skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 4251 až 4300) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
17:40:40
09.08.2011
4dams
-> ozzman1000: Dakujem, asi to budem tak riesit
17:39:32
09.08.2011
4dams
-> vhml: nic viac?
17:36:30
09.08.2011
ozzman1000
-> 4dams:

najjednoduchšie je zavolať a objednať sa k p. Buzgovičovi na Galvaniho: 0903 453 213 spraví to komplet, mne robil pred rokom predok za cca 10€, ak máš nápravu vzadu v dobrom stave a máš povolené kocky tak spraví bez odvrávania aj vzadu. Ja by som sa s tým v domácich podmienkach nebabral. Bez prípravkov to nikdy nespravíš dobre.
17:33:33
09.08.2011
vhml
-> 4dams: co chces stelovat krome sbihavosti na 1-3mm?
17:31:12
09.08.2011
4dams
Viete mi niekto poradit ako sa da najlepsie a najjednoduchsie urobit geometria na zadnej vlecnej naprave? Co je v knihach neviem vobec pochopit, a je tu toho strasne vela a hladal by som to tu na virte asi tyzden. Dakujem
16:06:10
09.08.2011
Pavel P..
-> Eidy: díky
16:04:51
09.08.2011
Eidy
-> Pavel P..: Hranou nahoru, abys gumu nevytlačoval do stran. Ona to teda vydrží i tak, ale hranou nahoru je to správně.
15:48:03
09.08.2011
Pavel P..
pánové jak patřej na zadnim tlumiči ty misky? dám spodní držák, gumu a na to podložku-misku hranou dovnitř do držáku nebo ven?
17:47:51
07.08.2011
tak je to venku, ořezat gumu a pak už jsme si to obrousil na klíč....
22:19:15
06.08.2011
Pavel P..
-> palinator: zakonzervuju voskem nebo rezistinem po namontování... ten starej zinek vydrží hovno a ten novej ještě míň4
21:14:07
06.08.2011
minno
a ja to vždy doťahujem aj povoľujem rukou
17:15:17
06.08.2011
ondie
-> T: tak tomu ještě namlať,třeba ti ty kov.strany přirostly k tomu držáku...anebo to cvakni do svěráku a čapni za ten držák a povoluj...nevim,tohle mi vždycky docela šlo.
upraveno 1x, naposled 06.08.2011 17:15:40
16:27:02
06.08.2011
Péďa17
-> spartra: asi tak
16:13:36
06.08.2011
Eidy
-> T: Mě to šlo vždycky ve svěráku. Ale rad je tu dost. To už nejde neudělat.
14:47:05
06.08.2011
palinator
-> Pavel P..:

Nebo ty čepy a kozlíky dát na chromát, vypadá to hezky a je to funkční.



E: to je pro příště.. teď je to asi rada nad zlato 1
upraveno 1x, naposled 06.08.2011 14:48:12
13:38:15
06.08.2011
spartra
-> T: tak uřízní pilkou na železo gumu, pak to povol 17 klíčem, práce na 5 minut154
13:34:41
06.08.2011
-> Karel.: : no to já taky 8 3 a proto se ptám, jestli není nějaký tajný fígl 40 4
13:33:28
06.08.2011
Karel.
-> T: já je musel na minulým autě řezat8
13:06:15
06.08.2011
-> ondie: : to mam a mam i ve svěráku,ale trošku mě děsí ta guma, aby mi to nenafackovalo víš 4 3
13:00:53
06.08.2011
ondie
-> T: jedna strana svěrák,druhá velký sikovky a musí bejt.. (pokud máš ty držáky venku,ale to už neni přece problem si je oddělat a dělat to na stole)
upraveno 2x, naposled 06.08.2011 13:03:39
12:59:10
06.08.2011
neni to podvozek,ale než zakládat téma :-)

má někdo radu, jak na sundání silenbloků motoru? moc se jim nechce z toho držáku motoru 8
07:23:54
06.08.2011
Péďa17
-> Pavel P..: šikovný
22:56:21
05.08.2011
suri
-> Pavel P..: tak to jo potom , to ťa prežije
22:55:54
05.08.2011
Pavel P..
-> suri: až to bude složený komplet tak to chci celý zastříkat voskem4
22:51:47
05.08.2011
suri
-> Pavel P..: šikovný ale čepy natri lebo to zhrdzavie hneď



inak kozlík ak podložíš gumou nič sa mu nestane ja osobne dávam šroub cez dve matky do kozlíka a za ten šroub stiahnem
22:37:24
05.08.2011
Pavel P..
a konečně složeno... uffff6



taky byl porod tam dostat ty malý dorazy ale po chvíli kroucení tam vklouzly1
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 05.08.2011 22:37:24
22:35:05
05.08.2011
Pavel P..
stáhnutí kozlíku kvůli nasazení pojistky... zmáčknutí ve svěráku jsem rovnou zavrhnul abych si nepodřel barvu..... pomohl invalidní stahovák a vlasec na sumce3
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 05.08.2011 22:35:05
22:30:55
05.08.2011
Pavel P..
první guma se mi malinko střihla na konci... nevadí, gum máme dost1

