skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
21:30:06
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> stepan: 1

-> Vojťas: holt, pravdě neporučíš. .1
21:23:45
30.11.2015
Vojťas
-> Antony: ticho tam vzadu 1



ale az to vymyslite, tak dejte vedet 3 uz jsem taky premyslel nad nejakou tvrdsi gumou, ale nic od pemita ani silon bych asi nevolil, to uz mi moc funkci neprijde, na tohle pouziti
21:22:48
30.11.2015
stepan
-> Antony: Chceš říct, že vlečka je "něco lepšího"? Nedráždi hada. 1
21:15:49
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: to je fakt, jak jendou člověk vyzkouší něco lepšího, do pravěku se pak nerad vrací 47
21:11:03
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Nojono... S kyvkou holt neumí jezdit každej. 47
21:00:16
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: nojo, vlastně. To bude tím, že jsem kyvku vyhodil v roce 2007 3
20:56:35
30.11.2015
ochoda
-> Antony: ochodacek.rajce.idnes.cz/ silent_prevodovka mrkni, tahle kravina tam je.
20:46:51
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: na kyvku jsou snad použitý motorový silenty, ne?
20:42:46
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Já si myslim, že až někdo vyrobí na příčku tvrdý silenty tak je tam dám a i bez teho vrchniho uchycení to bude cajk.
20:40:47
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda 30.11.15 20:36:54: 1

