Základ 1300ccm, totální GO a tím nemyslím kroužky apod, karbec Polmo, vačka Krejbich 280, zakázkové svody 4-1 + výfuk, spodek motoru odlehčen o pár kilo + desítky hodin práce u ponku, palivo multi-100, zbytek "know-how"
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Kdo byl teď na Běšinách, tak mohl motor i auto vidět, takže viděl třeba vyhřívané sání, o kterém se tady vedly vášnivé diskuze, ...výkon se prostě hledá jinak. Taky nebyl nějak čas zkoušet různý nastavení, tohle je tak jak si myslím, že to je nejlepší a konec výkonové křivky je ubrání plynu. První (a poslední) měření bylo tak nějak orientační a ukázalo, kde se to dá ještě zlepšit
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Taky sem ho nechtěl trápit. Ale 10koní v něm ještě je.
Max. točivý moment 138,09Nm při 4246ot./min, Max. výkon 101.64 PS při 5814ot./min.