Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
17:03:06
14.10.2013
Eidy
-> Urbi: A ty si machruj jako hlupák.

Proč musíte používat invektiva? To už nedokážete vysvětlit věci a bavit se o tématu slušně jako běloši?

A ty máš třeba grafy pro porovnání jednoho motoru měřeného na stolici a pak v autě? Abys teda na jednom motor dokázal chybu válcový brzdy? Zatím jsou tu jen rejpalové, ale aby to někdo doložil to ne. Já motorům nerozumím a nezastávám se ani jedný skupiny, ale to, že se to nepodařilo Vám, znamená, že se to nepodaří někomu jinýmu?
16:30:50
14.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Směj se jako hlupák jak chceš, ale fakt je ten, že hodně z vás včetně tebe co jezdíte na tu samou brzdu máte zkreslené informace o vašem průběhu kroutáku, potažmo výkonu. Vzít to na někam na přímou motorovou, hned byste pochopili, ale takto se můžeš jen smát a netušit nic.
23:32:39
13.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 13.10.2013 23:33:10
23:11:19
13.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: Nevydoloval 4
21:38:01
13.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: opraveno, ale zrovna ty bys měl mít mezi škodaváčekm a šediváčkem z Běšin jasno a nebo se Tě ty nicky taky tak pletou? 2 1
21:03:38
13.10.2013
Šediváček
-> Alenka: od Vény:



Přesně tak 4
20:15:01
13.10.2013
Alenka
-> Eidy: mne ty upravy ani nijak zvlast nezajimaji, mam z toho uz jen srandu.

Nekomu HHO generator snizil spotrebu, nekdo vynalezl perpetum mobile, a nekdo si holt doma na kolene vydoloval 140Nm z 1.3 motoru.

Kazdemu co jeho jest :)
18:21:54
13.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.13 21:15:38: tys do toho ale ze začátku ještě pletl nějakýho škodováčka, tam jsem se začal ztrácet kdo je kdo :-D
21:15:38
12.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Šediváček je odjakživa jen jeden... To že sem vložil graf kamaráda co nestojí o to se zde registrovat už leta a hned tady byl nařčen z podvodu, tak se skrz jeho nick vyjádřil. Bylo to psáno vždy jako citace a postoj Vény a všechny tři posty jsou tak označeny že to sem šediváček jen vložil.
19:28:19
12.10.2013
Nepér
Já teda nevim, co tu řešíte s nějakejma grafama, když mně to stejně nejede 3
18:38:27
12.10.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Hmm a kdo se má v tom vyznat, když tři lidi píšou z jedný registrace, to už je snad lepší když jeden člověk má registrace tři :D.
09:47:29
12.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 11.10.13 18:24:00: Tak já to třeba vím, ale diskuze musí být na zcela jiné notě než zde...





-> m8rinek 11.10.13 18:30:04: Tak s šediváčkem jsem třeba u tématu o gumách taky nesouhlasil, ale neplést šediváčka s Vaškem. Ten tady nemá registraci asi třeba jako Bohoušek Krejčí a má k tomu své důvody. Zde jde navíc o fakta a asi nejlépe to vystihnul Nwkt...
09:22:55
12.10.2013
Eidy
-> Alenka: To má být co jako? Vypnul sis automatický opravy? Tím, že sem hodíš takovejhle příspěvek, kde defacto shazuješ grafy ostatních lidí, si opravdu nepomůžeš. Kdyby ses chtěl dovědět víc o úpravách, chováš se jinak a ne jako rozmazlenej fracek, kterej chce koupit zrovna tuhle čokoládu.
09:01:46
12.10.2013
Alenka
Taksembil zmerit koprivak cosemi valel asi pet let za kulnou.

Je to Favoryt a sou nanem udelani upravi.



EDYT: koukamze to nende precist. Vikon 448k pri 5557ot/min, nutnmetri 654 pri 3318ot/min. Prubech fpoho.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 12.10.2013 09:01:46
upraveno 1x, naposled 12.10.2013 09:03:27
21:35:19
11.10.2013
m8rinek
-> Šediváček: Nevím, že bych se vydával za profíka co něco ví Xlet...



