Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
22:13:36
17.12.2013
Vrba
Horší kdyby podměřovala,to by bylo pro škodováka větší zlo 3
20:37:31
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: TUNER brzdil i někde v Děčíně a výsledky stejný. Už jsem to tu psal. Možná je Maha LPS 3000 přesnější brzda, ale parametry mého motoru tu leta nikdo nezpochybnil a až teď, když Véna naměřil skoro 140Nm to najednou ukazuje o 30 víc? V tom případě ani já nemám 130, ale 100 a jsme na parametrech série... 1 3
upraveno 1x, naposled 17.12.2013 20:38:08
20:02:07
17.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Pořád nechápu, jak měření dvě měření na stejném měřidle můžou potvrdit, že to měřidlo měří dobře. A opakuju, netvrdím že měří blbě. Jen prostě dva grafy který vylezou ze stejný brzdy neříkaj nic jinýho, než že tahle brzda naměřila tolik a tolik. Pokud má někdo pochybnosti o tom, jestli to naměřila dobře, jedinej způsob jak to rozseknout je odbrzdit to i jinde a výsledek porovnat.
18:59:18
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Proč ne? Je to další 1,3jka s krouťákem 130Nm ze stejné brzdy, což jen dokazuje jak se Vénovi hlava a celkové sladění sání/výfuk povedlo.
18:44:25
17.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: O to nejde, jde o to že ten graf co jsi přidal k "vyřešení" toho problému nijak nepřispívá, protože sám o sobě neříká vůbec nic. Pokud by byl ten samý motor odbržděný ještě někde jinde, to by naopak byla docela hodnotná informace...



A tím neříkám, že s tebou nesouhlasím. Jen že jsi to moc nerozsek.
17:07:45
17.12.2013
Nwkt
-> Tuner#2: To je jedno, prostě to měří špatně 3
17:06:51
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 17.12.13 17:02:16: Jo však jo, v tom případě já mám podle místních borců 70HP a 100Nm, ale pak nechápu, že ujedu jak sériovce, tak třeba M@rtinovi s MPI upraveným komplet od Čepka a proč tam třeba TUNER na sériový tlak naměřil prakticky tovární hodnoty 1,8T? No nic, to já jen tak aby řeč nestála 5
17:03:02
17.12.2013
vhml
17:02:16
17.12.2013
havlik
-> Tuner#2: a co to dokazuje pokud ta brda meri špatně tak meri špatně vsem ne40
14:26:30
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak je to pořád při starém viz. popis od Lukáše: 278/270, motokarbce, výfuk 4/1, 1300 ccm
14:04:58
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Pár lidí tady nevěřilo grafu od Vény: skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ...



Prý ta naše Plzeňská brzda měří o 30 koní více a krouťák přidává o 40Nm jinak to z 1300ccm není možné. 3



No a máme tu další auto na stejné brzdě, vítěz Pošumavského poháru skoro 105HP a 132Nm. Vačka myslím 278/265 od Čepka, motokarbce a zjišťuju objem, protože starý motor odešel začátkem sezóny a ani nevím co tam teď Lukáš má.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 17.12.2013 14:04:58
upraveno 2x, naposled 17.12.2013 14:26:40
22:27:54
18.11.2013
Čokin
-> Šediváček: Momentálně dávám do kupy elektronické zapalování, snad tento víkend budu mít všechny potřebné komponenty. Bohužel počasí už je hodně nevlídné a já bych potřeboval aspoň několik testovacích a ladících jízd, ideálně pěknou sobotu s teplotou nad 5st. aby se na semislickách dalo aspoň trochu jet, jakmile tohle aspoň trochu odladím tak šupnu auto na podval a jede se na brzdu. Další kolo bych udělal rád na jaře po změně krmení.

Tak uvidíme, grafy ale určitě budou4
21:25:17
18.11.2013
Šediváček
-> Čokin: Platit tolik, tak na brzdu nejezdíme a je určitě hodně lidí zvědavých, až nahodíš svůj graf. 5
18:41:28
10.11.2013
Čokin
Tak jsem byl dneska s kámošem v Českém Těšíně u pana Hájka chipovat Passata. Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých věcí a to hlavně o chipování a měření výkonu. Ale o tom tady básnit nebudu. Píšu to sem hlavně proto, že pan Hájek je ochoten odbrzdit jakékoliv auto a účtuje si za to 1200,- Kč.

Takže všem co mají pochyby o těch svých stádech pod kapotou doporučuji hurá na brzdu a sem s grafem, těch 1200,- je zanedbatelná částka oproti tomu co jste dali za své 100 a více koňové motory.



