![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
Horší kdyby podměřovala,to by bylo pro škodováka větší zlo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: TUNER brzdil i někde v Děčíně a výsledky stejný. Už jsem to tu psal. Možná je Maha LPS 3000 přesnější brzda, ale parametry mého motoru tu leta nikdo nezpochybnil a až teď, když Véna naměřil skoro 140Nm to najednou ukazuje o 30 víc? V tom případě ani já nemám 130, ale 100 a jsme na parametrech série...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: Pořád nechápu, jak měření dvě měření na stejném měřidle můžou potvrdit, že to měřidlo měří dobře. A opakuju, netvrdím že měří blbě. Jen prostě dva grafy který vylezou ze stejný brzdy neříkaj nic jinýho, než že tahle brzda naměřila tolik a tolik. Pokud má někdo pochybnosti o tom, jestli to naměřila dobře, jedinej způsob jak to rozseknout je odbrzdit to i jinde a výsledek porovnat.
-> dragon_cb_cz: Proč ne? Je to další 1,3jka s krouťákem 130Nm ze stejné brzdy, což jen dokazuje jak se Vénovi hlava a celkové sladění sání/výfuk povedlo.
-> Tuner#2: O to nejde, jde o to že ten graf co jsi přidal k "vyřešení" toho problému nijak nepřispívá, protože sám o sobě neříká vůbec nic. Pokud by byl ten samý motor odbržděný ještě někde jinde, to by naopak byla docela hodnotná informace...
A tím neříkám, že s tebou nesouhlasím. Jen že jsi to moc nerozsek.
A tím neříkám, že s tebou nesouhlasím. Jen že jsi to moc nerozsek.
-> Tuner#2: To je jedno, prostě to měří špatně ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik 17.12.13 17:02:16: Jo však jo, v tom případě já mám podle místních borců 70HP a 100Nm, ale pak nechápu, že ujedu jak sériovce, tak třeba M@rtinovi s MPI upraveným komplet od Čepka a proč tam třeba TUNER na sériový tlak naměřil prakticky tovární hodnoty 1,8T? No nic, to já jen tak aby řeč nestála ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Toto auto to je skoda-virt.cz/cz/.../7347
-bob-skoda-130
-> Tuner#2: a co to dokazuje pokud ta brda meri špatně tak meri špatně vsem ne![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Tak je to pořád při starém viz. popis od Lukáše: 278/270, motokarbce, výfuk 4/1, 1300 ccm
Pár lidí tady nevěřilo grafu od Vény: skoda-virt.cz/cz/.../1540
82-grafy-motoru?gotopost=3
...
Prý ta naše Plzeňská brzda měří o 30 koní více a krouťák přidává o 40Nm jinak to z 1300ccm není možné.
No a máme tu další auto na stejné brzdě, vítěz Pošumavského poháru skoro 105HP a 132Nm. Vačka myslím 278/265 od Čepka, motokarbce a zjišťuju objem, protože starý motor odešel začátkem sezóny a ani nevím co tam teď Lukáš má.
Prý ta naše Plzeňská brzda měří o 30 koní více a krouťák přidává o 40Nm jinak to z 1300ccm není možné.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No a máme tu další auto na stejné brzdě, vítěz Pošumavského poháru skoro 105HP a 132Nm. Vačka myslím 278/265 od Čepka, motokarbce a zjišťuju objem, protože starý motor odešel začátkem sezóny a ani nevím co tam teď Lukáš má.
-> Šediváček: Momentálně dávám do kupy elektronické zapalování, snad tento víkend budu mít všechny potřebné komponenty. Bohužel počasí už je hodně nevlídné a já bych potřeboval aspoň několik testovacích a ladících jízd, ideálně pěknou sobotu s teplotou nad 5st. aby se na semislickách dalo aspoň trochu jet, jakmile tohle aspoň trochu odladím tak šupnu auto na podval a jede se na brzdu. Další kolo bych udělal rád na jaře po změně krmení.
Tak uvidíme, grafy ale určitě budou![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak uvidíme, grafy ale určitě budou
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Čokin: Platit tolik, tak na brzdu nejezdíme a je určitě hodně lidí zvědavých, až nahodíš svůj graf. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Tak jsem byl dneska s kámošem v Českém Těšíně u pana Hájka chipovat Passata. Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí a to hlavně o chipování a měření výkonu. Ale o tom tady básnit nebudu. Píšu to sem hlavně proto, že pan Hájek je ochoten odbrzdit jakékoliv auto a účtuje si za to 1200,- Kč.