Nicméně když můžu tak poradim, zbytečně nemlžim a nedělám z ostatních idioty, co vlastně nic neumí.
21:25:53
11.10.2013
Šediváček
Od Vény:

-> Urbi:



Počkej, já nemluvím o velikosti dif !! Na tom se asi neshodnem, ono ta hranice je někde s tou velikostí, ale ty si pochvaluješ třeba motokarbeci a ty maj většinou dost velkou díru a 4x. Já mám jenom 2dif a sání mě neomezuje, když bych chtěl, moh sem ho udělat jako ty, ale nebylo by to k ničemu :-) A na e-mailu ti píšu normálně, spíš aby řeč nestála a tady nemam registraci.







-> Alenka:

Pokud si tedy dával funglnovou pístní sadu a z motoru ti zbyl starý jenom blok, tak se omlouvám. Pokud ne, tak nevím, proč se vztekáš :-)







-> m8rinek:

Prosimtě ty takový profík si můžeš postavit mnohem lepší motor ne? To co bych tu napsal stejně už víš X-let a nemělo by to pro tebe ani cenu číst :-)





Prostě tam je min obsah 1.4, graf sem si nakreslil v malování a zkuste si napsat do nějaký firmy stavějící motory, co tam s tim dělaj, že by vás to zajímalo. Že jim nechcete platit a radši si to uděláte doma. Docela by mě zajímalo, co by odpověděli :-D Nebaví mě to tady řešit, ale dělat pitomce ze sebe taky nenechám. Těším se, až jsem někdo zas vloží nějaký graf co nebude tak podezřelí a špička ledovce (za který se teda nepovažuju) zůstane jen vyvoleným motorářům. Ono mít s tím motorem volný ruce a hlavně peněženku, tak sem ten graf radši nedám, protože by to u některých mohlo způsobit zdravotní potíže :-D Takže do třetice všeho dobrého i zlého :-)
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 21:30:35
18:30:04
11.10.2013
m8rinek
-> TTomas: To jo, Šediváček co jsem tak zažil je samá hmla a nemělo moc smysl zabřezávat do debat...



Na druhou stranu, jestli se pánové neberou příliš vážně :))).
18:24:00
11.10.2013
TTomas
-> m8rinek: To by nas asi ve finale zajimalo vsechny, ale pochybuju, ze to tu nekdo dozvi. Kdyby to chtel rict, tak uz to davno rekne.
18:17:57
11.10.2013
m8rinek
-> vhml: Asi tak, žasnu... Spíš by mě zajímalo co tam je za úpravy, než se prosadit probržďující brzdu :D.
13:41:13
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 11.10.13 12:12:15: BINGO, alespoň někdo pochopil 4



-> vhml: Tak tys šel vždy proti proudu 2 1
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 13:55:38
12:28:14
11.10.2013
darklord
-> Alenka: len v ramci SK+CZ
12:20:38
11.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.10.13 10:56:22: protože me fascinuje jak se tu nekteri dokazou rozohnit nad pár čárama, který me nechavaj naprosto chladným.



Spíš bych čekal, že z člověka, kterýmu se povede motor budou spíš ostatní tahat rozumy než se navážet a na vlastním písečku brečet že ten druhej má víc než já...
12:14:06
11.10.2013
Alenka
-> darklord: praveze atmo motory na tohle trpi asi nejvic.

Kupodivu takove ty ctyrvalcove bzucaky pro normalni lidi maji vetsinou presne tolik, kolik vyrobce dekladuje, pripadne o neco vic, ale u tech lepsich motoru prinejlepsim sedi kroutak, ale kone chybi.