nalisování.. gumy širší částí dovnitř, trubky spárou nahoru4
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 05.08.2011 22:30:55
22:28:42
05.08.2011
Pavel P..
tak přišla řada na horní ramena...1 pomož si jak umíš.. propilovaná podložka spodního ramene a miska tlumiče, oříšek Tona 11 taky lehce zabroušenej a zaleštěnej do hladka, kus trubky ze starýho hřebenu a kus M8 závitovky1
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 05.08.2011 22:28:42
16:01:11
04.08.2011
Pavel P..
tak složeno...
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 04.08.2011 16:01:11
01:10:28
04.08.2011
stepan
-> Eidy: Já měl asi z výroby všechny švem směrem ke kolu, tak sem je tak zase i dal.
23:21:55
03.08.2011
Pavel P..
-> Eidy: ok pokusim se.. bohužel moc jich nemám... ale díky za radu.4
23:17:39
03.08.2011
Eidy
-> Pavel P..: Pokud máš spodních kozlíků dost, dej je tak, aby při pohybu kola dozadu čep spodního ramene tlačil na opačnou stranu než je prořez. Čili přední švem od kola a zadní švem ke kolu. Tak by to mělo správně být.
22:39:32
03.08.2011
suri
-> minno: väčšinou , videl som aj 4 správne aj 4 naopak a kadejako , je to jedno
upraveno 1x, naposled 03.08.2011 22:39:39
22:21:42
03.08.2011
minno
-> Pavel P..: áno je to jedno.

Kuk fotku mojich spodných ramien:

skoda120.inetbox.sk/!img/ .../35.jpg (3 do jednej strany, 1 opačne).

A horné ramená:

skoda120.inetbox.sk/!img/ .../33.jpg
22:17:19
03.08.2011
Pavel P..
-> minno: takže je jedno jak je dám.4 zejtra složim spodní a pokusim se nalisovat gumy a trubky do horních
22:16:15
03.08.2011
minno
-> Pavel P.. 03.08.11 21:44:32: tak ako suri, len ešte dodám k 3.) že väčšina náprav čo som videl tak má tuším 3 kozlíky tým rozrezaným smerom dovnútra nápravnice a 1 kozlík opačne. Tiež som to riešil, lebo mi to bolo čudné, ale je to tak.
22:13:46
03.08.2011
Pavel P..
-> suri: dík.. vim že ten šev trubky se u horních řeší aby to nevydíralo gumu ale u spodního netušim... u kozlíku mi ted došlo že maj vybrání na pojistku, takže ty jinak dát nejdou.
22:08:42
03.08.2011
suri
-> Pavel P..: 1 - je to jedno ale dávam smerom k zvisláku



2 kozlíky musíš dať tak ako treba sú pravé a ľavé - podľa drážky na segerku - pozrieš sa a vidíš



3 - na každej náprave bol jeden tak a jeden tak , je to jedno
21:44:32
03.08.2011
Pavel P..
opět mám pár otázek...



1. kam má směřovat šev rozpěrný trubky na spodním rameni?

2. horní kozlíky jsou rozdílný..jak tam patřej? těma čudlikama k sobě?

3. spodní kozlíky maj být tím švem (proříznutá strana) směrem ke kolu nebo dovnitř?
21:17:29
03.08.2011
stepan
-> Shader: Vnitřní 45-60Nm, vnější zajišťovací 70-90Nm
20:51:39
03.08.2011
Shader
Mám dotaz, jakou silou utáhnout matky na přední nápravě, které přes podložku tlačí na silentblok?? Dotáhnout to na max? Nebo jen tak, aby ten silentbolk pěkně sedl na rameno?
20:07:32
02.08.2011
minno
-> Pavel P..: jj tiež mám to malé ložisko zakrytované a spravil som to tak ako som napísal a koleso zatiaľ neodpadlo :)
20:00:03
02.08.2011
Pavel P..
-> minno: děkuji pěkně :-)

gufero jsem naklepal až k ložisku který je zakrytovaný takže by nic o sebe dřít nemělo :-)



ještě nějaký otázky určitě budou :-)
19:54:00
02.08.2011
minno
-> Pavel P..:

1. na naklepanie vnútorného gufera existuje podľa Andrta prípravok a ten mal doraz, ktorý slúžil na to že to gufero naklepneš len do presne stanovenej hĺbky. V praxi ale to gufero naklepneš až úplne po ložisko koľko ti pôjde, však ono si tam vôľu samo spraví ak by to bolo moc natesno a šúchalo by o ložisko....

2. pérovka ide zvonku pod hlavu šróbu + matica istená domkom zvnútra tak ako píšeš....

3. O krúžok daj do domčeka a potom domček nasuň na rameno opatrne aby gumička nespadla (prilep si ju vazelínou). Na rameno sa ti ten krúžok nepodarí dať.
19:48:05
02.08.2011
Pavel P..
Mám pár otázek:

1 .Na vlečce má být vnitřní gufero naklepnutý až na ložisko nebo někde v prostoru?

2. Dále šrouby zadního štítu maj pérovku zvenku pod hlavou šroubu? mám pocit že to tak bylo a matice byla jištěná o domek ložiska.

3. O kroužek co je v domečku ložiska má být navlíknutý na trubku ramene nebo vložený jen v domečku aby po namontování těsnil na hraně velkýho ložiska?



Dík
15:08:11
31.07.2011
Pavel P..
-> Eidy: ze dvou náprav jsem je i vyndal a tam byli tutově z výroby ještě4
14:45:05
31.07.2011
Eidy
-> Pavel P..: Jo? Tak asi máš pravdu.
10:07:34
31.07.2011
Pavel P..
-> Eidy: já bych řekl že naopak druhoška je sytě bílá, kdežto origo je průsvitnej silon4
00:24:10
31.07.2011
Eidy
-> stepan: Druhoška je horší, ale jinou dneska neseženeš. Origo plast je tvrdší a probarvenější. Druhoška je jen jako mléčnej plast, origo by měla bejt sytejší, skoro bílý barvy.



Edit: Ale jak říkám, všichni jezdíme druhošku a drží to taky.
upraveno 1x, naposled 31.07.2011 00:24:41
Extreme Tyres