Zde odkaz na web: www.tdifun.cz/kontakt
upraveno 2x, naposled 10.11.2013 18:42:45
20:39:44
24.10.2013
Dušan
-> Čokin: ISŠ Automobilni viz google
18:01:01
24.10.2013
Petr Urban
-> vhml: Pěkné. A ten krouťák 138Nm ....vs. 142 Hp. Asi někdo špatně navrhl dýlku sacího potrubí či výfukového ?
17:05:54
24.10.2013
Eidy
-> vhml: To je pěkná pila.
16:33:42
24.10.2013
vhml
Pro porovnání jiná třináctka. Hladíkův áčkový Swift GTi
zvětšit Grafy motorů - obrázek od vhml vložen 24.10.2013 16:33:42
21:15:05
23.10.2013
Nwkt
-> Čokin: To brzdi průběžně, ať je poznat co jaká změna přinesla
21:14:29
23.10.2013
Čokin
-> Dušan: Co stojí ta brzda v Brně? To je na VUT nebo Mendl? Uvažuju, že bych odbrzdil svůj motor po osazení elektroniky, otázka jestli nepočkat ještě na motokarbce.
21:34:46
20.10.2013
Dušan
-> elbacil: 14,7 na co ? Stovka za 14,7 ? 1
19:06:01
20.10.2013
elbacil
Takže asi budem prvý ako mi to ide čas 14,7
17:16:24
17.10.2013
elbacil
Nechápem prečo niekoho nenecháte žiť a pri tom iní možu písať bársjaké voloviny.Niektorý tu vyvracaju to čo nedávno tvrdily že je to tak.Takže ako sa bude riešiť kto má najlepší motor alebo sa to celé zase končí nijak?1
07:09:01
17.10.2013
Alenka
-> Šediváček: resim pouze to, ze 138Nm je za soucasneho stavu veci nerealna hodnota, nic jineho.

Nevim, jake vyhrady bych mel Krejbichovi adresovat. Ze seriova vacka nema dost masa na poradny profil neni vyhrada ale obecne znamy fakt.



Takze az pristi rok na Pohofestu s tim svym "torque monsterem" vyhrajes kategorii do 1.4, uznam, ze jsem se mylil.

Do te doby - i s prihlednutim ke tvym informacne zcela prazdnym pripevkum - nemuzu jinak nez...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Alenka vložen 17.10.2013 07:09:01
23:56:23
16.10.2013
Šediváček
od Vény:

-> Alenka:

Kdyby ses na Pohofestu pořádně koukal, tak bys to věděl, když vyjde čas, tak budeš mít možnost možná za rok. A jestli si neviděl, tak nevím co řešíš..... svody nejsou žádný kupovaný metodou "asi tyhle". Taky rozdíl 4-1 a 4-2-1 není tak extra. Nemá cenu to řešit a výhrady na vačku směřuj p.Krejbichovi, to je jeho práce.
20:45:52
16.10.2013
Honza5
Já sem s časem na sprintu spokojený, na to že sem za půlkou roviny už dával pětku a před cílem sem ubral. Auto váží 912 Kg bez posádky.1
08:19:37
16.10.2013
Alenka
-> Šediváček: mam na mysli Skoda OHV motor s vackou z prebrusu a seriovym odlitkem sani, ktere neumoznuje odraz.

Na tom sani se da udelat docela solidni vykon, protoze nejaky kroutak dokaze udrzet do celkem vysokych otacek, ale vysokou hodnotu kroutaku samu o sobe dosahnout neumoznuje.



To same se mi nezda na tech svodech.

Sice jsem je nevidel, takze nevim nic o prumeru, delce, ani tvaru vetvi, ale uz samotna konfigurace 4-1 je podezrela, protoze, kdyz uz by se nekdo patlal s pocitanim na konkretni motor a durazem na kroutak, tohle razeni nedava smysl, protoze nastava stejny problem jako u sani.