Takže všem co mají pochyby o těch svých stádech pod kapotou doporučuji hurá na brzdu a sem s grafem, těch 1200,- je zanedbatelná částka oproti tomu co jste dali za své 100 a více koňové motory.
Zde odkaz na web: www.tdifun.cz/kontakt
Takže všem co mají pochyby o těch svých stádech pod kapotou doporučuji hurá na brzdu a sem s grafem, těch 1200,- je zanedbatelná částka oproti tomu co jste dali za své 100 a více koňové motory.
Zde odkaz na web: www.tdifun.cz/kontakt
-> Čokin: ISŠ Automobilni viz google
-> vhml: Pěkné. A ten krouťák 138Nm ....vs. 142 Hp. Asi někdo špatně navrhl dýlku sacího potrubí či výfukového ?
-> vhml: To je pěkná pila.
-> Čokin: To brzdi průběžně, ať je poznat co jaká změna přinesla
-> Dušan: Co stojí ta brzda v Brně? To je na VUT nebo Mendl? Uvažuju, že bych odbrzdil svůj motor po osazení elektroniky, otázka jestli nepočkat ještě na motokarbce.
-> elbacil: 14,7 na co ? Stovka za 14,7 ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Takže asi budem prvý ako mi to ide čas 14,7
Nechápem prečo niekoho nenecháte žiť a pri tom iní možu písať bársjaké voloviny.Niektorý tu vyvracaju to čo nedávno tvrdily že je to tak.Takže ako sa bude riešiť kto má najlepší motor alebo sa to celé zase končí nijak?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: resim pouze to, ze 138Nm je za soucasneho stavu veci nerealna hodnota, nic jineho.
Nevim, jake vyhrady bych mel Krejbichovi adresovat. Ze seriova vacka nema dost masa na poradny profil neni vyhrada ale obecne znamy fakt.
Takze az pristi rok na Pohofestu s tim svym "torque monsterem" vyhrajes kategorii do 1.4, uznam, ze jsem se mylil.
Do te doby - i s prihlednutim ke tvym informacne zcela prazdnym pripevkum - nemuzu jinak nez...
Nevim, jake vyhrady bych mel Krejbichovi adresovat. Ze seriova vacka nema dost masa na poradny profil neni vyhrada ale obecne znamy fakt.
Takze az pristi rok na Pohofestu s tim svym "torque monsterem" vyhrajes kategorii do 1.4, uznam, ze jsem se mylil.
Do te doby - i s prihlednutim ke tvym informacne zcela prazdnym pripevkum - nemuzu jinak nez...
od Vény:
-> Alenka:
Kdyby ses na Pohofestu pořádně koukal, tak bys to věděl, když vyjde čas, tak budeš mít možnost možná za rok. A jestli si neviděl, tak nevím co řešíš..... svody nejsou žádný kupovaný metodou "asi tyhle". Taky rozdíl 4-1 a 4-2-1 není tak extra. Nemá cenu to řešit a výhrady na vačku směřuj p.Krejbichovi, to je jeho práce.
-> Alenka:
Kdyby ses na Pohofestu pořádně koukal, tak bys to věděl, když vyjde čas, tak budeš mít možnost možná za rok. A jestli si neviděl, tak nevím co řešíš..... svody nejsou žádný kupovaný metodou "asi tyhle". Taky rozdíl 4-1 a 4-2-1 není tak extra. Nemá cenu to řešit a výhrady na vačku směřuj p.Krejbichovi, to je jeho práce.
Já sem s časem na sprintu spokojený, na to že sem za půlkou roviny už dával pětku a před cílem sem ubral. Auto váží 912 Kg bez posádky.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: mam na mysli Skoda OHV motor s vackou z prebrusu a seriovym odlitkem sani, ktere neumoznuje odraz.
Na tom sani se da udelat docela solidni vykon, protoze nejaky kroutak dokaze udrzet do celkem vysokych otacek, ale vysokou hodnotu kroutaku samu o sobe dosahnout neumoznuje.