Ty M3, o kterych mluvis, jsou nejake mistni, nebo myslis ty grafy rozhazene ruzne na zahranicnich forech?
12:12:15
11.10.2013
Nwkt
Tak asi jasný, že dvě různý brzdy nebudou měřit naprosto stejně, ale když tady máte výstup x aut z jedný brzdy tak nechápu co řešíte
12:09:40
11.10.2013
darklord
-> Alenka: ja som teda este nevidel atmo M3 ktora by na brzde mala menej ako "stock". O tych turbohovadinach netvrdim nic, o tom viem hovno.
11:58:19
11.10.2013
Alenka
Ja teda jeste nevidel sportovni auto, ktere by nabrzdilo tolik, kolik ma.

M3 E36, E46, E92, M550d, R8, Panamera Turbo atd. atd., vsechno melo o desitky koni min nez deklaroval vyrobce, takze maji asi v Dieselpoweru nejakou rozbitou brzdu. Hned jim jdu napsat mail, at zajedou do Plzne pro nejake rozumy a ten kram si sesteluji poradne 1
11:26:04
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord: U té M3 já nebyl, TUNERovo táta tam má naftu a pokud teda měl naměřit víc než továrna, tak buď měli motor v háji a nebo ta brzda podměřuje, ale to asi místní slyšet nechtěli...
upraveno 2x, naposled 11.10.2013 11:29:37
11:09:39
11.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: pokusil jsem se o normalni diskusi, odpovedi mi byla jen hromada balastu a konstatovani, ze je potreba si nastudovat neco o fyzice, nenazyvat vymenu krouzku "GO" a floskule o malych dirach.

Pokud se obava konfrontace, at sem teda dal nechodi, ale kdyz uz se teda objevi, je jen jeho chyba, ze se projevuje jak se projevuje.



-> Eidy: v realu jsi me videl asi tak pet minut a kdyz se bavim s rozumnym clovekem, neni duvod chovat se jako zasrane hovado :)
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 11:12:55
10:59:19
11.10.2013
darklord
-> Tuner#2: akurat som to chcel pisat, pokial nameral v nasich zemepisnych dlzkach na M3 presne hodnoty ktore ma mat podla vyrobcu, tak je nieco nie dobre, este som nevidel bmw ktore by nemalo vykon na brzde vyssi ako zaznam v TP.
10:58:02
11.10.2013
Eidy
-> Alenka: Trochu mě zaráží, že tady vystupuješ jako drsnej hrdina a v reálu jsi celkem normální nenápadnej klučina. Nejde mi to dohromady.
10:56:22
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: NJ holt ta naše brzda proměřuje, jdu si teda asi v kartě auta umazat 20 koní a 30Nm a holt se musím smířit s tím, že mám sériofku 5 Budu to muset napsat i TUNERovi, Tomášovi s turbem, Minimikovi s Cooprem a třeba i TUNERvo tátovi, co si u toho pána nechal odbrzdil BMW před a po čipu. Jen je divné, že před mělo to BMW prakticky tovární hodnoty... 81



-> vhml: Opravdu plodný post. Zajímavé, že jsi nějak neokomentoval, ten větší výkon Sedru oproti Polmu, které má jen lepší krouťák dole. Ale jistě opět chyba brzdy a navíc to Venca neumí naladit 5



-> Alenka: Tímhle stylem opovrhování a zesměšňování druhé strany (ty tampóny sis fakt mohl odpustit) rozhodně diskuze a poskytování informací pokračovat nebude pokud teda za Vaška můžu mluvit. Ono to proč sem leta nechodí a proč sem neposkytuje info o motorech třeba i takovej Upír má své důvody...
10:31:23
11.10.2013
Alenka
I kdybychom si pindiky pomerovat chteli, s nekterymi diskutujicimi to, bohuzel, zjevne nepujde47
07:13:41
11.10.2013
vhml
Aspoň že si poměřujete jen motory a ne pindíky 3 3 3
23:50:50
10.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Psal jsem někteří, hodně jich mělo přes 140 ! to za prvé a za druhé na áčkovým motoru ve favu, ty národní formule je zase trochu jiné kafe a pokud mají NF 140Nm s 1.4 a tady to samí na "tuningovém" motoru 1.3 ...