Ale uznavam, ze u vyfuku je to zrovna docela jedno. Pokud nema uplne mimo prumery vetvi (jako skoro vsechny, co se daji koupit uz hotove) a neni spatne vyrobeny, tak jakmile je jednou dost dobrej, nejakymi dalsimi kouzly uz si nikam moc nepomuzes.
00:20:31
16.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Tys uměl vždy pobavit... Na zrychlení je znát každé kilo a jinak váží série, jinak auto bez sedaček a čalounění a jinak třeba auto s 60kg muziky. Co se týče převodů, tak pouhá změna SP3,9 za 4,22 udělal na Hrocháči 1 sekundu rozdíl. To je podložené výsledkama, které tady lze vyhledat...
00:04:07
16.10.2013
Šediváček
-> Alenka:

Takže podle tebe nemůže mít daný objem takový krouťák? Nebo jenom v kategorii OHV? A jinak hezký psaní, ale co když takhle je ten motor udělaný? Ale počkej, říkáš rovný sání, takže se "sériovým" to stejně není možný 1



-> vhml:

No nevím, kdo tady ladil dýlku výfuk. svodů, ale zrovna na tomhle motoru to je 4 A se sáním se nedá už moc hýbat, ale vzdálenosti tam sou taky jiný........ A tohle náhoda opravdu nebyla 4



Jinak tohle bylo celkem seriozní téma, tak bych poprosil ty co nemají nic k tématu, kdyby třeba rejpání apod., ať si jdou psát ho*na jinam.
21:22:01
15.10.2013
Nepér
Pohár sráčů 3
20:12:02
15.10.2013
elbacil
Všetko zle.Sprint je všetko.Všetci predsa maju skodovky!+ - rovnaká váha!Prevodovka a priemer kolies nerozhoduje!Spýtajte sa na to Geminiho.Všetci su predsa rovnako šikovný!Takže rozhoduje len sila motora.Bol by som zvedavy kto je najlepší tento rok.Mal by dostať nejaky pohar virtu.7
19:53:15
15.10.2013
pavucina
Ja bych sprint uplne nezatracoval, pokud teda bude prime porovnani. K cemu je milion kobyl, a kroutak jak Liazka, kdyz je tam blba skrin, nb nedej boze spatnej clanek mezi volantem a pedalama, to je pak celej slavnej vykon na brzde k nicemu.

Me jde hlavne o to, jak jede auto ve vysledku, vysoke cislo neni vse(to prosazuji odjakziva). Jde taky o pouzitelnost a srovnatelnost.
19:05:48
15.10.2013
Dušan
-> kury: to je pravda, ale aspon si muzou pohonit pipisky
19:04:46
15.10.2013
kury
Sprint je opravdu údaj k hovnu3 Každé auto jiná váha, různé převody. Nějáký rozdíl může udělat, jak kdo umí rychle řadit. atd.
18:19:46
15.10.2013
Alenka
-> vhml: jak jsi prisel na to, ze ne?
17:36:15
15.10.2013
vhml
-> elbacil 15.10.13 16:39:16: sprint ti neřekne nic. Viz. níže kde jsme se bavili o tom jaký vliv má dlouhá jednotka.



-> Alenka 15.10.13 07:17:31: velmi složité, nikoliv však nemožné. Třeba se to náhodně povedlo ( nevím o tom motoru nic, ale mohlo se to stát ). Stejně taky každej diskutuje nad motorem, ale ladili jste někdo dýlku sacího potrubí, dýlku výfuku? Ne. A třeba právě to se mu dobře sešlo a má tam kolik má...



Vaše hádky nad pár čara fakt nechápu. Stejně to 99% lidí zabije sériovou převodovkou...
16:44:48
15.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Časy ze sprintu? Vždyť celou 1 sekundu dolů udělá změna SP 3,9 na 4,22 a kde máš jinou hmotnost auta, jiné kola, jiné počasí (teplota, vítr, vlhkost) a v neposlední řadě reliéf trati a jiná časomíra ne vždy na fotobuňku? Srovnávat časy ze sprintů je snad větší nesmysl než změřit více méně sériový motor a pak ten upravený i na té sebehorší válcové brzdě v jeden den tak jak to udělali kluci. Ovšem asi ani to nestačí a zřejmě tedy ty časy ze sprintů a údaj v kartě mám 136tku 120koní p*čo je výživnější 5
upraveno 2x, naposled 15.10.2013 16:45:50
16:39:16
15.10.2013
elbacil
Mali by ste si všetci nahodiť časy zo šprintov a tak sa uvidí kto má aky motor.1
12:46:21
15.10.2013
Nepér
-> djmaso: A ty si taky najdi babu a neser 3

Je vidět, že je konec sezóny, končí čas sprintů a budou se porovnávat jen grafy z brzdy 1
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 12:49:52
07:35:13
15.10.2013
djmaso
já jsem Rumburak z Klubu sráčů , já vám to tam přeplním prdama :D :D222 121 235 222 131



Neřešte už stále do kola stejné sracčky.