To same se mi nezda na tech svodech.
Sice jsem je nevidel, takze nevim nic o prumeru, delce, ani tvaru vetvi, ale uz samotna konfigurace 4-1 je podezrela, protoze, kdyz uz by se nekdo patlal s pocitanim na konkretni motor a durazem na kroutak, tohle razeni nedava smysl, protoze nastava stejny problem jako u sani.
Ale uznavam, ze u vyfuku je to zrovna docela jedno. Pokud nema uplne mimo prumery vetvi (jako skoro vsechny, co se daji koupit uz hotove) a neni spatne vyrobeny, tak jakmile je jednou dost dobrej, nejakymi dalsimi kouzly uz si nikam moc nepomuzes.
Na tom sani se da udelat docela solidni vykon, protoze nejaky kroutak dokaze udrzet do celkem vysokych otacek, ale vysokou hodnotu kroutaku samu o sobe dosahnout neumoznuje.
To same se mi nezda na tech svodech.
Sice jsem je nevidel, takze nevim nic o prumeru, delce, ani tvaru vetvi, ale uz samotna konfigurace 4-1 je podezrela, protoze, kdyz uz by se nekdo patlal s pocitanim na konkretni motor a durazem na kroutak, tohle razeni nedava smysl, protoze nastava stejny problem jako u sani.
Ale uznavam, ze u vyfuku je to zrovna docela jedno. Pokud nema uplne mimo prumery vetvi (jako skoro vsechny, co se daji koupit uz hotove) a neni spatne vyrobeny, tak jakmile je jednou dost dobrej, nejakymi dalsimi kouzly uz si nikam moc nepomuzes.
-> elbacil: Tys uměl vždy pobavit... Na zrychlení je znát každé kilo a jinak váží série, jinak auto bez sedaček a čalounění a jinak třeba auto s 60kg muziky. Co se týče převodů, tak pouhá změna SP3,9 za 4,22 udělal na Hrocháči 1 sekundu rozdíl. To je podložené výsledkama, které tady lze vyhledat...
-> Alenka:
Takže podle tebe nemůže mít daný objem takový krouťák? Nebo jenom v kategorii OHV? A jinak hezký psaní, ale co když takhle je ten motor udělaný? Ale počkej, říkáš rovný sání, takže se "sériovým" to stejně není možný
-> vhml:
No nevím, kdo tady ladil dýlku výfuk. svodů, ale zrovna na tomhle motoru to je
A se sáním se nedá už moc hýbat, ale vzdálenosti tam sou taky jiný........ A tohle náhoda opravdu nebyla
Jinak tohle bylo celkem seriozní téma, tak bych poprosil ty co nemají nic k tématu, kdyby třeba rejpání apod., ať si jdou psát ho*na jinam.
Takže podle tebe nemůže mít daný objem takový krouťák? Nebo jenom v kategorii OHV? A jinak hezký psaní, ale co když takhle je ten motor udělaný? Ale počkej, říkáš rovný sání, takže se "sériovým" to stejně není možný
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml:
No nevím, kdo tady ladil dýlku výfuk. svodů, ale zrovna na tomhle motoru to je
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak tohle bylo celkem seriozní téma, tak bych poprosil ty co nemají nic k tématu, kdyby třeba rejpání apod., ať si jdou psát ho*na jinam.
Pohár sráčů ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Všetko zle.Sprint je všetko.Všetci predsa maju skodovky!+ - rovnaká váha!Prevodovka a priemer kolies nerozhoduje!Spýtajte sa na to Geminiho.Všetci su predsa rovnako šikovný!Takže rozhoduje len sila motora.Bol by som zvedavy kto je najlepší tento rok.Mal by dostať nejaky pohar virtu.![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Ja bych sprint uplne nezatracoval, pokud teda bude prime porovnani. K cemu je milion kobyl, a kroutak jak Liazka, kdyz je tam blba skrin, nb nedej boze spatnej clanek mezi volantem a pedalama, to je pak celej slavnej vykon na brzde k nicemu.
Me jde hlavne o to, jak jede auto ve vysledku, vysoke cislo neni vse(to prosazuji odjakziva). Jde taky o pouzitelnost a srovnatelnost.
Me jde hlavne o to, jak jede auto ve vysledku, vysoke cislo neni vse(to prosazuji odjakziva). Jde taky o pouzitelnost a srovnatelnost.