hoď na normální příčku a motor tvrdý silenty a přidej držák zvrchu na svislákovej silent a ani se to nehne 4
20:36:54
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Tak to je naprd aby mě někam utekla aj s klobáskama a uzenym co v něj mám. 47
20:31:19
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: špajska by to vydržela, ale v autě by nezůstala 1
20:23:57
30.11.2015
ochoda
-> Antony: ASi by to dobře zlikvidovalo obal špajzky nebo kastli co?
20:23:25
30.11.2015
ochoda
-> Milan 136: No hele, když sem se na mejtskym okruhu dostal na určitou rychlost tak to pak v esíčkách začlo tak úžasně plavat. 3 Docela sranda, ale přisuzuju to i většímu profilu pneu.
20:22:21
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda 30.11.15 19:11:43: u kyvky nemůžeš použít jen LR držák špajsky 4 Ale jako pomocnej klidně 4
20:20:07
30.11.2015
Milan 136
-> ochoda 30.11.15 19:11:43: pokud chceš jezdit jako na člunu...3
20:09:03
30.11.2015
ochoda
-> minno: Rok odloužily tak pujdou pryč. 3 Btw čína je stejně rozlepená, ale origoška drží.
19:51:24
30.11.2015
minno
-> ochoda: Ku kyvke nie je moc vhodné dávať na motor felda silentbloky.
19:45:39
30.11.2015
ochoda
-> MOLSO: Mě se hlavně líbilo, že to není spadený jak na povislejch origo. 3 Takže už vím, co bude další práce. 3
19:42:47
30.11.2015
castrol
-> MOLSO: tie uz nema 3
19:42:43
30.11.2015
MOLSO
-> ochoda: to si mal co odkukat 3 je to trochu tichsie ale motor lieta jak spinava handra vo vetre 47
19:11:43
30.11.2015
ochoda
-> Toušík: Nejlepší by bylo asi ty feldí silenty vyhodit a dát to na origo tvrdý. To by mohlo dost zabránit posouvání vpřed a vzad. A nebo můžu vyhodit příčku a chytit to shora jako LR (nebo L/A, nevim), akorát to by u tejhle nápravy asi nebylo nejšťastnější řešení si myslim. 1
19:03:44
30.11.2015
Toušík
-> ochoda: JJ mám tam jen ty 2 silenty proti sobě. A tvrdé uložení na motoru, kloub na řadičce a ani se mě radička nehne když nemá :) A nebo o tom možná ani nevím :D A co zajistit ještě motor proti posouvání?
18:48:38
30.11.2015
ochoda
-> Toušík: Ty máš ale 4q ne? Nebo prostě, máš tam ten 100kovej silent, jen jednu takovou tu buchtu žejo? To už sem tvrdý našel, jenže to mě nepomůže.
18:47:31
30.11.2015
ochoda
Dyť vklidu. 3 Sem neznalej tak se ptám. "Na tvrdo" se to ukládá v podstatě aby auto líp vedlo stopu atd. si myslim, ale to bych tu nerozebíral. Mě jde spíš o to že mám v autě místo kosti řazení jen jeden kloub z řízení a při akceleraci/brždění a v zatáčkách, v podstatě při každym pohybu auta mi to cvičí s pákou, což asi znamená že se to tam docela hejbe ne? (otázka jesi je to špatně =D) Motor mám místo origo silentů na silentech z feldy (očuměno na Molsově šporheltu 3 ). A jelikož příští sezonu (teď je hnusně a nemám garáž) se zas budu válet pod autem, tak mě napadlo že bych to uložil nějak víc na tvrdo, jenže jak? (s Pemitem sem si psal a možná by uměl nějakou tvrdou gumu na to pořešit) A v podstatě, jesi to vůbec řešit? Ono ty feldí silenty sice držej co se týče propadání motoru směrem dolů, ale příde mi, že směrem dopředu dozadu to v nich cvičí mnohem víc než v origo.
18:41:42
30.11.2015
Toušík
-> ochoda: Nevím na jaké auto to přesně je, ale já jsem dal převodovku na tvrdé silentbloky a zatím super. Kvalty tam drží i při rázech a nemyslím že by to bylo úplně vhodný dát na silon. Spíš bych to řešil dodatečným uchycením ještě na 3tím bodě když už by tohle bylo málo..
18:37:24
30.11.2015
MOLSO
-> ochoda: ti to urve koule 3
18:31:26
30.11.2015
MVM
-> ochoda: Na "závoďákách" je natvrdo všechno,ale jen tam kde je potřeba. Není pravda že všechno tvrdý je nejlepší. Vím o spouště míst na autech kde je to v gumě a dá to Brno těsně nad dvě minuty. Pokud dáš silon,bude to v celým spoji víc trpět rázy,přenášet chvění - ale tvrdý to bude fest 3
18:22:52
30.11.2015
ochoda
Nevim kam jinam s tím. Jak se v závoďákách všechno usazuje co nejvíc natvrdo, tak dát na kyvkovým autě převodovku na "silenty" ze silonu, to už je asi moc co? 1
17:29:56
25.11.2015
Pavell
-> Tuner#2: také vše pravda4
17:28:45
25.11.2015
isti
-> Tuner#2: Práve preto to mením lebo jedna strana už bola totálne zhnitá.
17:27:13
25.11.2015
isti
-> Pavell: Toto som potreboval vedieť,vďaka.
17:25:54
25.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> isti 25.11.15 17:10:17: Pokud jsi měl vlečkové pružiny + kyvkové domky a přesto jsi měl Áčka, tak buď ty pružiny měli už polovičné délku a nebo je celá náprava zralá na vyhození. Už jen když dáš vlečkové pružiny + vlečkové domky, tak je auto nakoplé jak koza (viz. třeba Ivanovo skodoukolemsveta 136tka) a dělá to lehké Véčka.



Jinak tlumiče je jedno jaké máš pokud je pracovní rozsah propérování v jejich rozsahu + u kyvkových musíš podvázat nápravu ala Garde.
upraveno 1x, naposled 25.11.2015 17:31:01
17:15:06
25.11.2015
Pavell
-> isti: tlumiče musíš nechat vlečkové. Vlečkové tlumiče mají uvnitř dorazy. Vyrob si vlečkokyvkové domky a můžeš si hrát s výškou zadku.
upraveno 1x, naposled 25.11.2015 17:17:13
17:10:17
25.11.2015
isti
-> Tuner#2: Nebude to lepšie,mal som na vlečke vlečkové pružiny a kyvkové domce a predpokladám že vlečkové tlmiče.Ak tam nahodím kyvkové pružiny tak musím dať aj kyvkové tlmiče?
17:06:40
25.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> isti 25.11.15 17:04:42: Zkus to napsat ještě jednou aby to mělo hlavu a patu...