Jezdí k nám na firmu jeden pán co má z VUT brzdy naladěn favorita áčko 1.4 s vačkou co nechce říct 133HP a 148 Nm na lekru a litinovém svodu, v motoru kované lehké ojnice, písty Almet - ještě odlehčené. Takže 140 Nm s doma laděnou 1.3 a tím zajímavě velkým krouťákem hned od nízkých je pro mě fakt trochu mimo, i když chápu že s hodně ostrou vačkou krouták už dál nepoleze a teoreticky bude s 280st. klidně největší, i tak mi to nesedí na 1.3 malém zdvihu, na 1.4 bych neřekl ani popel, tím samozřejmě neříkám že to má 1.4, ale že ten graf je naměřený prostě blbě.

-> Šediváček: Ty mě píšeš ale emaily kde píšeš základní věci o motoru co ví každej, kdo do toho trochu vidí a to s velikostí dif. v karbci už ti říkám dávno a teď to tady vydáváš za svoje, přitom si mě přesvědčoval jak obrovský díry v webru jsou dobrý. To víš že se dá doma naladit motor dobře a také věřím že ti jede opravdu dobře, ale 1.3 prostě 140 Nm s tímto setupem co máš je pro mě prostě neuvěřitelné hodnota. Nahoď v zimě motor do kufru a zajeď na brzdu k mému zaměstnavateli natočit motor v rámu - můžeme si sami celý den hrát s nastavením, pak se ukáže. Pokud tam bude 140, skloním hlavu a padnu na kolena.
22:43:56
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak tohle je taky graf z té brzdy co jezdíme: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../1710_2011-04 -23_18-32-27_85.jpg



A je to dokonce jen 135tka, takže to asi ty Nm ukazuje fakt blbě 3 5
22:41:20
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 10.10.13 18:05:41: Ještě mě zaráží jedna informace. Někdo sem dá graf pěkného motoru a druhý den k Tobě do práce přijdou hned tři motoráři a všichni to polivou a diví se tomu? To snad máte na Moravě větší koncetraci motorářů na 1km2 než je tady v sobotu koncentrace důchodců v Kauflandu 9 3
22:41:15
10.10.2013
vhml
-> Šediváček 10.10.13 22:05:01: tak tak, ,,motorářů" je spousta. Já si to taky nějak zpytlíkuju a ono to pojede, a nepojede to blbě. Ale pokud to udělá skutečnej motorář, pojede to vždy líp ( oproti mejm pokusům ), protože já tam vždy jen nabastlím něco co by asi mělo fungovat, ale zkušenost nemám. Nemluvě o tom, že pro mě je aktuálně snažší si svůj volnej čas ,,vykoupit" a hlavu někomu zadat.
22:05:01
10.10.2013
Šediváček
Tak zase od Vény, něco málo: -> vhml:

Teď mám moc práce a pokusy si dělám u sebe a ne na motorech "cizích" lidí, když bude čas, tak příští sezonu uvidíš něco s 1200ccm obsahem, 80-85koní a 100-110Nm? 6 Raději se budu držet při zemi, abych to tady zas tak moc nerozviřoval 1 Pak můžem dát řeč.



-> Urbi: , -> Alenka:

No za prví bych si nechal ty ženský narážky 6 Zatím si nic osobně neberu 4 Ale s každým příspěvkem máte víc kuráže a prostě nevěříte, že to může být pravda, ....z toho se nevykecáte. Petře tobě sem říkal, že tě svezu, pak možná změníš názor. Nevím teda, s jakýma motorářema pracuješ, ale já se za "motoráře" neprohlašuju a ty hodnoty sou na hranici toho, aby mě to stačilo. Teď napíšeš kolik už složili motorů a jak X-let dělají v oboru. Tím hůř pro ně, proto já si motor udělal, abych nemusel podobným lidem platit za horší 4 A nevím, proč bych si nemoh udělat špičkový motor doma? To je to tak těžký? Mě to nepříjde 6 A souhlasím s Honzou, ten motor je podle dobových hodnot prdítko, i když s 1-karbecem sem teď na hodnotě co se dělalo dřív. A koně jsou jedna věc a Nm druhá, každý faktor chce něco jinýho.



