-> stepan:
-> Vojťas: holt, pravdě neporučíš. .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skládáme nápravu...
21:30:06
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
21:23:45
30.11.2015
30.11.2015
Vojťas
-> Antony: ticho tam vzadu
ale az to vymyslite, tak dejte vedet uz jsem taky premyslel nad nejakou tvrdsi gumou, ale nic od pemita ani silon bych asi nevolil, to uz mi moc funkci neprijde, na tohle pouziti
ale az to vymyslite, tak dejte vedet uz jsem taky premyslel nad nejakou tvrdsi gumou, ale nic od pemita ani silon bych asi nevolil, to uz mi moc funkci neprijde, na tohle pouziti
21:22:48
30.11.2015
30.11.2015
stepan
-> Antony: Chceš říct, že vlečka je "něco lepšího"? Nedráždi hada.
21:15:49
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: to je fakt, jak jendou člověk vyzkouší něco lepšího, do pravěku se pak nerad vrací
21:11:03
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Nojono... S kyvkou holt neumí jezdit každej.
21:00:16
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: nojo, vlastně. To bude tím, že jsem kyvku vyhodil v roce 2007
20:56:35
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Antony: ochodacek.rajce.idnes.cz/
silent_prevodovka mrkni, tahle kravina tam je.
20:46:51
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: na kyvku jsou snad použitý motorový silenty, ne?
20:42:46
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Já si myslim, že až někdo vyrobí na příčku tvrdý silenty tak je tam dám a i bez teho vrchniho uchycení to bude cajk.
20:40:47
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda 30.11.15 20:36:54:
hoď na normální příčku a motor tvrdý silenty a přidej držák zvrchu na svislákovej silent a ani se to nehne
hoď na normální příčku a motor tvrdý silenty a přidej držák zvrchu na svislákovej silent a ani se to nehne
20:36:54
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Antony: Tak to je naprd aby mě někam utekla aj s klobáskama a uzenym co v něj mám.
20:31:19
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda: špajska by to vydržela, ale v autě by nezůstala
20:23:57
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Antony: ASi by to dobře zlikvidovalo obal špajzky nebo kastli co?
20:23:25
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Milan 136: No hele, když sem se na mejtskym okruhu dostal na určitou rychlost tak to pak v esíčkách začlo tak úžasně plavat. Docela sranda, ale přisuzuju to i většímu profilu pneu.
20:22:21
30.11.2015
30.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> ochoda 30.11.15 19:11:43: u kyvky nemůžeš použít jen LR držák špajsky Ale jako pomocnej klidně
20:20:07
30.11.2015
30.11.2015
Milan 136
-> ochoda 30.11.15 19:11:43: pokud chceš jezdit jako na člunu...
20:09:03
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> minno: Rok odloužily tak pujdou pryč. Btw čína je stejně rozlepená, ale origoška drží.
19:51:24
30.11.2015
30.11.2015
minno
-> ochoda: Ku kyvke nie je moc vhodné dávať na motor felda silentbloky.
19:45:39
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> MOLSO: Mě se hlavně líbilo, že to není spadený jak na povislejch origo. Takže už vím, co bude další práce.
19:42:47
30.11.2015
30.11.2015
castrol
-> MOLSO: tie uz nema
19:42:43
30.11.2015
30.11.2015
MOLSO
-> ochoda: to si mal co odkukat je to trochu tichsie ale motor lieta jak spinava handra vo vetre
19:11:43
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Toušík: Nejlepší by bylo asi ty feldí silenty vyhodit a dát to na origo tvrdý. To by mohlo dost zabránit posouvání vpřed a vzad. A nebo můžu vyhodit příčku a chytit to shora jako LR (nebo L/A, nevim), akorát to by u tejhle nápravy asi nebylo nejšťastnější řešení si myslim.
19:03:44
30.11.2015
30.11.2015
Toušík
-> ochoda: JJ mám tam jen ty 2 silenty proti sobě. A tvrdé uložení na motoru, kloub na řadičce a ani se mě radička nehne když nemá :) A nebo o tom možná ani nevím :D A co zajistit ještě motor proti posouvání?
18:48:38
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
-> Toušík: Ty máš ale 4q ne? Nebo prostě, máš tam ten 100kovej silent, jen jednu takovou tu buchtu žejo? To už sem tvrdý našel, jenže to mě nepomůže.