Pokud jsi měl na kyvce pružiny z vlečky, tak to muselo mít spíš Véčka jak nenaložená Tatra.
17:04:42
25.11.2015
isti
Mením vlečenú nápravu za vlečenú a narazil som na takú vec že tam mám kyvadlové domce a vlečkové pružiny.Čudujem sa že to nestálo do V ale malo Ačká.Teraz buď tam dám vlečkové domce alebo kyvadlové pružiny.Ak by som dal kyvadlové pružiny tak musím vymeniť aj tlmiče?Ak ano tak aký je v nich rozdiel(viditelný)?Podla čoho to rozpoznám.
18:02:05
23.11.2015
Klubko_
-> Borderer: no to by bylo supr, kdyby se to dalo koupit. Nepamatuješ si jak se to jmenovalo?
17:06:38
23.11.2015
Borderer
-> Klubko_: Dá, normálně koupíš propojku, takhle sem jednou řešil nastavování trubek při dodělávání posilovače do šáde. A kupovalo se to taky v kellyně :-D
15:23:09
23.11.2015
Klubko_
kuci, přestavuju brzdy na eMku ze 4pístkového rozvodu, tedy 2 kostky pod kufrem na 2 pístkový rozvod s propojkama u brzdičů, tedy 1 kostka, takže jednu kostku budu dávat přyč.



Těď mi vlastně dozadu vedou 3 trubky. Od HBV do kostky, z kostky k válečku ruční brzdy a z ruční brzdy do kostky vzadu atd.

Moc se mi nechce dávat novou trubku od HBV k válečku ruční brzdy, protože je oprc to dole naohýbat a zavazí náprava a řízení a trubky chlazení, pak protáhnout do kabiny, tam zase ohýbat, prostě oprc práce 3



Takže otázka: existuje (dá se koupit třeba v Autokelly) propojka , která dokáže propojit napřímo 2 trubky místo té 4 dírové kostky?
upraveno 2x, naposled 23.11.2015 15:24:10
17:48:36
22.11.2015
minno
-> Kilián 22.11.15 12:43:52: rozšírenie úzkej garde vlečky bolo vykonané čiastočným rozšírením šikmých ramien a hriadelí v nich, zvyšok rozšírenia je dané posunutím šikmých ramien na priečke prevodovky a v neposlednom rade v tom zohráva úlohu aj otočenie buchiet v pozdĺžnych ramenách.
17:46:03
22.11.2015
isti
-> Bukaj: Presne tak to mám a neviem povoliť matky8,radšej to zhodím dole komplet
17:40:36
22.11.2015
Bukaj
-> isti: Nevím, jak u Garde, ale u široké vlečky jsou šrouby zastrčené zevnitř od převodovky a matky směřují směrem ven4
15:19:33
22.11.2015
isti
-> Kilián: Ano,aj tie úchyty na priečke sú inde.



Myslím to dobre že šroby na spojenie šikmých ramien s priečkou by mali ísť z vonka a matka je zo strany prevodovky?Lebo ja to mám na aute teraz opačne,aby som to poskladal správne.
12:43:52
22.11.2015
Kilián
-> isti: no jasně 5q tam nedáš, právě díky tomu výkroji. to jsem psal v tom příspěvku níž.

překvapila mě informace od Minna, že mají úchyty ramen jinou rozteč. myslel jsem, že mají stejnou rozteč a že rozdíl, proč je ta náprava širší u M verze dán jen jiným ramenem a hřídelí v něm.
22:43:34
21.11.2015
isti
-> Kilián 19.11.15 17:49:16: -> minno 20.11.15 08:03:34: Podla mňa na garde priečku práve kvôli tomu nepasuje 5q lebo chýbá z toho ten výkroj ktorá je navarená na fotke.Ale viac by o tom vedel povedať Bukaj,on s tým mal pokus.
13:04:56
21.11.2015
Bukaj
-> Zdenek136: Když máš (správně) podvázanou nápravu, tak klidně můžeš použít kyvkové tlumiče.4

Jinak novodobé Ateso prý stojí za starou belu...
10:47:39
21.11.2015
Zdenek136
-> m8rinek: No radši se ptam, než si seženu nějakou blbost. Koukal jsem, že je ještě k sehnání Ateso. Jsou ok?
10:45:15
21.11.2015
m8rinek
-> Zdenek136: Proč ne?
10:34:44
21.11.2015
Zdenek136
Asi nemohu použít tlumiče z kyvky na vlečku, ikdyž jsou kratší asi o 3 cm že? Ani když mam nápravy podvázaný? Nevím, co dám na Rapida na zadek :( Takže zase bazoš a aukro a čekat a čekat.
Extreme Tyres