-> kury: to je pravda, ale aspon si muzou pohonit pipisky
Sprint je opravdu údaj k hovnu
Každé auto jiná váha, různé převody. Nějáký rozdíl může udělat, jak kdo umí rychle řadit. atd.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: jak jsi prisel na to, ze ne?
-> elbacil 15.10.13 16:39:16: sprint ti neřekne nic. Viz. níže kde jsme se bavili o tom jaký vliv má dlouhá jednotka.
-> Alenka 15.10.13 07:17:31: velmi složité, nikoliv však nemožné. Třeba se to náhodně povedlo ( nevím o tom motoru nic, ale mohlo se to stát ). Stejně taky každej diskutuje nad motorem, ale ladili jste někdo dýlku sacího potrubí, dýlku výfuku? Ne. A třeba právě to se mu dobře sešlo a má tam kolik má...
Vaše hádky nad pár čara fakt nechápu. Stejně to 99% lidí zabije sériovou převodovkou...
-> Alenka 15.10.13 07:17:31: velmi složité, nikoliv však nemožné. Třeba se to náhodně povedlo ( nevím o tom motoru nic, ale mohlo se to stát ). Stejně taky každej diskutuje nad motorem, ale ladili jste někdo dýlku sacího potrubí, dýlku výfuku? Ne. A třeba právě to se mu dobře sešlo a má tam kolik má...
Vaše hádky nad pár čara fakt nechápu. Stejně to 99% lidí zabije sériovou převodovkou...
-> elbacil: Časy ze sprintu? Vždyť celou 1 sekundu dolů udělá změna SP 3,9 na 4,22 a kde máš jinou hmotnost auta, jiné kola, jiné počasí (teplota, vítr, vlhkost) a v neposlední řadě reliéf trati a jiná časomíra ne vždy na fotobuňku? Srovnávat časy ze sprintů je snad větší nesmysl než změřit více méně sériový motor a pak ten upravený i na té sebehorší válcové brzdě v jeden den tak jak to udělali kluci. Ovšem asi ani to nestačí a zřejmě tedy ty časy ze sprintů a údaj v kartě mám 136tku 120koní p*čo je výživnější ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Mali by ste si všetci nahodiť časy zo šprintov a tak sa uvidí kto má aky motor.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> djmaso: A ty si taky najdi babu a neser ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je vidět, že je konec sezóny, končí čas sprintů a budou se porovnávat jen grafy z brzdy![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je vidět, že je konec sezóny, končí čas sprintů a budou se porovnávat jen grafy z brzdy
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
já jsem Rumburak z Klubu sráčů , já vám to tam přeplním prdama :D :D
![131](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/131.gif)
Neřešte už stále do kola stejné sracčky.
Nemá to cenu :)
![222](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/222.gif)
![121](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/121.gif)
![235](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/235.gif)
![222](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/222.gif)
![131](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/131.gif)
Neřešte už stále do kola stejné sracčky.
Nemá to cenu :)
-> Urbi: asi tak, sice tomu moc nerozumi, ale veri tomu, ze by to tak mohlo byt. Vzdyt to prece "namerili". A TUNER a M3...
Aby mohl mit 1.3 motor kroutak 138Nm, musi se preplnit, tzn. do valce se musi dostat vic smesi nez je jeho objem. A protoze nema nucene plneni, musi preplnit sam sebe, coz je velmi slozite dosahnout.
Musi byt spravny prumer sedla ke kanalu a ventilu, premistit se dosedaci plocha ventilu, ktera musi mit spravnou sirku, ostatni uhly na sedle taky musi mit taky velmi presnou sirku, prechod do spalovaku spravny tvar, to samy spalovak, to samy prechod a vyvoj prurezu mezi nalitkem a sedlem, musi byt spravne tvarovany ventil (a ne "ackova" dokumentace neni to prave), prumer, delka a tvar kanalu musi sedet k vyse zminenym upravam a o vyfuku nebudu vubec ani zacinat.
Pokud clovek ma nastroje a vi, co dela, da se to vsechno, samozrejme, udelat doma v garazi, ale pokud to neni krmene rovnou saci vetvi s presne spocitanou delku, prumerem a jednou klapkou na kanal + vacka nema profil s adekvatnim zrychlenim (nemozne u prebrusu), neni na svete sila, ktera by zajstila, aby tam probehly jevy, ktere zajisti "preplneni" valce.