A chcete "Know-how"? Naučte se něco o fyzice, místo měnění kroužků a říkání tomu "GO" měňte celý pístní sady a přestaňte si myslet, že čim větší díra od karbecu do motoru, tím víc "Adidas" 4 Ale tohle moc lidí bohužel nechápe, já mám kanály "téměř" sériový oproti některým zdejším členům a ono to funguje, jak je to možný? Ale asi budu kouzelník a nebo sem měl "šťastnou ruku". A tvrzení, že tu jsou lidi s podobnýma zkušenostma, to mě zní dost nafoukaně, já nevím, jaký tu má kdo zkušenosti, tak je přece nebudu hodnotit.......takže "Na shledanou"
21:05:49
10.10.2013
Šediváček
Ještě zde se koukněte jak to vůbec nejede, když to veze plnou váhu sériového auta, vlastně rádio to netíží 6

www.stream.cz/uservideo/8 38709-sprinty-besiny-podzi m-2013
21:00:52
10.10.2013
Šediváček
Koukám kolik je tady nevěřících ,,Tomášů" ale jak tady říká Tuner#2 brzda je odzkoušena místními členy virtu i mnoha dalšími. to sériové fávo motor v hnědé šáde je laděno společně s Vénou tak asi proto ty lepší hodnoty 1 Taky se podívejte na příspěvek z 23:04:34

28.10.2011(druhý od začátku tématu) Tam je nejsériovější fávo jaký znám, Je to měřeno na jiné brzdě (tenkrát byla na Běšinách) a nedivte se hodnotám, je to vývozní fávo do kterého si nemohla AZNP MB dovolit dát nějaký zdechlý motor, proto vybíraly nejlepší motory (Taky to podle toho jede) do Česka šli všechny ostatní.



Taky se ten den brzdilo mimo jiných i BMW M3 které mělo mýt 300 koní, co myslíte, mělo 300 koní 4
18:43:08
10.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: kdyz uz jsme u toho, 106Nm na v podstate seriovem motoru s Favo sanim je taky docela dost, zvlast kdyz to srovname s MPI.



Jestli si teda Venca hned udelal "jasny nazor" a nehodla sem dal neco davat, budiz, kazdy ma pravo chovat se jako zenska. Jen doufejme, ze si vecer nezapomene vymenit tampon :)
18:25:38
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Tak to jsi se bavil asi se špatnýma motorářema... Národní formule Škoda na Lekru (ano to je jeden karbec) mám tu někde založené grafy 145 - 148HP/cca. 140Nm podle toho jak se motor povede přímo na motorové brzdě. Navíc je známý fakt, že s velkou vačkou už krouťák nahoru nepůjde, to co má Šediváček je pro krouťák bych řekl optimum a strop. S větším objemem se nechá 145, někdy i 150Nm ale u 1,3 je tohle strop. Ano co válcovka to originál, ale to jste slepý a nebo jste neviděli ty předešlé grafy bržděné ve stejný den? 81



-> Alenka: Já už do toho kecat nebudu, pokud Venca bude chtít, Škodováček sem něco zprostředkovaně napíše, ale už po prvních postech neměl náladu sem něco dávat a má a to jasný názor... a popravdě nedivím se mu...
18:05:41
10.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: 4 Mluvíš mi z duše... Dnes jsem ze srandy graf probíral s třemi motoráři co byli na pokec v práci a ukazoval jim ten graf a jejich komentáře se ani nehodí napsat. 140Nm někteří nebrzdily ani na áčkovém fav. s vačkou 1805 z plného mat., KP 12,5 a top motorem s výkonem přes 120 HP taktéž na jednom karbu., tzn. 140Nm je prostě zarážející údaj s tímto setup v motoru co nám byl předložen, nehledě na to že každá válcovka měří nějak a každá obsluha válcovky také tak, ale ani ten průběh kroutáku který je dost rovný od 3000-6000 se neslučuje s popisem motoru. Docela bych se v takovém autě svezl...
17:53:48
10.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: myslel jsem, ze nejsme foru maminek navzajem si čvachtajících nad fotkami svych odpudivych vytvoru, takze me ani nenapadlo, ze by si nekdo nejake ty neslunickove vyrazy mohl brat osobne.

