo dokonce vypadá jako origo i s potiskem toho co falzifikuje. Tohle je obrovský problém a je na to na netu řada návodů jak co poznat, ale i tak můžeš naletět a co mě nejvíce štve, tak bohužel už i v ČR. Dokud si někdo fejky třeba kamery SJ dotáhnul z číny a pak brečel nad kvalitou, tak jsem se mu jen vysmál jak je blbej a ať si dál v číně nakupuje, ale v době, kdy jde naletět i českých prodejců, to už je na pováženou a je to něco co by se mělo řešit ČOI! Ne to, že obchodník nechce zkrachovat díky českým nenažraným bankám...
-> Tomaso435 17.12.16 11:03:51: To motáš dve různý věci dohromady a nikdy nevíš jak to vlastně je, protože v procesu výroby a let se to může dost zásadně měnit. Mnohdy výrobce dělá ten samý produkt a jen že ho zabalí do jiné origo VW krabice, tak je díky distribuci přes autorizák dražší. Pak jsou ale případy, kdy opravdu kvalita výroby je jiná pro díl do krabice VW a jiná do krabice té konkrétní značky výrobce součátky. Ale jak píšu, tohle se může v letech měnit a je prakticky bez šance se v tom vyznat a je třeba mít lidi na správných místech. Třeba teď svíčky do O2. V origo balení jsou to NGK a rozdíl v ceně asi 20,- od těch co má na krámu v krabičce NGK. Měl jsem je v ruce a jsou úplně identické, stejně vyražené a oboje made in Japan. Pak ale narazíš na prodejce co má NGK třeba z jiné série a jsou made in France a už stojí za hovno. Takže tady opravdu nejde vinit prodejně, takhle to s dílama bohužel je.
Co je problém je vidět na videu, krabice podobná origu, ale vevnitř čína, která je buďuž na první pohled zpracováním jiná a nebo dokonce vypadá jako origo i s potiskem toho co falzifikuje. Tohle je obrovský problém a je na to na netu řada návodů jak co poznat, ale i tak můžeš naletět a co mě nejvíce štve, tak bohužel už i v ČR. Dokud si někdo fejky třeba kamery SJ dotáhnul z číny a pak brečel nad kvalitou, tak jsem se mu jen vysmál jak je blbej a ať si dál v číně nakupuje, ale v době, kdy jde naletět i českých prodejců, to už je na pováženou a je to něco co by se mělo řešit ČOI! Ne to, že obchodník nechce zkrachovat díky českým nenažraným bankám...