Nemá to cenu :)



upraveno 2x, naposled 15.10.2013 07:54:50
07:17:31
15.10.2013
Alenka
-> Urbi: asi tak, sice tomu moc nerozumi, ale veri tomu, ze by to tak mohlo byt. Vzdyt to prece "namerili". A TUNER a M3...



Aby mohl mit 1.3 motor kroutak 138Nm, musi se preplnit, tzn. do valce se musi dostat vic smesi nez je jeho objem. A protoze nema nucene plneni, musi preplnit sam sebe, coz je velmi slozite dosahnout.



Musi byt spravny prumer sedla ke kanalu a ventilu, premistit se dosedaci plocha ventilu, ktera musi mit spravnou sirku, ostatni uhly na sedle taky musi mit taky velmi presnou sirku, prechod do spalovaku spravny tvar, to samy spalovak, to samy prechod a vyvoj prurezu mezi nalitkem a sedlem, musi byt spravne tvarovany ventil (a ne "ackova" dokumentace neni to prave), prumer, delka a tvar kanalu musi sedet k vyse zminenym upravam a o vyfuku nebudu vubec ani zacinat.



Pokud clovek ma nastroje a vi, co dela, da se to vsechno, samozrejme, udelat doma v garazi, ale pokud to neni krmene rovnou saci vetvi s presne spocitanou delku, prumerem a jednou klapkou na kanal + vacka nema profil s adekvatnim zrychlenim (nemozne u prebrusu), neni na svete sila, ktera by zajstila, aby tam probehly jevy, ktere zajisti "preplneni" valce.
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 07:19:43
00:17:12
15.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: A to mám z důvodu že je tam můj rozdělovač a šlape to plácat všechny po ramenách, když vím že tam těch 138 Nm není a ty tam takových krouták taky nemáš. Ano jede to velice slušně i s např. 120-130 Nm což zhruba odhaduji že kolem této hodnoty tam bude, ale 138Nm rozhodně ne, takže si tady nevymýšlej kraviny o nějakém mém odečtu.



-> Eidy: Jenže pro tento typ motoru s předloženými úpravami to zřejmě není možné a Tuner2 se jinak než v invektivech bavit nechce.



Už na to kašlu, plácejte se po ramenech na západě jak chcete.
upraveno 1x, naposled 15.10.2013 00:20:24
22:49:42
14.10.2013
pavucina
Jenom 15 !
22:42:50
14.10.2013
Martin120L
-> pavucina: To je dalších 20kg navíc
22:41:23
14.10.2013
pavucina
-> Martin120L: Turbo z liazky prej staci, co jsem se zde docet, ze velikost turba se urcuje podle delkovych rozmeru 1 Tak jsem ho koupil
zvětšit Grafy motorů - obrázek od pavucina vložen 14.10.2013 22:41:23
22:21:27
14.10.2013
Alenka
-> Martin120L: zajed si s tim do Plzne, tam vedi jak udelat poradne upravi :)
22:17:26
14.10.2013
Martin120L
-> Alenka: Tak to chci naladit, kdo mi pomůže??? Turbo z lokomotivy neberu.
22:08:01
14.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Jasně, všichni tam máme o 20 koní a 30Nm méně... Jen mě pak není jasné jak můžu cestou na sraz tak razantně ujíždět MATTESSovi se sériovou 136tkou, když mám navíc ještě kila muziky? BTW ty grafy více či méně poladěných sériovek před Vénovo grafem mají po Tvém odečtu tak 30kW a 80Nm. Divný je, že na sprintech to rozhodně jezdí lépe jak 120cka? Nějak mě to čoveče nevychází... Jen jestli nebudou mít nakonec kluci Čokin a Vrba pravdu. Místo aby jsi to tady vyzdvihnul jak přednost, když jsi mu dodat rozdělovač tak tady píšeš jak je to nemožné. Navíc když už slovíčkaříš, tak to má 138Nm a ne 140 jak pořád tvrdíš...



-> Dušan: 3



-> vhml 14.10.13 20:53:12: Neser prďka, neser 2 1
upraveno 2x, naposled 14.10.2013 22:11:32
20:53:12
14.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.13 21:38:01: ja v tom měl jasno než si mi v tom udělal nejasno 3
19:22:43
14.10.2013
Dušan
a neni jedno jestli tam ma nekdo 100Nm a druhej 140 ? Stejne je oboji naprd. Pokud s tim mate nesmiritelne rozepre tak existuji sprinty atd. Sice jsou i jinak tezka auta, ale silnejsi motor musi promluvit. Jinak resite sracky. Taky jezdim na brzdu co podmeruje a nedelam z toho vedu 139
Extreme Tyres