To ale nic nemeni na tom, ze podvod nikdo nenaznacil ani implicitne.



Moji kombinaci mam nejen v karte, ale i tady v tematu, nekolikrat jsem podrobnosti sdeloval prostrednictvim SZ, ve vzkazech najdes dokonce i moji zapalovaci mapu, takze tajnosti rozhodne nedelam, a pokud nekomu moje poznatky pomuzou, budu jen rad.



"Znacne prekonal ocekavani" je bezmala 140Nm na 1,3 s jednim karbem a 4-1 svodem. Tolik maji spickove motory na weberech/ctyrklapce s polotovarovou vackou a profi upravani, takze udiv a spekulace jsou, myslim, naprosto prirozena reakce a znovu nemuzu jinak, nez vyjadrit litost pouze nad tim, ze si to nekdo bere osobne.



Myslim, ze muzu mluvit za vsechny, kdyz reknu, ze nikdo sem nic nepsal se zlym umyslem a pokud se upravci skutecne ty hodnoty povedlo vydolovat, tak klobouk dolu, a budeme jen radi, kdyz se podeli o nejake podrobnosti.
upraveno 1x, naposled 10.10.2013 17:58:02
17:15:17
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka: "podezřele vysoký krouťák" a nebo "moc se mě to nezdá" jsou jistě pochvalná slova a nevnáší do diskuze pochybnosti? Jinak mě to asi uniklo, ale Ty jsi tady na virtu někde veřejně psal svoje know-how? a navíc lidem, kteří diskuzi s Tebou začínají tím, že nevěří grafu?



BTW co je to značně překonal očekávání? S touhle vačkou už byli auta co dobově brzdili 120HP, pravda při malinko menším krouťáku (rozhodně bych ten rozdíl nenazýval značným překvapením), ale tady se šlo právě po něm a po použitelnosti v normální provozu a myslím, že se to povedlo 1
17:05:27
10.10.2013
Evž@
-> Alenka: 52
15:01:20
10.10.2013
Alenka
Ja teda nikde nevidim, ze by ho nekdo obvinoval z podvodu.

Jen je tady docela dost lidi s podobnymi zkusenostmi s upravami motoru, kteri vedi, co se od jake kombinace da ocekavat, a pokud sem nekdo nahodi graf, ktery docela znacne ocekavani prekracuje, je jen logicke, ze to vyvola otazky.



Pokud cekal, ze ho kazdy jen poplaca po ramenou a nebude se na nic ptat, tak je mi lito, ze jsme nesplnili ocekavani, ale podvodnikem ho nikdo nenazval.
12:43:21
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Teda vůbec se nedivím Vaškovi, že sem nechodí a vložil jsem jen jeden koment přes šediváčka s dovětkem "těšilo mě"...



Nechápu co se komu na tom nezdá, když hodinu předtím naměřila více méně sériová 136tka s Polmem a nějakým tím výfukem prakticky sériové tovární hodnoty na stejné brzdě ve stejný den + navíc ta brzda je ozkoušená tady v kraji víc než dost. Když tady každý v kartě auta tvrdí jak má 100HP se sériovou vačkou a lízlou hlavou p*čo, tak to je v pořádku, když někdo nahodí graf je podvodník? Hlava mě to nebere...
upraveno 1x, naposled 13.10.2013 21:36:48
10:34:25
10.10.2013
Evž@
-> Urbi: ani mě se to nezdá....asi byl dobrej vzduch
Extreme Tyres