18:47:31
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
Dyť vklidu. Sem neznalej tak se ptám. "Na tvrdo" se to ukládá v podstatě aby auto líp vedlo stopu atd. si myslim, ale to bych tu nerozebíral. Mě jde spíš o to že mám v autě místo kosti řazení jen jeden kloub z řízení a při akceleraci/brždění a v zatáčkách, v podstatě při každym pohybu auta mi to cvičí s pákou, což asi znamená že se to tam docela hejbe ne? (otázka jesi je to špatně =D) Motor mám místo origo silentů na silentech z feldy (očuměno na Molsově šporheltu ). A jelikož příští sezonu (teď je hnusně a nemám garáž) se zas budu válet pod autem, tak mě napadlo že bych to uložil nějak víc na tvrdo, jenže jak? (s Pemitem sem si psal a možná by uměl nějakou tvrdou gumu na to pořešit) A v podstatě, jesi to vůbec řešit? Ono ty feldí silenty sice držej co se týče propadání motoru směrem dolů, ale příde mi, že směrem dopředu dozadu to v nich cvičí mnohem víc než v origo.
18:41:42
30.11.2015
30.11.2015
Toušík
-> ochoda: Nevím na jaké auto to přesně je, ale já jsem dal převodovku na tvrdé silentbloky a zatím super. Kvalty tam drží i při rázech a nemyslím že by to bylo úplně vhodný dát na silon. Spíš bych to řešil dodatečným uchycením ještě na 3tím bodě když už by tohle bylo málo..
18:37:24
30.11.2015
30.11.2015
MOLSO
-> ochoda: ti to urve koule
18:31:26
30.11.2015
30.11.2015
MVM
-> ochoda: Na "závoďákách" je natvrdo všechno,ale jen tam kde je potřeba. Není pravda že všechno tvrdý je nejlepší. Vím o spouště míst na autech kde je to v gumě a dá to Brno těsně nad dvě minuty. Pokud dáš silon,bude to v celým spoji víc trpět rázy,přenášet chvění - ale tvrdý to bude fest
18:22:52
30.11.2015
30.11.2015
ochoda
Nevim kam jinam s tím. Jak se v závoďákách všechno usazuje co nejvíc natvrdo, tak dát na kyvkovým autě převodovku na "silenty" ze silonu, to už je asi moc co?
17:29:56
25.11.2015
25.11.2015
Pavell
-> Tuner#2: také vše pravda
17:28:45
25.11.2015
25.11.2015
isti
-> Tuner#2: Práve preto to mením lebo jedna strana už bola totálne zhnitá.
17:27:13
25.11.2015
25.11.2015
isti
-> Pavell: Toto som potreboval vedieť,vďaka.
17:25:54
25.11.2015
25.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> isti 25.11.15 17:10:17: Pokud jsi měl vlečkové pružiny + kyvkové domky a přesto jsi měl Áčka, tak buď ty pružiny měli už polovičné délku a nebo je celá náprava zralá na vyhození. Už jen když dáš vlečkové pružiny + vlečkové domky, tak je auto nakoplé jak koza (viz. třeba Ivanovo skodoukolemsveta 136tka) a dělá to lehké Véčka.
Jinak tlumiče je jedno jaké máš pokud je pracovní rozsah propérování v jejich rozsahu + u kyvkových musíš podvázat nápravu ala Garde.
Jinak tlumiče je jedno jaké máš pokud je pracovní rozsah propérování v jejich rozsahu + u kyvkových musíš podvázat nápravu ala Garde.
17:15:06
25.11.2015
25.11.2015
Pavell
-> isti: tlumiče musíš nechat vlečkové. Vlečkové tlumiče mají uvnitř dorazy. Vyrob si vlečkokyvkové domky a můžeš si hrát s výškou zadku.
17:10:17
25.11.2015
25.11.2015
isti
-> Tuner#2: Nebude to lepšie,mal som na vlečke vlečkové pružiny a kyvkové domce a predpokladám že vlečkové tlmiče.Ak tam nahodím kyvkové pružiny tak musím dať aj kyvkové tlmiče?
17:06:40
25.11.2015
25.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> isti 25.11.15 17:04:42: Zkus to napsat ještě jednou aby to mělo hlavu a patu...
Pokud jsi měl na kyvce pružiny z vlečky, tak to muselo mít spíš Véčka jak nenaložená Tatra.
Pokud jsi měl na kyvce pružiny z vlečky, tak to muselo mít spíš Véčka jak nenaložená Tatra.
17:04:42
25.11.2015
25.11.2015
isti
Mením vlečenú nápravu za vlečenú a narazil som na takú vec že tam mám kyvadlové domce a vlečkové pružiny.Čudujem sa že to nestálo do V ale malo Ačká.Teraz buď tam dám vlečkové domce alebo kyvadlové pružiny.Ak by som dal kyvadlové pružiny tak musím vymeniť aj tlmiče?Ak ano tak aký je v nich rozdiel(viditelný)?Podla čoho to rozpoznám.
18:02:05
23.11.2015
23.11.2015
Klubko_
-> Borderer: no to by bylo supr, kdyby se to dalo koupit. Nepamatuješ si jak se to jmenovalo?