Aby mohl mit 1.3 motor kroutak 138Nm, musi se preplnit, tzn. do valce se musi dostat vic smesi nez je jeho objem. A protoze nema nucene plneni, musi preplnit sam sebe, coz je velmi slozite dosahnout.
Musi byt spravny prumer sedla ke kanalu a ventilu, premistit se dosedaci plocha ventilu, ktera musi mit spravnou sirku, ostatni uhly na sedle taky musi mit taky velmi presnou sirku, prechod do spalovaku spravny tvar, to samy spalovak, to samy prechod a vyvoj prurezu mezi nalitkem a sedlem, musi byt spravne tvarovany ventil (a ne "ackova" dokumentace neni to prave), prumer, delka a tvar kanalu musi sedet k vyse zminenym upravam a o vyfuku nebudu vubec ani zacinat.
Pokud clovek ma nastroje a vi, co dela, da se to vsechno, samozrejme, udelat doma v garazi, ale pokud to neni krmene rovnou saci vetvi s presne spocitanou delku, prumerem a jednou klapkou na kanal + vacka nema profil s adekvatnim zrychlenim (nemozne u prebrusu), neni na svete sila, ktera by zajstila, aby tam probehly jevy, ktere zajisti "preplneni" valce.
-> Tuner#2: A to mám z důvodu že je tam můj rozdělovač a šlape to plácat všechny po ramenách, když vím že tam těch 138 Nm není a ty tam takových krouták taky nemáš. Ano jede to velice slušně i s např. 120-130 Nm což zhruba odhaduji že kolem této hodnoty tam bude, ale 138Nm rozhodně ne, takže si tady nevymýšlej kraviny o nějakém mém odečtu.
-> Eidy: Jenže pro tento typ motoru s předloženými úpravami to zřejmě není možné a Tuner2 se jinak než v invektivech bavit nechce.
Už na to kašlu, plácejte se po ramenech na západě jak chcete.
-> Eidy: Jenže pro tento typ motoru s předloženými úpravami to zřejmě není možné a Tuner2 se jinak než v invektivech bavit nechce.
Už na to kašlu, plácejte se po ramenech na západě jak chcete.
Jenom 15 !
-> pavucina: To je dalších 20kg navíc
-> Martin120L: Turbo z liazky prej staci, co jsem se zde docet, ze velikost turba se urcuje podle delkovych rozmeru
Tak jsem ho koupil
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Martin120L: zajed si s tim do Plzne, tam vedi jak udelat poradne upravi :)
-> Alenka: Tak to chci naladit, kdo mi pomůže??? Turbo z lokomotivy neberu.
-> Urbi: Jasně, všichni tam máme o 20 koní a 30Nm méně... Jen mě pak není jasné jak můžu cestou na sraz tak razantně ujíždět MATTESSovi se sériovou 136tkou, když mám navíc ještě kila muziky? BTW ty grafy více či méně poladěných sériovek před Vénovo grafem mají po Tvém odečtu tak 30kW a 80Nm. Divný je, že na sprintech to rozhodně jezdí lépe jak 120cka? Nějak mě to čoveče nevychází... Jen jestli nebudou mít nakonec kluci Čokin a Vrba pravdu. Místo aby jsi to tady vyzdvihnul jak přednost, když jsi mu dodat rozdělovač tak tady píšeš jak je to nemožné. Navíc když už slovíčkaříš, tak to má 138Nm a ne 140 jak pořád tvrdíš...
-> Dušan:
-> vhml 14.10.13 20:53:12: Neser prďka, neser
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 14.10.13 20:53:12: Neser prďka, neser
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.13 21:38:01: ja v tom měl jasno než si mi v tom udělal nejasno ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a neni jedno jestli tam ma nekdo 100Nm a druhej 140 ? Stejne je oboji naprd. Pokud s tim mate nesmiritelne rozepre tak existuji sprinty atd. Sice jsou i jinak tezka auta, ale silnejsi motor musi promluvit. Jinak resite sracky. Taky jezdim na brzdu co podmeruje a nedelam z toho vedu ![139](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)