17:06:38
23.11.2015
23.11.2015
Borderer
-> Klubko_: Dá, normálně koupíš propojku, takhle sem jednou řešil nastavování trubek při dodělávání posilovače do šáde. A kupovalo se to taky v kellyně :-D
15:23:09
23.11.2015
23.11.2015
Klubko_
kuci, přestavuju brzdy na eMku ze 4pístkového rozvodu, tedy 2 kostky pod kufrem na 2 pístkový rozvod s propojkama u brzdičů, tedy 1 kostka, takže jednu kostku budu dávat přyč.
Těď mi vlastně dozadu vedou 3 trubky. Od HBV do kostky, z kostky k válečku ruční brzdy a z ruční brzdy do kostky vzadu atd.
Moc se mi nechce dávat novou trubku od HBV k válečku ruční brzdy, protože je oprc to dole naohýbat a zavazí náprava a řízení a trubky chlazení, pak protáhnout do kabiny, tam zase ohýbat, prostě oprc práce
Takže otázka: existuje (dá se koupit třeba v Autokelly) propojka , která dokáže propojit napřímo 2 trubky místo té 4 dírové kostky?
Těď mi vlastně dozadu vedou 3 trubky. Od HBV do kostky, z kostky k válečku ruční brzdy a z ruční brzdy do kostky vzadu atd.
Moc se mi nechce dávat novou trubku od HBV k válečku ruční brzdy, protože je oprc to dole naohýbat a zavazí náprava a řízení a trubky chlazení, pak protáhnout do kabiny, tam zase ohýbat, prostě oprc práce
Takže otázka: existuje (dá se koupit třeba v Autokelly) propojka , která dokáže propojit napřímo 2 trubky místo té 4 dírové kostky?
17:48:36
22.11.2015
22.11.2015
minno
-> Kilián 22.11.15 12:43:52: rozšírenie úzkej garde vlečky bolo vykonané čiastočným rozšírením šikmých ramien a hriadelí v nich, zvyšok rozšírenia je dané posunutím šikmých ramien na priečke prevodovky a v neposlednom rade v tom zohráva úlohu aj otočenie buchiet v pozdĺžnych ramenách.
17:46:03
22.11.2015
22.11.2015
isti
-> Bukaj: Presne tak to mám a neviem povoliť matky,radšej to zhodím dole komplet
17:40:36
22.11.2015
22.11.2015
Bukaj
-> isti: Nevím, jak u Garde, ale u široké vlečky jsou šrouby zastrčené zevnitř od převodovky a matky směřují směrem ven
15:19:33
22.11.2015
22.11.2015
isti
-> Kilián: Ano,aj tie úchyty na priečke sú inde.
Myslím to dobre že šroby na spojenie šikmých ramien s priečkou by mali ísť z vonka a matka je zo strany prevodovky?Lebo ja to mám na aute teraz opačne,aby som to poskladal správne.
Myslím to dobre že šroby na spojenie šikmých ramien s priečkou by mali ísť z vonka a matka je zo strany prevodovky?Lebo ja to mám na aute teraz opačne,aby som to poskladal správne.
12:43:52
22.11.2015
22.11.2015
Kilián
-> isti: no jasně 5q tam nedáš, právě díky tomu výkroji. to jsem psal v tom příspěvku níž.
překvapila mě informace od Minna, že mají úchyty ramen jinou rozteč. myslel jsem, že mají stejnou rozteč a že rozdíl, proč je ta náprava širší u M verze dán jen jiným ramenem a hřídelí v něm.
překvapila mě informace od Minna, že mají úchyty ramen jinou rozteč. myslel jsem, že mají stejnou rozteč a že rozdíl, proč je ta náprava širší u M verze dán jen jiným ramenem a hřídelí v něm.
22:43:34
21.11.2015
21.11.2015
isti
-> Kilián 19.11.15 17:49:16: -> minno 20.11.15 08:03:34: Podla mňa na garde priečku práve kvôli tomu nepasuje 5q lebo chýbá z toho ten výkroj ktorá je navarená na fotke.Ale viac by o tom vedel povedať Bukaj,on s tým mal pokus.
13:04:56
21.11.2015
21.11.2015
Bukaj
-> Zdenek136: Když máš (správně) podvázanou nápravu, tak klidně můžeš použít kyvkové tlumiče.
Jinak novodobé Ateso prý stojí za starou belu...
Jinak novodobé Ateso prý stojí za starou belu...
10:47:39
21.11.2015
21.11.2015
Zdenek136
-> m8rinek: No radši se ptam, než si seženu nějakou blbost. Koukal jsem, že je ještě k sehnání Ateso. Jsou ok?
10:45:15
21.11.2015
21.11.2015
m8rinek
-> Zdenek136: Proč ne?
10:34:44
21.11.2015
21.11.2015
Zdenek136
Asi nemohu použít tlumiče z kyvky na vlečku, ikdyž jsou kratší asi o 3 cm že? Ani když mam nápravy podvázaný? Nevím, co dám na Rapida na zadek :( Takže zase bazoš a aukro a čekat a čekat.